mein ego-lachkrampf-übersäuert-schmunzel-thread

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
u.s.l.

mein ego-lachkrampf-übersäuert-schmunzel-thread

Beitrag von u.s.l. »

bitte nicht mitschreiben! jedenfalls nicht, solange er noch in arbeit ist O:) alle buchstaben, zitate, und sonstige medien sind rein zufälliger natur - also weder ernst, noch persönlich, noch sonstwie auffassen 8-[ sollte dies nicht gelingen, dann bitte pn an mich :-D schwache nerven und kein sinn für humor können ebenso von nachteil sein, wie starke nerven und sinn für humor ;)

ENJOY!


"gäll, du merksch es gar nid?!?" :?

"es sind zviel neui da..." /aaahh

"sollen die neuen wirklich mitbekommen, wie offen alles abgeht?" :-k

"von jemandem, der weiss, was sache ist."

"du läbsch immerno???" :-s

***anleitung, wie man ein beziehungsgefängnis am einfachsten baut: n-smile_78.gif

- stellt möglichst viele und hohe erwartungen an den partner und seid beleidigt, wenn er sie nicht erfüllen kann.
- als partner seid ihr dafür verantwortlich, dass es euch nicht langweilig wird und ihr euch auch nicht einsam fühlt.. wenn es doch dazu kommt, macht den anderen dafür verantwortlich.
- alkohol ist die beste methode gleichzeitig an- und abwesend zu sein, ohne dass es besonders auffällt; trinkt ganz viel davon.
- verweigert den sex und macht dem anderen dann die hölle heiss, wenn er fremdgeht.
- zerstört bei jeder gelegenheit das selbstwertgefühl des anderen, so seid ihr sicher, dass er sich nicht mehr traut andere wege zu gehen.
- sagt nicht was ihr wollt und seid dann entrüstet, weil es der andere nicht weiss.
und sowieso:
- spricht nicht miteinander! ***


***Vielleicht ist es gar nicht so falsch,
wenn man diese Leute als Kinder betrachtet.
Sie hatten vielleicht ueberforderte Eltern,
die mit der "Power" nicht klar kahmen,
wurden nicht erzogen,
dafuer geschlagen, missbrauchgt, und eingespert, wer weiss das schon.
Vielleicht hatten sie ja gar keine Eltern.
"Power" haben sie, sonst wuerden sie sich nicht zu Wort melden,
aber sie wissen nicht,
wie man diese "Power" harmonisch einsetzt.
Sie wissen ja nicht was Harmonie ist,
sie wissen nicht was Liebe ist,
das kennen sie nicht mehr.
Sie schreien nach Hilfe.
Aber auch das,
ist ihnen nicht bewusst.
Ich hatte das glueck behuetet,
aufzuwachsen, aber ich kann mir gut vorstellen,
dass es nicht bei allen so ist.
Entschuligung ich bin ja unsichtbar***





"leg dich nicht mit der goa-szene an!"

"ich warne dich - du ziehsch de chürzer!"

"denkt an eure kinder!"

"ettiiiittt!!!"

"halte dich aus dingen heraus, die dich nichts angehen!"

"wenn das din plan isch, de viel glück! mer muess verrückt si, um das dürezziehe...aber, mer müesst au verrückt si, e sonen plan z ha, und en nid dürezziehe." :lol:


***ich hasse kalte, tote, sterile programme, die versuchen aus den menschen kalte, tote, sterile drohnen zu machen, weil diese "dinger" - wie die regel, nach der diese gesellschaft aufgebaut ist, dass man immer tun soll was einem befohlen wird, und wenn man keine befehle hat, nach ihnen zu suchen... - selbst nicht lebendig sind, und auf liebe - im gegensatz zu menschen - nicht reagieren.***

"ich habe schon dreifach unterschrieben...das einzige, was jetzt noch helfen würde, wäre eine zeitmaschine."

"was zahlen sie dir?"

"du bist viel grösser, als ich...glaube mir das!"

"wenns eis git, was i nid mag ha, de ischs ungrächtigkeit." /stop

"der trick ist nicht was, sondern wie sie schreiben. und schreiben sie: "ich war bei den zeugen soundso, dann heisst das, ich "bin" bei den zeugen soundso. und schreiben sie: "mein problem war immer..." ,dann heisst es: "dein problem war immer..." mit ein wenig übung entstehen komplexere weisen der kommunikation. die bedeutung dessen, was geschrieben ist, ist nicht gleich dessen, was gemeint ist. mehr noch: hinter gewissen buchstaben steht genau das gegenteil dessen, was ein leser auf den ersten blick vermuten würde. wenn du twin peaks gekannt hast; "die eulen sind nie, was sie scheinen!" die zusammenhänge müssen nicht in zusammenhängenden abfolgen deklariert sein. so bekommen - als beispiel - die worte "mer gsänd üs ade bar" erst bei näherem hinsehen eine andere bedeutung: "mer gsänd üs, adebar", was dann inetwa bedeutet: "wir sehen uns, sobald der storch (adebar) gelandet ist" - oder: "wir sehen uns, du mit dem langen hals!" kapiert???"

*du hesch mir so viel gä, uf jedere äbeni.*

*Beende die beknackte geschichte mann!...*

*du chasch doch jetz nid...*

*oh, doch...ich cha.*

*es het sin grund, warum du da bisch.*

*pass uf dich uf!*






*in arbeit*
Zuletzt geändert von u.s.l. am Fr 28. Aug 2009, 16:25, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
Elias
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 757
Registriert: So 13. Aug 2006, 08:34
Wohnort: da

Re: mein ego-lachkrampf-übersäuert-schmunzel-thread

Beitrag von Elias »

Sie schreien nach Hilfe.
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
Benutzeravatar
rägebogehäxli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 164
Registriert: Do 23. Jul 2009, 18:59
Wohnort: somewhere over the rainbow

Re: mein ego-lachkrampf-übersäuert-schmunzel-thread

Beitrag von rägebogehäxli »

ich bi für d anarchie, aber nur mit mä strache anarche a de spitze.
und darum hör ich uf, a mine demokratische grundsätz nöd z zwifle.
zäme simmer ois
shamanic dreams came true
if war is the answer, the question must be fuckin' stupid...
california ☼ => ·٠•●♪ ♫ ☯* ॐ ♥ ☮ *☆ ♫ ♪●•٠ (you will feel it...)
sag nicht immer, was du weisst, aber wisse immer, was du sagst.
du meinst, deine stimme zählt nicht? dann addiere mal alle, die genauso denken.
der vorteil der klugheit liegt darin, dass man sich dumm stellen kann. das gegenteil ist schon schwieriger. - kurt tucholski

/color Bild

Bild
Benutzeravatar
Modulator
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 216
Registriert: Sa 25. Jul 2009, 15:10
Wohnort: LU Town
Kontaktdaten:

Re: mein ego-lachkrampf-übersäuert-schmunzel-thread

Beitrag von Modulator »

chchch ech kenn es paar us dem vid /pille aber schuscht gohts guet u.s.l. ?? :) kammeras chani nid ha, verdammt meh söll da gnüsse und in erinnerig bhalte, für das isch dochs brain au da, de landet so zügs au no uf youporn...nid daas ech drinwär nönönö /bigs salü mäthü /aaahh lol...jo ech hadi au gern, määäh!! /color
Tatzuwurm

Re: mein ego-lachkrampf-übersäuert-schmunzel-thread

Beitrag von Tatzuwurm »

Meiiiin name ist rrreporttterrr... finale weisheit, freies mittagessen!... hiiiunggIch haaabe meinen Anwaaaaaaalt hier bei mir... mir ist klar das sein name nicht auf der liste stehhhht, aber wir müssssen diese suiiiit haben!....hunnnngh...sag ihnene sie sollen ihre golfschuhe anziehen!... sonst kommen wir nicht mehr raus aus diesem schlick!!.... ...Wo sind die schlüssel..? die schlüssel?... damit wir, damit wir später hochgehen können... um mitem feuerwehrschlauch, feuerwehrschlauch aus dem bettblasen können!... Hiiiiiiiiiiiiiihjjjiiiiiiangrs...
Beende die beknackte geschichte mann!... Hungruahhhng...was ist mit den drüüüüsen?....
/pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /pille /doof /doof /doof /doof /doof /doof /doof /doof /doof /doof /doof /doof /doof /doof
u.s.l.

Re: mein ego-lachkrampf-übersäuert-schmunzel-thread

Beitrag von u.s.l. »

*es het sich glohnt*
Benutzeravatar
Cherokee
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 176
Registriert: Sa 29. Aug 2009, 02:17
Wohnort: at the river...

Re: mein ego-lachkrampf-übersäuert-schmunzel-thread

Beitrag von Cherokee »

Es ist gelogen, dass Videogames Kids beeinflussen. Hätte PacMan das getan, würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und Elektronische Musik hören! (nei, machemer ja nöd)


Wir landen auf gras? Das kenn’ ich umgekehrt (mittermeier)


Sunntigshippie.

I rauche nöd. I zie nur dra, damit si nöd ablöscht.


Zäme simmer ois.

Bisch du die?

umbediiingt

Die uffahrt isch igfahre.


I hasse das zürcher GeHaBe



Wi gross bisch? – jaaaa, so eis bis zwei meter....

wivil chile isch? => 10%

ich schnurr sit neujahr nur scheisse. => und was häsch gseit, bevor du druf xi bisch? => sölli eine baue?

anti-richtig-bahnhof.

hey, mi sind da igendwie voll verstriche i dä landschaft. claudi: was? en strich i de landschaft? neeeeeei, drü strich.

weltraum-chueche ( = spacecake)

chill chill kill bill du hotel drill grill. heeeeeeeeeey: schrib das uf. - meinsch ich cha mir das märke?

pünktli pünktli? pünktchen und anton?

am xx sin vater isch de brüeder vom xx siner mueter. de yy isch am xx sin brüeder und glichzitig de fründ vo siner tochter.

es isch dunkel und x git y us versehe e chopfnuss. x: ouuuu, jez häsch kä hirnzälle me. y: dänn musi morn go chaufe. x: i wür migrosbuget. da chunsch zimli gnau uf en iq vo 100. y: ja dänn wär prix garantie öpe iq 72. x: darum holis immer im reformhuus, das git mer en mega höche iq...

kurveöl (=alk)

ich bin für die anarchie, aber nur mit einem starken anarchen an der spitze...

the berg looks like titeuf

z davos häts schnee

futzeldibutzel = füürzüg

schlimm wirds dänn, wämmer uf allne vierne kroche chunsch.

don't drink and drive,
smoke and fly...

das isch kä schnee, das sind tröpfli...

verrägnet = vertröpflet

hey, min ex... blabla.. - mann, ich cha das wort nüme ghöre, überall ex ex ex. und min ex und ex. - ja, wer hät das immer xeit? - ja, mini ex

hey, wämer de film witerluege (waking life)? - ja nöd jez, i wilen mal luege, wänen vo afang bis z cha luege. - vo afang bis z? - ja, vilich sägi vo afang bis z, wiler e käs ändi hät...

händ sie es problem mit droge? - nei, aber ohni.

trinked sie vil alkohol? - nei, s meischte verschütti (zitat: divertimento)

hey, schrub en j, dini mueter chunt e nüm, si isch sicher vom reck gheit und hät sich s gnick broche (si git turne) - nei, si git nöd grätturne. - ja, dänn hät si sich halt s gnick broche bim fuessball spile. - si spilt nöd fuessball. - ja was macheds dänn det? - aerobic. ouuuuuuuuuuuu...

*blubb*
ich habe zehn stimmen in meinem kopf. neun davon sagen mir, ich sei nicht verrückt. die zehnte summt die melodie von tetris...

de berg looks like titeuf

husgangsiitüre...

wie heisst das ding, wo rase mäht?

x: ja weisch, die melodie- und tontherapie... y: du meinsch musigtherapie?
x: schribt mer ton mit "h"? oder isch das de fisch? ich verwächsle grad fisch und thon.

X: ühhh, 22:55, spiegelbild. - y: ja, es git no me spiegelbilder (binere digital-uhr). - x: ja, aber ich mach mer nie gedanke drüber, mir das z überlegä, und dänn froi mi jedes mal wider drüber. es isch eifacher, im normale zuestand das z entziffere, als sich a öpis z erinnere, womer sich nöd dra cha erinnere. - y: das isch nöd vollständig (de satz), da fählt z drufnige. - x: ja, die wo de zuestand känned, wüssed eh, um wases gat. - y: mer chönt au schribe: als sich ane situation z erinnere, womer sich a nüt hät chöne erinnere. - x: nei, wil das isch unlogisch, dänn wüsstischs ja jez nüm. (darum gaz ja?)

/ = oder oder und oder oder und und

die bumse börnt (die börse boomt)

tragbares audio-datei-abspiel-gerät = radio

als das klingel telefonte, treppte ich die rannte runter und türte gegen die bums

x seit öpis. nachere halbe ewigkeit d reaktion vom y: ahaaa (wider e ewigkeit) weisch, mini gedanke sind eifach zwei minute hinedrii... mis ghirn isch uf standby

koffervisionen...

grillmeischter und deckelchef

si verstaht mis schwizerdütsch, wänis uf hochdütsch red...

du hast dich gefragt, was eine uhr ist? - eine hure?

was hät e glatze und cha eis wort? - oi. en skin. - was hät haar und cha drü wort? - häsch en stutz? en punk.

melone wachsed i de migros. - nei, a de frau.

tepelatie (oder ebä: telepathie)

steiblift = bleistift

mir spiled activity:
• (bi de pantomime) ich mach eifach öpis anders
• (zeichnig) öper zeichnet en baum und stricht en wider dure => verstrichener baum..
• (zeichnig, es boot). es boot. - nei. - es kanu. - nei. - katamaran. - nei. aber au mit k. -
kifferbötli... (es wär es kajak xi...)
• (beschribig mit wort) es isch e abchürzig im boxkampf, wänn öper nüme mag. - stop oder time out
• pantomisieren

nöööööö, s isch oschtere, er isch uferstande (anre party, nachdem i x xeit ha, dass y wider ufgwacht isch)

verrägnet = vertröpflet

z: hmmmmm, i glaub, i bi grad mega en umwäg gfahre, weiss voll nöd, womer sind... (pause) duuuuu, wo hämmer anewöle?" x: "nö, ez hämer doch grad de y troffe und abgmacht, mer gönd uf a." z: "aaaaa easy, demfall hani de wäg gar nöd mal so schlächt breicht."

drive-in vom mc: „hey, händer gummis?" pause... "hä??? wetsch mi verarsche???"

ich bi fuuler als süchtig (=> ich bi zwar scho biersüchtig, aber ich bi z fuul zum ez ufzstah und eis go poschte...)

es isch youtuberiif (nois jungendslangwort für cool)

polizei anre party zum x: hey x, du bisch au immer azträffe wänn igendwo öpis so lauft wis nöd sött laufe.

Hey, bisch verhüratet? Häsch augering...

Öper hät zwüsched allne finger en j. er: hey, bout jetzt ändli öper mal eine?






fortsetzung folgt (vilicht /grim )
Zuletzt geändert von Cherokee am Mo 2. Jan 2012, 23:49, insgesamt 5-mal geändert.
u.s.l.

Re: mein ego-lachkrampf-übersäuert-schmunzel-thread

Beitrag von u.s.l. »

spamt sie zu!
Benutzeravatar
Cherokee
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 176
Registriert: Sa 29. Aug 2009, 02:17
Wohnort: at the river...

Re: mein ego-lachkrampf-übersäuert-schmunzel-thread

Beitrag von Cherokee »

u.s.l. hat geschrieben:spamt sie zu!
wer sie? mich, sie oder doch die andere?


fortsetzung:

ghöred ihr s glitzere?

Uf chüe riite...

Pferd (haflinger, d.h. blondi mähne) und riterin chömed verbi. r: woooow geil. – wer? Di blond oder di brunhaarig? r: di blond dänk...

x zu y: du schuldisch mir no 6. z: was? Chügis? x: nei, massage. (stimmt sogar!)

x beschribt, dass er en strube traum gha hät und döt versuecht hät, s liecht azstelle. Liechtschater isch nöd gange. Dänn ischer ufgwacht und hät s liecht tatsächlich agstellt. Das isch e situation wie im film waking life, abr er hät de film no nie xe...

GOA = Gemeinsam Organisierter Absturtz

Psychische orgasmus..

2 mal d helfti.

x lit da, y massiert x de arm, x luegt übere, wohl chli abwesende blick. y: hey, du häsch sonen transe-blick
x luegt y a. y: hey, luegsch mer id nase? odr untersuechsch mini epithel-flimerhärli?

morn bish ganz blau... (vo de tüüfemassage...)

x. sitzt an compi bim y. dihei. y: händ si dadefür erlaubnis? x: jawohl. y: glaubi nöd, die münd si nämli bi de shizophrenerstrass go hole. x: ich weiss, wohne nämli döt. Und er au. Und si händ sich sogar gärn..

x gras oder hasch? y: grasch

x: ihr sind ä luschtigi gsellschaft: chills (zeigt uf y), hängs voll (zeigt uf z), hängs (zeigt uf w).

Ab/i/us/überfüerigszeremonie.

Bim pizzaservice ufem liferschi stat bi de adrässe: in der wiese zwischen grüt und wetzikon beim waldrand.
Andre tag, andre ort, mer überleged ois pizza z bstelle, lönds dänn aber us mitleid gegenüber em pizzaservice blibe. (lieferadrässe wär öpe so: zwüsched rapperswil und jona vor de brugg nachem hügel bi de bootsalag bim freistehende baum nach de kurve vo jona us xe rächts i de wise bim huus. Oder so...)

öper zeichnet mit chugi uf sine bei ume. x: hey, wa machsch? y: hutchräbs errege. (Pause) jaaaaa, wänn ja susch niemer da isch.

Filzlang

Souveräääään

Mir sind z vil überleit.

Mitem material vo de party party mache (z.b. mit zältstange jongliere etc).

G wie Dave

ZZ = ZwüscheZug
ZürcherZug
ZollZug
ZZZ = Zürcher/Zuger ZwüscheZug
ZZZZ = Zürcher ZollZwüscheZug

X wet scho sit re ewigkeit ga. Jedes mal, wäner scho fasch ufem wäg isch: jaaa, ich wart no, s git ja grad en j..

Was wäremer ohni oisi gedanke?

Querblockiert

Amphi = wiblichkeitshormon. Warum? Will mer multitaskingfähig wird.

Partykiosk

de sinn dasi spinn esch i mer drin

zum glück machter so hammer sound, susch wärs ja andersch uffällig, dass all uf ihn stönd.

es speed das esch so schnell wens rupfsch fahrts scho wedr us

Ist es genetisch bedingt dass ihr soviel trinkt?

Bini gopfidstutz en kiosk?
Wer bisch? – de mit de tröpfli
Wann schmilzt denn stahl? – jetzt dann...
Ich hör auf, an meinen demokratischen grundsätzen nicht zu zweifeln.
Das war das würstchen.
Ich würd gern mal in ner leprakolonie leben.
Frittiert
Ich nehm auch noch wein – etwa halb so viel wie x gerade.
Bierweinschorle
Kulinaristik
Verdampft

Dänn häts ja wenigschtens sin zwäck erfüllt...

Die perfekte welle

2.3 (sekunde) oder ebe doch 23 (bäum)?

0.0001 oder ebe doch 0.00001? das wär um e kommastell (um g.0) verrutscht...

en chline wald oder grossi bäum...

strill nöd => stress nöd, chill nöd => goldigi mitti

eis tröpfli langet

mini form isch s tröpfli. Will us me tröpfli entstönd all forme und farbe. Es tröpfli cha d grundlag si für all witere forme.

Cooking cocaine on ketamine => kunst.

x git y öpis. y: voilà. x: bittschön. y: grazie. x: de nada. => multikulti /color

Wämer öpis verlore hät, chönt mer eifach alles retour läbe bis zu dem punkt, womer gfunde hät, was mer verlore hät.

Hey, mit de taschelampe chasch din optische nöd aluege...

Mir verwirred oisi verwirrige.

En fade realität zie.

Me einzäller langet es tröpfli.

Us l strom erzüge (materie/energie fassbar mache)

Gäbs kei wasser, sondern nur tröpfli, würemer zume grossteil us tröpfli bestah => mir = tröpfli => mir = gedanke vo andere?/de flash vo andere? Die arme, wo ois als gedanke händ...

Mir als experimänt => error error error. Es ist ein fehler im system aufgetreten.

X: wo isch de schlafsack? Dä xet er en schue: das isch z.b. en schlafsack. Oder s grip.

Ich frög: ja, wänn s gäld wäg isch: was machi dänn? (währeddesse bini dra, mit de hand gräsli us de wise uszrupfe). En kolleg: gras usrisse... (ersch dänn hät er xe, dass i da scho dra bin...)

Geisse base...

Was der Bauer nicht kennt, das frißt er nicht. Würde der Städter kennen, was er frißt, er würde umgehend Bauer werden. (thx, lockvogel... :-" )

3 ich. Eis zum ander: hey, s ander hät hinter dim rugge xeit, es mögi dir nüm zuelose.

Wir haben alles und davon reichlich.

Hey, nöd ischlafe. – ich bi nöd am ischlafe, mir ischs grad am ifahre.

Wänn en tag 24 stunde hät – wivil hät dänn e nacht?

Hey, hast du mein gleichgewicht gefunden?

Die party, a die ich kei erinnerige me ha, wird mer in erinnerig blibe...

I ha d nase voll vo droge...

Dear Reality.
Please leave me alone.
I am trying to get things done, here.
Seriously. Please fuck off and leave me alone.

Z dütschlad uf de autobahn. Ständig verkehrsinfo. Ein schwein mit spannseilen auf der fahrbahn. Zwei spaziergänger neben der fahrbahn... alles mögliche... mir rätsled scho, was als nöchschtes chunt. Da: verkehrsinfo: „wenn da nicht wieder was rumliegen würde...“

Es fahrends nummereschild...

Minimalistischer psyproggi

In Deinem Kopf mag das logisch sein, aber ich bin hier draußen!

Status leerlauf
Status nonsense
Status frögsch de da hine
Status pflock

Es lauft dark. „aufgrund gefährdung des lebens musste ich den dancefloore verlassen“.

hey, din optische chasch nöd fötele.

deppensteuer

Häsch au sternschnuppe xe? – jaaaa, am tag....

Als was leisch du uf? - als dj
Zuletzt geändert von Cherokee am Mo 2. Jan 2012, 23:55, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1484
Registriert: Fr 6. Mär 2009, 17:14
Wohnort: Luzern

Re: mein ego-lachkrampf-übersäuert-schmunzel-thread

Beitrag von BuddhaNature »

hmm

ich glaub ich war hier zulange abwesend.
würd mal sagen den anschluss bereits verloren.
vielleicht ist der virus auch ins forum gelangt. n-smile_1125.gif
GEH DEN WEG DES HERZENS

Benutzeravatar
Cherokee
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 176
Registriert: Sa 29. Aug 2009, 02:17
Wohnort: at the river...

Re: mein ego-lachkrampf-übersäuert-schmunzel-thread

Beitrag von Cherokee »

grössewahnsinnlich...

s perfekte peeling

oise prof: "frauen, die sich die haare blond färben, wollen attraktivität vortäuschen."

alk = kurveöl

ach, irgendwie... es andersmal /grim
Dragonfly

Re: mein ego-lachkrampf-übersäuert-schmunzel-thread

Beitrag von Dragonfly »

Wieso föi plötzlich aui aa so verschlüsslet wie dr Tilo Kaiser z rede? Isch das Teil e vom Plan vo dr galaktische Föderation? Vilicht chönnti dodrmit au mini liechte Chopfschmärze vo de letschte Täg erkläre.
u.s.l.

Re: mein ego-lachkrampf-übersäuert-schmunzel-thread

Beitrag von u.s.l. »

wer, määk, schreibt hier...verschlüsselt? :?

ich...nicht :mrgreen:

. 15: behaupte nie, jemand schriebe...verschlüsselt ;)
Bobbymarley
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 387
Registriert: So 4. Jan 2009, 19:16
Wohnort: BL

Re: mein ego-lachkrampf-übersäuert-schmunzel-thread

Beitrag von Bobbymarley »

Ums FBI ändgültig uf die verschlüsselte botschafte ufmerksam zmache:



JIHAD JIHAD
Es sind Kling und Freitag, sie unterhalten sich gerade!
Dragonfly

Re: mein ego-lachkrampf-übersäuert-schmunzel-thread

Beitrag von Dragonfly »

Verschlüsselt ist vielleicht der falsche Ausdruck. Aber es legen immer mehr hier einen unglaublich ungewöhnlichen "Ich-bin-der-querste-Querdenker-Schreibstil" an den Tag, der mich immer wieder mal verwirrt. Liebe Querdenker: Natürlich hat es "Style" (yo und so), aber eine jeweilige Übersetzung wär manchmal ganz nett. Oder ist das wie bei einem modernen Kunstwerk: Stell dir vor was es ist, jegliche Vorstellung ist weder falsch noch richtig.
Antworten