Entscheidung

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Antworten
Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

Entscheidung

Beitrag von Nichtlustig »

Wie verhaltet ihr euch, wenn ihr eine wichtige Entscheidung treffen müsst? Was bedeutet es für euch eine Entscheidung mit dem Herzen zu treffen? Woran erkennt ihr, dass die Entscheidung von Herzen kommt?

Stehe im Moment vor einer wichtigen entscheidung und weiss nicht so recht weiter. Habe schon viele Antworten erhalten, aber es waren so viele, dass ich mich nicht mehr so zurecht gefunden habe. Ich weiss, die Entscheidung kann mir niemand abnehmen, darum würde ich gerne wissen, wie ihr vorgeht bei einer wichtigen Entscheidung.
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: Entscheidung

Beitrag von Goa_Meitli »

möglichkeite:

☮ pro- und kontralischte
☮ pendel, falls demit z rächt chunsch (und falls nöd, wirsch schnäll demit zrächt cho, wänns di intressiert)
☮ müscheli wärfe
☮ e divination (vo öperem, wo druschunt und dich am beschte nöd kännt)
☮ mit verschidene persone drüber redä, möglichkeite schriftlich sammle (mit fründe, bekannte, verwandte, fachpersone, lüt, wo sich bereits für eini vo dine möglichkeite entschide händ und en rückblick/erfahrigsbricht chönd gä,...)
☮ dir mögliche konsequänze vo de verschidne möglichkeite bewusst werde
☮ e reis (nöd umbedingt geografisch...), bi dere du dir am afang dis alige vor auge füersch, dänn aber loslasch und vorbehaltlos animsch, was uf dich zuechunt (söti die entscheidig tatsächlich für de momänt vo relevanz si, so wird si au als thema uftauche)
☮ e visionssuechi (gits aber eher im summer, will das oft mit mehrtägigem alleige-verusse-si verbunde isch, was natürli au im winter gat, aber mer mueses sich ja nöd zuesätzlich erschwäre, das chönt au vo de eigentliche theme ablänke).
☮ e nacht drüber schlafe. evt dir vorem ischlafe nomal dis alige dur de chopf ga la, vilich träumsch dänn öpis richtigswisends.
☮ uf dis härz lose, diner intuition folge.
...

☮ e kombination vo alledem. wänn vili herangehenswise uf di glich entscheidigsmöglichkeit düted, dänn würi die in betracht zie.
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

Re: Entscheidung

Beitrag von Nichtlustig »

Es paar Sache vo dire Lischte hani au scho meh oder weniger probiert und erlebt, mängisch ufne zimli "spezielli" Art und Wiis. Zämegfasst hät mi irgendwie alles es bitzli wiiter bracht, aber d Entscheidig bliibt glich irgendwie bi dem hange:
uf dis härz lose, diner intuition folge.
Das hani irgendwie immer no nöd so recht kapiert...
zIrbelChrÜtli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 101
Registriert: Mi 23. Apr 2008, 07:55

Re: Entscheidung

Beitrag von zIrbelChrÜtli »

Meistens isches doch so, dass einem im erste Moment ganz spontan es Gfühl überchunnt. Meistens isch das Gfühl völlig klar und frei vo Zwiefel. Aber den fangt mer a de Kopf izschalte (passiert jo meistens au ohni das mers will ) und den wörd alles sehr unklar ma wöglet pro und kontra ab, suacht nach hundert zeiche aber nüt git einem dia Sicherheit, srichtige ztua. Ich glaube e 100% Garantie, dass es so usechunt, wia du dir viellicht wünschisch, kriegsch nienet und vo niemerem. Ich wür uf das Gfühl lose, wo im erschte Moment kah häsch. Der Entscheidig wörsch nöd uswiche chönne und au der Verantwortig nöd (au wenn ma da mengmal gern wür).
Eifach muatig sii und usefinde wo di dini Entscheidig hifüahrt. Ich meine umkehre chasch immer wieder. Vertrau eifach druf, dass es kei falsch oder richtig git. Viel mehr es links und es rechts ; )
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1433
Registriert: Mi 8. Apr 2009, 23:55

Re: Entscheidung

Beitrag von Fallen Angel 3 »

Es gibt die NLP Methode, die von Walt Disney erfunden wurde

1. Träumen -> Aufschreiben was einem so durch den Sinn kommt - für beide Möglichkeiten
2. Machbarkeit abklären -> Detailplanung, in diesem Fall abklären, mit wem, womit (materiell), wofür
3. Kritiker -> erst DANN beide Möglichkeiten kritisch betrachten, und alles was dagegen spricht abklären

Auf diese Weise fängt man nicht zuerst mit dem Kritiker an, was sonst oftmals der Fall ist. Und man erkennt, welche "Träume" also das gute an beiden Möglichkeiten, tatsächlich möglich sind, statt dass man diese von Anfang an ausschliesst, weil man mit dem Kritiker anfängt.

Etwas weniger theoretisch: Jede Möglichkeit hat ihre Vor- und Nachteile. Je jünger man ist, umso weniger dramatisch sind die Konsequenzen, weil man im Grunde genommen sich jederzeit umentscheiden kann. You can change the road
Led Zeppelin hat geschrieben:And it’s whispered that soon if we all call the tune
Then the piper will lead us to reason.
And a new day will dawn for those who stand long
And the forests will echo with laughter.

If there’s a bustle in your hedgerow,
Don’t be alarmed now,
Its just a spring clean for the May queen.
Yes, there are two paths you can go by but in the long run
Theres still time to change the road you’re on.
Die Vor- und Nachteile sind letztlich nicht der Punkt, sondern - egal wofür man sich entscheidet - das dann auch "voll" zu leben. Es gewissermassen in seiner Gänze kennenzulernen, und sich nicht von den Nachteilen ins Bockshorn jagen zu lassen. Manchmal kann man erst dann feststellen, ob man das kann, wenn man sich schon auf den Weg gemacht hat. Dann ist es auch nicht falsch, wieder den anderen Weg zu gehen. Falsch ist im Zusammenhang mit Entscheidungen sowieso fast nichts.

Daneben spielen so Dinge wie Sicherheitsbedürfnis, Erkenntnisvermögen, Offenheit eine grosse Rolle, d.H. es gilt für Dich abzuklären, was davon, Dir wie sehr wichtig ist, und das in die Entscheidung einfliessen zu lassen. Auch kann es sein, dass Du schon früher den einen oder anderen Weg gegangen bist, und festgestellt hast, dass es nicht funktioniert hat. Das bedeutet jedoch nicht, dass es diesmal nicht doch funktionieren könnte. Wichtig ist also auch "Realistisch" zu sein, in dem Sinn, das Realität ein anderes Wort für Gegenwart ist. Du kannst Dich nicht wegen der Vergangenheit oder wegen der Zukunft entscheiden, sondern nur wegen Deiner aktuellen Situation, Lage, Lebenseinstellung. So wie Du JETZT denkst, fühlst, lebst, soll den Ausschlag geben.

Persönlich finde ich, dass Zweifel ein Hinweis darauf sind, dass man etwas irgendwie will, von dem man nicht wirklich überzeugt ist. Um Zweifel zu zerstreuen, kann es tatsächlich helfen, mit anderen Leuten zu sprechen, denn unabhängig davon, was diese Leute erzählen, oder wie sie sich entscheiden würden, wird Dir Deine Reaktion (Ablehnung, Enthusiasmus etc.) auf das was sie sagen, aufzeigen, wo Du stehst.
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
Benutzeravatar
Cherokee
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 176
Registriert: Sa 29. Aug 2009, 02:17
Wohnort: at the river...

Re: Entscheidung

Beitrag von Cherokee »

zIrbelChrÜtli hat geschrieben:und den wörd alles sehr unklar ma wöglet pro und kontra ab
das isch doch nöd per se schlächt. i bi durchus au de meinig, dass d intuition doch oftmals rückblickend uf en wunderbar erfüllende wäg higwise hät, und glich: es git situatione, wos sinn macht, sich über d konsequänze gedanke z mache. au de chopf izschalte. (wobi di meischte lüt eher müe händ, d gedanke mal witerzie z la... aber es git au die, wo zu sehr in wolche schwäbed, wenig bodehaftig händ und doch eher inere traumwält läbed, was ja nöd an sich hindernd isch, aber ebe doch mängisch chli naiv...)
Fallen Angel 3 hat geschrieben:So wie Du JETZT denkst, fühlst, lebst, soll den Ausschlag geben.
au das würi tendenziell eher unterstütze, aber es git entscheidige, wo folgendes
Fallen Angel 3 hat geschrieben:sich jederzeit umentscheiden
nöd möglich isch. es git wäg, womer ischlat, womer nöd eifach cha umchere oder uf de velostreife cha wächsle, wämer uf de strass gfahre isch oder e verbindig zum andre wäg cha wähle.

es chunt uf d art vo de entscheidig a (und uf de charakter vo demjenige, wo sich söll entscheide und uf de zitpunkt), wie mer am gschidschte debi vorgat. und es git sicher nöd nur ein richtige wäg, die optimalscht (fallses das git) möglichkeit z wähle.
zIrbelChrÜtli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 101
Registriert: Mi 23. Apr 2008, 07:55

Re: Entscheidung

Beitrag von zIrbelChrÜtli »

nö, isch sicher nöd per se schlecht...
nur, wia oft planet ma und schunt anderscht als ma eigentlich planet hät? Ich glaube eifach mit über öppis nachdenke chame nöd in dzuakunft luage. Über möglichi Konsequenze chame sicher nachedenke, macht sicher au sinn, denn isch ma uf allfälligi Eventualitäte vorbereitet. Naivität findi eigentli öppis mega schös, ma isch es stückli freier in sim Handle. S'Problem liet ev. eifach det, dass ma den nöd mit de entstandene Situatione umgah chan, also wenn ma nöd würgli flexibel sis läbe läbt und sich vo leid, verletztige, etc. lot "manipuliere".
Viellicht eifach chli meh druf los läbe, als sich zfescht in Gedanke uf-zhalte.
...how ever es rägnet...
Benutzeravatar
Cherokee
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 176
Registriert: Sa 29. Aug 2009, 02:17
Wohnort: at the river...

Re: Entscheidung

Beitrag von Cherokee »

zIrbelChrÜtli hat geschrieben:wia oft planet ma und schunt anderscht als ma eigentlich planet hät?
joa... wäge dem isch "plane" vilich chli unpassend. mer cha sich grobi ziel setze und ebe verschidni uswürkige visualisiere. am eifachschte wärs einewäg, völlig ohni erwartige dur s läbe z laufe, dänn chönd au kei erwartige enttüscht werde. aber i bi sicher, es git kän mänsch, wo das endgültig schafft.
zIrbelChrÜtli hat geschrieben:S'Problem liet ev. eifach det, dass ma den nöd mit de entstandene Situatione umgah chan, also wenn ma nöd würgli flexibel sis läbe läbt und sich vo leid, verletztige, etc. lot "manipuliere".
naivität findi au was schöns irgendwodure. mängisch wäri gern wider es chlises chind. die gönd eifach uf s läbe zue. aber mitem alter chunt au verantwortig, für sich sälber und für sis handle. und mer fangt a, komplexi zämehäng us me andre blickwinkel z betrachte. dänn wirds irgendwänn abracht, en teil vo dere naivität abzlege...
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1433
Registriert: Mi 8. Apr 2009, 23:55

Re: Entscheidung

Beitrag von Fallen Angel 3 »

die gönd eifach uf s läbe zue.
naja ich nöd, ha das scho immer alles sehr tragisch gfunde.
liit glaub am sternzeiche.
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
Benutzeravatar
moonlightfairy
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 313
Registriert: Do 13. Mär 2008, 16:07

Re: Entscheidung

Beitrag von moonlightfairy »

Fallen Angel 3 hat geschrieben:
die gönd eifach uf s läbe zue.
naja ich nöd, ha das scho immer alles sehr tragisch gfunde.
liit glaub am sternzeiche.

das cha mä lerne. glaub mer.

:-)

zum thema entscheidige hani ned würkli was neus hinzuezfüege... ich versueche immer uf mini intuition zlose und mi für das zentscheide wo sich irgendwie richtiger afühlt. isch mängisch schwer das usezgspüre. aber würkli falsch mache (oder villicht besser "falsch") chasch minere meinig nah nüt. heb vertraue, du wirsch scho dä richtig wäg gah!
zIrbelChrÜtli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 101
Registriert: Mi 23. Apr 2008, 07:55

Re: Entscheidung

Beitrag von zIrbelChrÜtli »

Cherokee hat geschrieben:naivität findi au was schöns irgendwodure. mängisch wäri gern wider es chlises chind. die gönd eifach uf s läbe zue. aber mitem alter chunt au verantwortig, für sich sälber und für sis handle. und mer fangt a, komplexi zämehäng us me andre blickwinkel z betrachte. dänn wirds irgendwänn abracht, en teil vo dere naivität abzlege...
Bist Du die Macherin Deiner Realität?
Benutzeravatar
Cherokee
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 176
Registriert: Sa 29. Aug 2009, 02:17
Wohnort: at the river...

Re: Entscheidung

Beitrag von Cherokee »

zIrbelChrÜtli hat geschrieben:
Cherokee hat geschrieben:naivität findi au was schöns irgendwodure. mängisch wäri gern wider es chlises chind. die gönd eifach uf s läbe zue. aber mitem alter chunt au verantwortig, für sich sälber und für sis handle. und mer fangt a, komplexi zämehäng us me andre blickwinkel z betrachte. dänn wirds irgendwänn abracht, en teil vo dere naivität abzlege...
Bist Du die Macherin Deiner Realität?
teilweise. wahrscheinlich sogar grösstenteils. und doch hat mein gehirn im laufe der zeit gewisse entwicklungen durchgemacht, mein hormonhaushalt hat sich verändert, meine perspektive auf die welt nur schon aufgrund meiner körpergrösse, und dann wurde ich auch geprägt durch mein umfeld, durch kulturelle einflüsse, durch meine erfahrungen. und nicht zuletzt gibt es eine physikalische wirklichkeit, für deren interpretation wir zwar fast beliebig spielraum haben, doch manche ansichten sind wohl eher naheliegend als andere (nicht, dass ich immer diese wählen würde, aber ab und zu mache ich es mir so einfach, das für mein gehirn logischste bild zu wählen...).
wieso? widerspricht sich das? :-s
zIrbelChrÜtli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 101
Registriert: Mi 23. Apr 2008, 07:55

Re: Entscheidung

Beitrag von zIrbelChrÜtli »

nööö ; )
bäck tu topic
u.s.l.

Re: Entscheidung

Beitrag von u.s.l. »

zIrbelChrÜtli hat geschrieben: bäck tu topic
8-[ nöö...aber...häppie börtsdei...wie sagt man: "lieber früh als immer." :D

aha - topic: bei manchen entscheidungen schlafe ich so lange darüber, bis dass sie sich selbst entschieden haben, oder von jemand anderem entschieden worden sind.

ausserdem kann man dass so pauschal nicht sagen. wer weiss, wozu du dich zu entscheiden gedenkst. manche dinge sind schwerwigender natur...da kann so ein tipp ganz schön in die hose gehen, oder jemanden gefährden, ohne dass ich dies jemals wollte. sollte es eine einfache entscheidung sein, dann bedarf es keinem tipp meinerseits...die sind dann nicht so gewichtig.

;)
Benutzeravatar
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1484
Registriert: Fr 6. Mär 2009, 17:14
Wohnort: Luzern

Re: Entscheidung

Beitrag von BuddhaNature »

Hab grad ne Weisheit aus Nepal gelesen:

Wenn du zwei Möglichkeiten zur Auswahl hast,
dann wähle den schwierigeren Weg.

Ich habe kurz reflektiert wie ich bei schwierigen Entscheidungen handle. Mir kam aber nicht wirklich etwas schwerwiegendes in den Sinn. Obschon ich eigentlich auch wichtige Entscheidungen getroffen hatte.

Ich finde wichtig dass man vollkommen hinter seinem Entscheid stehen kann. Natürlich ist es möglich dass sich dieser im Nachhinein angeblich als der falsche erwiesen hat. Einen Entscheid kann man nur im Moment fällen. Und er ist stets der richtige, da man diesen Weg gewählt hat. Er basiert auf Ursachen und zeigt Wirkung die man benötigen wird.
Es kann aber durchaus sein, dass man einen Entscheid herauszögern muss, da der Moment noch nicht da ist.
Irgendwie weiss man immer wenn es soweit ist (nicht mit dem Verstand, sondern mit dem Herzen sieht man gut).
GEH DEN WEG DES HERZENS

Antworten