füürlaufe

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Benutzeravatar
damiana
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 180
Registriert: Sa 27. Sep 2008, 14:48

Re: füürlaufe

Beitrag von damiana »

jedem das seine! /doof
Lebt!! als Kinder des Lichts! Rabbi Sha-ul
psyber
Beiträge: 29
Registriert: Fr 11. Dez 2009, 15:21

Re: füürlaufe

Beitrag von psyber »

hallo zäme

sälber han ichs no nie nie gmacht, aber bin sit eme halbe jahr au drüber am nahdänke und wirdes wahrschindlich de summer emal machä. ich finds mega faszinierend, und mit de nötige vorbereitig und instruktion ime seminar dänk ich, chan das fascht jede schaffe!
Es git ja au chind, wo ohni problem chönd füürlaufä.
Und wäme sich mal d rückmäldige vo de lüüt ahluegt wos scho gmacht händ, dän motiviert eim das umso meh und zeigt was für es hammer erläbnis das es für die gsi isch.

da mal no en link, sie büütet regelmässig kürs ah und betreuet ahfänger au ganz individuell. wänn, dän wird ich mich det nögschtens emal ahmälde.

http://www.menatlfeuer.ch
Für den Optimisten ist das Glas halb voll, für den Pessimisten halb leer. Der Realist verdrückt sich beizeiten,
damit er nicht abwaschen muß.


People are like stained-glass windows. They sparkle and shine when the sun is out, but when the darkness sets in their true beauty is revealed only if there is light from within.
donat
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 205
Registriert: Do 12. Apr 2007, 13:16
Wohnort: Lenzburg
Kontaktdaten:

Re: füürlaufe

Beitrag von donat »

auf wikipedia ( http://de.wikipedia.org/wiki/Feuerlauf ) wird die wissenschaftliche seite des ganzen auch noch gezeigt. und ich glaube (zumindest in diesem fall) nicht an einen sieg des geistes über die materie. klar gibt es leute, die verbrennungen kriegen, aber:
Ob sich Verbrennungen zwischen 1. und 3. Grades einstellen, hängt auch wesentlich von den technischen Gegebenheiten ab, z.B. Art und Beschaffenheit des Holzes, Beschaffenheit des Untergrundes und Menge der Glut bzw. Dicke der Glutschicht.
und laut dem SPIEGEL lässt sich die glut auch ohne mentale vorbereitungen schadlos überqueren. aber ich kann mir gut vorstellen, dass so ein "ritual" einen positiven psychologischen effekt für menschen haben kann..
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: füürlaufe

Beitrag von nexus »

donat hat geschrieben:Der Feuerlauf wird meist als Ritual durchgeführt und wird seit tausenden von Jahren von Naturvölkern und religiösen Gruppen auf allen Erdteilen praktiziert - regelmäßig mit Aussicht auf Heilung und spirituellem Wachstum. In den letzten Jahrzehnten ist Feuerlaufen in der westlichen Kultur vermehrt publik geworden und wird in der alternativ-therapeutischen Szene auch kommerziell vermarktet.
danke donat, lut wiki chan das also jede ab 6i :-)

http://www.br-online.de/wissen-bildung/ ... skript.pdf

nachli spam... :P
Liebe Respekt Anarchie
psyber
Beiträge: 29
Registriert: Fr 11. Dez 2009, 15:21

Re: füürlaufe

Beitrag von psyber »

so wot eu gern no 1, 2 sache dezue säge: ich bin gester s ersch mal gsi go füürlaufä und... es funktioniert!! /color

mir sind de ganz tag im semiar gsi und händ eus uf de einti momänt am abig vorbereitet, wo mer über s füür laufed.
geg de abig hämer all mitenand s füür gmacht und zäme ahzündet. nach 2 stund isch en öpe 6 meter lange gluet-teppich uf de wiese gläge.

das mit de äsche-schicht wo isoliert chönd er eu schänke, de leiter hät nämli bi jedem einzelne wieder neui gluet anä gleit, damits für alli gliich heiss isch. und es isch verdammt heiss gsi!
mit de händ hät me chum id nöchi chöne lange vo de gluet. bim 2te mal laufä hät er
bränn-sprit drüber glärt, mit dem isch s füür öpe uf 1000°C heiss worde!
aber es isch eifach nur hammer sobald uf de andere siite ahchunsch, du dich dezue überwunde häsch, dini füess zwar pächschwarz sind, aber du merksch nüt! eifach genials erläbnis /happy

mini fründin hät sich bim 3te mal laufä leider d füess verbrännt, hät zimli blatere geh. sie isch z schnäll los gloffe, obwohl sie nonig ganz parat gsi isch...die halbi sekunde hät scho glanget das es nöd ganz klappet hät...krass.

naja sovil mal dezue. chas jedem nur empfehlä wos sich scho mal überleit hät. machs! wirsch es so schnäll nüm vergässe ;)
ich für mich nim es tolls erlänis mit und gspüür au jetz no s happy-feeling :mrgreen
Für den Optimisten ist das Glas halb voll, für den Pessimisten halb leer. Der Realist verdrückt sich beizeiten,
damit er nicht abwaschen muß.


People are like stained-glass windows. They sparkle and shine when the sun is out, but when the darkness sets in their true beauty is revealed only if there is light from within.
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: füürlaufe

Beitrag von nexus »

danke psyber ;)

ich wart nachli bis de wos macht, wieder ume isch. zum eine wiler en freiwillige bitrag defür verlangt da ja nur scho s'holz pronase 200 stutz choschtet. und zum andere freui mi ufes interview mitem, da min job mit ernährig ztue hät. er hät 4mönet nüt gässe sich vo wasser und liecht ernährt. wasi würkli ussergwöhnlich finde, da lutem kungfuwüsse vo körperbeherschig de mensch höchstens 100 tag ohni ässe 4 tag ohni trinke und 10 minute ohni luft chan si.
s'läbe isch en füürlauf, s'füürlaufe dänki isch e gueti üebig sich de angscht z'stelle.
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
Vaisnava
Beiträge: 2
Registriert: Sa 8. Mai 2010, 08:29
Wohnort: uznach

Re: füürlaufe

Beitrag von Vaisnava »

Hallo Zämä

Da ich selber Feuerlauf-Trainer bin, möchte ich paar Infos geben.

Wie funktioniert es? Oder doch nur ein Fake?

Grundsätzlich bestimmen unsere Gedanken/Programmierungen unser Leben. Bei den Feuerlaufvorbereitungen wird die Programmierung, dass Feuer/Glut verbrennt deprogrammiert. Dem Unterbewusstsein wird mit verschiedenen Übungen einprogrammiert das es möglich ist, über die Glut zu laufen. Und daher kann man bei klarem Bewusstsein unbeschadet über die ca. 500- 700°C heisse Glut laufen.

Die (wissenschaftlichen) Erklärungsversuche wie:

-Dampfkissen (Fussschweisstheorie)
-speziell prepariertes Holz oder Glut
-Ascheschicht
-Leitfähigkeit von Holz/Glut
-Laufgeschwindigkeit (springen, obwohl viele sehr gemütlich drüberlaufen)

Kann man alle sehr leicht widerlegen!! Da machen sich die Wissenschaftler wieder einmal absolut lächerlich.

Was sollte man bei einer Teilnahme beachten?

Der Feuerlauftrainer sollte Erfahrung haben, und/oder eine fundierte Ausbildung vorweisen können.
Menschen mit einer ausgeprägten psychischen Erkrankung sollten nur mit gründlichen Abklärungen mit dem Trainer teilnehmen. (z.b. Schizophrenie, Psychose…)
Alkohol sollte an diesem Tag bis nach dem Lauf tabu sein. Kiffen rate ich auch ab, hatte aber mit mehreren Kiffern keine Probleme. Andere auf die Psyche wirkende Medikamente/Drogen sollte man dringlichst meiden. (nur meine Meinung, ohne Gewähr!)

Warum hört man immer wieder von Seminaren wo sich Leute schwere Verbrennungen zuziehen?

Leider gibt es immer wieder selbsternannte FL-Trainer, die meinen sie wissen was sie tun, und/oder sie könnten die Leute in 1-3h soweit bringen das es geht.
Es ist zwar mit der folgenden Methode möglich: die Leute ablenken/verwirren während des Laufens. Bei dieser Methode wird das Unterbewusstsein/Bewusstsein so abgelenkt, das es nicht mitkriegt das man über die Glut läuft. Aber das Erlebnis ist nicht so gewaltig oder anhaltend, da man das Gefühl hat, es nicht selber gemeistert zu haben.

Kleine Bläschen gibt es öfters mal, was dabei sehr interessant ist; wenn man diese Personen nach Schwachpunkten / Erkrankungen befragt und anschliessend die Blasenpunkte mit den Fussreflexpunkten vergleicht, treten die Blasen immer genau an diesen Stellen auf, war ausnahmslos der Fall.

Seminar-Preise?

Alles über Fr.150.- für ein 6-9h Seminar ohne Verpflegung ist meiner Ansicht Abzockerei, und es kann dem Trainer mehr oder weniger nur ums Geld gehen.

Ich selber habe insgesamt ca.380 Personen im Alter zwischen 7-78 Jahren über die Glut geführt.
Da ich mehrere Jahre kein FL-Seminar mehr organisiert habe, und mich in den letzten Monaten 2-3 Bekannte anmierten wieder einmal einen zu leiten, habe ich vor im Herbst einen durchzuführen, falls sich ohne grossen werblichen Aufwand mind. 10 Personen ernsthaft interessieren würden.
Ich verlange für Erstteilnehmer Fr.120.-, für Jugendliche / Studenten / IV-und Sozialhilfeempfänger Fr.100.-. Mindestteilnehmerzahl 10 Personen.
Würde im Umkreis (ca.20km) von 8730 Uznach stattfinden.

Falls Du Interesse hast, kann man mich gerne unverbindlich per PN kontaktieren.

Gerne werde ich auch grundsätzliche Fragen im Forum oder per PN beantworten.

Lichtvolle Grüsse

Vaisnava
Benutzeravatar
Rampadam
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 120
Registriert: Mi 26. Aug 2009, 23:34

Re: füürlaufe

Beitrag von Rampadam »

hallo zämä, ich bin im 2003 bi P.M. Lifestyle gsi, viellicht känned das na paar :-D die händ so witerbildigsseminar abotä für insgesammt glaub 5`800 fr. und das vermarkted, ich säg jetz mal bös gseit imnä schneeball-system. also ich han innert churzä zit als gruppäleiter 18 lüt under mir gha und bin nach 3 mönät scho verkaufsleiter-assistent gsi
http://www.beobachter.ch/konsum/artikel ... 0-franken/
ebä dazumal ischäs bi mir na 1000.- meh gsi.
ufjedäfall händ diä im sep. 03 so äs füürlauf seminar organisiert. das seminar isch äs ganzes wuchäend gangä. mir sind am sa. morgä det acho, irgendwo glaub st.gallä oder thurgau und diä seminar-leiter händ eus dä ganz tag uf dä füürlauf vorbereited, mit üebigä etc. det ischäs hauptsächlich drum gangä, das alles energie isch, egal was für än gegestand du id hand nimmsch, segs än stei oder egal was, wennt dä i di chlinschtä teil zerleisch, häsch irgendwänn atom, und us was bestaht atom? us energie. so wiä mir menschä au, alles, eifach alles isch energie und natürlich au s`füür. so irgendwie simmer druf vorbereited wordä und usserdem au mitärä zielsetzig, sprich s`ziel isch am endi vo dem füürteppich, fokusierä, konsentrierä alli anderä gedankä abschaltä! sich iredä sfüür isch nöd heiss, sfüür bestaht us äm glichä material ( blöd gseit ) wiä mir selber nämlich us energie. u.s.w.....und am samstig abig hämmer dän dä füürlauf gha.
d`strecki isch au öppä 6 meter gsi und ich bin bim 2. mal woni durägloffä bin nach 5.5 m uf dä stell kehrt wider zrugg gloffä, wider kehrt und namal durägloffä also sicher über 15m mit 2mal kehrä det über diä gluäs gloffä. für mich isch das ä geniali erfahrig gsi, wo ich niä wirdä vergässä, das ganze wuchäend dazumal isch eifach dä hammer gsi!!! dazue mussi sägä das dä füürlauf allei na s chlinschte erlebniss gsi
isch. mir sind det ca. 35 teilnehmer gsi und am sa. dä tag dur hämmer under anderem au na das gmacht und zwar.... hämmer 2 kreis gmacht, sind am bodä ghocked, än innerä und än üsserä kreis gmacht und dän sind immer 2 lüt sich gägäüber ghocked. (alles wildfremdi menschä) und dän hämmer änand müssä tüf id augä luegä über 5 minutä lang und nacher dem womer gägäüber gsässä isch sägä was mer i sinä augä gseht. äs isch schwer zum erklärä und wahrschindli dänked jetz di meischtä ](*,) ( crazyeye ) mä hät sich eifach müssä ga lah, sich fallä lah, was mir unentlich schwer gfallä isch! aber als ichs dän irgendwänn gschafft han, ischäs eifach nur na traumhaft gsi! uf jedäfall am sunntig vormittag simmer eus all, brüelend idä armä glägä, ich chans nöd erklärä aber das isch so heftig gsi! unglaublich! mir händ det so krassi erfahrigä gmacht! wundervoll!!! ebä di meischtä chönd das natürlich nöd verstah und nöd navollzieh, au natürlich wills nöd det gsi sind.
aber wasi dämit will sägä isch: ich empfiel jedem so än füürlauf zmachä, aber am beschtä äs 2 tägigs seminar bi lüt wo drus chömed. das isch öpis wo ihr fürs läbä lerned.

witzig isch mir sind a das seminar z`5. gangä, und nach dem seminar wo mir retour gfahrä sind, hämmer all gseit, i denä 2 täg seminar hämmer meh nützlichs fürs läbä glernt als i dä ganzä 9 jahr schuel! scho krass hä!?

fazit: füürlaufä gaht definitiv! richtig sicher isches mit dä richtigä vorbereitig! und uf jedäfall isches äs unvergässlichs erlebniss! also traued eu, hirn abschaltä und eifach laufä.....

Peace und vieli liebi grüäss Dominic DIVE DEEP...THE NEPTUNES
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: füürlaufe

Beitrag von nexus »

danke vaisnava, wird mich mal bi dir melde ;)
danke rampadam :D
ich dänk weiss jetz um wases gaht. danke für eui biträg =D>
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: füürlaufe

Beitrag von nexus »

imrna am überlegä :-k ha sit denn mal demit ahgfange spiele halt, doch kollege widr xeh, söted minimum 5si süsch lohnt sichs nöd wägm holz :-({|=
Liebe Respekt Anarchie
Antworten