füürlaufe

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

füürlaufe

Beitrag von nexus »



...er hät mi gfrägt öbi aumal möcht? sich nöd verbrennt doch sini kolegin scho, im spital glandet.. hät gmeint wichtig isch dasmer im reine isch mit sich, klar im chopf ](*,)

hät da schomal öper erfahrig gmacht?
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
Carola
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 80
Registriert: Mo 7. Sep 2009, 18:26

Re: füürlaufe

Beitrag von Carola »

Hallooooo....

ich han kei ahnung wies funktioniert, aber ich weiss dass es funktioniert!!!!!

Bin selber einmal übers Feuer glaufe und es isch de wahnsinn gsi (im positive Sinne)...han aber kei klassische instruktion ka (was für mi i.o. war) und es hät mi mega überwindung kostet...s Feuer war so heiss und hät mir im Gsicht brennt, wo ich no davor gstande bin...
als i aber sowit war, bin ich eifach drüber...als würdest a gmütlicher spaziergang mache...han nüt me vo de Hitze gspürt und bi einfach drübergwackelt...kei Gedanke mehr, kei Zweifel, nüt....nur nos Feuer und ich...Trance!!!
wie ich denn drüber war, han i nüme ufhöre könne mit lache...

Glaub ma muss sich wirkli ganz sicher si und frei im Kopf und Herz i dem Moment...

und, das Feuer mache sollte ma au net selber...gibt da einiges was zum beachte isch...de untergrund, s holz, usw....
also net mal schnell übers lagerfeuer laufe, da könnt ma sich a stein oder anderem züg böse böse verbrenne---besser vo em Profi mache lo ; )
Benutzeravatar
juerg
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 935
Registriert: Di 1. Aug 2006, 12:36
Wohnort: agra

Re: füürlaufe

Beitrag von juerg »

..hab diese erfahrung bislang auch ausgelassen...
Glaub ma muss sich wirkli ganz sicher si und frei im Kopf und Herz i dem Moment...
das ist sicher von vorteil...
und, das Feuer mache sollte ma au net selber...gibt da einiges was zum beachte isch...de untergrund, s holz, usw....
und nach der ausbreitung der glühenden holzkohle ein moment warten, bis sich darauf wieder eine leicht isolierende aschenschicht bildet...

sicher auch einen weg um sich, von einigen übernommenen limitierenden gedankenmuster, zu befreien O:)
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: füürlaufe

Beitrag von nexus »

Merci fürd antwort Carola!
Du seisch "Trance" in thailand giz doch so es fäscht wo dlüt sich sache durde körper stecked abr kei schmerz verspüret, die säget sie sind in trance. Du häsch d'Hitz garnöd gspürt? häsch denn gar ken Unterschied gspürt zwüschedem chalte bode und de gluet währendem laufe?
ja er kennt öpper wos regelmässig macht, mit vorbereitig. und xait seg eifach hammer :peace:
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
Carola
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 80
Registriert: Mo 7. Sep 2009, 18:26

Re: füürlaufe

Beitrag von Carola »

Han die erste drü Schritt wirkli nüt gspürt vo wege de Hitz...denn han i vom Füür es kliss Küssli überko...han i aber nur a dem tag gspürt und im moment vom laufe han i nur s küssli aber net hitz gspürt...und danach? händ mir d bei total komisch kribbelt...bin mega ufglade und voll energie gsi /happy

isch aber glaub für jede irgendwie anders...
drum machs am beste selber, wenn d lust dazu verspürst!!!
Dragonfly

Re: füürlaufe

Beitrag von Dragonfly »

Hmmm, auso bi irgendeme Qi-Meister chönnti mer no vorsteue dass das funktioniert (Konzentration vom Qi uf ei Punkt im Körper, i däm Fau äbe d Füess). Aber öbberem wo sich do nid uskennt würdi itz drvo abrate das z mache, ganz ehrlich. Weme mit de Händ id Gluet längt verbrönnt me sich jo au und abgseh vodr Hornhut wome ade Füess het gsehni do nid sone grosse Unterschied. Aber vilicht isch jo äbe d Hornhut so robust, dass si für es paar Sekunde so grosse Hitz vertreit ohni grosse Schade z näh.
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: füürlaufe

Beitrag von nexus »

@Dragonfly: dänks nöd dass bi 4bis 600 grad d'hornhuut odr d'duur vode berührig e rolle spilt.. ich schaffe mit heisse grät, chumi nöimez usversehe ah verbrenni mi, doch fass ich öppis und ich weiss es isch heiss, brennts mi nöd.
no was xeh..
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
Carola
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 80
Registriert: Mo 7. Sep 2009, 18:26

Re: füürlaufe

Beitrag von Carola »

@Dragonfly: nei, nei so gfürchtig isch es scho net /wurm
musch einfach dra glaube könne und s wirklich welle...
sonst könnts glaub scho no unangenehm werde...
blöd isch sicher au wenn ma unterbewusst net bereit isch und
glaubt/denkt ma müsse trotzdem drüberlaufe...
und wie scho gseit...net eifach as lagerfüürle mache und drüber
laufe....

@Nexus: haha, weisch ja e scho wies goht /happy
freakfraueli
Beiträge: 15
Registriert: Mo 6. Aug 2007, 14:59

Re: füürlaufe

Beitrag von freakfraueli »

Also ich bin au go Füürlaufe.
Das isch es einmaligs Erläbnis und für mich nid wirklich rational erklärbar.
Es isch öbbis wo me mues sälber erläbe, so wunderbar isch das!
Ich han das Z Wettinge mit Vorbereitig gmacht:
http://www.feuerlauf.li/offene_seminare.asp
vo eusere Gruppe het sich niemer ernsthaft brennt (chlini Blotere sin aber z.T. scho vorcho)
und d Stimmig wos git bi somene Alass isch einmalig.
Es isch zwar nid ganz billig, aber s zahlt sich in Emotione vielfach zrugg!!

allne es schöns Tägli

Firewalkerin ;)
Benutzeravatar
Tom
Beiträge: 47
Registriert: Sa 6. Dez 2003, 20:20

Re: füürlaufe

Beitrag von Tom »

Jep, es funktioniert...

Hans au scho gmacht. Esch würklich sehr speziell. Mir chads nöd beschriebe... Esch au mit Vorbereitig und so gsi, aber die hed mich persöhnlich meh g'stört als rechtig vorbereitet... trotzallem bini über die heissi Gluess gloffe und hanmi nöd Verbrennt. De Chopf muess wie en Art leer sie, ich han mir nöd dörfe "Bewusst si" dasi do über en heissi Sach laufe wo mi normalerwiis Verbrönnt... Extrem spezielli Erfahrig gsii, würd iwedermol mache, aber mit andere "Gruppeleiter".

P.L.U.R Tom
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: füürlaufe

Beitrag von nexus »

@freakfraueli: (chlini Blotere sin aber z.T. scho vorcho)
ha ghört det wod fuessreflexzone fescht reagieret chas bläterli geh, drum isch wichtig dass eim würkli guet gaht körperlich und geistlich..
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
damiana
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 180
Registriert: Sa 27. Sep 2008, 14:48

Re: füürlaufe

Beitrag von damiana »

Füürlauf!
Hallo wie bescheuert sind den Ihr? crazyeye /doof /stop
Lebt!! als Kinder des Lichts! Rabbi Sha-ul
Benutzeravatar
Bloodhound
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 442
Registriert: Do 12. Jun 2008, 10:33

Re: füürlaufe

Beitrag von Bloodhound »

Muss eine interessante Erfahrung sein...und ist absolut machbar, unter profesioneller Anleitung natürlich nur. Firmen gehen Feuerlaufen als Teambildungsanlass, man muss also kein Shaolinmönch sein um sich hier nicht zu verbrennen...
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: füürlaufe

Beitrag von 604freund/Psykas »

ich denk aber es braucht auch mut bzw überwindung, und ich kann mir gut vorstellen dass nicht jeder es verbrennungsfrei schafft! also bei uns im geschäft... pfff... das wär ja lustig... weiss auch nicht ob ichs machen würde... reizen tuts mich schon, aber hab schon mega respekt vorm feuer...
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Benutzeravatar
Carola
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 80
Registriert: Mo 7. Sep 2009, 18:26

Re: füürlaufe

Beitrag von Carola »

@Damiana: bescheuert genug um daran zu glauben, dass es funktioniert :-D
Antworten