das drehbuch LEBEN

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: das drehbuch LEBEN

Beitrag von illusion »

trash hat geschrieben: u.s.l. i findä di text sehr schön u bi o dirä meinig, dass mä z"dunklä" akzeptiere muess. es isch winä waag, so wie guet und bös z.b..
8-[ danke!
trash hat geschrieben:aber zu däm, dass zliecht im dunkle entstandä isch u werum du di fürchtisch dert zrüg zgah, vo wo dä bisch cho.. i ha zgfühu dass das so ni ganz cha stimme. dunkuheit und liecht si ja aus metaphärä für glück bzw. unglück gmeint hie, we i di richtig verstah u ni aus blosses ding an sich? i findes ä schöni metaphärä aber i gloubä mä cha nid gad aues dermit verglichä, das heisst i gloubä nid, dass zglück usem unglück usä entstandä isch (zliecht us der dunkuheit scho).
also, woni ufd wält cho bi, hani e rundi :cry: (vom ghöre säge ;) ), was mich dra zwifle loht, das i zersch glücklich gsi bi. git aber au chind, wo nach de geburt weder schreied no brüelet, sondern als erschts en witz verzähled :lol:

trash hat geschrieben:u weds der so überleisch, hani me zgfühu dass di beidä teilä glichzitig si entstande, si si beidi glichwärtig. au di gfühu wo mir chöi ha, öb guet oder schlächt, si glichwärtig.
wemmers foht afo wärte, isch scho d gfohr da, das mer vorigno isch. das isch aber nid so schlimm, will meischtens wäri lieber glücklich als unglücklich. aber bloss nid z extrem. das isch so wie ide matrix: wotsch die blau oder die rot pille? d frag isch de eifach, inwiewit es möglich isch, keini vo beidne z nä 8-[


trash hat geschrieben:u glück oder unglück si beidi usem neutrale(nichts) entstandä.
du ängstisch di wüu du dsitä (wieder) muesch wächslä und du uf derä sitä sache erläbt hesch, wo machä, dass du nüm zrüg wosch. zeinzigä womä cha machä isch zprobiere beidi sitänä zakzeptiere. es duet när immer no weh, aber es isch ä teil vom läbä, ohni der schmärz wär o zglück nid mügläch und umbekehrt. ying yang und so :D
demfall die schwarz oder die wiis pille. zum glück gits aber soviel dezwüsche, das niemer nur glücklich oder nur unglücklich muess si, sondern, emal bizzäli glücklich, mal weniger glücklich, mal unglücklich und au mal überglücklich. ich probier eifach z si, ohni mich zfescht vo mim glücksempfinde abhängig z mache, und wenns mal heisst, depressiönli schiebe, de isch das eifach grad so, und es chont au wieder e phase, i dere ich wieder grundlos glücklich cha si, und au wieder eini, woni weder glücklich no unglücklich bruche z si. ich bi fescht devo überzügt, das ich meh bi, als ich empfinde, meh bi, als ich dänke, und meh bi, als nur so, wie ich im momänt bi. ich bi wienes system, wo halt verschiedeni iflüss het, s osse probiert mitem inne z veribare, wenn nid sogar i iklang z bringe, und mängisch fähig, sich nid nur uf ei teil vo dem, was s syschtem als s syschtem wahrnimmt, z beschränke, will en bildschirm ohni e mus und e arbetspeicher, und zwüschedüre au neui software nid s gliche isch, wie mit 8-[
Leuchtherz hat geschrieben:Danke :D zu geniales Video, und das Dahlke und Dethlefsen zusammen ein Buch geschrieben haben verwundert mich nicht ;)
gern geschehen. die zwei sind wie pech und schwefel. oder waren es einst :mrgreen: ich versuche, nicht allzu voreingenommen zu sein, aber wenn ich schon schriftsteller wäre, dann würde ich wohl auch aus krankheit als weg im anschluss ein gesundheit als weg schreiben, und aus lichtarbeit schattenarbeit, hauptsache die kohle fliesst, und wenn ich es mir so recht überlege, dann könnte ich hier aufhören den leuten ihre dunklen seiten heraufzubeschwören - die kommen sowieso zum vorschein, wenn sie reif genug sind O:)
there is nothing real outside our perception of reality
Leuchtherz
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1966
Registriert: Mo 5. Jul 2010, 17:07
Wohnort: Haus WG am Berg

Re: das drehbuch LEBEN

Beitrag von Leuchtherz »

illusion hat geschrieben:gern geschehen. die zwei sind wie pech und schwefel. oder waren es einst ich versuche, nicht allzu voreingenommen zu sein, aber wenn ich schon schriftsteller wäre, dann würde ich wohl auch aus krankheit als weg im anschluss ein gesundheit als weg schreiben, und aus lichtarbeit schattenarbeit, hauptsache die kohle fliesst, und wenn ich es mir so recht überlege, dann könnte ich hier aufhören den leuten ihre dunklen seiten heraufzubeschwören - die kommen sowieso zum vorschein, wenn sie reif genug sind
zu Dahlkes "Weg": naja, von irgendwas muss man ja leben ;) und irgendwie machens die Farmamultis ja nichts anderes, hie und da mal ein altes Präparat mit neuem Namen oder kleine Änderungen und Ergänzungen mit vielleicht anderen Nebenwirkungen ;) zumindest ist er seinem Weg "treu" geblieben, hat sich Jahrzehnte für die Psychische Betrachtung von Krankheiten eingesetzt und so auch eine Brücke zur Schulmedizin gebaut.
Dethlefsen werden ja andere, schon sektenhafte oder schwarzmagische Dinge nachgesagt, wobei ich mir überlege aus welcher Ecke die "schwarz magischen" Vorwürfe wohl stammen, zumindest muss man ja an sowas glauben :-k
Verzweifle nicht an der Gewichtigkeit der Dinge,
neben Elefanten gibt's auch

SchMetteRlinge

(Harry Pegas)
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: das drehbuch LEBEN

Beitrag von illusion »

könnte sein, dethlefsen hat dahlke verschwarzmagiesiert, damit dieser vielen menschen hilft, älter werden zu können, damit er selbst länger auf sie einfluss nehmen kann. somit wären wir beim schwarzen teil angekommen, weil bei dahlke immernoch ein teil von dethlefsen mitschreibt - zumindest zwischen den zeilen. das wäre dann der schwarze punkt im weissen teil :-#
there is nothing real outside our perception of reality
Antworten