Was hat es mit der Zahl 666 auf sich??

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
PsYch0m0n
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 510
Registriert: Mi 16. Feb 2005, 15:07
Wohnort: Bern City
Kontaktdaten:

Warnung

Beitrag von PsYch0m0n »

Du solltest dich am 23. in Acht nehmen :-D
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
PsYch0m0n
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 510
Registriert: Mi 16. Feb 2005, 15:07
Wohnort: Bern City
Kontaktdaten:

Beitrag von PsYch0m0n »

Das Leben an und für sich ist eine Gleichung. Das Leben wie wir es kennen ist nur die Überprüfung bzw. das Ausrechnen der Gleichung. Die am Ende der Gleichung übrigbleibende Zahl ist 0........... :roll:
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
Titali

Re: Warnung

Beitrag von Titali »

Psychomon hat geschrieben:Du solltest dich am 23. in Acht nehmen :-D
sawasdeeka psychomon

wer und was meinst du damit??? hoffentlich nicht mich du seher *ggg*

und was die 0 angeht, dass stimmt... jeder seele ihr ziel ist es zur einheit zurueck zu finden - zum vater-mutter-gott, dort wo wir alle her kommen und alles ihren anfang (0) nahm :lol:

och, verabschied mich mal wieder... frier hier ab mit der schaiss aircondition... the beach is calling me!!!

kiss titali***
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

hallo

ich möcht mal fröge was denn dem tüüfeli odder dene "böse mächt" die zahlespieli bringe sölled? wenn mer so böös und so mächtig isch hät mer doch so chli zahle gar nöd nötig? me chan ja dwelt schliesslich au terrosiiere ohni sich de mathematischi ufwand zmache.

ich verstah de ganz bibel-jesushuus-wirrwarr nöd.

ich finde d'sacred-mushroom-church schriebt daruüber was gschiiieds und vor allem was sehr freis.

ich glaube , mir mänsche sind völlig ohni sinn uf dem planet. ich glaube, und bitte sind nöd böös uf mich es isch nu mini meinig, religion isch vo a-z es märli, wo einzig dafür da isch, d'menschheit zdezimiere und zunterdrücke. und zwar alli, vo dene ich jetz ghört han, aber wie ihr eu vorstelle chönd, bini i dem thema nöd sehr gebildet, was für mich de mittelpunkt vom läbe darstelt - nämli nöd min glaube sondern mini erläbnis.

wobi ich nu us fuulheit ungebildet i dem thema bin. ich finds guet wämer sich über das bildet, well mer dänn dmänschheitsgschicht wahrschinli besser verstaht, dänki.

es lebe die sinnlosigkeit!!

wänni mi müsst entscheide und eifach rate, wieso mir da sind, würdi säge, dass alles läbe vo igendwelche riisige "aliens" uf de planet pflanzt worde isch, um ihn für sie eines Tages erntebereit zmache.
waldmeitli

Beitrag von waldmeitli »

smile

i finds ganz interessant,mh..wiä verwobä,vom grösstä bis zum klinstä,doch alles und nüt isch
doch i säg eu me müend absolut ka angst ha
wil me chönd gar nüt verlürä..
den alles was meh händ isch i eus drinnä...und ständig bi üs
...*so schö alles was me bruchet lauft eus ständig no.
es cha gar nid andersch.
häjo vilicht bruchts eus ja au

i däm sinn
piis
telumehtar

mein senf

Beitrag von telumehtar »

ist auf jeder 2. heavy metal cd zu sehen=)
Father Oblivion
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 85
Registriert: Di 15. Nov 2005, 17:00
Wohnort: Zureich

Beitrag von Father Oblivion »

han da au no en nachtrag, nämi us de sicht vo de zeugen jehovas (bin im fall nöd be dene debi [-X )

won i mal z andermatt han müesse umstige und i grad zit gah han um no eis i de sunne z raüchle. denn chunnt so e älteri frau z laufe und fangt mi a vollabere... so vo wege dass de papst eigentli de antichrischt seg und sie weg dem vor allem i de katholische kantön ihri botschaft gieng go verbreite... ich han mal denkt na ja... und mal gmüetli mis jointli azündet... denn gits mer als bewis so en zettel id hand wo ihri "zeugen"-theorie söll untermure.. so a de haar herbizoge, da hetts mi ja schier vom wachtturm ghaue *lol*

d berechnig gaht folgendermasse: de latinisch titel vom papst heisst offiziell:

vicarius filii dei... (stellvertreter sohn gottes)

wenn mer jetzt die buechstabe us dem titel won mer am ene römische zahlewert zuorde chann zämezelli ergit sich... oh wunder: 666

V= 5/ I =1 / C=100/ a,r =0/ I =1 / U=V (im latin wirds u als v gschribe!) = 5
s=0// 112

f=0/ I=1 / L=50 / I = 1 / I = 1 // 53

D= 500 /e=0 / I=1 // 501

und schwuppdiwupp 112+53+501= 666 :shock:

tja, so isch das also
:twisted:
TheAngel1985

Beitrag von TheAngel1985 »

Ganz geils Thema... isch na rächt speziell... ich han am 19.03.1985 Geburi..

sprich 1+9+3+1+9+8+5=36
3+6=9 :!:

Jaja das ganzi Thema isch eifach eh geil... apropos wär interessä hätt kli meh über d'Offebarig z'läse däm chani d'Serie "Die Letzten Tage dieser Erde" vom Tim LaHaye empfähle oder uf English "Left Behind-Series"...

Cu
satropa
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 574
Registriert: Do 31. Mär 2005, 18:29
Wohnort: irGendwo deZwüscHE

Beitrag von satropa »

667, the neighbour of the beast ;-)
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

muahahahah@the neighbour of the beast :-D

Good one!
Antworten