allesbullshitthread

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Antworten
Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

allesbullshitthread

Beitrag von Nichtlustig »

wer findet jeglichi erkenntniss vom lebe, jedi philosophie, religion, asicht, usw.bringt nüt im verglich zum reale lebe wo eh nur die lüüt s säge händ wo möglechscht gfüels und gwüsselos isch und wer findet dass die gsellschaft und allg. s menschleche dasii im höchschte mass ungrecht isch döff sech da ufrege oder truurig vor sich hii vegetiere ohni dass eim gseit wird mer mues a sire spirituelle entwicklig schaffe, oder tablette neh, oder sini lebesistellig ändere...selbstmitleid, paranoia, motze, blasphemie, alles isch erlaubt, was nöd erlaubt isch sind irgendwelchi hiwiis uf möglechkeite wie mer s lebe andersch chönt aluege als usemne truurig-melancholisch-curtcobain mässige blickwinkel...au unsensibli charaktere sind i dem thread nöd erwünscht....

han im momentane zuestand grad so kä bock me uf das ganze, de ander thread hät mi inspiriert, han denkt ich erschaffe so öppis wie en usstigsthread für alli wo mit dere gsellschaft nöd klarchömed us welne gründ au immer

ich find min biitrag im andere thread grad zum chotze! lieb und mitfühlend und sensibel sii, naja chasch villicht untermensche mache wot kännsch, aber eifach soo, böh, wirsch eh nöd verstande oder verarscht oder sogar energetisch usgsoge vo irgendwelche bewusstsiisvampir
Capablanca

Re: allesbullshitthread

Beitrag von Capablanca »

ich hab jetzt nicht alle beiträge gelesen, aber versuch das doch mal ein wenig spirituell zu sehen und überhaupt mehr an deiner einstellung zu arbeiten :D

*duck und weg* /grim

/ironie off
Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

Re: allesbullshitthread

Beitrag von Nichtlustig »

du muesch no zimli a dinere gsellschaftsdepression arbeite um da i dem thread z schribe chöne...villicht söttemer en mobbingthread starte, det chasch no paar pünkt hole, wänd schön anehebsch(glaub mer irgendwänn tuets nümme weh ;) )

aber schön, wied de unsensibel teil vo mim charakter füreholsch, de isch somit dusse*wegschmeiss*

han vorri grad e wunderbari idee gha...alli wo liebi, fride und harmonie uf de welt wänd sölled ad bible, offebarig glaube, villicht würded dänn tatsächlech bestimmti individue vo dem planet verschwinde...es wär nämli scho schön da, irgendwie, au mit dem materielle körper(wobi ebe, bi da nöd so bewanderet, für mich isch beides s gliche(materiell/spirituell) mag nöd die ganz ziit unterscheide anstatt urteile, hohoho...)

ps: das ganze isch tatsächlech nichtlustig also bitte kä ironie(höchschtens galgehumor, wobi ich glaube, dass de nur galgehumor heisst will er sech erhänkt wännen benutze wot...)
Capablanca

Re: allesbullshitthread

Beitrag von Capablanca »

jupp. alles ist bullshit.

selbst die idee "bullshit" kann sich dem nicht entziehen.

alles ist im prinzip nichts. ohne bedeutung, ohne inhalt, ohne sinn und ohne grund.
Benutzeravatar
taratatam
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 185
Registriert: Mo 6. Dez 2010, 15:36
Wohnort: Interlaken

Re: allesbullshitthread

Beitrag von taratatam »

Capablanca hat geschrieben:jupp. alles ist bullshit.

selbst die idee "bullshit" kann sich dem nicht entziehen.

alles ist im prinzip nichts. ohne bedeutung, ohne inhalt, ohne sinn und ohne grund.
.............und dan gibt es noch die träumer .....

:)
..::Full(Mo)On::..
Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

Re: allesbullshitthread

Beitrag von Nichtlustig »

nee, irgendwie isch de bullshitthread bullshit, han momentan verdammti stimmigsschwankige...nimme mini pillelli nöd(ohni scheiss)

ok, interessiert niemert, mir egal, sueche e wg mit chillige lüüt, bin kän goaner me und sueche au nöd unbedingt goaner/inne, nur en ort woni chli wärmi und geborgeheit gspüre dur die chalte mönet...

aber ebe, bin chli schwierig unterwegs, mängisch sogar verschidni, gfüelswelt isch mängisch chli schtruub und han schwierigkeite tüüfi beziehige zu mensche ufzboue, da irgendwie chli wenig vertroue da(allerdings nöd immer...)

dasch übrigens kä bullshit 8-)

d welt isch gar nöd soo scheisse...und vergebig macht meh freud als hass...aber tuet mängisch glich guet sini wuet und truurigkeit mal uselah, so schadeds niemertem, wemers mal so schriibt oder so...aber ebe, nöd zu persönlech werde, mer weiss nie wer da alles mitlist(geil, etz hani mal en paranoide bracht...)
Benutzeravatar
Nachtwandler
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 162
Registriert: Mo 31. Mär 2008, 11:11
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Re: allesbullshitthread

Beitrag von Nachtwandler »

Jaaaa mann, ha au grad es paar Bullshit Täg, verdammt wo bliibt sKarma wo mir ändlich min Lotto6er git will ich soooooo en guete Mönsch bin /aaahh figgt mi doch huere ahh, scheiss Stüüre und suschtigi Rächnige

...aber eigentlich gahts mer ja huere guet ussert dem doofe huere Money grad (welle Idiot hett das eigentlich erfunde?)

Also DANKE für de Thread, ha jetzt grad chli chönne min unspirituell, wältlich no-money-Frust abloh :lol:
Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

Re: allesbullshitthread

Beitrag von Nichtlustig »

verdammt wo bliibt sKarma
da inne gits kei karma... ;) karma isch bullshit...

und wegem geld...arbeit isch nöd öppis wo zersch mal philosophisch aglueged wird, es isch öppis handfeschts und s produkt - allerdings bloss uf de materielle ebeni - bestimmt öb de mensch wo das produkt hergstellt hät au würkli gschaffet hät...ich mein, es wär huere astrengend bi jedem einzelne mensch die innere vorgäng go analysiere und usefinde wer würkli gueti absichte hät und wer nöd - au usserhalb vo de arbet - und dänn de mensch ahand vo innere wert z entlöhne, es isch eifacher de mensch ahand vo oberflächlechkeite z bezahle...

drum händs ebe s karma erfunde und drum seit me ebe au, dass vielfach "ärmeri" lüüt glücklecher sind;)

aber s karma wird ebe au vo es paar vollidiote benutzt um ihri handlige z rechtfertige...

aber ich hoffe ja immer no druf dass s richtige karma am falsche karma mal so richtig heftig zeigt wos duregaht ;)
Antworten