Danke!

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Antworten
Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

Danke!

Beitrag von Nichtlustig »

ich möcht mi eifach mal bedanke für das forum, für all die biiträg i dem forum, für all die mensche wo die biträg schriibed, für goapartys, fürd musig, fürs organisiere, fürs gmeinsame tanze, für gspröch, usw.

die letschte vier, föif jahr sind für mich e zimli herti ziit gsi, es hät ziite geh, wo das forum de einzig kontakt zu de "ussewelt" gsi isch, willi mi susch eifach nöd getraut han oder z unkommunikativ gsi bin oder vil zfescht mit nmir selber beschäftigt

han so vil glernt i dere ziit und hoffe gwüssi sache au mal chöne umzsetze...

vilfach bini i das forum gange währendi gfüelsmässig churz vor em selbstmord gstande bin und han immer wider sache, text, gedicht, musig gfunde womi wider ufbout händ, womer zeigt händ, dassmer au anderi weg chan gah, womi mängisch aber au so tüff i mim innere berüert händ, dassi all gfüel han chöne uselah, ab und zue häts au biiträg gha womi zimli direkt aggfiggt gfüelt han, was mer zimli guet tah hät um mich wider uf de bode zhole demit mi mit mir selber muen usenandsetze, vieles hät mi au eifach nur zum lache bracht...

ja, glaub ihr wüssed scho wasi meine ;)

es paar känni ja au persönlech, villicht gseht me sich ja gli mal wider...
Pufflibäng

Re: Danke!

Beitrag von Pufflibäng »

/color
Man kann einen Menschen nichts lehren, man kann ihm nur helfen, es in sich selbst zu entdecken
Antworten