Bevori JETZT DÄNN gange go sW-End fiiiere no das da...!!!

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
BeSoWeniBe
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 76
Registriert: Fr 4. Nov 2011, 14:19

Bevori JETZT DÄNN gange go sW-End fiiiere no das da...!!!

Beitrag von BeSoWeniBe »

ZENSUR IM MF!!!!! Sötti ja net sii, nei, sötti net sii...! Doch leider hani zum wiederholte Mal da im MF, ABER JETZT GAAAANZ fieen usdruckt, - ganz klari und offesichtlichi und sicher nit im ne Forum üblichi PARTEINAHME SITENS DR ADMIN FÜR MALE DÄ, MALE DIÄ, FESCHT MÜESSE SCHTELLE...GÄGE MICH UND GÄGE MINI POSTS...!!! DUR FALSCHI BEHAUPTIGE UND ZENSUR...! FINDE DAS ESCH EN VERDAMMTI ELÄNDI SCHEISSFUCK REPUTATION!!!! - fürs MF als Solches, und ABER au GRAD GENAU ESO FÜR ALL DIÄ WO DAS MF DUR IHRI TEILNAHM VERTRÄTTID!!! - MIÄR "SCHREIBERS" DA IM MF, - ide Gedanke am Ändi bla blabla - churz es herscht ZENSUR IM MF....!!!
SORRY ABRAXAS + GON FREEK + + + +.... - SORRY dassi au en Mänsch bi, und nit nume en Nummere...!!!
Zuletzt geändert von BeSoWeniBe am Di 7. Feb 2012, 01:38, insgesamt 1-mal geändert.
Mukla
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 119
Registriert: Fr 30. Okt 2009, 14:55

Re: Bevori JETZT DÄNN gange go sW-End fiiiere no das da...!!

Beitrag von Mukla »

und was sich zensiert worde?
BeSoWeniBe
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 76
Registriert: Fr 4. Nov 2011, 14:19

Re: Bevori JETZT DÄNN gange go sW-End fiiiere no das da...!!

Beitrag von BeSoWeniBe »

Mukla hat geschrieben:und was sich zensiert worde?
DASS ÜBERHAUPT ZENSIERT WIRD ISCH VOLLHANE DRNÄBE...MACH GRAD EN NEUE THREAD UF...DÄNN GSÄHNDERS AU....
Behave
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 65
Registriert: Mo 7. Apr 2008, 10:48

Re: Bevori JETZT DÄNN gange go sW-End fiiiere no das da...!!

Beitrag von Behave »

Falsches Topic, kann gelöscht werden...

(mach so Sachen per PM, schadet dir weniger...)
Leuchtherz
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1966
Registriert: Mo 5. Jul 2010, 17:07
Wohnort: Haus WG am Berg

Re: Bevori JETZT DÄNN gange go sW-End fiiiere no das da...!!

Beitrag von Leuchtherz »

hallo BeSoWeniBe,

ich weiss nicht genau was es für eine Aufregung gibt. ich muss aber zugeben das ich das meiste das Du schreibst schlichtweg nicht kapiere.

jetzt mal ohne Wertung einfach mal Grundsätzlich ist es doch so, dass es am "Sprecher" wie auch am "Zuhörer" liegt das Verständnis da sein darf.
Eine verständliche Ausdrucksweise hilft nicht missverstanden zu werden und ein aufmerksames Zuhören hilft den anderen zu verstehen.
Beide Gesten, das "recht" Reden wollen und das "recht" Zuhören wollen sind die Basis jeglichen Dialogs.

Weiter zur "Zensur".
Das Internet ist kein rechtsfreier Raum. Das heisst es gelten die Gesetze des Landes indem ein Server oder eine Seite betrieben wird.
Weiter hat jedes öffentliche Forum eine AGB, die jeder angemeldete User akzeptiert und sich zu deren Einhaltung verpflichtet hat.
Durch die Anmeldung und die gleichzeitige Akzeptanz der AGB hat man sich auch bereit erklärt Einverstanden zu sein das der Forumbetreiber in seinem Ermessen Forumsbeiträge "zensiert", löscht, oder sogar User sperrt.
Niemand ist im Internet Anonym und Forumbetreiber sind dafür haftbar wenn auf ihrer Plattform geltende Gesetze gebrochen werden.
Hier noch die Gesetzte aus dem schweizerischen Strafgesetzbuch die sich jeder einmal zu Gemüte führen sollte.
- Art. 177 - Beschimpfung
- Art. 174 - Verleumdungng
- Art. 173 - Üble Nachrede
- Art. 176 - Gemeinsame Bestimmung

Grundsätzlich: Freie Meinungsäusserung soll nicht dazu bemutzt werden andere zu kränken, diffamieren oder zu denunzieren.

wenn man sich mal in diesen Leitplanken bewegt, steht einem offenen Meinungsaustausch auch mit Reibungen nichts im Wege ;)
Verzweifle nicht an der Gewichtigkeit der Dinge,
neben Elefanten gibt's auch

SchMetteRlinge

(Harry Pegas)
vada

Re: Bevori JETZT DÄNN gange go sW-End fiiiere no das da...!!

Beitrag von vada »

ich versehe die Beiträge bzw. die Aussagen und Zusammenhänge von Besowenibe eigentlich auch nie so richtig.

Danke für die Aufklärung und die Links, Leuchti =D>
Benutzeravatar
Gon Freeks
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 237
Registriert: So 2. Jan 2011, 00:24

Re: Bevori JETZT DÄNN gange go sW-End fiiiere no das da...!!

Beitrag von Gon Freeks »

/bigs ich verstas scho /bigs @ben soweniben du chöntischs es bizli eifacher schribe, weniger drumherum und usfüerlich
vada

Re: Bevori JETZT DÄNN gange go sW-End fiiiere no das da...!!

Beitrag von vada »

ja und die Reihenfolge der Sätze oder die Reihenfolge der Wörter in den Sätzen vielleicht überdenken crazyeye
Benutzeravatar
Gon Freeks
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 237
Registriert: So 2. Jan 2011, 00:24

Re: Bevori JETZT DÄNN gange go sW-End fiiiere no das da...!!

Beitrag von Gon Freeks »

ganz eifach : chum uf de punkt ;)
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Re: Bevori JETZT DÄNN gange go sW-End fiiiere no das da...!!

Beitrag von abraxas »

hacked nöd zfescht ufem ume. chan halt nöd jede so guet mit wörter...
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Benutzeravatar
Gon Freeks
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 237
Registriert: So 2. Jan 2011, 00:24

Re: Bevori JETZT DÄNN gange go sW-End fiiiere no das da...!!

Beitrag von Gon Freeks »

also lueg besowenibe das säget dir d lüt zum dir hälfe wils nüt gege dich persöndlich händ.

hetetz nämlich öpis gege dich den würd dir das niemert säge sonder dich eifach mache lah ;) /happy
BeSoWeniBe
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 76
Registriert: Fr 4. Nov 2011, 14:19

Re: Bevori JETZT DÄNN gange go sW-End fiiiere no das da...!!

Beitrag von BeSoWeniBe »

Leuchtherz hat geschrieben: Hier noch die Gesetzte aus dem schweizerischen Strafgesetzbuch die sich jeder einmal zu Gemüte führen sollte.
- Art. 174 - Verleumdungng
- Art. 173 - Üble Nachrede

AN ALLI ZÄME WOS NA INTERESSIÄRT, - CHURZ UND PRÄGNANT ZÄMEGFASST (+ÄXTRA AU FÜR ALLI DIÄ SICH BESCHWÄRT HÄND, DIEÄ WO MÜEH MIT CHLI LÄNGERE FORMULIÄRTÄ SÄTZLIS+TEXTÄ HAND...)*, -
...: MIÄR SIND SCHLICHT UND EIFACH VON "GON FREEKS", E SO NIT TOLERIÄRBARI, HAARSCHTRÄUBENDI + 100% FAAAAAALSCHI UUSAGE, UNTERTSCHTELLT WORDE...!!!
ECH SÖLLI: M O R D D R O H U N G E N, - MORDDROHUNGEN - MORDDROHUNGEN MORD DROHUNGEN, - VON MIÄR BESOWENIBE VS GON FREEKS GMACHT HA.....MICH KENNT AU JEDE UND I CHAN MIÄR WEDER NA VO MIM SCHAFFE, NO SÜSCH WO HÄR SO GSCHICHTE LEISCHTE, - NO WAY....!!!
DRUM...

- ART 173 VERLEUMDUNG.... - ISCH ERFÜLLT....!
- ART 174 ÜBLE NACHREDE.... - ISCH ERFÜLLT...!
UND DÄNN AU NA ÖFFENTLICH, FÜR HINZ+KUNZ EINSEHBAR...DAS CHANI MIÄR GANZ SIMPEL NET LEISCHTE.


@Leuchtherz
Thanxs Diär für diä ZBG Uufliischtig....Um GANZ GENAU DAS GAHTS.... - UND SÜSCH UM NIX...

@Gon Freeks
Liesisch DU doch zERSCCHT male NA DAS VOM LEUCHTHERZ, - NUME ABER BITTE EIFACH bevor DU sNäxscht male UUSAAGE inäs Forum schriebsch WIÄ: "SÄG DU MIÄR (BESOWENIBE!) SORRY FÜR DIEÄ GMACHTE MORDDROHIGÄ!!!!!!!!! WELCHI DU AN MER(GON FREEKS!) GMACHT HÄSCH....!!!" - genau ESO wiä DAS DU AM 26.01.2012 ÖFFENTLICH postet häsch....

AU DINE SATZ EN DIM FIRST POST, nach em HARACHTE, - ECH SÖLLI RASSIG:"TURN-SCHÜELI AALEGGE UND ... - RENNÄ!!!" - wägRENNÄ vo Diär ÖPPE odr wiä häsch DU das gmeint...als DROHIG???
UND NA dinä Satz "WÄNN SCHO WEISCH DASS DU EN WILLENSSCHWACHE PINOCCHIO BISCH...." - "HOLSCH MAL DIN WILLÄ USEM CHÄLLER USE BEVOR SO SINNLOSES ZÜÜGS POSTISCH...!!!" hani au VERYnice gfunde...PHUAAA!!!, - Iss Du gschieder MALE schön brav Dini Nüss+Avacados, - bevor DU ANONYM ander duesch ir Willensschtärki aburteile, gäll Du, -...SCHRIEBSCH SIGGSCH 25GI...!? UND HÄSCH INZWÜSCHE DINR MAME DBEI AU BROCHE, SO WIÄS AN DIM ALTE SCHO ALS 9JÄHRIGE GMACHT HÄSCH...??? QUAAAAAACK,QUUUUAAAACCKKK, QUACK, QUACK.....
abraxas hat geschrieben:hacked nöd zfescht ufem ume. chan halt nöd jede so guet mit wörter...

@abraxas
Da chönntisch na Rächt ha Capo...!? - *en Text wo zum läse länger isch, als diä durchschnittliche 15 Minute Brenndauer vonr Tüte, - chan scho da + dett als schwierig empfunde wärde...und au überforderä...Hani ja Verschtändniss...Isi...! - Thanxs für Dinä Support zErscht male...
BeSoWeniBe
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 76
Registriert: Fr 4. Nov 2011, 14:19

Re: Bevori JETZT DÄNN gange go sW-End fiiiere no das da...!!

Beitrag von BeSoWeniBe »

vada hat geschrieben:ich versehe die Beiträge bzw. die Aussagen und Zusammenhänge von Besowenibe eigentlich auch nie so richtig.
....mit WAS DENN GANZ GENAU, versehst Du DANN meine posts, - liebe vada....?
- Etwa mit bunten Girlanden, mit lieblich wohl aromatisierten Düften und bengalischen Kerzen...Mit Licht-und Schattenspiel, - Gar mit Feuerwerkszauber....???

...........- MEIN DANK, - SEI DER EURE.... :lol:
Benutzeravatar
Gon Freeks
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 237
Registriert: So 2. Jan 2011, 00:24

Re: Bevori JETZT DÄNN gange go sW-End fiiiere no das da...!!

Beitrag von Gon Freeks »

also lueg min erste post zu dim thema droge:probiersch mal

han ich mini meinig gseit und du häsch dänkt es isch ah dich grichted :-D
häsch den irgendwo gläsä das din name erwähnt worde isch du schlaumeier ;)
wohl ener weniger.

ja mitlerwile weis ich wasme im internet nöd schribe chan
ich hans würklich nöd gwüsst,süsch hetis nöd gschribe.
und das dich chli beruhige chasch
De Besowenibe hät mir kei morddrohig per pn gschikt.
ich han dich nur nüm chöne ihschetzt nach dim 2.post,will ich keis ahzeiche gse han das dini gwaltphantasie gege mich en schertz vo dir gsie sind.
drum han ich ahgno das du versuechsch mich d wurzle vo une gse lah

usserdem mini mueter isch sit dem post vo mir drunder cho: MIT WORTE MEINE TORTE
ich weis ja nöd was du über mich denksch aber ich bin nöd sonen schwächling wo sis mul nöd chan bruche :lol:

ad mystica chumi nöd aber am 18.2. schaff ich ade animi defektus party ide kulti vom 10i am abig bis am 8i am morge ade bar,chasch gern verbicho, ich spendier der es bier
BeSoWeniBe
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 76
Registriert: Fr 4. Nov 2011, 14:19

Re: Bevori JETZT DÄNN gange go sW-End fiiiere no das da...!!

Beitrag von BeSoWeniBe »

Gon Freeks hat geschrieben:also lueg min erste post zu dim thema droge:probiersch mal

han ich mini meinig gseit und du häsch dänkt es isch ah dich grichted :-D
häsch den irgendwo gläsä das din name erwähnt worde isch du schlaumeier ;)
wohl ener weniger.

ja mitlerwile weis ich wasme im internet nöd schribe chan
ich hans würklich nöd gwüsst,süsch hetis nöd gschribe.
und das dich chli beruhige chasch
De Besowenibe hät mir kei morddrohig per pn gschikt.
ich han dich nur nüm chöne ihschetzt nach dim 2.post,will ich keis ahzeiche gse han das dini gwaltphantasie gege mich en schertz vo dir gsie sind.
drum han ich ahgno das du versuechsch mich d wurzle vo une gse lah

usserdem mini mueter isch sit dem post vo mir drunder cho: MIT WORTE MEINE TORTE
ich weis ja nöd was du über mich denksch aber ich bin nöd sonen schwächling wo sis mul nöd chan bruche :lol:

ad mystica chumi nöd aber am 18.2. schaff ich ade animi defektus party ide kulti vom 10i am abig bis am 8i am morge ade bar,chasch gern verbicho, ich spendier der es bier
@ gon freeks

also dass ändlich Klahrheit gschaffä häsch isch JA wohl Ehräsach gsi...!!!

dinä Schpruch "ich bi nit sonen schwächling blablablaöhrbsgöööhrps..." - ](*,) ](*,) ](*,) :shock:

=D> /happy :lol: :lol: :lol: miähr lachit üs kaputt...
dä Brunz isch ja wohl sicher au nid an mich, - M I C H DR SCHLAUMEIER! - grichtet gsii...
trotzdem....
Du wirst GANZ SICHER jemand finden, Die/Der an folgenden PARTYDaten jeweils persönlich an Ort war...!

-29.12.2011 rote Fabrik "s u n project" - 08.01.2012 OUTDOOR "..." - 04.02.2012 Galvanik "MAUA & co" - 11.02.2012 Sedel "MBAUER & co"

Wenn du Jemanden gefunden hast erkundigst Du Dich doch einfach mal am Besten nach dem GIGANTISCHEN DEM AN JEDER PARTY GRÖSSTEN Typen, mit den Seilen, den Peitschen und SEINEN extremDEHN-SESSIONS...Frag nach Grösse/ FIGURTYP/ usw...

-------------------------------------------

Cho zueluegä wiä Du hintr dr Bar de HARRY-OBERHIRSCH markiärsch...? Nööö kei Bock...

- line up isch iO aber "amini defektus" tönt in minä Ohre nach tote Tiäar oder schlimmer, - nach verchlüppletä und schreiend leidende Tiäar! ODER SIND KAPUTTI FRÜNDSCHAFTE gmeint??? Egal...und Bier trinki au e keins... :(

AVACADOS + NÜSS!!! :lol: (und bananen...):totlach!:
Zuletzt geändert von BeSoWeniBe am Fr 17. Feb 2012, 02:21, insgesamt 2-mal geändert.
Antworten