sorry

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Antworten
Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

sorry

Beitrag von Nichtlustig »

nimms wider use...isch villicht chli krass...
Zuletzt geändert von Nichtlustig am Fr 17. Aug 2012, 23:57, insgesamt 1-mal geändert.
Benutzeravatar
moonlightfairy
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 313
Registriert: Do 13. Mär 2008, 16:07

Re: Pädophilie

Beitrag von moonlightfairy »

Ich finde kei Wort für das, ächt ned. Eifach horror... Eifach öpis vom dünkelschte, schwärzischte, schlimmschte wos git... Was mich vor allem schockiert, isch d Art, wie anschiinend i dene Chreise demit umgange wird... Das anschienend bi villnä gar kei Zwiifel ume isch, kei Versuech, degäge azkämpfe undernoh wird, sonder nur Möglichkeite zfinde zums Usläbe. Isch sicher halt eifach i de 'tüfschte' Chreise so, aber gliich... Verstörend. Und es macht mer ächt Angst. Ich ha no kei Chind, aber zwei chlini Brüedsche und einigi Bekannti mit Chind und au um jedes mir unbekannte Chind hani Angst... Und es duet mer so leid, für jedes Chind wo so öpis erläbt. Und uf de andere Siite tüend mer au die Lüt leid, so gfange zsii, i dere Sucht, anschiinend nümme zgseh, was sie da möched. Aaaaaarrrrrgh. Find das eifach so es schlimms Thema, löst i mir mega vill Emotione us... Finds eifach so mega schlimm, Chind wo doch vo üs 'Erwachsene' söttet beschützt werde, wo doch sötted Sicherheit becho vo eus...
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: Pädophilie

Beitrag von nexus »

Hilfe!!!!!?
nei ES BRÄNNT, münder rüefe liebi meitli frau buebe männer, wil d'ufmerksamkeit denn viel höcher isch, es chönt ja eim sälber was passiere :-k
einersits verstahni nöd wiemr chan freud am sex ha, wenns gegeüber kei hät und schmerze :-"

ahja isch doch es musigforum ;)



Liebe Respekt Anarchie
Antworten