paar frage und gedanke ide "psychose"...

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Antworten
Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

paar frage und gedanke ide "psychose"...

Beitrag von Nichtlustig »

zitlech gseh muemers vo une nach ufe lese, dasses teilwis sinn macht...kommentär und antworte und frage erwünscht...

wer isch freier und wer glücklecher? en pinguin wo sech bewusst isch, dass er en vogel isch wo nöd chan flüge oder en wellesittich imne chäfig mit de hoffnig eines tages det usezcho?

für was gits eigentli farbe? und wieso gfallets am mensch? was wär e welt ohni farbe...:(

en antwort ohni frag isch wie d nacktheit ohni scham vo adam und eva im paradies bevors vo de frucht vo de erkenntniss gnascht händ... d erchenntnis isch also nöd en antwort, sondern e frag... was halteder devo?

was isch eigentli nüüt? wämer devo usgaht dass mer en freie wille händ, wer isch dänn das gsi, wo gseit hät, dass mer existiere wott?

wänn vögel enand verstönd gits dänn ä cht pinguine wo sprachufenthalt in europa mached?

wänn en klon sich selber würd klone wãr er dänn en glon?

wänn trumpete chönted chind becho würded die ide pubertät us rebellion geg d eltere afange schlagzüüg spile?

wasi würkli denke isch dasses ud de welt so insgesamt gse zimli düschter usgseht...momentan no... aber amne chind git me ja au nöd en schwarze filzstift umd bildli uszmale... also wämer ersch mal völlig kaputt isch und die ganz welt nur no wie en scherbehufe usgseht bechunnt mer ersch es richtigs gfüel defür was hoffnig überhaupt bedütet und wie wichtig dasses isch dass au wämer alles verlürt eifach nienienie dhoffnig verlürt...und amne ort wos käi dunkelheit git bruchts kä hoffnig...macht d dunkelheit nöd besser... aber andersch...

alles womer erlebt hät isch unwichtig wämer realisiert dass das eim zu dem gmacht hät womer isch und dass de erscht schritt zu de liebi im aneh und akkzeptiere vo sich selber bestaht...

ok gahn etz go suffe bruch chli inspiritation und muen alles vergesse...aber alk isch nöd guet grundsätzlech..mc donalds au nöd..aber isch halt glich fein und mer gseht ja nöd s herzige chälbli..menschlech...oder?

wobi wänni dänn nöd logisch navollziehbar de franzose chan erkläre wieso dass e handlig guet oder schlecht isch isch au scheisse...

ok stimmt natürli nöd...schuel isch scho easy eifach teilwiis chli chopflaschtig und s fehled villicht so paar fächer wie ethik oder mystik...anstatt mathi und französisch*lol*

was hani ide schuel glernt? dass d schuel scheisse isch...

wänn im wald drü bäum umgheiet und eine staht denäbed und merkts nöd muen dänn de förschter de zwangsläufig umsage?

wüssed elephante eigentli dass si es guets gedächtnis händ?

wänn s y es x wär fändi s a dänn dass s b eigentli es c wär?

wieso händ bäum käi fingernägel? will s d nagelschär nöd hebe chönted...

füered hüser au nachberschaftschrieg mitenand?

würded wanderwegschilder protestiere wänn wanderweg abgschaffd würded?
Zuletzt geändert von Nichtlustig am Mo 25. Mär 2013, 14:51, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

Re: paar frage und gedanke ide psychose...

Beitrag von Nichtlustig »

geschter mal wider völlig betrunke gsi und irgendwie wider mal sone komischi frag gha...was isch die erscht frag gsi wos jemals geh hät und wieso gits überhaupt frage wänn wahrheit tatsächli existiert und d grundlag vo de existenz d liebi isch? ich mein wer chunnt ufd idee öpis wo ursprünglech perfekt gsi isch z hinterfröge und wiso? ghörts zu de liebi dass si sich selber reflektiere wot und dass s hinterfröge au en teil devo isch? was passiert mit öpperem wo frage liebt wänns plötzli nur no antworte git? d antwort uf all die frage verrati nöd dass münder scho selber usefinde hät sech gott villicht denkt und so isch de frei wille entstande..wobii..de frei wille bedüted ja au dass me sech so frage stelle döff wäme wott..also hät gott villicht en antwort vorrusgsetzt und mer münd etz die passendi frag finde..oder beides imne wechselspiel? nei tschügge vill blabla wichtiger isch das wot fühlsch wänd so frage uf bestimmti lebessituatione awendisch und weniger s intellektuelle verständnis devo..hör mer uf mit dem züüg bringt doch niemertem öppis...wobi doch irgendwie scho will wänn sech jede nur no mit so frage umeschlat hät niemert me ziit und energie um d umwelt z zerstöre oder chrieg z füere..ah also sozsäge de üsseri chrieg im innere füere? nei mit sich selber fride schlüsse..ok mer sind abgschweift vom thema..was isch nomal gnau d frag gsi?

aja weg de weltverschwörig hani eigentli au no was welle schribe..isch aber nöd soo wichtig lenkt eim miner meinig na nur vo de würklech wichtige theme wie sozialer ungrechtigkeit also es paar wenigi händ de ganz stutz und gfahr vo atomchrieg oder heftigere umweltkatastrophe oder de usenandersetzig mit sich selber ab...wers würkli wott findet im inet gnueg shit...aber passed uf mit dem chan eim je nach dem zimli us de bahn rüere so dass mer überall nur no s böse gseht und dur das sich selber verlürt und handligsunfähig wird..wämer sich mit em böse tüfer usenandersetze wott isch es villicht sogar besser mer macht das ufnere philosophischhabstrakte ebeni un lahts nacher is reale lebe iflüsse als umgekehrt..bi mir ischs umgekehrt gsi und mer gseht ja was debi usechunt*lol*

bevor me sich es urteil bildet immer zersch nafröge...sogar en usbildete richter mit jahrelanger bruefserfahrig bildet sech käs urteil nur ufgrund vo de akte...vilfach ischs ja au so dass d beweggründ für e handlig oder d struktur vo de persönlechkeit vo usse her gseh offesichtlech sind aber was sech tatsächlech im innere abspilt blibt verborge...s ander isch das dass zwei mensche en dritte niemals glich gseh chönd.. urteile dümer ja immer aber mit em nach use zeige muemer vorsichtig sii...euses urteil über anderi fallt schneller uf eus zrugg als mers überhaupt usgsproche händ und de massstab womer bi andere awended wird au bi eus agwendet werde.. müememer etz zu allem ja und amen säge? nöö eifach villicht druf achte dass mer dem womer krisiert glichzitig au verständnis zeigt heisst mer verstaht wieso dass öpper i dere lag isch dass mer en muess kritisiere und mer verstaht au die eigni motivation wo dehinter steckt also dass nöd sache wie falsche stolz niid unifersucht mitinespiled...und was me au nöd vergesse döff: mer sind alles mensche...eusi fehler und macke mached s lebe ersch richtig spannend...

s lebe isch wienes puzzle...chaufsch bereits vorgfertigti teili wo ganz sicher schlussendli es gsamtbild ergebed...für die einte ischs e stadt für anderi es tier oder es verliebts pärli...zämesetze muesches aber selber und euses ganze lebe dreit sech um das zämesetze...die einte werded nöd fertig anderi fanged mit emne neue bild a...villicht fehlt mal es teili...schiss druf säged die einte und gsehnd schönheit au im unvollständige anderi sueched s lebe lang nachem verlorne teili und widerum anderi chilleds und chaufed sech eifach es neus puzzle...mer chan natürli au eifach s alte kaputt mache und eifach ufne anderi art wider zämesetze...schlussendli isch immer chli d frag was eim wichtiger isch: de prozess oder s ergebniss?

mängisch suecht d antwort e frag und d suechi nach de wahrheit hört det uf womer die richtige frage stellt und die uf sich würke laht ohni grad en antwort parat zha...villicht aber au nöd und s gegeteil isch wahr...und scho wider setzi e wahrheit vorrus ohni e frag gstellt zha...ich bruch eifach endli die richtig frag...villicht muemer all antworte zämeneh und jedi antwort isch es stäckli und de wo s chürzischti zieht hät zwar verlore isch aber vo sim wese her die perfekti frag: wieso händer gwunne? zum bispil...mer chönds natürli au andersch gseh...nei mer muesses andersch gseh au wämer die glich meinig hät susch stimmtöppis mit eusere individualität nüme..dass en muggeschiss warschinli de vo armuet betroffne mensche meh bringt als mis unnötige gebrabbel isch gar nöd so wichtig..viel wichtiger isch d frag wieso dass öppis weniger wichtig isch als öppis anders? ich mein s einte füert ja zum andere...behaupted die einte... die andere fröged sech eigentli nur no und langed sech mit de han an chopf... die einte will sie sich fröged ey wa lauft uf dere welt und die andere zum nadenke...
Benutzeravatar
Elias
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 757
Registriert: So 13. Aug 2006, 08:34
Wohnort: da

Re: paar frage und gedanke ide "psychose"...

Beitrag von Elias »

was isch die erscht frag gsi wos jemals geh hät

Warum?
Ich weiss es nicht, man kann darüber viel denken, man kann vieles fühlen, kann tief vordringen, und weiss dann immer noch nichts. Vielleicht kann man "weit entfernt" so etwas wie einen Kern erahnen, dieser Kern so glaube ich liegt jenseits des Verstandes, ist dem lieblosen Verstand diametral entgegengesetzt, jenseits jeglichen Fragens. Wo es keine Frage gibt kann jede Antwort nur Täuschung sein, so wie jede Frage nur aus der urfrage von: "was gibt es da noch, ausser der Vollkommenheit?" entspringt. Wieso hat man sich so was blos gefragt, -welch Zwickmühle- könnte man fragen, wieso hat man sich gefragt was es ausser der Vollkommenheit noch gibt? Warum ist die Welt wie sie erscheint? Warum, warum, warum? Ist es da nicht naheliegend die Frage selbst als Egotaktik zu erkennen? Die illusionäre Antwort auf eine illusionäre Frage war die illusionäre Trennung, dass entstehen des illusionären Universums mit seinen Myriaden an illusionären Teilchen, jedes einzelne getrennt vom anderen, abgeschirmt hinter Mauern gefangen im Gefängnis des illusionären meinen, man sei Körper in Raum und Zeit. Ich frage nicht, ich weiss es nicht, fühle diese ganze Ohnmacht ausgelöst durch das nicht wissen können, und komme zu einem inneren Frieden, der jedem sein ist, ein Frieden der jenseits der Fragen warhaftig vollkommen unabhännig von Fragen existiert. Ein so mächtiger Frieden der er sogar in das illusionäre eindringt, und so an die Vollkommenheit erinnert. Die Liebe die Vergebung der Humor in dieser Welt sind die Schatten (auch nur Schatten aber immerhin) dessen was jenseits liegt. Der Nebel des Egos, dass nichts anderes als Tod Mord und Zerstörung weismachen will, in jeglicher Wahrnehmung, ist nicht wirklich. Was ist der Anschuldiger nur für ein Narr, sitzt er im Kino wie er meint, proeziert seinen ganzen Müll, die Trennung (das materielle zeitliche Universum) auf die Leinwand (die Wahrnehmung), dort versucht er verzweifelt und dumrumfuchtelnd diesen Film (unsere Realität) zu kontrollieren. Er erkennt nicht das er in Wirklichkeit der Projektor ist. Das ist mit PROEKTION gemeint. Würde er dies tatsächlich erkennen, so könnte er nicht mehr vor Lachen über seine eigene Lächerlichkeit. Aber wir sitzen gerne im Kino, und wir schauen gerne Filme, obwohl wir im selben Moment in der wir uns vom Film und seinem flimmern packen lassen, wissen, dass der Film in seinem Wesen Illusion ist. Zu erkennen das man selbst der Projektor ist würde bedeuten: die Verantwortung für alles zu übernehmen was nicht ist, dem wir aber wichtigkeit zusprechen, einzusehen das man selbst die Ursache für all diese abscheulichen, dem entgegengesetzt alle Hoffnungsvollen und lieblichen Wirkungen -die Welt der Trennung, dem entgegengesetzt der Ruf der Vergebung- an die der Blinde, dem entgegengesetzt, der Erkennende Glaubt, ist. Der Projektor zu sein, der all dies proeziert ist wahrscheinlich ziemlich unangenehm oder erlösend, welch Verantwortung dies beinhaltet, es bedeutet...
(ich bin betrunken /bigs)
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
Leuchtherz
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1966
Registriert: Mo 5. Jul 2010, 17:07
Wohnort: Haus WG am Berg

Re: paar frage und gedanke ide "psychose"...

Beitrag von Leuchtherz »

Gedanken mit sehr viel tiefe, danke Elias. Danke auch an Nichtlustig für Deine offene "verrücktheit" als Inspiration.

Zum Projektor Beispiel. Elias, projezieren Projekter nicht "Bildverdreht"?
Würde das vielleicht beudeuten worin die Schwierigkeit besteht die Projektion als eigenes Abbild zu erkennen?
das was ich eben glaube nicht zu sein, nicht zu haben, getrennt zu sein, nicht in mir zu tragen das wird projeziert. Manchmal ist es doch so mythisch im leben, man möchte etwas nicht sein und plötzlich findet man sich in der Erfahrung das einem gezeigt wird das mans auch sein kann, das dies auch ein teil von einem selbst ist.
Verzweifle nicht an der Gewichtigkeit der Dinge,
neben Elefanten gibt's auch

SchMetteRlinge

(Harry Pegas)
Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

Re: paar frage und gedanke ide "psychose"...

Beitrag von Nichtlustig »

tönt irgendwie spannend das ganze mit de projektion...muess mers dänn nomal in aller rueh durelese hans irgendwie nöd ganz kapiert(und ich bin nöd emal betrunke :-D ) nur das mitem über sich selber lache hät mer irgendwie iglüchtet(und isch mer au scho öfters passiert)...aber wänni dänn wieder übers liid nadenke wo evtl. ich ellei verursacht han, bliibt mer s lache im hals stecke und bringt mi zum ersticke...aber merci fürd d antworte(hans amigs so chli uf facebook bim status postet und dert nie irgend en kommentar oder en antwort becho)

fazit: sött nöd ufhöre trinke... :-D
Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

Re: paar frage und gedanke ide "psychose"...

Beitrag von Nichtlustig »

no grad in sinn cho: zwüsched aklage und frage stelle cha mängisch en zimli schmale grad sii...
Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

Re: paar frage und gedanke ide "psychose"...

Beitrag von Nichtlustig »

mal en churze tegscht woni im letschte jahr mal gschribe han - im herbscht natürli;)

Innerlich ist da eine Taubheit, welche mich gleichzeitig in tausende Stücke reisst. Es herrscht Kälte, obwohl da ein Feuer brennt. Dieses Feuer droht alles zu verbrennen und der Wind treibt es weiter an, so dass es zu einem Waldbrand auszuufern droht und dann ist da plötzlich Stille, geheimnissvoll, faszinierend, angenehm, aber auch beängstigend. Wo sind bloss alle anderen? Sie sind zwar da, aber ich kann ihre Nähe nicht ertragen und doch sehne ich mich nach Geborgenheit, Akzeptanz und Wärme, doch ein Teil in mir ist eingefroren. Erstarrtes Lächeln, bittersüss schmeckende Tränen in den Augen, aber ich kann nicht weinen. Ich muss darüber nachdenken, was alles passiert ist, ich probiere diese Erfahrungen einzuordnen, doch sie beginnen sich übereinanderzuschieben. Erinnerungen drängen ins Bewusstsein, schöne Momente - ein zarter Windhauch streichelt mir über die Seele - doch der Sturm ist schon in weiter Ferne zu sehen, bringt Angst, Schrecken und Verzweiflung mit, Ohnmachtsgefühle, die wohlige Gänsehaut verändert sich in ein Zittern, das Gewitter bricht über mich hinein und ich sitze friedlich vor dem Kamin, zuhause an einem wohligen Feuer mit den liebsten Menschen, spüre ihre Nähe, doch sie lässt mich flüchten nach draussen. Verzweifelt renne ich von einem Unterschlupf zum nächsten und doch wäre mein Zuhause dort vor dem Kamin gewesen, aber ich ertrage die Nähe, die Wärme und die Geborgenheit nicht, nach welcher ich mich sehne, die Sehnsucht als Hoffnungsschimmer und zugleich als furchtbare Zerstörerin. Ich werde von einem Blitz erschlagen, gebe mich meinem Schicksaal hin, bin bloss noch Beobachter von den Bildern aus meiner Vergangenheit, doch zugleich bin ich mir bewusst, dass ich das alles erlebt habe - dann wieder Stille. Ich fühle einen tiefen Frieden mit mir selber und allen Menschen, welche mir begegnet sind und welche mich inspiriert haben, welche mir ein Gefühl vermittelten weiterzumachen. Ich spüre aber auch einen tiefen Frieden mit allen, die mir Unrecht angetan haben, fühle gleichzeitig aber auch eine tiefe Verbundenheit zu Menschen, welche ich verletzt habe. Der Knoten entwirrt sich, Konflikte lösen sich in Luft auf, ich wache auf und setze mich wieder zu den anderen an den Kamin...
Benutzeravatar
SO FUCKING DETERMINED
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Mi 5. Okt 2011, 20:58
Wohnort: Muuuh!

Re: paar frage und gedanke ide "psychose"...

Beitrag von SO FUCKING DETERMINED »

Ich versuche das Äussere zu erreichen
Ich versuche das Innere zu erreichen
Ich versuche das Zufällige zu erreichen
Oder
Was auch immer mich verwirren mag
Was auch immer mich verwirren mag

;)
Die wichtigste Kompetenz des Philosophen ist die Inkompetenzkompensationskompetenz
Antworten