Welches Mayasternzeichen seit ihr?

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Benutzeravatar
bängeli*
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 75
Registriert: Di 14. Nov 2006, 17:33
Wohnort: nebadon

inlakech

Beitrag von bängeli* »

hola =D> und juhuuuuuu, hani mega fröid a öine posts O:) sit eim johr befass ig mi iigehend mit däm thema und finges so schööön ändlech uf lüt ds stosse wo sech ou chlei uskenne *yeaaahhh* [-o<

greets from the yellow electric warrior*
W75
Beiträge: 9
Registriert: Mo 16. Apr 2007, 08:35
Wohnort: Brunnen, Winterthur, Züri

Beitrag von W75 »

KIN 250 Weisser elektrischer Hund
Mit der Schubkraft meiner Liebesfähigkeit schaffe ich die Dynamik, mit der ich meine Verwirklichung vorantreibe. Liebe ist das Gleitmittel :doubt: nach oben
Herzenskräfte werden zur dynamischen Kraft; Loyalität bewirkt etwas
- Ich aktiviere um zu lieben
- Loyalität bindet
- Ich präge die Entwicklung des Herzens
- Mit dem elektrischen Ton des Dienens
- Ich bin geführt durch die Kraft der zeitlosigkeit
- Ich bin ein Polar KIN - Ich erschaffe das weisse glaktische Spektrum :wink:
Wenn du glaubst etwas nicht zu schaffen, warum erwartest du dann das es gelingt?

Das Ego zurück gelassen, die Erwartungen auf 0. Alles was passiert, passiert weil es passiert. Da du nichts mehr erwartest ist es wunderbar.
Benutzeravatar
sunshaker
dj
dj
Beiträge: 516
Registriert: Mo 7. Feb 2005, 08:10

Re: José Argüelles Mayaka Kalender 13 moon dreamspell

Beitrag von sunshaker »

Alephdesign hat geschrieben:KIN 241 - Roter Resonanter Drache

--------------------------------------------------------------------

http://www.lawoftime.org
http://www.tortuga.com
http://www.planetartnetwork.info
http://www.dreamspellportal.net
http://www.starroot.com/cgi/daycalc.pl

Diese Kalender wurde von José und Llondine Argüelles ( Foundation for the Law of Time ) erfunden um ein Neue Zeitrechnung einzuführen. 13 moon Dreamspell heißt das System, und ist nur einer von vielen Maya Kalender: Hier eine andere Berechnung:

http://www.mayanmajix.com/TZOLKIN/index.php

Argüelles wird oft beschuldigt, das er den Kalender zu "Frei" interpretiert hat, daher sollte man auch andere Berechnungen einmal an scheuen.
Ich habe seine Seminare an der BOOM 06 diese Jahr verfolgt, und habe mit seinen Leuten darüber gesprochen, deshalb habe Ich eine gesunde Skepsis gegenüber neuen Kalender "Interpretierungen"

"Cosmic History Chronicles - Volume 2 Book of the Avatar: Harmonic History, Cosmic Science and the Descent of the Divine. Time and Cosmos: History-the Relative Pole"
ist ein gutes Buch um José Argüelles Zeitrechnung besser verstehen zu können. http://www.lawoftime.org/content/chc2.html

Thirteen Moon Pocket Calendar
http://www.lawoftime.org/content/1MoonPocketCal.pdf

Magical Workbook of Transformation:
http://www.lawoftime.org/content/CHV1-Workbook.pdf

Living through the Closing of the Cycle,
A Survival Guide for the Road to 2012.
http://www.lawoftime.org/content/SurvivalGuide.pdf

The Art Planet Chronicles: The Making of the Fifth Ring
http://www.lawoftime.org/content/Art-Pl ... nicles.pdf

Dreamspell Calendar Software
http://www.lawoftime.org/content/Dreamsp.exe
http://www.pan-portugal.com/library/dow ... splrus.zip

Ich war gestern an einem Vortrag zur Zeitberechnung der Mayas. Ich habe die Frage nach den unterschiedlichen Kalendern gestellt. Die Antwort war:

Von Sonntag dem 25.11.07 - 2.12.07 werden sich Maya-Schamanen in Guetemala treffen und zu diesem Thema stellung nehmen. Ziel ist es diese aus den diversen Kalendern entstandene Verwirrung auf zu lösen. Ich bin mal gespannt was da dann veröffentlicht wird.

Evtl. werden wir es ja über die Morphologischen Felder auch direkt spüren. Ich für meinen Teil werde auf jeden fall mental in Guatemale verweilen und positive Vibes beitragen n-smile_0222.gif

Übrigens: Habt ihr gewusst, dass die Erde am 21.12.2012 den Äquator unserer Galaxie überquert? Wird sich dann der Energiefluss umkehren, so wie es der Hurrikan und der Taifun bei uns auf der Erde tun? Welche Auswirkungen wird das dann haben?


Grüsse

KIN 133
the middel of a paradox is my favorite place
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: Welches Mayasternzeichen seit ihr?

Beitrag von dalamascus »

KIN 25 - Rote Kristalle Schlange

Lebenskraft ist das "erste Kind" Gottes.
Das Lebensfeld ist das Gerüst des Lichtkörpers.
Ich klinke mich ein in das Planetare Lebensnetz.

und jetz..???
Benutzeravatar
Anam Cara
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 140
Registriert: So 12. Aug 2007, 20:25
Wohnort: wunderland

Re: Welches Mayasternzeichen seit ihr?

Beitrag von Anam Cara »

KIN 246 - WEISSER KRISTALLER WELTENÜBERBRÜCKER

Ich widme um auszugleichen

Möglichkeit all-umfassend

Ich präge den Speicher des Todes

Mit dem Kristallen Ton der Zusammenarbeit

Ich bin geführt durch die Kraft der Endlosigkeit

und was interessant isch a dere gschicht, mini seeleschwöschter ischs gliche zeiche wie ich.....
isch das ned eifach wieder mal en "zuefall"....
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
Benutzeravatar
sunshaker
dj
dj
Beiträge: 516
Registriert: Mo 7. Feb 2005, 08:10

Re: Welches Mayasternzeichen seit ihr?

Beitrag von sunshaker »

Anam Cara hat geschrieben:und was interessant isch a dere gschicht, mini seeleschwöschter ischs gliche zeiche wie ich.....
isch das ned eifach wieder mal en "zuefall"....
i wünsch mr scho lang mol e Rote Elektrische Himmelswanderer kenne z´lerne ;-)


An alli diä wo sich froge wa de da söll mit dene mayasternzeiche. i denk, dass müend er euch selber beantworte. für mich persönlich trifft diä beschriebig de nagel uf de chopf. und wenn i luege welli Mensche mir i mim Läbe viel bedütet, so isch es immer wieder interessant wie sie au im system vo dene mayasternzeiche i mim umkreis vorchömme. i finds spannend. wills eifach chli me möglichkeite und differenze als euses Sternzeichesystem abütet.

keep happyness

Heinz
the middel of a paradox is my favorite place
Benutzeravatar
blunafairy
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 53
Registriert: Sa 2. Sep 2006, 21:08
Wohnort: Anderswelt

Re: Welches Mayasternzeichen seit ihr?

Beitrag von blunafairy »

KIN 142 - WEISSER KRISTALLER WIND

Ich widme um zu kommunizieren

Atem all-umfassend

Ich präge den Eingang des Geistes

Mit dem Kristallen Ton der Zusammenarbeit

Ich bin geführt durch die Kraft der Zeitlosigkeit
Ich liebe Katzen, weil ich mein Heim liebe und sie nach einer Weile dessen sichtbare Seele werden.
Dragonfly

Re: Welches Mayasternzeichen seit ihr?

Beitrag von Dragonfly »

KIN 204 - Gelber Solarer Samen

Mein Sonnenteil in mir, das sind alle Aspekte der Fülle des Planeten,

sehnt sich durch mich zu erblühen. In dieser Ganzheit liegt meine spirituelle Impulskraft.


Ich pulsiere um zu zielen

Aufmerksamkeit verwirklichend

Ich präge den Eingang des Erblühens

Mit dem Solaren Ton der Absicht

Ich bin geführt durch die Kraft des universellen Feuers
Benutzeravatar
Anam Cara
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 140
Registriert: So 12. Aug 2007, 20:25
Wohnort: wunderland

Re: Welches Mayasternzeichen seit ihr?

Beitrag von Anam Cara »

Sunshaker
An alli diä wo sich froge wa de da söll mit dene mayasternzeiche. i denk, dass müend er euch selber beantworte. für mich persönlich trifft diä beschriebig de nagel uf de chopf.
findi ebe au.... isch übrigens so zimlichs einzige wo i zu fascht 100% cha säge, dito..... so isches und wirds villich no si.....
hoffe für di, das mal no öper kenne lernsch.... villicht isches eifach noni a de ziet.... ich han das grosse glück erfahre dörfe und es isch mega spannend, aber i han würklich sgfühl, es git chum en mänsch wo mer nöcher staht als mini seeleschwöschter.... und mi händ erscht öpe voreme jahr erfahre das mer sgliche zeiche sind.... vorallem isches de erschti mänsch, wo mich verstaht ohni über wort z kommuniziere,,,, sehr speziell mit ihre.... fühl mi au über wieti distanze mega verbunde....
aber das chan ja bi anderne mänsche au unabhängig vomene zeiche si,,,, isch mer eifach mega igfahre wo mers usegfunde hend .....
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
Benutzeravatar
0x1d
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 259
Registriert: Mi 1. Nov 2006, 08:54
Wohnort: Winterthur
Kontaktdaten:

Re: Welches Mayasternzeichen seit ihr?

Beitrag von 0x1d »

schöni wort wo i dem kalender stönd...
so schön das mer jede einzelni satz/tag für sich interpretiere chan...

dä gedanke vo dem kalender sim lebe ä "positivi" richtig z gäh isch ja scho schöön..
aber ich ha trotzdem kei luscht mich nach eme bestimmte schema z "programmiere"... ;)
guet möglich das das maya programm chan helfe mit em lebe besser um z gah,
trotzdem findi das mer üsi existenz doch nöd eifach so zerstückle und ipacke chan... (also chammer scho wemmer will...^^)
das isch wie wenn dä dj 13 lieder 260 mal nachenand laufe laht ;)
(und zwar sottig lieder wo us zerstücklete einzelteili bestönd wo sich jede sis lied selber zämebastle muen)

woeh.. sobald mer "d auge" ufmached schwinged mer mit liechtgschwindigkeit*swuuusch* ok wenn üs da z schnell isch chömer au en joint rauche und das ganze chli gmüetlicher ahgah ^^
das wo mir dadur erfahred isch glaub so komplex das mer chum eifach es zyklischs gedanke konstrukt
drus chan baue... (chamer zwar scho wemmer will..)
also vonere theorie wo dä sinn vom lebe, dä existenz, em universum und so
wott erchläre erwarti scho chli meh...(für di unwüssende: 42)

boah mir wird no trümmlig.. weni a dä kalender denkä dreiht sich i mim chopf alles im chreis..
ahjo händer gwüsst das "maya" in sanskrit = illusion heisst?
wo d aliens dalams glanded sind händsnä nöd umesuscht so n struube kalender und name gäh ;)

also wenner mi fröged hät dä erfinder vo dem kalender doch eifach z vill trips gfesse ;)
gemäss diverse quelle isch dä kalender eh n fake...
vor paar stunde hani zwar uf ä art no drah glaubt, aber mittlerwiile ischs mer eigentli egal, ich gang etz lieber go penne ^^

najo trotzdem:
KIN 256 - Gelber Solarer Krieger
Meine Intelligenz wird aus dem solaren Feld gespeist.
Die Verbindung meiner Intuition mit meiner Ratio bildet die Voraussetzung für meine Reife.

Ich pulsiere um zu fragen
Angstlosigkeit verwirklichend
Ich präge den Ausgang der Intelligenz
Mit dem Solaren Ton der Absicht
Ich bin geführt durch die Kraft des freien Willens

jaaa guet si händ ja rächt... ich frög nu blöd ume, versueche mich ständig mine (illusionäre) existenzängst z stelle und mache am schluss doch wasi wott, egal wie dumm es au isch (ausgang der intelligenz)

so guet nacht ^^
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: Welches Mayasternzeichen seit ihr?

Beitrag von dalamascus »

Hehehehehe...

Das isch es wort..! :-D
Benutzeravatar
Dr.Magnus
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 172
Registriert: Fr 31. Mär 2006, 11:00
Wohnort: Earth
Kontaktdaten:

Re: Welches Mayasternzeichen seit ihr?

Beitrag von Dr.Magnus »

@ 0x1d: gsesch stimmt doch: "Ich pulsiere um zu fragen" oder hinterfragen hehe...

my-a:

KIN 36 - GELBER PLANETARER KRIEGER

Ich vervollkommne um zu fragen
Angstlosigkeit erzeugend
Ich präge den Ausgang der Intelligenz
Mit dem Planetaren Ton der Manifestation
Ich bin geführt durch die Kraft des Erblühens
Benutzeravatar
sunshaker
dj
dj
Beiträge: 516
Registriert: Mo 7. Feb 2005, 08:10

Re: Welches Mayasternzeichen seit ihr?

Beitrag von sunshaker »

Dr.Magnus hat geschrieben:@ 0x1d: gsesch stimmt doch: "Ich pulsiere um zu fragen" oder hinterfragen hehe...
super antwort...hehe

@ ox1d: cooli kritik am kalender. aber we mr was zerstückled und alles einzeln betrachtet verlürt me dä zämehang. s´menschlie läbe isch uf zykle usgrichtet. oder chasch du mir was säge wo nid en zyklus isch?
the middel of a paradox is my favorite place
Benutzeravatar
0x1d
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 259
Registriert: Mi 1. Nov 2006, 08:54
Wohnort: Winterthur
Kontaktdaten:

Re: Welches Mayasternzeichen seit ihr?

Beitrag von 0x1d »

jup s lebe isch scho enart zyklus.. und zwar en ganz spezielle, dynamische zyklus ;) (wobi i glaube das dä gedanke nur di eint "siite" devo isch..)
das mit em zerstückle isch glaub eh chli ä komischi ussag gsii... isch scho früeh am morge gsii ;)
ich würs jetzt eher so formuliere;
dä kalender definiert dynamischi geischtigi eigeschafte imene spezifische zyklus.. wobi ich aber ebe finde das die eigeschafte nöd i dem sinn trennt und i dere so definierte reihefolg uftrette mönd, sondern dynamisch, je nach umständ bedingt, mal meh mal weniger dütlich werded, aber eigentlich di ganz ziit da sind...
wobi ich aber au muen sege das ich nöd sooo vertraut mit em würkliche inhalt vom kalender sowie d validierig dur d würklichkeit bin, dasi mit sicherheit cha sägä dass mini ussag au würkli stimmt ;)
s heisst ja glaub dä kalender seg fraktal ufbaue... was isch aber wenni eher uf mandalas stahne? =D
hm mer chönts mitere jam session vergliche *g* d lüüt spilled im rythmus im zämeklang vo div. instrumente, wobi sich rythmus und klang ständig chönd ändere, je nach lust und luune vo dä spiller =) alli versueched gegesiitig ufenand iizgah...

jedefalls bruchi keis system wo mir versuecht di geistige abläuf z beschriebe... (oder sogar als öpis spezifischs z definiere...) die nimi au so wahr... konzept chönted zu falsche asichte füehre... z.b. identifikation wo a en gedanke/vorstellig bindet... doch d vorstellig isch nöd d würklichkeit selber ;)
versueche en chreis z verlah wo gar kein chreis isch...

mir sind no jenes gedanke dur dä chopf.. doch ich dreih mi wieder im chreis und s meischte, zwar au nid alles, staht scho... wänni z vill drüber nahdenke wird mis nicht-konzept nur wieder zumene konzept ;)

----
hm um no gnau uf dini frag iizgah... s beste biispil für en "nöd-zyklus" isch wohl dä "moment" ;)
es wird nie meh genau soo sii wie jetzt...
Benutzeravatar
sunshaker
dj
dj
Beiträge: 516
Registriert: Mo 7. Feb 2005, 08:10

Re: Welches Mayasternzeichen seit ihr?

Beitrag von sunshaker »

0x1d hat geschrieben:hm mer chönts mitere jam session vergliche *g* d lüüt spilled im rythmus im zämeklang vo div. instrumente, wobi sich rythmus und klang ständig chönd ändere, je nach lust und luune vo dä spiller =) alli versueched gegesiitig ufenand iizgah...
wenn man dann diesen vergleich aufs sternenbild übertragen würde, ergäbe das alle 16 oder 32 takte ein neues sternenbild...der vergleich hinkt da der mayakalener auf die bewegungen der planeten ausgerichtet ist . und diese sind ja bekanntlich nicht gerade sprunghaft... O:)

und

ob der moment kein zyklus ist wag ich zu bezweifeln. er hat auch ein anfang und ist irgendwann vorbei :-"

aber ich verstehe deine kritik am system an und für sich schon. du willst dir nicht sagen lassen was und wie es den nun sein soll. es soll nicht star sein sondern dynamisch.
0x1d hat geschrieben:wobi ich aber ebe finde das die eigeschafte nöd i dem sinn trennt und i dere so definierte reihefolg uftrette mönd, sondern dynamisch, je nach umständ bedingt, mal meh mal weniger dütlich werded, aber eigentlich di ganz ziit da sind..
finde ich auch und dynamisch, "zufällig oder "losgelassen" ist super. aber...hast du mir einen dynamischeren kalender als den mayakalender?

aber letzt endlich ist es nur ein konstrukt und da hast du recht. und da wir ja dynamisch leben ist es jedem freigestellt ob er dieses konstrukt wählt oder ein anderes oder vielleicht beide.
the middel of a paradox is my favorite place
Antworten