Goapartys

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Im Grund gno laufts uf das use, das Mänsche in ihrer Vielfalt sich ihre Platz i dere Welt sueched, sich selber erkänned - sich selber verlügnet - sich sälber findet - sich sälber verlüret.

Während also mer so durs Läbe watschled, trifft mer Mänsche wo eim beiidrucked. Wieso sie das mached - wer weiss das scho. Villicht will sie dem Bild entspreched (Bild = Illustrée = Illusion), das mer sich ufbout, währed em watschle. Vo de Wält. Vo dä Mänsche. Vo de Kultur.

Ich weiss nöd, wie's eu gaht, aber ich fühl mich i dere Wält chli verlore. Und mit "Wält" mein ich nöd "Gsellschaft" oder "Arbeitswelt" - au nöd "Goawelt", sondern de Planet Erde, Milchstrasse, dritte Spiralarm links une.

Was mach ich hier?

Und die Frag, die wird vo villne glaub eifach ignoriert. Will sie vill zu gross isch. Will sie niemert schlüssig cha beantworte. Wills kei Wahrheit gitt, scho gar kei so grossi.

Kultur hät's Ziel die Frag zumindest insofern z'beantworte, als dass mer sie sich nüme stellt. Rollebilder wie im 19. Jahrhundert zwüsche Maa und Frau händs Ziel gha, Stabilität z'schaffe ide Chöpf vo de Mänsche. Jede weiss sozsäge wo sin Platz isch.

Aber im Läbe gits kei Stabilität - Chaos isch die einzigi Ordnig wos gitt, en ständige Wandel. E ständigi Re-Evolution. Eis hii und häär! chönt mer au säge.

Goawelt, Gothicwelt, Arbeitswelt, Züriusgangswält sind alles Versüech, en Platz zfinde wo es birebizeli andersch isch, als nur eis grosses Fragezeiche.

Sobald mer sich aber die Frage, die grosse Frage nach em Werum und Wieso eigetlich, z.B. ufgrund vom Konsum vo LSD - oder ufgrund voneme Verlust - wieder stellt, da beginnt mer z'glaube, oder vielmeh z'erkenne, dass es doch no irgedwas MEH muss geh, als das womer gseht und kännt und liebt und verinnerlicht und darstellt und läbt und bewunderet.

Und naja ich wür nöd umbedingt säge, dass das e Illusion isch, das isch ebe eigetlich eher d'Wahrheit, und wer sis läbe lang schaffed und chli go chegle gaht am Samschtig oder fest iigrichteti Ziitplän mit Sport und Zügs und Sache hät, oder e Familie um die er/sie sich kümmeret - de mue sich mit dere Wahrheit nöd tagtäglich umeschlah.

ich schlah mich scho länger demit ume, scho bevor ich au nur gwüsst han dass es Elektronischi Musigg überhaupt gitt (und etc.). Villicht isch das ja au en genetische Defekt, so wie i dere Gschicht vom Erebos, villicht chumi eines Tages Borderline über wäg dene Gedanke und gib mir d'chugle. demit die Gedanke ufhöred: wo ghör ich hii, wo dezue, wer bin ich denn, was mach ich hier? wieso, weshalb, warum - wer ständig fragt bleibt dumm.

:?:

ich will doch eifach mal min Platz finde i dere Welt?
isch dänn das soo vill verlangt?

:(

Wie oft mussi dänn no e Szene wächsle, wie oft mich sälber belüge, wie oft dänn no en falsche Wäg ischlah, mich irre, mine Gfühl nüme chöne traue, bevor ich eifach mal acho bin a dere Station vo mim Läbe, uf mim ganz persönlich Hof, wänn bini dänn ändli mal dihei???

ich ha so s'gfühl gha ich hegi sone art dihei gfunde z'ha i dere Goaszene mit all dem Blüemlizügs, und alli händ sich gern, und alli sind öppis bsundrigs. Sälbscht wänn das nur e illusion isch: wenigstens isch es öppis wo mer sich cha dra festhalte, öppis wo no bestand hät...
Drachenherz

Daheim sein...

Beitrag von Drachenherz »

autsch
Zuletzt geändert von Drachenherz am Fr 26. Okt 2007, 14:57, insgesamt 1-mal geändert.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

:bla
Zuletzt geändert von Fallen Angel 2 am Fr 26. Okt 2007, 14:59, insgesamt 1-mal geändert.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

parity hat geschrieben:
Fallen Angel 2 hat geschrieben: Was ist schon echt - und was (selbst-)Täuschung?

Vermutlich ist alles Täuschung eine einzige grosse Illusion.
hmm diese Frage zu stellen finde ich interessant und berechtigt. allerdings müssen wir doch zugeben: eine antwort finden wir darauf nicht. :-s wie kannst du denn zB feststellen, dass du dich TATSÄCHLICH 'gefunden' hast, und es sich nicht um eine vorübergehende (selbst-)täuschung handelt? Ich sehe da absolut keine Möglichkeit. Du kannst höchstens drauflos leben, wie es dir im Moment richtig erscheint.

Dein Irren und Wirren auf diesen Gedankenpfaden mag bewundernswert und interessant sein. Trotzdem habe ich das Gefühl, du strebst nach etwas Absolutem, welches kaum zu erreichen ist. Klar sollte man gewisse Werte und eine Lebensweise vertreten können, von denen man sagen kann: Das bin ICH bzw. sie gehören zu mir... sonst wird man von der Gesellschaft kaum akzeptiert und kann sich nicht integrieren. Ich denke es gibt kein 'metaphysisches', quasi in dir verborgenes SELBST, welches es zu entdecken bzw. eben zu finden gilt. Fragerei wie "wen liebe ich überhaupt, mich, die anderen, oder ist alles nur selbsttäuschung", verunsichert. Solche Selbstreflexion ist ja ganz interessant, und wir sollten doch froh sein, dass wir uns bewusst sind, dass nicht immer alles gleich so einfach und klar ist, wie der 'normale Bürger' denkt, bzw. eben gar nicht darüber nachdenkt.

An einem gewissen Punkt sollte man aber vielleicht lieber 'in den Alltag leben' versuchen und nicht ständig nach 'Wahrheit' suchen, Fallen Angel :-k. wer sagt denn dass es 'objektive Wahrheit' - vorallem auf die eigene Persönlichkeit bezogen - gibt?

Von mir selbst kann ich erzählen, dass ich mal eine Zeite hatte, so ca. ein Jahr lang, in der ich immer skeptisch und relativistisch dachte... und es war (rein psychisch) keine besonders schöne Zeit. ich beschäftigte mich recht viel mit Pilosophie, und kam immer mehr zum Schluss, dass alle meine (moralischen) Werte und Sinngebungen (zB zur Welt) entweder widersprüchlich, unbegründet oder einfach sonst zweifelhaft und nicht zufriedenstellend waren. das hat sich anfangs nicht gut angefühlt, heute hab ich allerdings keinen Anspruch auf 'Wahrheiten' in diesem Bereich mehr. Ich schmiedete munter Zukunftspläne und lebte darauf los, es scheint zu funktionieren. Aber hinterfragen tu ich immer noch vieles, mich selbst und den Rest auch, jedoch seltener.
Finde das passt hier fast noch besser hinein O:)
Drachenherz

Re: Daheim sein...

Beitrag von Drachenherz »

zu blöd zum pMen...

sorry.... autsch...
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

no problem

Und alles hat seinen Sinn, weisst Du ja ;)
Benutzeravatar
ilenja
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 255
Registriert: Do 7. Jun 2007, 05:26
Wohnort: lucerna

Beitrag von ilenja »

hesch denn scho mal probiert ..din Platz i der selber zgfinde?..hesch du i dim herze din platz?überhaupt platz för de platz? mhm.. :-)
Tanzen ist Ausdruck der Lebensfreude
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Also nöd im üssere, sondern in mir sälber?

für das müsst ich mich vermuetlich viiiel meh aneh wieni bin, was chli schwierig isch, will ich ja weiss wie ich bin.

voll de gfalleni ängel *flügelumdenbrustkorbleg* *schnüff*

ich weiss nöd so rächt, ich will doch au irgedwie sicher sii.

aber wenni mir de biitrag vom parity so durelise, gitts diesbezüglich kei sicherheit, bzw. liit die sicherheit eifach darin, eifach mal z'mache - vo tag zu tag läbe...
Benutzeravatar
ilenja
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 255
Registriert: Do 7. Jun 2007, 05:26
Wohnort: lucerna

Beitrag von ilenja »

wie wotsch du den sicher sie .. wenn du nöd mal sicher besch? mhm no schwiirigi sach .. aber wie xeid ... ech denke wenn du din platz i dier ine gfinde duesch oder nome scho mal de versuech wörsch mache .. "es z`versueche"?!?..hesch din platz uf dere welt *smile*alles chund doch so zrug wie mer selber duet uftrette?
Tanzen ist Ausdruck der Lebensfreude
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

jo des stimmt O:)

aber isch es nöd au chli "langwiilig" eifach nur "sich" z'haa? wie isch es dänn mit all dene szene und chleider wo's eso gitt, mit de verschiedene brüef und und und - und vor allem mit de anderne mänsche, irgedwie will mer doch au dezue ghöre, en teil vo öppisem sii...

was a goapartys vermuetlich eifacher isch als a anderne ort. nur scho wänn det bisch ghörsch dezue, sozsäge.

*rosarotebrillenzuverkaufenfürganzweniggeld*

nee, ist gar nicht rosarot, ist wahr. sei da - und du bist drin.

anderswo ist das komplizierter.

und doch fühle ich mich solange ich nicht auch in mir drin zuhause bin, nicht GANZ drin.
Benutzeravatar
ilenja
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 255
Registriert: Do 7. Jun 2007, 05:26
Wohnort: lucerna

Beitrag von ilenja »

aso ech weiss ned gnau wie du das meinsch?wenn ech das richtig verstande ha esch es för dech eifacher i de goa szene ufgno zwerde?ech weiss eigentlich überhaupt ned wieso mer irgendswo irgendwie ufgno werde muen?aso min fründeskreis bestand mit mensche wo mech so naehme wie ech be und hinder mer stönd.. sie müend ganz und gar nöd us der gliche szene cho oder ähndliche kleider,musik ,ane ha oder lose..sie münd minere meinig nah nöd mal glicher meinig si wie ech ..das sie mech eifach so naehme wie ech be esch för mech die ganz beriecherig inere fründschaft ..ech ha mer ehrlich xeid nie gedanke gmacht i wellere szene mer besser,schnell oder liechter ufgnoh werd .. wahri fründe sind doch die wo usserhalb vonere szene mit der zyt verbringe.. und eis hani dörfe erfahre... sobald mer lernt sech selber a znaeh..sprich liebe und sin platz im eigene herze gönnt.. erged sech,dass mit der umwelt(mitmensche)vo selber .. ;-)
Tanzen ist Ausdruck der Lebensfreude
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

hm ich ha das meh so im sinn vo dem thread gmeint, vo wege spirit und ufenand zuegah, sich selber meh öffne, offeheit vo anderne erfahre, au wänns nöd die eigene beste fründe sind.. ich finde das isch a goas ussergwöhnlich, im verglich zu de meiste andere sache (woni känne).

und es gaht au nöd um ufgno werde, das hängt logischerwiis vom einzelne ab, wer das er kännelernt inwiefern er sich öffnet etc.

ich mein meh das gfühl diheime z'sii, ob mer jetzt mit 50 nase zäme anere party isch oder ganz allei für sich (mit 50 unbekannte nase) ufem dancefloor hängt.

das gfühl vo sorglosigkeit und "moll da gfallt mir das isch mis dihei".

schwierig es gfühl in wort z'chleide, aber villicht weisch was i mein. O:)
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Hehe, FA , hör auf Mama Ilenja. Und das ist kein bisschen sarkastisch gemeint (sonst wär's ja rot geschrieben), sondern absoluter Ernst.

*smile*
Benutzeravatar
ilenja
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 255
Registriert: Do 7. Jun 2007, 05:26
Wohnort: lucerna

Beitrag von ilenja »

ok .. ech weiss was de meinsch .. aber wie wotsch das denn chönne erkenne das genau die mensche i der goa szene ufrichtig sind mit sech selber was "spiiirit vibes"anbelangt.aso ech vo mer chan saege .. das ech mech dert de heime fühle wo ech mech chan sie .. egal a wellem ort und wellere gsellschaft .. de heime sie .. heisst för mech .. be sech selber si.. bzw. sech selber si :-)
Tanzen ist Ausdruck der Lebensfreude
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

und wo chammer besser (lerne) (bi) sich selber sii als anere Goa?

O:)
Antworten