de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Beitrag von Shmahu »

hallo ihr liebe!

zrugg vonene party, woni vill liebi und herzensgueti mänsche troffe ha, chunt mer min alltag eimal meh irgendwie verschwändet vor.. ich mein, es git mir soo vill mit anderne mänsche zäme s läbe z zelebriere... durs gmeinsame uusbräche usem alltag womich immer wider gfange nimmt.

ich wünsch mir dass ich de zuegang zum spirit (mit dem meinich de zuegang zu de essänz vom läbe, zu minere innere quälle und zu de liebi..) au über d wuche chan ufrächterhalte und ich han usegfunde, dass das vill eifacher gaat, wänich mich mit gliichgsinnte triffe, anstatt elei im chämmerli z meditiere (was ich abgseh devo schlussändli eh nöd mach *g* )..
ich stell mer vor, dass mer sich under de wuche trifft zum tanze, trümmele, frei musiziere.. oder au zum ritual gstalte, wie schamanischi reise oder heilritual... und au zum sich eifach uustusche und sich gmeimsam em läbe erfreue..
n-smile_woohoo.gif n-smile_2586.gif :ove: n-smile_0436.gif

giz lüüt under eu, wo s gliiche bedürfnis händ und luscht händ, sonen chreis ufd bei zstelle?

ich stell mer das ganze ime freie rahme vor... dass sonen abig einisch i de wuche stattfindet und wer ziit und luscht hät, chan sich aschlüsse... s einzig wos bruucht sind e örtlichkeit und mänsche wo uf de gliiche wälle surfed.

n-smile_0008.gif
freu mi über anworte!
draconvibes

Re: de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Beitrag von draconvibes »

Also das giitz jo nööd:)
I hanmi grad vo es paar tag do im forum aagmeldet um genau dini idee zbefolge.Und jetz wo i mi han welle ilogge zum en neue tread z'uuftue gsehn ich dine biitrag.Also ich bin debi.Schick mer doch e PM.
Wörd mi ned wundere wenn mer am wuchendi a de gliiche party gsih sind:)Also de sound isch isch würkli de hammer gsih und absolut uf de Herzwälle:)
Liebi Grüess
Shmahu
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Shmahu »

hehe, draconvibes, isch ja de hammer! und was schwebt dir dänn so vor? schriib doch chli was vo dine idee, wämmer eus öffentlich uustuusched, chömed villicht anderi no luscht über...:)

ps: ich bin a de paragoa gsi..
draconvibes

Beitrag von draconvibes »

In de paragoa bin i ned gsih.Het mir jo chönne denke das du derte gsih bisch:)bin in basel gsih.zerscht häts mer ned gfalle aber so ab em feufi...isch es immer extatischer worde.
Also ich stell mir vorallem so Johreszytefescht vor.Schwitzhütte,Ritual,und vorallem endlich mini seeleverwannte zdreffe:),wo würklichi begegnig us der seel stattfindet.Mer verstoht was der ander meint.Du hesch derzue gseit uf de gliiche welle surfe.Hoffe mensche zfinde wo wüsse wenn mer rede söll und wenn lose und vom andere lerne aagseit isch.Denn so chann sich au öpis wundervolls manifestierä.
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

das, wo ich jetzt hie schriebe ha ich eigentlech im fotokunst tread wöue poste, aber irgendwie passt besser dohie:

shiiit, was mach ich eigentlech hie, für was läb ich eigentlech?

das isch mir vori düre kopf, wo ich all mini travelpics am aluege bin gsi und zgfühl wieder ha gschpühre bercho vore zfriedeheit und glücklechketi, woni dört ha erläbt! ständig unter interessante mönsche chöne zieh, kreativ sie, enang öpis lerne und witerghä...

genau das schisst mich hie a andrea! ich mag nid nur am weekend e gruppe mönsche chöne träffe und das no are party! zläbe hie ir schwyz, böh, isch eifacht rächt kalt, isoliert und zruggzoge - ok es isch winter, aber glich!!!

hesch schöni idee andrea... eso ha ich uf längeri zyt in asie chöne läbe tag für tag, aber ich has verlore und nur mängisch erläb ich es eso hie wieder, äbe es mues meistens weekend wärde!!!

back to the spirit for 7 days a week! O:)

brächemer us? :lol:

naja, wär ja nid zerst mau :?
The Drums don't Stop... Bild
schons*

Beitrag von schons* »

...ja... das isch würklich ä schöni idee. än kreis zgründe mit vielne gliechgsinnte lüt. aber irgenwie chunt mer das ganze übers internet chli schief ine. naja. wieso nöd bi dä lüt direkt um eim ume afange? ich glaub mer sött chli meh mit dä lüt über so sache rede, dänn merkt mer nämlich, dass no viel mensche ähnlichi ideeä und vorstelligä vom läbe händ.

und irgendwie ischäs doch voll trurig, dass mer dä "spirit" fast nur a partys gspürt und nöd au im alltag under dä wuche. dä alltag macht ja schlussendlich au dä grössti teil vo eusem läbe us. ich glaub mer muss bi sich sälber afange. wenn mer selber dur dstrasse lauft und dä blick verschlüsst, chan mer schlecht die schöne sache bemerke, die um eim ume sind. meistens gaht mer ja scho mit offenem blick ad partys, isch ja klar, dass mer dänn empfänglicher isch fürd energie.

ich weiss selber wie schwers isch im alltag ufmerksam zi und dä lüt id auge zluege. mer hät soviel anderi gedanke und isch irgendwie immer wo anderst (oder oft) aber wenn mers mal macht und dä mensche is gsicht lacht, lachets zrug... und das isch öpis vom schönste, find ich.... und mer gspührt dliebe zunenand, obwohl mer sich gar nöd kännt. hammer!

...ich hoffe ihr chönd eue "zirkel" gründe... :-D
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

hm, ha mis posting nomau gläse nach dire antwort schons* :?
was ich dört ha gschriebe, so ha ich mit 15 scho gred *ggg* smile, emotione hei mich wohl grad überrennt! flüchte irgendwo hie oder usbräche isch nur e kurzi freiheit - die wahri freiheit sött meh überall chöne gschpühre und usläbe zu jedere zyt... die kunst des lebens - en lange weg!

wie du seisch, i inet so sache gründe sind sehr schwirieg...bis fast unmöglech (Shmahu remember im fiiinforum)!

aber ich finds schön, dass meh dä spirit i sich bhaltet und wach loht... gli isch wieder frühlig und mir erwache neu zum läbe O:)
The Drums don't Stop... Bild
Shmahu
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Shmahu »

huii, so vili zwiifel.. mer söll doch es pflänzli wo will wachse nöd scho im keim ersticke.. :razz:

ich glaub dasses möglich isch, internet hi oder her... mir händ ja schliessli d möglichkeit eus träffe.. und wienich a parties erfahre han, sind da i dem forum wunderbari mänsche underwägs, wo offe sind für begägnige und irgendwie au s gliich sueched. nur isches mängisch schwirig, das, was mer will, ine form zbringe... ich versuech da mal en afang zmache.

aber klar, wämmer vo afang a seit: "das klappet ja eh nöd", dänn klappets au nöd.. aber danke fürd warnig.. :wink:

merci draconvibes für dini wort... das häsch schön beschribe.. uf dass öppis schöns entstaat!

@claudi: im fiin forum hämmer en neue termin... es gseht guet uus..:)
piraña

Beitrag von piraña »

schons* hat geschrieben:...ja... das isch würklich ä schöni idee. än kreis zgründe mit vielne gliechgsinnte lüt. aber irgenwie chunt mer das ganze übers internet chli schief ine. naja. wieso nöd bi dä lüt direkt um eim ume afange? ich glaub mer sött chli meh mit dä lüt über so sache rede, dänn merkt mer nämlich, dass no viel mensche ähnlichi ideeä und vorstelligä vom läbe händ.

und irgendwie ischäs doch voll trurig, dass mer dä "spirit" fast nur a partys gspürt und nöd au im alltag under dä wuche. dä alltag macht ja schlussendlich au dä grössti teil vo eusem läbe us. ich glaub mer muss bi sich sälber afange. wenn mer selber dur dstrasse lauft und dä blick verschlüsst, chan mer schlecht die schöne sache bemerke, die um eim ume sind. meistens gaht mer ja scho mit offenem blick ad partys, isch ja klar, dass mer dänn empfänglicher isch fürd energie.

ich weiss selber wie schwers isch im alltag ufmerksam zi und dä lüt id auge zluege. mer hät soviel anderi gedanke und isch irgendwie immer wo anderst (oder oft) aber wenn mers mal macht und dä mensche is gsicht lacht, lachets zrug... und das isch öpis vom schönste, find ich.... und mer gspührt dliebe zunenand, obwohl mer sich gar nöd kännt. hammer!

...ich hoffe ihr chönd eue "zirkel" gründe... :-D

...hallo schons*...ich wett dir gärn en gedankenaschtoss in richtig du gä...ich ha jetz din itrag gläse, und mer isch mer so mer ufgfalle, das mer, und wenn mer scho mer und mer, denn würdí doch liebend gärn wüsse, wer du mit mer meinsch - öb dich, die andere, oder sogar mich oder üs demit meinsch, oder öper, wo mer heisst ...ich fühl mich dur die viele mers i dim
churze text verunsicheret, so dass i weder s gfühl ha, mich agschproche z fühle, und no weniger, dass du meh fo dir schribsch, als vo mer...ich hoffe, du bechonsch das nid in falsch hals, denn es isch würkli lieb fo mir gmeint...

...ich hole mir mini spiritualität au i de stadt, bim ichaufe, und in letschter ziet immer meh au a plätz, wo sich viel mönsche versammlet, in erinnerig...du hesch absolut rächt shmahu: hättet d gründer vode erste goapartys sonen haltig gha, dass es ehe nüt wird, denn häts nie en goaszene gä...und somit wohrschinli au kes mysticalforum...es isch eifach z säge, es goht nid - was übrigens ufs gliche usechont, wie das mitem mer...mer redt de fo es, und es goht nid um es...wenn ich schriebe, denn versuech i oft ich-bezoge z schriebe, denn bliebt weniger platz für mer oder es...

...ich finds en wunderschöni idee, au wenn ich mühe würd ha, überhaupt ziit chönne ufztriebe, um mich mit glichgsinnte z träffe...für was ich z ha wär, sind im früehlig oder sommer träffe im chlinere rahme, irgendwo amene ruhige platz, am beschte amene see...samschtig nommitag, zämmesi, rede, ohni enand z verschlüsse mit ussage, sondern eifach jede und jedi, sowies gseite ahnäh, nid zerdiskutiere, nid klugscheissere, sondern lerne, enand besser zuelose und akzeptiere...mängisch gohni mit mönsche kontäkt i, und es entschtoht schnell en basis, es vertroue...en akzeptanz, en verbundeheit...en party isch scho sehr speziell, denn da steckt mich dä näbe dra viellicht no a, no offener z wärde, oder öper seit öpis luschtigs, und find ne/sie drum sympathisch, und mängisch sinds hunderti seelene, die denn vermuetlich offener sind, als schüscht...mir gits jetzscho sehr viel, wenn ich mich an gwüssi mönsche erinnere, wenni gwüssi erläbnis probier mir is gedächtnis z rüefe...wie zum bischpiel das wochenänd amene tisch, irgendwo inere hütte im freakthal...und wenn ich denn die mönsche wieder emol gse, denn - bin ich überzügt - wärdets mir guet tue, oder wenigschtens mir es schmunzle entlocke, egal ob under de woche, oder anere party...
...und im aschloss an see wärs glaub nid verbote, sich am gliche wochenänd au anere party wieder z träffe, viellicht enand e chli nöcher, als vorhär...

...ich bi überzügt, dass ich und einigi fo euch dass oder ähnlichs würdet änebringe, au wenns nid eifach isch, en termin abzmache...mir wärs jetz z eifach, z säge, "es" goht nid, das bringe "mer" nid äne...will mich das es und das mer vor de verantwortig drücke würdit, emol würkli aktiv z wärde...

...und das findi irgendwie grund gnueg, um z säge: ich wär debi...
Fallen Angel 2

Knuddelattacke

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Ach Schmahu und Piraña, eu möchti am liäbschte eifach mal so richtig dure-knuddle! :-D 8-[ O:)
Shmahu
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Shmahu »

@pirana: din tegscht isch wunderschön, merci.. da chani nüt meh dezue säge.. usser: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ängeli: jederziit! *ärmuusbreit* :-D
Melliandra
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Melliandra »

Ich und mien Kobold händ eus das au scho überleid.

Was mier mal hätted welle mache, isch en gmüedliche Namitag/Abig, womer mal dMystikels bi eus
würdet i lade und denn kA chamer sich ums Huus ume verdue, musiziere, philosophiere oder zäme
es feins Znacht choche.

Da ich under de Wuche sehr verbuecht bin, wärs für mich schwirig, zusätzlich no en Tag i z'plane.

Aber ebe, euses Dehaime isch sehr geignet für es gmüedlichs zäme cho. Händ das scho 2-3 mal
gmacht und es hed immer allne guet gfalle. Hed au gnueg platz zum übernachte und au de Wald
isch nid wiet weg.

Weiss halt nid öb Inträsse ume wär? Musiziere bini ebe ziemlich unbegabt aber wie gseid es hed gnueg
platz ume dass sich jede was würd finde. Hätted sogar en Garage, womer was chönt zäme baschdle.

Hm... wirde suscht mal en Umfrage-tread ufmache. So 20 - 30 Lüüd hätted easy platz bi eus.

Wener mal wänd Föteli a luege, im Album 'Swiss Decom 2007' und unter 'My Home' gsehd mer biz wie mier wohned. =o)
http://www.flickr.com/photos/tribalis/sets/

PS: Ich weiss Shmahu das isch nid genau das wo du dier vorstellsch, aber es wär doch schomal was anderes, als sich
nur a Parties z'träffe. Resp. sich überhaupt mal z'träffe. =o)
*poink*
Indigo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Indigo »

vorläufig nur eine kurze antwort an Melliandra, da wenig zeit:

deine spontaneität, immense grosszügigkeit und positivity gehen direkt ins herz! du würdest für so ein treffen dein haus zur verfügung stellen? CHAPEAU!

ich bleibe in diesem thread gerne "am ball".

gruzz an alle hier :kiss:
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
Melliandra
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Melliandra »

@Indigo

:oops: naja mer muess ja au mal was mache, nid nur rede, oder? :-D

Isch aber nid nur mies Huus, sonder eigendlich am Tribalis sies Huus, resp. isch es gmieted. =o)

Ja bin gspannt was ier da inne meined. 8) :razz:
*poink*
Amanita
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Amanita »

Find i sehr schöni Ideä, alli zämä..
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Antworten