de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Re: de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Beitrag von Shmahu »

:ove: :ove: :ove: :ove:

ihr sind alles zäme eifach geili sieche... *verplatzvorfreud*

ich wär natürli bime mysticalträffe bi de melliandra (merci!) gern debii... und e alphütte zum schwitze tönt super!

nomal zrugg zu mim ganz konkrete alige:
wie anderi vo eu au scho gschribe händ, isches vill eifacher, d verbindig mit sich sälber uufrächtzerhalte und regelmässig d methode zpraktiziere wo eim da drin understützed, wämmer sich z.b. wüchentlich mit gliichgsinnte trifft...

giz under eu au lüüt, wo da debi wäred? zum tanze, trümmele, musiziere, chlini ritual abhalte, still sii, uustuusche... vo mir us au zäme yoga oder die foif tibeter praktiziere oder was au immer... ich bin sicher, dass die meiste under eus methode känned, mit dene sie sich sälber id mitti bringed... sonen uustusch fändich e mega beriicherig!
hät da öpper vo eu inträsse dra? und chan öpper en ort usem ärmel schüttle?

(ich chent mis bescheidene wöhnigli zur verfüegig stelle, aber da hettet nur 8 lüüt platz (wänns no bequem söll sii..) und wüki luut chömer da au nöd sii... wär aber ok für es stills träffe im ganz chliine chreis... tee trinke, villicht chli schamanisch reise oder lislig musiziere)..

super wär natürli es rüümli, womer sich richtig chan uustobe und uusläbe...

ich schick mal schnäll e bstellig as universum ab, uf dass sich sonen ort offebart.. [-o< :-D
Benutzeravatar
Taiph00n
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 222
Registriert: Mi 5. Dez 2007, 15:15

Re: de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Beitrag von Taiph00n »

Wenner hilf mit "Tempelpfläg" bruuched, denn chönnt ich evtl. nochli mitmische ... findi cooli idee wo do ufd bei wött gstellt werde ...

gruz usem Zoo-reich'sche Überland
Be. Soul. Body. Heart. Mind. Potential. Consciousness.
Benutzeravatar
white
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 90
Registriert: Di 25. Jul 2006, 07:59
Wohnort: Mönchaltorf
Kontaktdaten:

Re: de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Beitrag von white »

bimene treffe zum musiziere wäri mega gern debi..suech scho es wiili nach lüt wo au freud a irne instrument hend und gern mal würded jamme.. zudem würdi u gern mal es paar lüt mit monotone trummelbeats uf es traumreisli schicke..han das de summer in littaue mal döfe erlebe unds isch hammer gsi!!
draconvibes
Beiträge: 9
Registriert: Sa 12. Jan 2008, 17:34

Re: de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Beitrag von draconvibes »

@titali and others: Für die wos ned wüssed... Bhajans sind Mantras vo mer Singend widerholt.Es isch tradition in indiä dass mer sich am obig im Dorf trifft und Bhajans zäme macht. So wie de Gruch vom Wind treit wird, So wird d'Gottesliebi(Prema), durch Soundvibration treit und wiiterghä.So chönd alli beteiligte Vonenand lerne und uufnäh. Bhajans chönd so guet tue dass au mol chönd träne fliesse.Aber mir werdet gseh :P

Do no öpis vom Spirit vo mich inspiriert und viilicht ou eu :P :ove:

Die Einladung


Es interessiert mich nicht, womit du deinen Lebensunterhalt verdienst.

Ich will wissen, wonach du dich sehnst

und ob du es wagst, davon zu träumen, das Sehnen deines Herzens zu erfüllen.


Es interessiert mich nicht, wie alt du bist.

Ich will wissen, ob du es riskieren kannst, wie ein Narr auszusehen um zu Lieben und nach

Liebe zu suchen, nach deinen Träumen, nach dem Abenteuer, lebendig zu sein.


Es interessiert mich nicht, welche Sterne zu deinem Mond im Quadrat stehen.

Ich will wissen, ob du das Zentrum deines eigenen Kummers berührt hast,

ob er dich geöffnet hat oder du dich durch den Schmerz verschlossen hast

aus Angst vor weiterem Schmerz.


Ich will wissen, ob du im Schmerz sitzen kannst, deinem oder meinem, ohne dich

zu bewegen, um ihn zu verbergen, zu schmälern oder zu fixieren.


Ich will wissen, ob du in Freude sein kannst, deiner oder meiner;

ob du ausgelassen tanzen und die Ekstase dich füllen lassen kannst bis zu

deinen Finger- und Zehenspitzen, ohne dich in Vorsicht zurückzunehmen,

realistisch zu sein oder dich den Schranken des Menschseins zu erinnern.


Es interessiert mich nicht, ob die Geschichte, die du erzählst, wahr ist.

Ich will wissen, ob du einen anderen enttäuschen kannst,

um dir selber treu zu bleiben,

ob du die Anklage eines Treuebruchs aushalten kannst,

um deine eigene Seele nicht zu betrügen.


Ich will wissen, ob du vertrauen und deshalb auch vertrauenswürdig sein kannst.

Ich will wissen, ob du Schönheit sehen kannst,

selbst wenn es nicht jeden Tag schön ist,

und ob du die Quelle deines Lebens in Gottes Gegenwart finden kannst.


Ich will wissen, ob du mit Versagen leben kannst, deinem oder meinem und

immer noch am Ufer des Sees stehen

und dem silbernen Vollmond zurufen kannst: „Ja!“


Es interessiert mich nicht zu wissen, wo du lebst oder wie viel Geld du hast.

Ich will wissen, ob du, matt und zerschlagen nach einer Nacht in Kummer und

Verzweiflung, aufstehen kannst und tun, was für die Kinder der Erde nötig ist.


Es interessiert mich nicht, wer du bist, wie du herkamst.

Ich will wissen, ob du mit mir im Zentrum des Feuers stehen kannst

ohne zurückzuschrecken.


Es interessiert mich nicht, wo und was und mit wem du studiert hast.

Ich will wissen, was dich von innen stützt, wenn alles andere wegfällt.

Ich will wissen, ob du mit dir selber allein sein kannst und ob du wahrhaftig die

Gesellschaft deiner leeren Augenblicke liebst.



Oriah Mountain Dreamer



Also Ihr liebä machets guet :ove:
Benutzeravatar
Taiph00n
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 222
Registriert: Mi 5. Dez 2007, 15:15

Re: de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Beitrag von Taiph00n »

Reisli mache ... do bini debii ... chamer no viel über ein selber lernä.
KIP (Katathym Imaginative Psychotherapie) wäri auno bereit zum mache ... wänns öpper no interessiert ... hämmer nämli ide schuel glernt wie mache und z.T. Interpretiere (das weiss ebe de betroffni immer am beschte). Da wär aber ehner öppis im chlinschtrahme zum mache, oder au nume z'zweite ...

gruz usem zooreich'sche überland
Be. Soul. Body. Heart. Mind. Potential. Consciousness.
Benutzeravatar
Indigo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 982
Registriert: Mi 3. Okt 2007, 13:59
Wohnort: funkytown, nähe winti-summi

Re: de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Beitrag von Indigo »

hoi Shmahu :-)

heya, fraueli i dem thread hets mittlerweile ganz konkreti agebot für passendi lokalitäte vo öppe 3 persone; benissimo !!! das mit dinere wohnig chasch vergässe (wie au i minere), will's mehr wie 8 lütlis sind, wo dra interessiert sind. usser natürlich, du wöllisch das im absolut chline rahme dürezieh'.

jetzt müemer eifach schleunigst öppis organisiere und umsetze, well d'Melliandra wie gseit nur öppe für 20-30 persone (de Jürg wohrschinlich au ;-)) platz hetti und sie's gnueg früeh wüsse müessti. wär doch e gueti "grössi" für de afang. 8 sind z'wenig, aber vorerst in etwa 30 seele/herze wäred doch goldrichtig. meinsch ned au? (oach gott, ich hasses in mundart z schriebe, sorry :oops: ...).

sonst benötigen wir last but not least eine ganze skihütte mit über 100 schlafplätzen oder so, hehe 8) . ein weiteres "problem" wären individuelle termine/verpflichtungen jedes einzelnen und nicht zu vergessen: gewisse distanzen, wobei das eigentlich habakuck ist. in spätestens vier stunden für alle "teilnehmer" wäre das sich lohnende ziel erreicht.

musiker / tänzer / sänger / jonglierer / masseure / köche / helfer / schamanen / dj's / fllieger / nachtfalter / schmetterlinge / indianer / trommler / lichtakrobaten und vieles mehr erwünscht? eine umfrage ergäbe eine klare antwort, wobei ich jetzt bereits das gefühl habe, dass solche leute in all diesen 3 seiten des threads bestens vertreten sind. alle übrigen zauberer werden sich automatisch melden.

darf ich nun mein interesse an dieser schönen idee definitiv bekanntgeben? ICH WÄRE MIT HERZ, BLUT, HÄNDEN UND FÜSSEN DABEI! n-smile_hello.gif

buenos dias.
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
piraña

Re: de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Beitrag von piraña »

...also, nichts gegen die, die ihr heim anbieten :-k hab nur etwas mühe mit der vorstellung, dass es drinnen ist...ich bin fünf tage die woche für jeweils neun stunden im büro...1,5 stunden am tag in öffentlichen verkehrsmitteln...und bin dazu nochein langschläfer...alles in allem wäre ich für treffen im freien eher zu begeistern, aber könnte mich richten...ausserdem hätten wir da etwas weniger platznot, und für frische luft wäre wohl gesorgt...ich kann zwar weder das noch jenes gut, doch, eines kann ich: ich kann noch mensch sein...ich hoffe, das reicht, um die kriterien zu erfüllen...

...in diesem sinne: vielleicht bis bald...
Fallen Angel 2

Re: de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Beitrag von Fallen Angel 2 »

man könnte das daheim ja als Basis nehmen und von dort aus in die weite Welt reisen..
piraña

Re: de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Beitrag von piraña »

...wär das nicht ein umweg :-k

...ach, was, der weg ist das ziel, und der sinn die flut - oder so ähnlich...kommst du auch, O:)
Fallen Angel 2

Re: de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Beitrag von Fallen Angel 2 »

klar komm ich. (ich komm klar, lol)
und ich denke ein Haus ist eine gute Möglichkeit, so eine Art Anfang, Beginn, und Urknall.
piraña

Re: de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Beitrag von piraña »

...na, hoffentlich geht es beim knall nicht gleich in die luft 8-[
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Beitrag von Titali »

ich glaube, es isch am einfachte, wenn meh es weekend würd uf dere alp mit dere schwitzhütte organisiere und eis weekend bim jürg im tessin im frühlig zum bispiel!
solangs no kalt isch, chönte meh dür wuche zur melliandra und ihrem kobold ;)
sobalds den wieder warm isch chame ja ächt irgendwo ane see oder in wald dür wuche abmache.

ich ha chli müh dermit, wüe ich zbiel wohne und ich chönt äuä nid jede wuche einisch cho... ich ha sälber no es chlyses projekt mit fire-stick und pois, wo mir einisch ir wuche wei dürezieh, sobald mehr use chöi! wär also chli viel für mich, da ich eh im märz no e spirituelli usbildig afo!
dammi, sött glaubs eifacht in züri wohne :? , du wohnsch doch in züri oder melliandra?

aber es mues ja au nid grad alles ufs mal sie oder! meh chönt ja eifacht mau es weekend organsiere für die schwitzhütte, üs chli beschnuppere und de mau luege!

nur so als idee... alles ufs mal geit nid und ich glaube au nid, dass de würklech 30 lüt chöme! meh mues eifacht mau es weekend bestimme und wär de halt denn nid cha cho, cha de halt au nid!

so chli mini gedanke derzu ;)
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Beitrag von Melliandra »

Also under de Wuche isch für mich schlächt. Zumal ich eifacht z'viel schaff, oder zumindescht muess
a wesend sie und nie vor em 7ni Hai chume, geschder isch es 8i worde. Und denn no es Huus voll neue
intresannte Lüüd, isch mega kuul, aber am negschte Tag wieder am 6i ufstah und am viertlap usem Huus,
das isch bizeli too mutch.

Wenn schon, denn schon wär das besser amene Wucheend. Was halt nid genau de Shmahu irere Idee
entspricht, vo wäge öbis durhafts, wiederholends zmache.

Buhhh han gad biz viel im Grind aber wie gseid für es känne- lerne wär so es WE nid schlächt, wemer
denn es freis gfindet. =o)

Ja Titali mier wohned in Züri, resp. Affoltere am Albis aber wennmer vo Bärn chund, macht das nid en
grosse Unterschied. ;o) Nur scho wäge dem wär es WE intressanter.

Mälde mi in negschti nomal miteme Termienvorschlag. Muess da z'erscht wieder biz de Überblick übercho.

*Knuddel* a alli!

PS: Zudem wämer doch no warte bis sZauberhäxli wieder zrug isch mit somene meh "einmalige" Event. =o)
*poink*
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Re: de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Beitrag von Amanita »

I fänd so es eimaligs (oder au nöd) Mystical-Träffä bi de Melliandra no schön.
Das isch zwar nöd würkli d Idee vo dem Thread und dä Shmahu, aber i dänke so würdet sich denn sicher au es paar finde, wo Luscht hettet regelmässig was zämä zmachä oder mal was Grössers wie so äs Schwitzhüttä-Weekend z organisierä.

I bin äs Ziitli lang rächt viel so a Forum-Träffä gangä (grossi, chlini, nochi und settigi im Usland, spontani und organisiertä ;-)), well i irgendwenn mega s Bedürfnis gha han, die Lüt au mol "real" z erläbä, well mer sie denn halt doch irgendwie andersch liest. Dodäfür muen mer eigentlich nüt organisierä ussert en Ort und ä Ziit und die wo Luscht hend bringet no öppis z'Ässä, Instrument oder was nä susch in Sinn chunnt mir und dä Räscht ergit sich denn ganz ällei.
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Benutzeravatar
Indigo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 982
Registriert: Mi 3. Okt 2007, 13:59
Wohnort: funkytown, nähe winti-summi

Re: de "spirit" im alltag mit gliichgsinnte läbe...

Beitrag von Indigo »

- sorry für de vertipper -
Zuletzt geändert von Indigo am Do 17. Jan 2008, 11:03, insgesamt 1-mal geändert.
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
Antworten