Die persöndlichen Schwächen

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Die persöndlichen Schwächen

Beitrag von Titali »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:@topic
gilt es eigentlich als persöndliche schwäche, wenn man schwach wird, wenn man eine frau sieht, die einem gefällt, oder als stärke?
*smile*
isch doch kei schwächi, sondern mönschlech (ehm, isch zwar zgliche, schwächine sind mönschlech)...
mich chöi manne au schwach mache *hahaha*
die frau (oder den halt ma) chas sich ja au geehrt fühle dermit :-D
The Drums don't Stop... Bild
Fallen Angel 2

Re: Die persöndlichen Schwächen

Beitrag von Fallen Angel 2 »

de oder die weiss ja nix devo...
also
behaupt ich jetzt mal
so gseh
isch es eifach schwach
also ich
zu schwach um z'säge wenn eim öpper flasht.

ach sorry bin grad voll offtopic - oder nöd?

isch jedefalls mini gröschti schwächi - dassi schwach wirde..
und zuglich...

mini gröschti stärchi.

meh gits gar nöd über mich z'verzelle :lol:

:?
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 314
Registriert: So 25. Nov 2007, 20:22

Re: Die persöndlichen Schwächen

Beitrag von blaues hufeisen »

FA2 - schwächene chamer überwinde indem mer sich dene stellt!

also hopp, ran an den speck!

nach analyse vo de usgangslag, chan folgendes passiere:

A: sie/er erkennt, dass es dich git, findet dich sympathisch ond will dich NUR besser kennelerne

B: sie/er ignoriert dich ond winkt dankend ab mit em spruch: "WAS WOTSCH !?" (das isch bi mier ufem 2. platz vo de hitparade - lischte)

C: sie/er chan dich uguet schmöcke ond will dich grad für immer ond ewig

D: sie/er verschwindet mieteme andere partner ond DU dödel/dödelin bisch z'feig gsi zum dini Gfühl useschreie! (das passiert mier am meischte, ergo: bestseller)

FA2 - s'läbe isch z'churz zum sini gfühl ned usdrücke. machs eifach. timing, wätter, biorhytmus - alles haltet dich vom wesentliche ab. tu's trotzdem! will du muesch mit diine gfühl im reine sii, damit du klarer gsehsch, was du willsch ond was du bruuchsch. ond din wäg wird wieder frei si vo dem unbehagliche, beklemmende gfühl vo'r ohnmacht. das gfühl, täglich während m o n a t e n mit ume schleipfe, isch öppe gliich beschisse wie en chorb à la option "B". also, es bliibt dier nüd anders übrig, als über dis härzchlopfe springe und mit aller spontanität, wo eus allne gliich goht, sie/ihn aspräche ond säge, was du empfindisch - ämu vorsichtig säge, was du empfindisch. ich bin amix viel zu vorbreschend, überrumpelnd ond erwarte denn grad en antwort und so. das chunnt au ned guet. eifach EASY. zum biispiel eis go käfele ond denn echli rede ond sich beschnuppere :)


take your dress, burn it and come to me. let me be your skin, feel your dream come true, inside you
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: Die persöndlichen Schwächen

Beitrag von Melliandra »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:de oder die weiss ja nix devo...
also
behaupt ich jetzt mal
so gseh
isch es eifach schwach
also ich
zu schwach um z'säge wenn eim öpper flasht.

ach sorry bin grad voll offtopic - oder nöd?

isch jedefalls mini gröschti schwächi - dassi schwach wirde..
und zuglich...

mini gröschti stärchi.

meh gits gar nöd über mich z'verzelle :lol:

:?
Das isch doch au wieder a sichts Sach. Mer chan au eifacht öber a himmle für sich, im stille, ganz
für sich eleige. =o) Chan en beobachte und sich freue wenn er da isch, aber das muess gar niemert wüsse. =o)
Isch alles erlaubt. Respektiv lad mer denn viellicht mal es Lache i die richtig falle, oder nur scho
die schöne Gedanke a die Person, lönd die Person sich nach dier la umdrülle. =o)

dFrag isch, was wetsch denn du? Wetsch du, dass die Person das weiss? Denn isch es schwach, wenn
nüd machsch, will ja nid zu diem Ziel chunsch, aber wenn du das gar nid wetsch sonder eifacht chli
für dich vo dere Person träume, denn isch es nid schwach sonder dine persöndliche Schazt, wenn
du das denn so möchtisch. ;o)

Hehe Ängeli, es gid keis richtigi oder falsch, starch oder schwach i dem Thema wo du dich gad bewegsch. =o)))

En *Knuddler* zu dier schick.
*poink*
Fallen Angel 2

Re: Die persöndlichen Schwächen

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Danke für de Knuddler *zruggknuddel* O:)

hmm, ja villicht gitts kei wertige und keis urteil, da häsch du sicherlich rächt (was keis urteil söll sii *smile* ;) )

und doch... weisch... es isch eifach irgedwie schad, wenni mich im verliebe oder verwickle oder wie mer das will nänne, verlüre und NÜM ich selber cha sii. und mini träum so de bach derab gönd.

ich find das schad.

villicht isch es egal...

aber ich finds au zimmli schwach.

und wenns nöd schwach isch, dänn weisi ächt nöd für was das söll guet sii :-k

PS: und ich lahs mir glaub amel scho amerke wenni verknallt bin... das machts nöd umbedingt eifacher... :oops:
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: Die persöndlichen Schwächen

Beitrag von Melliandra »

hihi ja also wenn wie das Smily :oops: ume laufsch sicher. :-D

Luegs doch mal so ah, also wenn doch öber i öber verschosse isch, denn isch
das doch en Ehr für die Person. Klar dere Person isches denn viellicht peindlich,
wo a ghimmlet wird, also um so natürlicher du mit dinere Verliebtheit umgasch,
um so natürlicher chan dies Gägenüber das ah näh und muess sich nid peindlich-
brüert fühle und e voila du bisch nid de schwach. dSituation hed sich für beid
ufe nid- peindlichei und nid- verchlämmti Ebeni verlageret. =o)

Hehe das isch jetzt meeeeggggaaaa wiet her gholt und voll so verdreit dass es
für dich stimmt, aber wer seid, dass es nid genau so isch??!!? 8) Mier redet da
ja vo verliebt sie und nid vo dumm ah mache, und verliebt sie isch ja wohl en
mega schöni und viellicht biz en chintlichi Energie wo denn i de Luft lied, da
chan doch gar nüd böses oder schwachs drus entstah?

Laber ich bin no z'fescht uf Medis. O:)
*poink*
Fallen Angel 2

Re: Die persöndlichen Schwächen

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Melliandra hat geschrieben:hihi ja also wenn wie das Smily :oops: ume laufsch sicher. :-D

Luegs doch mal so ah, also wenn doch öber i öber verschosse isch, denn isch
das doch en Ehr für die Person. Klar dere Person isches denn viellicht peindlich,
wo a ghimmlet wird, also um so natürlicher du mit dinere Verliebtheit umgasch,
um so natürlicher chan dies Gägenüber das ah näh und muess sich nid peindlich-
brüert fühle und e voila du bisch nid de schwach. dSituation hed sich für beid
ufe nid- peindlichei und nid- verchlämmti Ebeni verlageret. =o)

Hehe das isch jetzt meeeeggggaaaa wiet her gholt und voll so verdreit dass es
für dich stimmt, aber wer seid, dass es nid genau so isch??!!? 8) Mier redet da
ja vo verliebt sie und nid vo dumm ah mache, und verliebt sie isch ja wohl en
mega schöni und viellicht biz en chintlichi Energie wo denn i de Luft lied, da
chan doch gar nüd böses oder schwachs drus entstah?
Das isch glaub d'Antwort uf mini Frage. O:)
Erneut: MERCI
*knuddel*
jetzt gsehni das chli klarer :-D
du häsch so rächt *smile*
*freuddopshüpf*

es wär natürli schön, wänn ich no chli lockerer chönt demit umgah - aber was sölls.
ufenart bini halt /jedefalls aktuell/ nöd esoooo locker, so gseh, wärs ja au wieder unnatürli
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 314
Registriert: So 25. Nov 2007, 20:22

Re: Die persöndlichen Schwächen

Beitrag von blaues hufeisen »

gang mit ihre go schlittle, bsuech si amene konzert, lächle sie aa.

ich glaube, dis gfühl vo "schwächi" chunnt devo, dass du weisch, das du eigentlich z'tue hesch aber dich ned trausch.

macht nüd! sie wird's verstoh, wenn sie dich mag. ond sie wird dich eso akzeptiere, wie du bisch.
take your dress, burn it and come to me. let me be your skin, feel your dream come true, inside you
Fallen Angel 2

Re: Die persöndlichen Schwächen

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Du verstahsch mich glaub i eim punkt falsch: was ich als persönlichi schwächi aluäge isch nöd, dass ich mich nöd getrau sie azquatsche - mängmal traui mi das oder es ergitt sich es gspröch.....
was ich als persönlichi schwächi bezeichne isch, dass ich mich überhaupt ver-liebe. i dem moment verlür ich de zuegang zu mir selber, verlür mini selbstachtig, alles wo ich in müehsamer denkarbeit ufbout han, i mir und wirde abhängig und bedürftig, vo ihre... ihrne blick... aweseheit etc. - nur isch das absolut überhaupt nöd das was ich will - ich will nöd abhängig sii vo öpperem - egal vo wem - sondern gemeinsam labere, lache, s'läbe gnüsse, enand känelerne, ohni absichte, ohni zwäng. und solang ich mich i so lüüt, mit dene mer genau das chönt, verliebe oder vergucke, wird das nie was.

Aber d'Melliandra hät mir da en usweg us dem problem geh: idem ich das sozsäge anihme - also ebe au mini schwächi, s'verliebe, wo mich dra hinderet mich z'ent-wickle, aneh und zwar ufe natürlichi art, nöd zwanghaft degäge akämpfe, und villicht au nöd zwanghaft druf umeriite. nöd bedränge! und doch "zeige".

eigetlich bini scho zimmli ufneme guete wäg..

eifach nid immer alles eso tragisch neh. oder villicht.. moll werum eigetlich nöd. aber nöd so verchnorzed tragisch, sondern wenn scho tragisch, dänn so richtig, dramatisch mit giigekläng und holdrio, und denn: loslah und mal chli go shake.

tud ämel guädd
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: Die persöndlichen Schwächen

Beitrag von Melliandra »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:...eifach nid immer alles eso tragisch neh. oder villicht.. moll werum eigetlich nöd. aber nöd so verchnorzed tragisch, sondern wenn scho tragisch, dänn so richtig, dramatisch mit giigekläng und holdrio, und denn: loslah und mal chli go shake.
Du hesch de Nagel ufe Chopf troffe! =D> =D> :-({|= chichi

Wemer sich ebe so chan näh, egal ob tragisch oder nid aber mer chans sich so ah näh,
denn wirsch du das so krass usstrahle, dass sich dLüüd und vorallem au dFraue extrem
uf dich zuebeweged.

Es isch hützutags en Stärchi, wemer sini Schwächene chan a näh, oder chan säge jawohl
ich bin so, aber lueg mal, was spannends drus chan werde. Wemer sich das seid und somit
de Seel wieder platz lad zum sich wieter entfalte, so chund das au dies Umfäld mit über, glaub
mers.

Aber das isch im Momänt gar nid wichtig, will mer sell nid uf das hie schaffe. Suscht isch es ebe au
nümm ächt, oder besser gseid, es sind denn versteckti Erwartige ume, ebe dass dLüüd doch jetzt
seled merke wie guet dass mer sich veränderet. =o)

- Loslah
- Bi sich sie
- Kei Erwartige ha, offe sie für Neus
- Und immer mit beide Auge und Ohre offe, durs Läbe gah

Nid immer ganz eifacht aber durchus intressant, sich demit z'beschäftige. ;o)
*poink*
piraña

Re: Die persöndlichen Schwächen

Beitrag von piraña »

begehret und vermehret euch - damit eure kinder auf die nasen fallen können 8-[
piraña

Re: Die persöndlichen Schwächen

Beitrag von piraña »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:ghupft wie gsprunge, hauptsach es hüpft no au nur eine dur de Wald, solang gits no hoffnig...
n-smile_0615.gif

/happy lueg da...isch zwor eini, aber wie ni di kenne heesch das ehe lieber :D
The Dude

Re: Die persöndlichen Schwächen

Beitrag von The Dude »

Die persöndlichen Schwächen
isch das eigentli absicht? oder än tipfähler? oder freud? *gg* oder susch was? ;o)
/yo
*stussmode-off*
piraña

Re: Die persöndlichen Schwächen

Beitrag von piraña »

The Dude hat geschrieben:
Die persöndlichen Schwächen
isch das eigentli absicht? oder än tipfähler? oder freud? *gg* oder susch was? ;o)
/yo
*stussmode-off*

:lol:

aso: ich weiss no so ganz wooge...damals...bini um jede buechstabe froh gsi, woni usem tittu han chönne abschriebe...das sind no ziite gsi...da bini no öppedie grindlos dur d gägend torklet 8-[
Antworten