O.Z.O.R.A. FESTIVAL 2010 (AUG 3-8,2010 )

Post here in english please, for the World!
ryu
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 60
Registriert: So 17. Jan 2010, 19:13
Wohnort: zh

Re: O.Z.O.R.A. FESTIVAL 2010 (AUG 3-8,2010 )

Beitrag von ryu »

KeiFantasieFürName hat geschrieben:öh, xenomorph chunnt... de kennt keis schwein isch au uralt, huere zgeil :)
de muess mer eifach kenne..... Launch in 3..2..1. crazyeye crazyeye crazyeye
Aurithil hat geschrieben:Haii Leute =)

Juhu, min erschte Biitrag ^^ (aber das nur nebetbii..)

Ich wör soo gern as Ozora go, aber i find aifach niemert, wo mit mir mitchunt. Und ellei go, i waiss nöd recht..
Wie raised er denn is ferne Ungarn? Mit em Zug? Em Auto? Em VW-Büssli ^^?

Namaste
mini gedanke, het au extrem lust as ozora, nur bini de einzig vo mim umfeld wo sich das au leiste wür :-k
1...2...3...boOm!
bhoaloaa
Beiträge: 34
Registriert: Sa 6. Feb 2010, 14:35

Re: O.Z.O.R.A. FESTIVAL 2010 (AUG 3-8,2010 )

Beitrag von bhoaloaa »

also i bi letzt johr mit em zug ganga isch voll gmuetlich gsi ueber oestrich und denn uf budapest und denn muas ma nur vom bahnhof an flughafa und vo doeta haets denn taxis wo relativ billig as ozora fahren und sus wuerdi mol dflugpriesa aluaga isch glob sus o a guati warianta
und vowega essa i has tip top gfunda ded ganz a so viel uswahl wia am boom aber bi eig. immer sat gsi
und wegem ticket voher kofa wasi ned wias des johr isch miar hons letzt johr davor koft und es isch afacht a ewigi schlanga gsi und dia wos doet koft hon hon gaer ned asto muessa aber vilicht isches des johr besser
aber wens der moeglich isch wuerdi vilicht luaga das 1-2 taeg voher hera go kasch den kriagsch an super platzt am wald wo ma schoe sini haengematta ufhaenga ka
und vo der location hera isches e uhura schoe also i weurd jetzt o eher ufs ozora als ufs boom go
Aurithil
Beiträge: 7
Registriert: Mo 22. Mär 2010, 22:06

Re: O.Z.O.R.A. FESTIVAL 2010 (AUG 3-8,2010 )

Beitrag von Aurithil »

Mercii für d'Willkommensgrüess ^^

I gang i nöchschter Ziit mol uf d'sbb go froge, wie tüür dases mit em Zug uf Ungarn isch (oder waisches du grad bhoaloaa?), und sammle mol chli infos.. Weni meh waiss schriibis do ine =)
Aso näbis waissi scho, nämli dass s'lebe in Ungarn ziemlich billig isch..

Hm.. S'Boom fallt laider nüme i mini Ferie, aber s'Ozora wör grad di letscht Wuche.. Das wör en glungene Feriabschluss ^^

Hm.. wenns den konkreter wird findi sicher näbert zum fahre =)

@ryu: Oh toll! (Also nöd, dass niemert us dim Umfeld mitchunt, aber dass au gern wörsch go und genau wie bi mir, s'will -und cha- s'sichs niemert laischte..^^) wörsch mitem Zug wölle go? (Flüge wötti nöd, weg de Umwelt und so..)
Benutzeravatar
Special_K
Beiträge: 33
Registriert: Mo 15. Dez 2008, 09:12
Wohnort: Zürich

Re: O.Z.O.R.A. FESTIVAL 2010 (AUG 3-8,2010 )

Beitrag von Special_K »

Das mit em zugpris zwüssä wär würkli no interessant.

EasyJet ab Genf uf Budapest chostet momentan rund 150.-- hi und rückflug mit gepäck....

also so wie sich das läsä laht da gsehts ja würkli so us als hettet nöd alli e begeleitig - wär doch würkli lässig wämär üs da zämschlüsse chöntet, nöd?

Für mich chunnt d auto alternative eher weniger in frag ussert ich chan mitfahre ;-)
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: O.Z.O.R.A. FESTIVAL 2010 (AUG 3-8,2010 )

Beitrag von 604freund/Psykas »

also auto findi au nid cool, flugi gächti scho, es git jo myclimate zum sgwüsse echli beruhige :-" aber au zug passt... also ferie hani igeh, mues nur no de kolleg zuesääge und splaane chan los go, und wenn de kolleg abseit, chumi mit oich mit /happy
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Benutzeravatar
Zaubermanu
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 143
Registriert: Mi 20. Jan 2010, 16:53
Wohnort: ... bei den Sternen...

Re: O.Z.O.R.A. FESTIVAL 2010 (AUG 3-8,2010 )

Beitrag von Zaubermanu »

Special_K hat geschrieben: also so wie sich das läsä laht da gsehts ja würkli so us als hettet nöd alli e begeleitig - wär doch würkli lässig wämär üs da zämschlüsse chöntet, nöd?

ja das wär würklich e super idee wenn sich all wo allei unterwegs wäred würend zähmeschlüsse...

hm.. ich glaub mini entscheidig dass ich au gange wird immer warschinlicher... :?

:D
Aurithil
Beiträge: 7
Registriert: Mo 22. Mär 2010, 22:06

Re: O.Z.O.R.A. FESTIVAL 2010 (AUG 3-8,2010 )

Beitrag von Aurithil »

I has immer wider vergesse, zum go froge go wegem Zugpriis, aber morn machi da, versproche ^.^

Mit em Auto wör ebe scho au no läss, aber für mich gilt au, nume weni cha mitfahre.. (ha no kain füererschi..)

=) I find das vool toll, dass sich di 'ainsame' raisende zemeschlüsset, wör mich echt freue, wenn was z'stand cho wür..

Also denn, morn gits Zugprise =)
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: O.Z.O.R.A. FESTIVAL 2010 (AUG 3-8,2010 )

Beitrag von 604freund/Psykas »

also i han es billet, aber mues also för mich nid umbedingt sii, mitm auto det here zfahre... zug isch vorallem au vil ökologischer... aber mal abwarte... wenns denn drufa chunt bini natürli au bereit zfahre, weni nid dr einzig bin und mer chan abwechsle... und öpper en bus het... O:)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Aurithil
Beiträge: 7
Registriert: Mo 22. Mär 2010, 22:06

Re: O.Z.O.R.A. FESTIVAL 2010 (AUG 3-8,2010 )

Beitrag von Aurithil »

Also Leute, ich bi go froge xi wegem Zugpris: (pro Weg)

En Sitz choschtet 132.-
Es 6er Couchet 163.-
Es 4er Couchet 179.-

Also mir wöred Sitz lange, i cha überall schlofe ;)

Die ganz Zugfahr got ungefähr 13 Stunde, also wörs scho gschid, über d'Nacht z'go (den het mo e übernachtig gsparet ^^)

Hm, was meined er? Klar isch flüge schneller und billiger, aber defür au wahnsinnig umweltverschmutzend.. (isch au en Saich, das die vernünftiger Variante meh choschtet.. -.-)

Wenn mer gnueg Lüt wöred, chöntet mer teoretisch scho mit em Auto go, aber i cha erschtens nöd fahre, zwaitens hani kai Auto und scho gar kain Bus ^^
donat
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 205
Registriert: Do 12. Apr 2007, 13:16
Wohnort: Lenzburg
Kontaktdaten:

Re: O.Z.O.R.A. FESTIVAL 2010 (AUG 3-8,2010 )

Beitrag von donat »

wenn man genug früh bucht, kann man für 160.- im 6er-liegeabteil hin & zurück fahren. ist irgendwie so ein "sparnight"-angebot.
Aurithil
Beiträge: 7
Registriert: Mo 22. Mär 2010, 22:06

Re: O.Z.O.R.A. FESTIVAL 2010 (AUG 3-8,2010 )

Beitrag von Aurithil »

Wow, toll!

Wo hast du denn das gesehen?
Also ich meine, wo kann man das buchen?
donat
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 205
Registriert: Do 12. Apr 2007, 13:16
Wohnort: Lenzburg
Kontaktdaten:

Re: O.Z.O.R.A. FESTIVAL 2010 (AUG 3-8,2010 )

Beitrag von donat »

im sbb-reisebüro. musst einfach sagen dass du sparnight willst. und genug früh buchen, denn die sind immer relativ schnell weg.
Benutzeravatar
industrialsun
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 285
Registriert: Di 7. Jun 2005, 10:57

Re: O.Z.O.R.A. FESTIVAL 2010 (AUG 3-8,2010 )

Beitrag von industrialsun »

auso mir gö definitiv ads ozora, tickets si scho bschteut (beschtätigung hani scho lang mou becho, warte jetzt nur no ufä bar-code) und jetzt müesse mer de nur no üses wohnmobil-li *g* paratmache (zwar nid sehr co2-fründlech, aber wenn mes scho het...)!

eigentlech hei mer ad boom wöue oder sogar ozora und boom, leider cha mi fründ nur während ozora freinäh - aber das isch au scho öppis und mir freue üs meeega druf!

ig ha grad fasch mini ganze ferie (3 wuche vo 5) iigäh, aber das isches mer dr wärt!

see you @ ozora!!!
ich weiss, dass ich nicht(s) weiss
ryu
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 60
Registriert: So 17. Jan 2010, 19:13
Wohnort: zh

Re: O.Z.O.R.A. FESTIVAL 2010 (AUG 3-8,2010 )

Beitrag von ryu »

@ aurithil : ja mir egal :) zum was mitnehme isches eh zu wiit :-"
und mit "fahre" gseht bi mir glich us :)

das mit dem sparticket ist so ne sach, immer schnell vergriffen...
1...2...3...boOm!
Benutzeravatar
psy-co
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Mo 30. Jul 2007, 20:59

Re: O.Z.O.R.A. FESTIVAL 2010 (AUG 3-8,2010 )

Beitrag von psy-co »

Ozora ich komme freu freu !!!
/happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy
ANTI-POP Productions

Antipop "Sea of Green" EP Free Dowload Here!!!!!

https://rapidshare.com/files/445700354/ ... _Green.rar
Antworten