jungs, also fraue sind eifach weniger ufdringläch, will sie nid dehärzlaufe chömmed, as hättest sechs Kilo irgendwas die hose, das sie umlaufe müend, oder ihri letzschte drü beziehige die letzschte zä johr nur no mit de Ana gführt hend, die bispielswiis alli au no zuefällig bolica geheisse hend. wenns nur drum gieng, öper abzschleppe, de hends die oberflächlich schöne, geile, sälbschtbewusste mönsche verdammt viel eifacher.
de momänt und s inträssi sind nid z unterschätze, und au d tatsach, das de kolleg z.r. nümme mit de us vierhundert meter aghimmlete zämme isch, und es wär au no gut z wüsse, was und wie lang sies so mitem adere kolleg triebe het, also mit: R. G; f.W, S.B, M.A; und dene sächsedachzg andere, woni gar nid initialtechnisch kenne.
ich sälber find mich a Partys so geil, das i nie uf d Idee cho würd, eine azbaggere, abzschleppe, oder eifach nur min trieb welle uszläbe. und alles andere chont mit de ziit, wett ide freizit ufbout wärde, und isch verdammt schwierig ufrächt z erhalte, wemmer merkt, dass es au schüchi und verwirrti wibli uf dem planet het, die halt ade Partys schoooo auu chliii Andersch sind und sich presentiered, als im alltag
d Männer döffed durchus au mal d erfahrig mache, das sex meh cha zerstöre, als gä, und das s ursi nid so hübsch si muess, wie s fränzi, demit sie e gueti partie abgit, und das es schöner isch, eini nid so fescht müesse z liebe, defür aber länger
und losed nid uf mich! ich bi ja nor en impotänte Eunuch, wo gärn wieder mal würd, was er e nid chönt