sunshaker hat geschrieben:mein tip: sky ist 33 jahre alt und männlich auf der suche nach jungen jungs die ausgelacht werden wollen
haha, nääch dra
sunshaker hat geschrieben:mein tip: sky ist 33 jahre alt und männlich auf der suche nach jungen jungs die ausgelacht werden wollen
ok, ich bin raus .. chchchchSky hat geschrieben:
-langi haar
-dreads
-nid älter als 26gi (usnahme gits...) nid jünger als 17ni.
-söttsch goa liebe, so wie ich.

Individuum hat geschrieben:lucy in the skyyyy with diamonds *träller can i be lucy?

ouuuuSky hat geschrieben: jaaa ich bin wählerisch...
tschuuuldiiguung...

härhärhan scho eini woni liäbe, shit alles för dchatz
Haha, glaub ech be cheibe guet xDSky hat geschrieben:so ich schriib ieds glich no paar kriterie ine, sush bini usbuecht für di nechste drü wuche mit lüüt aaluege, kennelehre usw.
also vom charakter her söttsch öpe ungefähr so sii:
-nöd chlebe(erfüllt)
-nöd versueche mich z erzieh(erfüllt)
-min chleidigsstil in rueh la, ich zieh mich ah wie ich wott. (erfüllt)
-nid schnell beleidiget sii, wenn ich a eim tag mal nid mit dir abmach sondern mit re kollegin oder EMNE KOLLEG. (Teilweise erfüllt)
-nid zu selbstverliebt sii ... im sinn vo "ich bi halt scho en schööne, hesch scho glück dassd mich hesch"... usw (ehr s'gegeteil xD)
-nid nur uf sex us sii, sondern wük eich uf e beziehig oder fründschaft, für offnigi beziehige bini gern z ha(Erfüllt..)
-öppis im kopf ha, ich führ au gern mal unterhaltige uf chli höcherem niveau... (dirty talk isch natürlich au toll) (Haha, sowieso. Mini übergäng vo Dirty Talk zo ernste theme und zrug werded immer globt xD)
soo ich glaub das wer alles.
ussedure söttsch eifach mind. 4 vo dene pünkt erfülle, muess aber nid sii, d usnahm bestätigt d regle...:
-langi haar (möp)
-dreads (möp)
-schöni auge (asichtssach, sind ämu nid immer bluetunterlaufe)
-schöni lippe (Wiederum asichtssach)
-sportlich (wie mers nimmt, isch 12 stund in extase düretanze sportlich?)
-über 1:75 gross, ich will au high heels neb dir chönne alege, wenns denn mal drufaachunnt(1.85
)
-nid älter als 26gi (usnahme gits...) nid jünger als 17ni. (Puh. knapp glück gha xD)
-söttsch goa liebe, so wie ich. (sowieso. Thats my life)
-söttsch gern party machen xD (Haha, daaas sowieso!![]()
![]()
)
-und söttsch nix degege ha au mal es weekend mit mir id natur z choo und ... naja mer sehts ja denn xD (was isch bitte geiler als mitere liebe person, oder mehrere persone, in wald go und eifach nur sii?, für das bini eeh immer zha![]()
)
jaaa ich bin wählerisch...
tschuuuldiiguung...

nid zu selbstverliebt sii
versus(ehr s'gegeteil xD)
isch mer nur grad is Aug gstoche, aber ich wuensch eu GlueckHaha, glaub ech be cheibe guet xD
_INTER_ hat geschrieben: aber ich wuensch eu Glueck
_INTER_ hat geschrieben:nid zu selbstverliebt siiversus(ehr s'gegeteil xD)isch mer nur grad is Aug gstoche, aber ich wuensch eu GlueckHaha, glaub ech be cheibe guet xD
Haha xD mer dörf doch mol sini schwache 5 minute haSky hat geschrieben:_INTER_ hat geschrieben: aber ich wuensch eu Glueck
xD und haarwuchsmittel...
Individuum hat geschrieben:du besch 17ni?