ou...shit! voll vergässe:

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
piraña

ou...shit! voll vergässe:

Beitrag von piraña »

HERBST


(übrigens: viele dank, das ihr min sommer so schön mitprägt hend...dä wird mir no lang i erinnerig bliebe!. einigi vo eu au.)
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: ou...shit! voll vergässe:

Beitrag von bestia_climae »

jaaaahaaaaa, de hörbscht macht feng uf sich ufmerksam... diesiges wetter, nebelmeere zum abtauchen, laub, aus dem das chlorophyll weicht und den farben des lebens platz macht, laub, das zu boden gefallen ist, kastanien, die aus ihren stacheligen schalen hervorkullern, und ja, min schal wird bald wieder min tägliche begleiter sii... *kuschel*

:-s :lol: /color
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Benutzeravatar
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 655
Registriert: So 18. Mär 2007, 09:27
Wohnort: fast genau am Strand !!
Kontaktdaten:

Re: ou...shit! voll vergässe:

Beitrag von halucinognom »

und ja, min schal wird bald wieder min tägliche begleiter sii... *kuschel*
isch o im summer mi täglech begleiter miiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaau :-D O:)
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: ou...shit! voll vergässe:

Beitrag von Melliandra »

halucinognom hat geschrieben:
und ja, min schal wird bald wieder min tägliche begleiter sii... *kuschel*
isch o im summer mi täglech begleiter miiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaau :-D O:)
*nickend zu stimm* *schnurrrr*
/bigs
*poink*
dex

Re: ou...shit! voll vergässe:

Beitrag von dex »

Trotz chältere Temparature freu i mi uf de Herbst.

Es isch immer wieder schön wie d Landschaft immer Farbirger wird als wär de Maler mit em Pinsel übers Bild und het jedem Baum e neue astrich ghä :)

Uf chalt Nebel Räge Pflotsch bin i au scho vorbereitet. Bin gester 10 Bücher go bstelle wo uf minere "wot i no lese" Liste stöh. Freu mi scho uf veli gmütlichi Lesestunde vorem Schwedeofe deheime.
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: ou...shit! voll vergässe:

Beitrag von bestia_climae »

halucinognom hat geschrieben:isch o im summer mi täglech begleiter miiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaau :-D O:)
das isch mini kappe vo wege 'o im summer' *schänorrr*

hmm, geschter hani ganz gmüetli mite kollegin the doors gluegt, isch u gmüetli und kuschelig gsi. dusse vorem feischter het sich de nebel gsammlet, bis er schlussendli alles verschluckt het /color

ou man, sonen kachelofe wär au na was tolls =P~

freu mi scho druf, dur die riesige huufe vo laub zwate, hihi. eini vo mine liebschte beschäftigunge /grim
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 314
Registriert: So 25. Nov 2007, 20:22

Re: ou...shit! voll vergässe:

Beitrag von blaues hufeisen »

...ond den, de hang abegumpe, wo voll trochenem laub isch. yeah!

ond hoffentli chani bald mol miteme Waudkundige go "piutsle". :-"

das will ich scho sit johre aber hed sich nie ergäh. wahrschiinlich, will mer sini plätzli ned verrate, debi gits esoo viel plätzli. . .
bruuche äbe nur mal en richtigi lektion vomene Sachkundige. würd denn scho sälber use goh. :-(


bin also dankbar, wenn sich öpper chönnt bi mier mälde (bitte pN), zum mal erschti erfahrige sammle.

p.s. am wuchenänd hani's doch prompt erläbt - natüürli hani e kei ahnig gha aber bin zmitzt imene Pilzwäldli am chille gsi - wo mich am 5fi am morge en Pilzler es paar meter mitgnoh hed - de waldbode hed zimli viel steipilz la spriesse. ech han später au 1 päärli vo de kahlkopf-family troffe. sie hend sich mal churz vorgstellt, glaubi. han sie denn aber müesse lah sii - demit sie sich wieder chönd sich sälber widme.... :-$

oh lala - jetzt kenn ich also schomal de Steipilz (pässlet mer au LOL) ond d'Eierschwämm (die sind jo ned so schwer z'erkenne). isch sehr mystisch sones wäudli - welch ein wunder... die piutsli sind sicher fein.
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: ou...shit! voll vergässe:

Beitrag von bestia_climae »

oohh, go piutsle woti au scho siit längerm mal... ha nu leider au nöd würkli ahnig vom sueche, erkenne usw.
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 314
Registriert: So 25. Nov 2007, 20:22

Re: ou...shit! voll vergässe:

Beitrag von blaues hufeisen »

jo äbe gsehsch, jetzt simmer scho 2.

ond mier vertramped de wald ganz sicher ned :-$
piraña

Re: ou...shit! voll vergässe:

Beitrag von piraña »

bestia_climae hat geschrieben:oohh, go piutsle woti au scho siit längerm mal... ha nu leider au nöd würkli ahnig vom sueche, erkenne usw.
na ja...a partys isch das schwieriger...aber dit settets ja die giftige si /bigs
blaues hufeisen hat geschrieben:jo äbe gsehsch, jetzt simmer scho 2.

ond mier vertramped de wald ganz sicher ned :-$
hey, huufise: briefchaschte isch gfüeteret ;)





ich lieb die herbschtlich stimmig... das knackse vo gfallene nüss underem bruun-gäl-rote laub, und ganz allei entlang vomene gwässer langsam stampfe, als sig ich scho tagelang underwägs. es eichhörnli, das mi us zwänzg meter luftlinii aluegt, als hätts no nie es tier gse...e älteri frau mit zwe bodelümpli (z churz grotne hündli) chont mir entgäge, und ich merk scho a ihrne chleider, dass öpis im wandel isch. es isch ziit, bilanz z ziehe, so wie am silväschter - nur nid so blau, und so z tue, als würd ich mich innerlich no degäge wehre - gäg die gliebti melancholie, die johr für johr zruckchont, demit sie wieder verschwinde cha, sobald i mi nur gnueg dinne gsuhlt ha :-s

ich liebe das...das gits nor im herbscht.
Benutzeravatar
juerg
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 935
Registriert: Di 1. Aug 2006, 12:36
Wohnort: agra

Re: ou...shit! voll vergässe:

Beitrag von juerg »

piraña hat geschrieben: es isch ziit, bilanz z ziehe, so wie am silväschter - nur nid so blau, und so z tue, als würd ich mich innerlich no degäge wehre - gäg die gliebti melancholie, die johr für johr zruckchont, demit sie wieder verschwinde cha, sobald i mi nur gnueg dinne gsuhlt ha :-s
O:) =D>

ja, wenn mer bis jetzt nöd so schlecht gsäht hätt, denn fallt au dErnti nöd schlecht uus :-D
und wenn mer sich sJahr dur au scho chli sine Schattesiite gstellt hätt,
die nöd eifach versuecht hätt im innere Chäller zverstecke
so chömed jetzt denn au nöd so happigi Brocke ufe und raubed eim fast s Tagesliecht... :?

Susch halt voll drii...sich dene "stelle", aaluege was sie eim wännd "verzelle" :-k
denn sinds bald "entwaffnet" und me taucht wieder uuf und chann die schöne Herbstfarbe
in voller Züüg gnüsse O:)

bis jetzt isch da im Ticino immer no Summer und dFrüeligsgfühl im innere sind au noni go schlafe /happy
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 314
Registriert: So 25. Nov 2007, 20:22

Re: ou...shit! voll vergässe:

Beitrag von blaues hufeisen »

Ueilà Piraña :-D

YEPPA! han hüt am morge bim "Ziitig-Fische" ;) gseh, dasses dert no en cd-hülle drinne hed!

weisch wie geil! hüt obig isch FEIERABEND! ich knall mier die CD mal in CD-Playa ond lass d'Sunne wieder ufstiige!

/happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy
Benutzeravatar
Saphira
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 628
Registriert: Sa 19. Mai 2007, 19:59
Wohnort: CH

Re: ou...shit! voll vergässe:

Beitrag von Saphira »

Di Herre Dex und Pirana wärde fascht chli poetisch. Und Poesie - das passt zum Herbscht.

Zwar luegi schono liecht wehmüetig de Summer langsam rasch z Änd gah, aber de Herbscht bietet au ganz schöni Sitene.

Zum Bispiu Herbscht-Outdoors /color - wie im Summer, eifach chli dicker alege
Und im See go bade - wie im Summer, eifach chli cheuter
oder es Glacé ässe - wie im Summer, eifach schmiuzts nid so schnäu devo
Oder Grilliere - wie im Summer, eifach när dinne ässe

De Herbscht, mi Fründ.

Heit e schöne Herbsch u vilicht trifftmesech ja ufenes Glässeli am Vierwaldstettersee. ;)
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: ou...shit! voll vergässe:

Beitrag von 604freund/Psykas »

ja de herbscht... hanen mega gern, obschon dasjahr irgendwie de summer chli amir verbigange isch (z.glück ei wuche kroatie und eini in portugal dörfe erlebe, do ir schwiiz...bääähh)
und i ha immer dänkt er chunt no, er chunt no, und jetzt hani gmerkt dasi höchschtens no uf par schöni spootsummertäg chan hoffe und mi suscht den abem herbscht erfreue chan...



all die schöne farbe ir natur... das gits eifach nur im herbscht...

Bild


Bild


uhui, en herbschtspaziergang im wald... und i riisige laubhüüfe umestampfe /happy

Bild

Bild

und denn erscht die schöne herbschtwaldstapmpfoutdoors... /happy

also i freu mi riesig druf, au wenns weder chüeler wird...!

danke fish för de thread, und allne fotograf im www förd föteli O:)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
u.s.l.

Re: ou...shit! voll vergässe:

Beitrag von u.s.l. »

er chont wieder...garantiert 8-[ und de gohts wieder voll ab /happy d oma het sich no es grössers hündli zuegleit, d blätter schined diesmal paar farbe meh z ha, als i erinnerig, und s eichhörnli het es gschpänli gfunde...mini schritt falled mir vo johr zu johr liechter (oder ischs es anders wägli woni entlanglaufe? #-o ), de 604 schmeisst neui föttäli ie, de hufise loht sich chum lo blicke, und innert chürzischter ziit sind au die wieder schweine-gripp-bleich, wo jetz eso schön roschtbrun lüchted :-D

är cha cho...de...ehm...voll vergässe /grim
Antworten