WANTED !! YOU 4 SUMMER

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Antworten
Benutzeravatar
Rojak1
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 85
Registriert: Do 3. Mär 2005, 00:55
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

WANTED !! YOU 4 SUMMER

Beitrag von Rojak1 »

8) Cool Summertime = uf d'walz gah öppis mache zäme di Idrück gnüsse ; eifach mol wieder öppis vo de Schwyz gseh : welles ufgstellti Girl us de Region Luzern au chli witer weg ; hätti Luscht mit mir mitzcho ; Me chönntit au wenn Du mobil bisch ; en chline Foodstand a verschiedene Partys ufstelle und gueti Sache brutzle um üse Lebensunterhalt verdiene ; Machsch mit ?! hey das wär cool vo dir ; voll guet ;
Zu minere Person ; Fascht immer guet ufgleit ; Musikgeil ( lauft 24 STD. ) Internet und anderi Droge süchtig ; ( Gebe ich ja zu ) vor allem süchtig nach dere Person wo au findt ; S'lebe isch megageil zwoite gohts no besser ; Voll debi ; Vo mir us chas Losgoh ;) ! Föteli und Autogramm gits nur persönlich oder gege E-Mail und Phone Nummer ;) jederzyt ; Cha me au abhole ;bi mir ( Zumbachweg 18 Luzern ) Also ech freue mech wenn au genau das wotsch ; E Gruess und Euch allne E Spitze Tag ;
Bild
Schallkoerper
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 156
Registriert: Mo 23. Feb 2004, 20:44
Wohnort: Säuliamt
Kontaktdaten:

Beitrag von Schallkoerper »

und hat sich jemand gemeldet ? ( : hier fanden ja 262 aufrufe statt
Benutzeravatar
Rojak1
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 85
Registriert: Do 3. Mär 2005, 00:55
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

da meldet sich niemer

Beitrag von Rojak1 »

und ech mech au nöm ; ciao zäme
Bild
Benutzeravatar
Rojak1
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 85
Registriert: Do 3. Mär 2005, 00:55
Wohnort: Luzern
Kontaktdaten:

Sorry

Beitrag von Rojak1 »

8) Hoi zäme ; tuet mer Leid ; me cha jo ned erwate das grad ali gumpit wem mer öpper brucht ; bi schlecht drufe gsi wo ech sletschtmol mech ha welle sang und klanglos verabschiede ; inzwische be ech wieder mol anere Party gsi und mini Lune het sich gwaltig besseret ; Ech ha jetzt es paar neui Leut kenneglehrt ; di wo immer am KKl hockid ( ganz Liebi ) und a de Ufschütti; und so set sich de scho mol öppis ergeh mit dem andere gschlecht ; meh nämids easy ; Aber das mit em schaffe gültet immer no ; Bi sofort bereit neumet mitzmache wenn öpper e gueti Idee hät ; und wär au bereit mi Teil a de Sach zleischte ; Also Euch e gueti Zyt ; meh gseht sech ; Gruess Röschel :razz: :twisted: 8)
Bild
Antworten