:D

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Benutzeravatar
amoa
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 261
Registriert: So 22. Mai 2005, 22:33
Wohnort: Malans

Re: :D

Beitrag von amoa »

Gotseidank gits da na dbüntner, suscht weris echt e u huerre trurige zuestand, wens nur dere komische unterländer ge würdi.
he he das kört me gern /happy
Benutzeravatar
Saphira
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 628
Registriert: Sa 19. Mai 2007, 19:59
Wohnort: CH

Re: :D

Beitrag von Saphira »

petit.papillon hat geschrieben:tut mir leid... auf die idee ist schon jemand gekommen :p
git sogar schwiizer dört ;)

http://www.psylove.de
Natürlich würde das ganze etwas professioneller aufgezogen werden!

Die Kandidaten werden rekrutiert. Bei persönlichen Gesprächen werden sie auf Herz und Niere geprüft und es werden diverse Charakter-, Intelligenz-, Koordinations- und Konditionstest durchgeführt.

Für jedes Goaherz den passenden Partner.

Hab schon einen Top Kandidaten im Angebot. ;-)
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Dragonfly

Re: :D

Beitrag von Dragonfly »

petit.papillon hat geschrieben:
http://www.psylove.de
Was es nicht alles gibt! Aber eben...ich habe es aufgegeben, krampfhaft über Internetkontaktbörsen zu suchen, das funktioniert bei mir nicht. Ich merke je länger je mehr, dass ich auch einer derjenigen zu sein scheine, der im richtigen Augenblick der richtigen über den Weg läuft...das war (indirekt) auch bei meiner ersten grossen Liebe so.
piraña

Re: :D

Beitrag von piraña »

Saphira hat geschrieben: Hab schon einen Top Kandidaten im Angebot. ;-)
wöss??? du bietisch de a... [-( dich hätti mir jetz chli weniger teilfreudig vorgstellt...

aber, so isches halt no oft mit edustei...chum spinnt d börse, wächslets bsitzer.
piraña

Re: :D

Beitrag von piraña »

piraña hat geschrieben: hehe: du bisch wenigschtens nonig ide schüssle. du wohnsch z Affoltere a.A. ;)
piraña hat geschrieben:
Melliandra hat geschrieben:hihi ja das isch super, mier sind Soiliämter *lol* oder besser *ionk-ionk* :-D

Aber öbis zwüschet Zug und Züri isch also nid schlächt. Ich rede au nid vo de Luzärner
da inne, sonder halt vo de 0815ner. Ich han ja au Kantöndli-Stolz aber sooooo krass muess
das ja nid sie. =o)

für den fall, dass du den witz begriffen haben solltest: dein beitrag ist so richtig...gute miene zum bösen spiel :-D
Melliandra hat geschrieben:8) ich finde das ebe witzig, dass mer sich über dKantön chan striete. Drum gute Miene zum bösen Spiel,
sich sälber au mal verarsche chöne und mal alli nid immer so ernscht näh.
i bi mer nid sicher...drumm muess i jetz das glich nomol i katzeperspektive übersetze:

8-[

hehe: du bisch wenigschtens nonig ide schüssle. du wohnsch z Affoltere a.A. ;)

wenn mer s rote als baldigi realität alueget, wills heisst nonig, de gits zwe variante: entweder, du bisch en arschbacke, und gheisch dri...oder scheisse...vo dene zwe isch die dritt richtig 3"

s blaue widerum= albis chönt mer au so abchürze - tuet mer sogar uf euche blaue strossetäffälli...chönt aber no i üsem fall gnausoguet heisse, du wohnsch am allerwärtischte.

rot und blau gänd violett: hoffentli nid mis aug, wenn is dir s nächschmal übere wäg laufe...oder schwimme.

bi pungt drü - pardon: gänsefüessli drü wird de witz zum ärnscht:

3" = entschuldigung! da het mini böös site wieder uf chöschte vo öper anderem e witz gmacht (demfall dir), wo zwar ziemli guet tarnt isch - er aber ziemli eifach z knacke wär - wenigschtens vo dene, die en ähnliche humor ufwiesed. de ärnscht dra isch: ich find dich weder scheisse, no en arschbacke, und albis isch au nid am arsch, au wenns zu zörri ghört. de punkt drü isch e versuech vo minere lieb siite, mini böös chli z entschärfe.

nomol: tuet mer leid!

für die, wosn gschnallt hend: ihr hend au en scheisshumor. oder en z höche iq...oder de grad beides.
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 546
Registriert: Di 14. Feb 2006, 11:30
Wohnort: z'aarau am waldrand
Kontaktdaten:

Re: :D

Beitrag von Flying_Fish »

aargau rulez... /happy . ohni de aargau chönte nämli die ganze berner ned uf züri und zürcher ned uf bern... /doof
Benutzeravatar
Saphira
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 628
Registriert: Sa 19. Mai 2007, 19:59
Wohnort: CH

Re: :D

Beitrag von Saphira »

Flying_Fish hat geschrieben:aargau rulez... /happy . ohni de aargau chönte nämli die ganze berner ned uf züri und zürcher ned uf bern... /doof
schön wärs - äbe no viu schneuer. zum glück gits no de aargau /wurm
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: :D

Beitrag von Melliandra »

*schmunzel* @piraña das mit em a.A hani gschnallt, das mit de Schüssle nid ganz. Jetzt scho. ;o)

Aber ebe wie gseid, da ich im Herze Zuger bin, macht mier das nid sooo weh, wenn en Witz
über mich oder Züri gmacht wird, zudem wohnsch du ja in Luzern und denn muess scho fascht chli
Humor ha um dete chöne z'überläbe. ;o)

Nüd für unguet gäll, wend mal en Witz über mien SPIRIT machsch oder behauptisch ich
seig langwilig, 0815 oder sogar NORMAL, denn bini beleidigt. ;o) *ironiiii-off*
*poink*
piraña

Re: :D

Beitrag von piraña »

*erleichterzudehydrierenaufhört* ;)


no en gratis-tip für d männdlis: lehned nie en dame ab, ohni ihre s gfühl z gä, dass d schuld bi eu lit...die falled eu suscht in rugge...irgendwenn...genauso, wie wenns usefindet, dass ihr ihne nur s gfühl gä hend, dass d schuld bi eu lit :?
Fallen Angel 2

Re: :D

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Was machsch dänn wänn d'Schuld würkli nur bi eus Manndlis liit?
Wobii Schuld isch irgedwie chli es doofs Wort (find ig!) - wär doch e biz gnauer wämmer da devo spricht, dass mer sich g'irrt hätt, oder eifach no nöd so wiit isch, wie mer will sii, bevor mer sich bindet... oder nöd bindet. oder es bindi ufchläbt.
naja vermuetli hani nöd pöckt was wötsch säge hehe
piraña

Re: :D

Beitrag von piraña »

Fallen Angel 2 hat geschrieben: naja vermuetli hani nöd pöckt was wötsch säge hehe
das wär jetz so eine gsi...wo sich nur für die vo üs eignet...für die er würkli geignet wär ;)
Fallen Angel 2

Re: :D

Beitrag von Fallen Angel 2 »

wötsch demit säge ich segi nöd geignet, hät hät hät? n-smile_dwarfman.gif
piraña

Re: :D

Beitrag von piraña »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:wötsch demit säge ich segi nöd geignet, hät hät hät? n-smile_dwarfman.gif
daaaaas hesch duuuu gseit...

aber: jööö: de wikinger stoht der no, O:)
Fallen Angel 2

Re: :D

Beitrag von Fallen Angel 2 »

hihi, jo de isch geil :D
aber des han ich nöd gseit. *weiterdenk* höchschtens usgstrahlt.
aber das isch offtopic ;)
piraña

Re: :D

Beitrag von piraña »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:hihi, jo de isch geil :D
es goht...ha mer nur grad so vorgstellt, wies wär, dir in ächt e so z begägne...ade fasnacht (oder so).

i ha buchchrämpf...
Antworten