Bitte helfed mer - Ha sinni Nr verlore

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Antworten
Benutzeravatar
gnomhüpfer
Beiträge: 3
Registriert: So 14. Dez 2008, 20:00

Bitte helfed mer - Ha sinni Nr verlore

Beitrag von gnomhüpfer »

Sueche dä Ma. Dä Marc M.
Ha sini Nummere verlore :(
Chamer wer helfe?
Danke
Bild
Die Musik lebt mit mir.
Benutzeravatar
shivajanine
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 465
Registriert: Di 15. Aug 2006, 09:14
Wohnort: Schweiz
Kontaktdaten:

Re: Bitte helfed mer - Ha sinni Nr verlore

Beitrag von shivajanine »

gnomhüpfer hat geschrieben:Sueche dä Ma. Dä Marc M.
Ha sini Nummere verlore :(
Chamer wer helfe?
Danke
Bild

also ich kenn en marc und sein nachname fängt au mit m an /happy. Der isch 20, wohnt irgendwo bei zürich. Könnte das passen? Denn kenn ich noch mal einen der ist aber scho es bizzele älter,....
Don`t dream your life, live your dreams
Benutzeravatar
shivajanine
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 465
Registriert: Di 15. Aug 2006, 09:14
Wohnort: Schweiz
Kontaktdaten:

Re: Bitte helfed mer - Ha sinni Nr verlore

Beitrag von shivajanine »

shivajanine hat geschrieben:
gnomhüpfer hat geschrieben:Sueche dä Ma. Dä Marc M.
Ha sini Nummere verlore :(
Chamer wer helfe?
Danke
Bild

also ich kenn en marc und sein nachname fängt au mit m an /happy. Der isch 20, wohnt irgendwo bei zürich. Könnte das passen? Denn kenn ich noch mal einen der ist aber scho es bizzele älter,....
hehe lol, das bild hab ich in der arbeit nit gsehe, aber des isch er /bigs nr. hab ich leider auch keine von ihm, aber ich hab die nr. von seinem wg kumpane /doof
Don`t dream your life, live your dreams
Marciboo
Beiträge: 5
Registriert: Di 23. Jun 2009, 17:01

Re: Bitte helfed mer - Ha sinni Nr verlore

Beitrag von Marciboo »

Ja hallo da wäri jezt /wurm dä Marc Meier vo Oberglatt hey ich han kai ahnig wär dchöntisch si das foti isch doch vo dä party letscht wuchänäd im ug und det hani mit so vil lüüt gschnuräd ja schribsch mal zrugg nimt mi mega wunder wer du bisch????
Benutzeravatar
shivajanine
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 465
Registriert: Di 15. Aug 2006, 09:14
Wohnort: Schweiz
Kontaktdaten:

Re: Bitte helfed mer - Ha sinni Nr verlore

Beitrag von shivajanine »

jööööööööööö sweet /bigs

jetzt kann euch nichts mehr im wege stehen.

:ove: viel glück euch beiden /happy
Don`t dream your life, live your dreams
Marciboo
Beiträge: 5
Registriert: Di 23. Jun 2009, 17:01

Re: Bitte helfed mer - Ha sinni Nr verlore

Beitrag von Marciboo »

Ja janine du bisch ja villich optimistisch abär villich hät ja das gar nöd soän hintärgrund wi du dänksch abär i wet gärn mal wüssä winnich da söl machä ich chan doch nöd aifach mini numärä is web stellä abär dä gnomhüpfär dörf mich ja gärn mal ufklärä und mir äs mail schribä uf meier.marc@hotmail.com ich wartä schönä n-smile_329405437.gif n-smile_329405437.gif n-smile_329405437.gif
Benutzeravatar
shivajanine
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 465
Registriert: Di 15. Aug 2006, 09:14
Wohnort: Schweiz
Kontaktdaten:

Re: Bitte helfed mer - Ha sinni Nr verlore

Beitrag von shivajanine »

Marciboo hat geschrieben:Ja janine du bisch ja villich optimistisch abär villich hät ja das gar nöd soän hintärgrund wi du dänksch abär i wet gärn mal wüssä winnich da söl machä ich chan doch nöd aifach mini numärä is web stellä abär dä gnomhüpfär dörf mich ja gärn mal ufklärä und mir äs mail schribä uf meier.marc@hotmail.com ich wartä schönä n-smile_329405437.gif n-smile_329405437.gif n-smile_329405437.gif

du bist en säckel, mensch marc, da gibts die schöne funktion PN, so ein button zum drücken (links unten). Da kannst ne private message schicke. Willkommen im www /doof

und ja bin optimistisch, zu viel mängisch :?

komm lass die sonne rein n-smile_sunshine.gif
Don`t dream your life, live your dreams
Benutzeravatar
shivajanine
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 465
Registriert: Di 15. Aug 2006, 09:14
Wohnort: Schweiz
Kontaktdaten:

Re: Bitte helfed mer - Ha sinni Nr verlore

Beitrag von shivajanine »

und nur mal so neben bei, glaub kaum das ein männliches wesen hier drin nach dir suchen würde crazyeye oder hab ich da etwas verpasst /aaahh

gnomhüpfer hin oder her des kommt scho guet /happy

guggst du hier

http://de.wikipedia.org/wiki/Gnom
Don`t dream your life, live your dreams
Marciboo
Beiträge: 5
Registriert: Di 23. Jun 2009, 17:01

Re: Bitte helfed mer - Ha sinni Nr verlore

Beitrag von Marciboo »

Ja sorry han halt nöd informatikär glärnt abär märci für dä tip
Marciboo
Beiträge: 5
Registriert: Di 23. Jun 2009, 17:01

Re: Bitte helfed mer - Ha sinni Nr verlore

Beitrag von Marciboo »

also janine ich hans jetzt kappiert wi das funktioniert dankeschön /yo und dä HOIGOI schribt äno sin sänf däzuä gedankliche intregans macht en schranz beweglichi gedanke vo vo hine löndd sunne la schine it rinne vo de vergässlichkeit de räge lat säge i bi verläge verwäge la mi präge3 vo dir vo mir ich wäsch jetz mis gschir. bla. bla ...blA PRADA WA SA MA MUTSCHO ESTE GINGO HOIGOI ET UNA COMPILATIONE MARCIBOO JAJA SCHREIBT UND MEINT WER WEISS DE SAIT crazyeye
Benutzeravatar
shivajanine
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 465
Registriert: Di 15. Aug 2006, 09:14
Wohnort: Schweiz
Kontaktdaten:

Re: Bitte helfed mer - Ha sinni Nr verlore

Beitrag von shivajanine »

Marciboo hat geschrieben:also janine ich hans jetzt kappiert wi das funktioniert dankeschön /yo und dä HOIGOI schribt äno sin sänf däzuä gedankliche intregans macht en schranz beweglichi gedanke vo vo hine löndd sunne la schine it rinne vo de vergässlichkeit de räge lat säge i bi verläge verwäge la mi präge3 vo dir vo mir ich wäsch jetz mis gschir. bla. bla ...blA PRADA WA SA MA MUTSCHO ESTE GINGO HOIGOI ET UNA COMPILATIONE MARCIBOO JAJA SCHREIBT UND MEINT WER WEISS DE SAIT crazyeye

/happy das freut mich das es jetzt funktioniert hat.

lol was mit rest sagen willst ????, kein plan, aber du freust dich und das freut mich umso mehr /bigs

schöns tägli wünsch ich dir
Don`t dream your life, live your dreams
Marciboo
Beiträge: 5
Registriert: Di 23. Jun 2009, 17:01

Re: Bitte helfed mer - Ha sinni Nr verlore

Beitrag von Marciboo »

Also für alli gwundärfitzigä da ganzä hät sich jetzt ufklärt ich hets eigentlich grad söllä märkä am bildli .gnomhüpfär ahaaa
vo mir so äs gruzssigs fötäli is internet go stellä ich druck mär niä meh gelee id haarä nänai du chunsch am samschtig au is reisefiäbär äs must für jedä fründ für ghobäni goa untärhaltig dänn redämär nomal äs wörtli drübär ??????
Zachariel Drachenherz

Re: Bitte helfed mer - Ha sinni Nr verlore

Beitrag von Zachariel Drachenherz »

Marciboo hat geschrieben:Also für alli gwundärfitzigä: da ganzä hät sich jetzt ufklärt. ich hets eigentlich grad söllä märkä am bildli. gnomhüpfär, ahaaa...
vo mir so äs gruzssigs fötäli is internet go stellä! ich druck mär niä meh gelee id haarä! nänai, du chunsch am samschtig au is reisefiäbär, äs must für jedä fründ für ghobäni goa untärhaltig, dänn redämär nomal äs wörtli drübär ??????

O:) :-" O:)
u.s.l.

Re: Bitte helfed mer - Ha sinni Nr verlore

Beitrag von u.s.l. »

Marciboo hat geschrieben: ich druck mär niä meh gelee id haarä
8-[ hani scho früehener welle froge - bi mir aber unsicher gsi, öbs nid ade lüftig (gseht nach indoor us) gläge isch :-s welli marke isch de das :oops:
Antworten