frauen

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?

.

verkannte göttinnen
26
76%
wurzel allen übels
8
24%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 34

Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: frauen

Beitrag von Goa_Meitli »

wow juanita, köstlich zu lesen, dini wort. genauso mueses si. es isch tatsächlich es spiel, au wänns uf sini eigni art au ärnscht isch...
i ha min bitrag scho gschribe gha, bevor i dine gläse ha, darum schribi nomal /bigs

Juanita hat geschrieben:liebe jungs, wir sprechen hier von balz- und paarungsritualen! die haben das so an sich, dass sie geschlechterabhängig sind! das IST steinzeitlich!
das steizitliche isch s archaische am ganze... wänn mer me maa sini inneri männlichi chraft und haltig erchännt und binere frau d wiblichkeit (und zwar nöd igend es modisches tussi-getue).
zum flirte/erscht schritt mache/uf de ander zuega: i finde, wänn mir en maa gfallt, chan ich ihm das durchus zeige. i chanen au aspräche und uf die art en erschte schritt mache. das isch dänn eher die verfüererisch wiblich siite. das verleiht de fraue e ganz spezielli chraft und uf re gwüsse ebeni au macht. und es git durchus fraue, wo das usnützed. das isch ja eigetli nöd de sinn vo de sach. i findes schrecklich, wänn fraue und manne ihri qualitäte (oder gschlächtsspezifische psycho-soziale und archaische usprägige) usnutzed, zum em andre gschlächt "eis uszwüsche". so vil "feministinne" händ feminismus igendwie so ufgfasst und teilwis herrscht ja en regelrächte gschlächterkampf. es gat doch gar nöd darum. yin und yang ergänzed sich und schlüssed sich nöd us. es söll es glichgwicht si. wil nur zäme simmer eis. wämmer die verschidne (beide) chräft zämefüert, söll energie freiwärde und die energie hät nomal ganz andri usmass als die, wo en mänsch allei cha usstrahle. wil si beid komponänte, s wibliche und s männliche, enthalted.
bim nögschte schritt (also nachem inträsse zeige, atanze, aspräche) findis wunderbar, wänn de ma s zepter id hand nimmt... Bild genauso isches au bim tanze, wämer körperkontakt hät. es isch eifach sexy, wänn en maa dänn d füerig cha übernä. und wämers richtig macht, stimmed sich zwei tanzendi einewäg ufenand ab, dass di ganze bewegige im fluss sind... (wobi au da: keine regel ohne ausnahme)...
und ebä: traued oi. schlimmer als mit me chorb chas nöd ände, oder? (und mir händ ja sowiso scho devo greded, das mit de chörb physikalisch umzsetze und chörb gfüllt mit was au immer z verteile, da hät de, wo en chorb überchunt, wenigschtens öpis devo /bigs )
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Zachariel Drachenherz

Re: frauen

Beitrag von Zachariel Drachenherz »

Provokation:

Ich halte Genuss für etwas, was in der heutigen Zeit vollkommen überbewertet wird.

Und Sex auch.

Und Beziehungen sowieso.

Ich zieh mich jetzt in meine Höhle zurück, peitsch mich ein wenig mit Nesselzweigen selber aus, während ich ein wenig an meiner Rinde zur Brotzeit knabbere.



crazyeye

Hmm... wenn ich's recht bedenke: Eigentlich ist mir das ziemlich ernst, dass Genuss in unserer heutigen Zeit völlig überbewertet wird.

Eine Folge des jahrzehntelangen Brainwash, dem "unsere Gesellschaft" (also "wir") via Fernsehen, Zeitung, anderen Medien und sozialem Umfeld ausgesetzt war?

Eine "Gegenreaktion" zu der Zeit des "Mangels", z.B. während des 2. Weltkrieges, oder noch früher, als es einfach nicht soviel gab?

Ich weiss es nicht.

Nur hat dieser in der heutigen Zeit propagierte Dauergenuss einen ziemlich schalen Nachgeschmack für mich bekommen.

Denn kein Genuss hält ewig. Und das kackt mich an, immer wieder "auf's Neue" zu geniessen.

Da bin ich lieber zufrieden, als dass ich geniesse. :-P

PS: Befinde mich grad seit längerer Zeit in einer intensiven Phase des Konsums. Games. Alk. Zigis. Einfach Konsum von zig äusserlichen Dingen.

Und aus Erfahrung merke ich, dass dieser Genuss, den ich jeweils kurzzeitig erlebe, einfach nur öde ist, im Vergleich zu...

Im Vergleich zu...

der stillen Zufriedenheit und stillen Extase, welche ich empfunden hatte, als ich noch ein wenig weniger "abhängig" war von äusserlichen Genuss-Faktoren.

Aber dennoch hetze ich diesen äusserlichen Genuss-Faktoren zur Zeit hinterher.

Langsam kommt der Punkt, um wieder wirklich zu zufrieden zu sein, und zwar dauerhaft. Und zwar nicht zufrieden mit all dem was ich "haben und geniessen will"... Sondern einfach so mit dem, was ist. :-)

Manchmal ist weniger einfach mehr.

Aber das musste ich selber einfach auch erfahren - und erfahre es auch immer wieder.

Ups, grad ein wenig lang geworden der Text. Jäh nu, da habt ihr halt mehr zum zerfleddern... *ggg*

PPS: Und ja, ich weiss, dass ich wiedersprüchlich bin. Ich bin sozusagen die Verkörperlichung von Widerspruch.
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: frauen

Beitrag von Goa_Meitli »

aso eifach so paar gedanke zu dim text...
i bi ufgwachse ohni fernseh, ohni auto, ohni gameboy, ohni x-box, ohni playstation,... ha die sache au nie kauft/übercho. au zitig lis ich nur all schaltjahr mal, radio los ich nöd. das sind alles so üsseri umständ, wo glaub diner meinig na zu "gnuss" zähled (und ich finds vor allem verblödig). (oooookay, zuegä, zur zit hani e phase, woni min compi def. nöd nur für s studium bruch, aber das isch au ersch so, sit i nüm studier /doof => mf-junkie :-$ :-" , aber das isch ja wohl au e phase, wo wider verbi gat. und mal ehrlich: lieber mf als fernseh, da machsch der wenigschtens no gedanke und so...)
zigis rauch ich nöd, alk trink ich nöd (ok, guet, "nüm" triffts präziser, aber i ha mit beidem vor öpe 7 jahr (nach öpe 1.5 bis 2 jahr konsumhaltig, aber i has halt i dem alter müesse usprobiere und übertribe, isch me sone pubertäri trotzreaktion uf d situation dihei xi) ufghört und vermiss es üüüüüberhaupt nöd).
das sind aspäkt, wo miner meinig na überbewärtet werded, will si nöd eigetlli glücklich mached. i mean: so viel kiddies hüt wüssed nüm, woher d milch im chüelschrank chunt (usem denner /aaahh ) oder händ no nie es fröschli oder en molch gfange oder chönd nüm mal me en purzelbaum mache... crazyeye i weiss nöd, aber i has gfühl, vor paar jahre sind chind no vil eher verusse xi, mir sind bi jedem wätter verusse am indianerle xi, sind im summer ab und zue uf de alp xi, go wandere,... und wämer heicho sind nach me tag verusse hämmer nöd müesse angscht ha, vom mami eis tätscht überzcho, nur wil mer völlig verdräckt xi sind... das hät dezue ghört (und spass gmacht /happy )... ööööhmmm... passt de abschnitt überhaupt zum thema? hmmm... aso ja, vilich wäg luxus/gnuss/... es müend nöd immer konsumgüeter si, chasch au in wald oder an see oder ine wise lige. gnuss pur. das hani au gmerkt, woni z afrika xi bi... wooooow, isch das wunderbar xi, mal paar wuche ohni strom, ohni flüssend wasser, ohni laptop, ohni natel, ohni stress, ohni zit, ohni... und uf so vilne ebene bin ich vil riicher worde, als ichs mir hät chöne vorstelle... (und ha das zum glück chöne mitnä in alltag mit all dene üssere strom-/natel-/...-umständ.)
Zachariel hat geschrieben:Denn kein Genuss hält ewig. Und das kackt mich an, immer wieder "auf's Neue" zu geniessen.

Da bin ich lieber zufrieden, als dass ich geniesse. :-P
i glaub, mir meined vilich s gliche. aber hey, i gnüsse jedi sekunde, au wänn mis härz mal no so schwär isch. s läbe isch doch so faszinierend wunderschön unfassbar... das isch en gnuss, wo nöd vergat (wäns bis is härz duregsickeret isch...)
dänn giz natürli no e andri art vo gnuss, wie z. b. ebä bim ässe vome glace, bi sex,... was glaubsch, warum d natur ois so vilsitigi gschmacksrezeptore gä hät (gift schmöcke und all die nützliche funktione würed nämli niemals sone grossi varietät vorussetzä... edit: naja, scho klar, hüt händ vil lüt so abgstumpfti gschmacksrezeptore, dass si d vilfalt gar nüm so wahrnämed... aber darum gaz ja gar nöd...). klar, dass sex geil isch, hät d natur wohl darum so gmacht, dass mänsche überhaupt sex mitenand händ, sodass mir ois witer fortpflanzed. aber wänns ja scho öpis so wundervolls isch, dä chömer das doch au so gnüsse (nöd nur zum oisi gen witergä...), inzwüsche giz ja gnueg verträglichi verhüetigsmethode.
bi gwüssne lüt cha die art vo gnuss natürli "mangelgfühl" kompensiere. für einigi ischs e sucht, wil si theme händ, wo si nöd agönd.
(i ha z. b. voll übertribe leistigssport gmacht. woni verletzigsbedingt ha müesse ufhöre, bini ine wüklich tüüf-sumpfigi depression gheit... i ha mitem sport glückshormon produziert, woni susch eifach zwenig gha ha, i ha da so viles verdrängt, statt d problem bi de wurzle uszrisse. es isch sozäge symptombekämpfig xi. genau so giz vil lüt, wo z. b. sex nutzed, zum igendwas kompensiere...) aber glich: sex isch geil und es isch völlig normal, dass mir das gärn mached. (di meischte zumindescht, je nach vorgschicht und wie mer demit umgat... missbruchstheme etc... cha das natürli au andersch si...)
gnuss muess nöd überdecke vo mangelerschinige si (muess nöd, aber chan...), es cha au die vo dir beschribni stilli ekstase und e tüüfi zfrideheit bedüte. i gnüsse s läbe (au wäni vilich mal nur inre wise lig und mich ab de summervögel froi oder am bach sitze und äm glitzere vom wasser zuelos... oder am seeufer bin und en falke beobachte, wo immer wiiter wägflügt, bis er nur no es pünktli isch und igendwänn hinter eme berg verschwindet (=> letschti im tessin... wow, bi sicher e halb stund döt gsässe und ha gstuunet...) oder was au immer)...

:ove:
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Zachariel Drachenherz

Re: frauen

Beitrag von Zachariel Drachenherz »

/pfeil http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.p ... 95#p135895

Weisch, goa_meitli, es gaht mir ja nöd mal drum, würklich physisch-körperlich uf's materielle z'verzichte. Sprich: is chloschter gah und uf die materielle Güeter vo dä Wält z'verzichte. Das würd ich als selbst-kasteiung bezeichne, will s'materiell-physische Verzichte uf öppis heisst no lang nöd, dass mer's au innerlich, vom herze uus, chan loslah. Dänn chan's sogar sehr guet sii, dass mer dur s'fehle vo däne materielle Güeter tatsächlich liidet, will mer sie im Herze will und materiell-physisch dänn aber nöd hät.

En punkt, woni scho sit über emene Jahrzehnt meh oder weniger bewusst aber au unbewusst a mir selber schaffe, sozsäge min eigene Charakter kultiviere, isch's lerne loslah im Herze. Das heisst, dass mer durchuus materielli Güeter und Gelüscht-erfüllendi sache um sich ume ha und au mache chan.

Dass mer's aber im Herze chan liecht näh. Das isch öppis, wo mich persönlich uf enere Ebeni glücklich macht, wo chuum vorstellbar isch, das führt bi mir zunere Zfriedeheit und Liebi... wo gränzelos isch.

Ich weiss, ich mache mal wieder dä Fähler, dass ich das wo für mich guet isch und mir guet tuet, verallgemeinere und anderne mitgäh wott. Da jedes Läbewese individuell isch, chan's dadurch guet sii, dass ich mit mine Wort anderne öppis uufdränge will, wo für sie so nöd stimmt, das mach i unbewusst leider immer no z'viel.

Aber ebe, für mich stimmt's und deshalb verzell ich auch dervoo, vilich chan sich ja öpperd öppis für sich useneh wo genau dänn hilft.

Das isch bi mir ebe en grund, warum i so oft drüber gschriebe han, dass mer s'verlange söll lerne liecht näh. S'Verlange nach öppissem, dä Wunsch nach öppissem, das unbedingt-öppis-ha-welle, das isch i mine Auge öppis, wo s'potenzial zu sehr grossem Leid in sich trägt.

Nomal: Ich säge nöd, dass mer effektiv uf öppis verzichte söll, sprich: Uf e beziehig, uf sex, uf musig oder was au immer.

Aber es chan doch nöd schade, mal die tüüfergehende Schichte vo eim aazluege, zum mal aaluege, woher das Verlange überhaupt chunt.

Und glaub mir, persönlich hani d'erfahrig gmacht, dass mis Wese, min Charakter, so unglaublich tüüfschichtig isch, dass tatsächlich jedes Verlange, woni han, en Ursprung hät, en Ursach, öppis, wo das Verlange i mir dine uuslöst. Bi einige aspekt vo mim Selbst hani das chöne aaluege, uusgrabe und wie erwähnt chöne liebevoll uuflöse, dass ich nüme s'verlange nach öppisem han. Das heisst dänn, das ich durchuus öppis ha/mache chan, ohni dassi aber vo däm Verlange beherrscht werde und somit unglücklich/liidend bin, wenn das Verlange nöd erfüllt wird.

bi anderne Sache bini no tüchtig am schaffe drah...

Hmm... muen leider grad öppis mache, hoffe, die Gedanke sind nöd z'verwiirrlich.
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: frauen

Beitrag von Goa_Meitli »

/happy jez hani grad vorig mal de "gedichte"-thread aklickt und dänn postisch du de link... sache giz /bigs
eigetli glaubi, dass mir öpe s gliche meined /grim und eifach unterschidlichi aspäkt belüchted oder anderi formulierige wähled.
i find au, dass mini inneri erfülltheit nöd söll abhängig si, ob ich geschter oder vor me jahr es glace gässe ha (oder sex gha ha :-# ), und glich isches schön und ghört dezue und wämer uf duur druf verzichtet, fählt doch eifach öpis (aso bim glace wärs no eifacher, aber ebe... 8-[ ).
jez los i grad e alti cd, sicher 10 jahr nüm glosed, und es lauft grad es lied mit me text: das höchste glück auf erden kommt sehr oft nur durch einsamkeit in das herz... bi mer nöd so sicher. aber dur d einsamkeit chunt mer vilich zunere rue, wo eim s luusche nach inne ermöglicht. (obwohl i eher dänke, dass es s allei-sii isch und nöd d einsamkeit, wo eim die tüüfere erchänntnis ermöglicht, aber vilich tüsch ich mich da...)
Zachariel hat geschrieben:Ich weiss, ich mache mal wieder dä Fähler, dass ich das wo für mich guet isch und mir guet tuet, verallgemeinere und anderne mitgäh wott. Da jedes Läbewese individuell isch, chan's dadurch guet sii, dass ich mit mine Wort anderne öppis uufdränge will, wo für sie so nöd stimmt, das mach i unbewusst leider immer no z'viel.
/pfeil hälfersyndrom? (ich au, abr :-$ ) du machsches offesichtlich nöd unbewusst, sondern xesch es durchus immer wider sälber, susch wüsstischs ja nöd bewusst und chöntsches dementsprächend nöd ufschribe /bigs
das isch au en aspäkt, das mitem sich-bewusst-wärde. i findes im zämehang mit erwartige spannend. am eifachschte lats sich läbe, wämer kei erwartige hät. aber jede mänsch hät erwartige, au wänns subtili sind. und das isch au normal und okay so. und dänn chas hälfe, wämer sich dene erwartige bewusst isch und xet, dass erwartige erfüllt oder ebe nöd erfüllt werde chönd. dänn läbsch s läbe i de liebi.
ha grad versuecht, öpis z formuliere, aber i glaub, igendwie isch das jez chli z kompliziert /doof (oder vilich mueses eifach no riife).
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
Zachariel Drachenherz

Re: frauen

Beitrag von Zachariel Drachenherz »

Helfersyndrom ist so ein negativ angehauchtes Wort... Find ich ehrlich gesagt ziemlich blöd, das Wort.

Ausserdem, ich würde auch nicht sagen, dass ich ein Helfersyndrom habe.

Aber ich habe den innigen Wunsch, dass es nicht nur mir selber gut geht, sondern auch anderen Menschen.

Helfersyndrom spielt diesen Wunsch hinunter und kann (KANN) sogar dazu führen, dass dieser Wunsch abflaut.

Von dem her: Lasst euch das helfen nicht verderben! Aber bedenket, dass nur dem geholfen werden kann, der Hilfe will. Gegen den Willen von jemanden unbedingt helfen wollen... Das ist zwar gut gemeint - kann (KANN) aber sehr kontraproduktiv sein und anstatt in Hilfe in Schaden enden...

*senfmodus aus*
Benutzeravatar
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 567
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 16:24
Wohnort: Heimat isch es Gfühl und kän Ort...

Re: frauen

Beitrag von Goa_Meitli »

Zachariel hat geschrieben:Helfersyndrom ist so ein negativ angehauchtes Wort... Find ich ehrlich gesagt ziemlich blöd, das Wort.

Ausserdem, ich würde auch nicht sagen, dass ich ein Helfersyndrom habe.

Aber ich habe den innigen Wunsch, dass es nicht nur mir selber gut geht, sondern auch anderen Menschen.

Helfersyndrom spielt diesen Wunsch hinunter und kann (KANN) sogar dazu führen, dass dieser Wunsch abflaut.

Von dem her: Lasst euch das helfen nicht verderben! Aber bedenket, dass nur dem geholfen werden kann, der Hilfe will. Gegen den Willen von jemanden unbedingt helfen wollen... Das ist zwar gut gemeint - kann (KANN) aber sehr kontraproduktiv sein und anstatt in Hilfe in Schaden enden...

*senfmodus aus*
das isch doch mit me augezwinkere gmeint xi :wink: solang du dich sälber nöd vergissisch oder s "andre-hälfe" dezue bruchsch, zum di sälber vo dine theme ablänke, isch das öpis durchus wunderbars. aber, wie du scho xeit häsch, es muss vo beidne siite igendwodure agno wärde, susch schadets nur. und i find, wükli hälfe chasch niemerem, "nur" unterstütze und en spiegel anehebä und en astoss gä und erfülltheit vorläbe, damit andri das xend und sälber afanged, sich z heile.
(klar, en chirurg "hilft" dir und au uf psychischer ebeni giz lüt, wo "hälfed", aber im grund gno isches doch immer e unterstützig zur sälbstheilig...)
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

***


Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
u.s.l.

Re: frauen

Beitrag von u.s.l. »

wie schon nach drei bier erwähnt: bitte in der umfrage folgendes ändern:

verkannt /pfeil wegmachen

wurzeln + übels /pfeil ausradieren


bleibt noch zur auswahl:

frauen /pfeil göttinnen

oder:

frauen /pfeil allen

/happy
Benutzeravatar
Juanita
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 66
Registriert: Do 22. Mai 2008, 09:43
Wohnort: Zürich

Re: frauen

Beitrag von Juanita »

Zachariel hat geschrieben:PPS: Und ja, ich weiss, dass ich wiedersprüchlich bin. Ich bin sozusagen die Verkörperlichung von Widerspruch.
unmöglich, dann wärst Du ja eine frau :-"

und Du, kleiner Beissfisch, bist und bleibst ein charmeur... danke Dir :wink:

Und jetzt zur Diskussion: finde den link zum thema konsum interessant. was ist denn konsum? ich mein, es geht hier doch um unsere ureigensten instinke die in uns den wunsch nach sex und danach, päärchen zu bilden, wecken. ist noch schwer in worte zu fassen aber irgendwie sind diese dinge älter und grundlegender als dieses neumodische ding "konsum", hätte das nie von der seite angeschaut. obwohl, es gibt natürlich menschen, die sex auch einfach nur konsumieren, schon klar. und wer dann sein ego daran misst, wieviele er flach gelegt hat, der sollte vielleicht wirklich mal sein glück mit sich alleine suchen gehen... (es sei denn er hat soviel geld und eine playboyvilla dass er das gigolo-leben bis ins hohe alter weiterführen kann O:) ).

Aber für mich persönlich sehe ich dieses "spielchen" überhaupt nicht als konsum (und andere dinge konsumiere ich sicherlich genug, nicht so, dass ich davon frei wär).
Zachariel hat geschrieben:En punkt, woni scho sit über emene Jahrzehnt meh oder weniger bewusst aber au unbewusst a mir selber schaffe, sozsäge min eigene Charakter kultiviere, isch's lerne loslah im Herze.
den find ich dafür wunderschön formuliert. loslah im herze... das mues mer sich grad nomal uf dä zunge zergah lah... *schwelg* ...allerdings isch das au in ere beziehig immens wichtig, das füert ebe zB. zu dem das mer sich würklich vo herze für dä partner chan freue ohni egoistischi motiv. Dä anderi loslah und als eigeständige mensch liebe... *doppelschwelg* (birgt natürli wie die meiste grosse leistige d gfahr, sich debi selber drin z verlüre - wän mer aber dänn würkli drin chan ufgah, dänn isch's nödmal eigentli en verlust...)

aber zrugg zum thema, kleines zitat als denkanstoss:
C.R. Zafón [i]Der Schatten des Windes[/i] hat geschrieben:...Gut ding will Weile haben. Es gibt so Lümmel, die meinen, wenn sie einer Frau die Hand auf den Hintern legen und sie protestiert nicht, dann haben sie sie schon in der Tasche. Anfänger. Das Herz des Weibes ist ein ausgeklügeltes Labyrinth, welches den engstirnigen Geist des Mannes herausfordert...
eben doch ein bisschen wie mit gott: seine wege sind unergründlich und eine aufgabe für den menschen :-D

und weil's so schön ist hier gleich noch eins:
"ich verstehe nicht viel von Frauen, ehrlich gesagt."
"Wirklich verstehen tut keiner was, nicht einmal Freud, nicht einmal sie selber, aber das ist wie bei der Elektrizität, man braucht nicht zu wissen, wie sie funktioniert, um eine gewischt zu kriegen."
Noch fragen? /bigs
Aschehäufchen freuen sich, wenn man sie für erloschene Vulkane hält [Wieslaw Brudzinski]
Benutzeravatar
rägebogehäxli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 164
Registriert: Do 23. Jul 2009, 18:59
Wohnort: somewhere over the rainbow

Re: frauen

Beitrag von rägebogehäxli »

Juanita hat geschrieben:
"Wirklich verstehen tut keiner was, nicht einmal Freud, nicht einmal sie selber, aber das ist wie bei der Elektrizität, man braucht nicht zu wissen, wie sie funktioniert, um eine gewischt zu kriegen."

s chribblet /bigs


(s muss eim ja nöd grad eis uswüsche, au binere hochspannigsleitig chas doch so si, dass de strom im zickzack flüsst oder igendwelchi schleife macht, sodasses eim vilich eifach en zwick in po git oder es füürwärch im herz oder vilich au es summergwitter... n-smile_16_6_8.gif glück hät mer, wänns de blitz lieb mit eim meint /grim )
zäme simmer ois
shamanic dreams came true
if war is the answer, the question must be fuckin' stupid...
california ☼ => ·٠•●♪ ♫ ☯* ॐ ♥ ☮ *☆ ♫ ♪●•٠ (you will feel it...)
sag nicht immer, was du weisst, aber wisse immer, was du sagst.
du meinst, deine stimme zählt nicht? dann addiere mal alle, die genauso denken.
der vorteil der klugheit liegt darin, dass man sich dumm stellen kann. das gegenteil ist schon schwieriger. - kurt tucholski

/color Bild

Bild
u.s.l.

Re: frauen

Beitrag von u.s.l. »

rägebogehäxli hat geschrieben: eifach en zwick in po git
:-D
Benutzeravatar
rägebogehäxli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 164
Registriert: Do 23. Jul 2009, 18:59
Wohnort: somewhere over the rainbow

Re: frauen

Beitrag von rägebogehäxli »

u.s.l. hat geschrieben:
rägebogehäxli hat geschrieben: eifach en zwick in po git
:-D
d frag isch nur, ob 0.001 oder 0.0001 oder g.0 oder wivil au immer (oder so /doof )
zäme simmer ois
shamanic dreams came true
if war is the answer, the question must be fuckin' stupid...
california ☼ => ·٠•●♪ ♫ ☯* ॐ ♥ ☮ *☆ ♫ ♪●•٠ (you will feel it...)
sag nicht immer, was du weisst, aber wisse immer, was du sagst.
du meinst, deine stimme zählt nicht? dann addiere mal alle, die genauso denken.
der vorteil der klugheit liegt darin, dass man sich dumm stellen kann. das gegenteil ist schon schwieriger. - kurt tucholski

/color Bild

Bild
Benutzeravatar
Elias
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 757
Registriert: So 13. Aug 2006, 08:34
Wohnort: da

Re: frauen

Beitrag von Elias »

aber das ist wie bei der Elektrizität, man braucht nicht zu wissen, wie sie funktioniert, um eine gewischt zu kriegen."
Ich weiss wie sie funktioniert, und trozdem wischt es mir manchmal eins. :lol:
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
The Dude

Re: frauen

Beitrag von The Dude »



das lied seit eigentli alles... :-({|=
thats the whole point...

ps. grad kei bock zum d'umfrag update... vilich äs anders mal.. we'll c...

edit: http://www.magistrix.de/lyrics/Janis%20 ... 55623.html
Benutzeravatar
Cherokee
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 176
Registriert: Sa 29. Aug 2009, 02:17
Wohnort: at the river...

Re: frauen

Beitrag von Cherokee »

Antworten