Liebe bzw Geilheit an Partys?

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
strigor

Beitrag von strigor »

i wirde mirs zhärze nä, TiTaLi :-)
Benutzeravatar
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 508
Registriert: Fr 22. Sep 2006, 08:49
Wohnort: Land of Fantasy

Beitrag von Zauberhäxli »

Has bis jetzt au nöd so verklemmt erlebt a dä Goas.

Im Gegäteil wo ich no solo gsi bin hani einigi Männer känneglernt und au mängisch gflirtet. Sisch halt am Afang eher uf kollegialer Basis gsi, z.B. am Afang mit eme lockere Gspräch. Han au scho Manne agsproche a Goas wo mi sehr sympathisch dunkt händ. Mängisch isch nur fründschaftlich gsi, aber einigi Mal auch chli meh. Ich erleb au ä Offäheit a dä Partys, nur scho durs Partyerlebnis fühlt mä sich verbundä, da isch ä eifach ä gmeinsams Gsprächsthema z`findä.

Äs stimmt scho das mä weniger agmacht wird uf widerlichi Art wiä ichs a anderne Party scho erlebt han, dass find ich aber positiv, aber agsproche bin i trotzdem gern worde. Han au scho vil Gschichtli ghört vu im Wald hinters Büschli :P :P :P

Was mir eher negativ uffallt, dass mä wenig bis gar kei Päärli gseht, au wänn ichs vo zwei weiss das zäme sind wird nöd so umäknutscht, knuddelet und zäme tanzt. Isch mängisch chli schad das alles im "verstecktä" ablauft.

Liebi zeigä isch doch sooooooo schön!!!!!! \:D/
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Also, ich weiss nöd, ob das überhaupt da inepasst, aber wenn's passt, dänn dänki, isch's wohl dä einzig Thread, wo's passe würd. Whatever.

En Kolleg vo mir hät mal im MSN so en wunderprächtige Spruch dine kha, und dä bring ich jetzt eifach nöd usem Grind. Isch so wie en Ohrwurm, nume dass es kes lied isch, sondern halt en Spruch. Yo.

"Wer ficken will muss freundlich sein."

(Chlises Detail: Er hät ihn no ergänzt mit "... ich werde heute freundlich sein.")

Ja.
Bei Fragen und Anmerkungen lesen sie bitte die Packungsbeilage oder fragen sie ihren Arzt oder Apotheker. Oder gehen sie einfach in den Wald ein wenig spazieren. Wenn das nichts nützt, hilft onanie. Die macht bekanntlich blind, somit sehen sie in der Folge viele Probleme nicht mehr.

Amen.

[PS: Bitte - fragt's euch nicht all zu fest... Ich könnt euch auch keine gscheite Antwort geben, was mich hier grad geritten hat. Ah... reiten! da kommen mir doch gleich viele bunte Bilder in den Sinn! Aber das ist eine andere Geschichte und soll ein andermal... ach whatever!]
:roll: :oops: :roll: :oops:
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Beitrag von Psymäleon »

Drachenherz hat geschrieben:Also, ich weiss nöd, ob das überhaupt da inepasst, aber wenn's passt, dänn dänki, isch's wohl dä einzig Thread, wo's passe würd. Whatever.

En Kolleg vo mir hät mal im MSN so en wunderprächtige Spruch dine kha, und dä bring ich jetzt eifach nöd usem Grind. Isch so wie en Ohrwurm, nume dass es kes lied isch, sondern halt en Spruch. Yo.

"Wer ficken will muss freundlich sein."

(Chlises Detail: Er hät ihn no ergänzt mit "... ich werde heute freundlich sein.")

Ja.
Bei Fragen und Anmerkungen lesen sie bitte die Packungsbeilage oder fragen sie ihren Arzt oder Apotheker. Oder gehen sie einfach in den Wald ein wenig spazieren. Wenn das nichts nützt, hilft onanie. Die macht bekanntlich blind, somit sehen sie in der Folge viele Probleme nicht mehr.

Amen.

[PS: Bitte - fragt's euch nicht all zu fest... Ich könnt euch auch keine gscheite Antwort geben, was mich hier grad geritten hat. Ah... reiten! da kommen mir doch gleich viele bunte Bilder in den Sinn! Aber das ist eine andere Geschichte und soll ein andermal... ach whatever!]
:roll: :oops: :roll: :oops:
Einfach nur noch ein riesen Grinsen im Gesicht. Merci für diesen Lacher... :lol: :lol: :lol:
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Titali

Beitrag von Titali »

Drachenherz hat geschrieben:
"Wer ficken will muss freundlich sein."
ich verrecke andi :lol: :-D :lol:

naja, aber het definitiv öpis *lach*
strigor

Beitrag von strigor »

LOL!!! und wer ficken will, sollte nicht nur auf M freundlich sein ;-)
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

hehe, guckt mal, was ich hier gefunden hab:

Bild

:-D
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

ihr sind ja widermal luschtigi sieche...muamuamua :lol:

aso vill lieber als übers tanze rede, tueni tanze mache...(wow, was für en satz *ufdschulterchlopf* :roll: ) :lol:

wänn ich d energie im becki gspüüre, dann gnüssi das und schwing dänn au mal mis ärschli. isch doch schad, wämmer das underdrückt...wieso söttemer nöd dezue staa, dass mir sexuelli energie i eus händ? isch doch s geilscht! also, ich find bim apokalyptisch-geile trance-tanz mues die energie definitiv uusgläbt werde.

und en tipp für alli manne: s nächscht mal wänner wänd e frau ufem dancefloor amache, dänn wändet folgende spruch aa:


"ääh sorry, aber, tanzisch du nach gfühl? weisch, ich spill ebe au inere band"


klappt hundertprozäntig! probierets eifach uus!
:lol: :lol: :lol: :lol:
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 865
Registriert: So 11. Sep 2005, 19:50

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

soviel zum thema:

DAS ist das kaufleuten in züri ...uahahaaa :lol: :lol: :lol:




Bild


also da bin ich froh dass wir goaner etwas "zurückgeblieben" sind *rofl*
ilenja

Beitrag von ilenja »

Goaner treiben eher dirty sex..@dixiklo :-D !
satropa
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 574
Registriert: Do 31. Mär 2005, 18:29
Wohnort: irGendwo deZwüscHE

Beitrag von satropa »

*lach* leni..meinsch muässi mini Gschicht wiedermol zum beschte geh... :-&

Also es war einmal an der Shanti Fangorn, Man und Frau schreibt das Jahr 2003......

http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.p ... ght=#21692
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

"ääh sorry, aber, tanzisch du nach gfühl? weisch, ich spill ebe au inere band"
ja dä isch de allerbescht, würkli. so landisch jedi nacht mit mindestens 7 fraue im bett.
spacerabbit

Beitrag von spacerabbit »

hei jungs, lönd euch ned abschrecke. so lang de diggi seid, är hed hunger, müemmer ihm au öppis z'ässe gäh!

im chindergarte hend d'meitschi d'buebe blöd gfunde,

i de oberstufe hend d'meidschi d'buebe blöd gfunde (usser es paar usnahme natürlich)

ond im uusgang finded d'fraue d'jungs immerno blöd, will eine spitz isch ond är uusgrächned die ander geil finded und das no i ihre seid...

vielleicht isch das der grund, wieso mier immer spitz sind. mier müend au viell agsträngter noch fraue sueche als d'fraue sälber. denn hilft's unheimlich, wenn mer d'fraue so wunderschön, guet schmöckend, feminin, zart ond vor allem: "ICH BIN BEREIT, ICH WIRDE DICH LO MACHE WAS DU WILLSCH, HAUPTSACH DU BISCH BI MIER" fühlt.

also jungs, auf die beine! looos gehts!

ich han mi au emol in es elfli verliebt. sie isch eifach die geilscht, die bescht die .... alles für mich gsi. han sie 4 mal an verschiedene parties gseh. won ich sie denn ändlich, bim 4ierte mol - scho im winter, anere indoor halt, "agsproche" han - momänt... ich han nume gseid: H O I :)))

dert hani mine oberhammer übercho: sie seid: WAS WOTSCH????

was hani denn no chönne mache? hmmm, freundlich sein und weiterficken. . .

diesäb, hani nie meh gseh. isch au besser so. ich wär nämmlich für die gstorbe oder ich hätt für sich alle bärge verschobe - egal was - ich hätt alles für sie gmacht, will sie mich glücklich gmacht hed, ond das isches glaubi ned wärt. dafür läb ich jetzt truurig i mim schloss ond träume, dass sie emol echli obenabechunnt vom hohe ross ond mich vielleicht au alose tuet, offshore natürlich - usserhalb vo goas.

anere goa isch sowieso nüd normal :-D


p.s. falls jetzt irgendöpper mier will öppis säge zum thema vo dere frau: vergiss es. nume will ich mich noch dem "was wotsch" nüme wiiter um sie kümmered han. i mim härze läbt sie no. sie isch jetzt no fantasie. ond die macht mi immerwieder spitz :))))) ond nei - hed nüd mit wixe z'tue nume will ich en maa bin. ech bin eifach nume wieder spitz uf sie.

liebe = einsamkeit







schlussendlich, wärdid die meischte doch no öpper finde, wo ned eso blööd isch ond mer chund sich nöcher.

finded use, wär zu euch passt, respektiered d'fraue und denn werded sie sich hoffentlich au beruhige.
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Hey - läbets eifach! Finds irgendwie gstört, dass bi de normalscht' und schönschti sach uf de welt soviel komischi frage ufchömed. Händer es problem? Na denn mal zünftig ab und los mit eu, under e heissi pfanne, guet dürebrötle, damned :twisted: :twisted: :twisted: \:D/ :mrgreen: O:)
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Ich weiss, dass min komische Humor vo Einige, vor allem vo Viellne wo mich ned kenned, mängmal missverstande wird und möcht mich viellicht mal für das entschuldige. Trotzdem findi aber nach wie vor, dass viel zviel Lüt i Sache Gärnha oder gar Sex eifach viel viel z'kompliziert tüend.

Uf de Tanzflächi sind alli heiss wie glühends Ise! Gaht's aber mal ad Huut und is Herz, chunnt amigs schnell mal de Schiss id Hose. Was heisst das? Aussen fix und innen nix? Isch ja immer wieder s'Gliche:

Hunderti vo schöne Auge wo eim uh schön alächled, X schwenkendi hübschi Füdlis und guet trainierti Oberarme oder stundelang vor em Spiegel erprobti Outfits. Chum redsch oder langsch öpper a, fahreds denn schnell mal ab, wil sie sich grad im Drogeorgasmus befindet. Die verpassed öppis. Nämlich: Echti Nöchsteliebi.

So Pause. Wett niemer stresse no überfordere. Smile.
Antworten