2. versuch;)

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
jinjin
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 93
Registriert: Mo 28. Sep 2009, 18:52
Wohnort: am Zürisee

2. versuch;)

Beitrag von jinjin »

ich han doch denkt es wird no en 2. geh;)

ich bin jung, neugierig, guetmüetig, sensibel,pünktlich, unordentlich, unterhaltsam, sehr schwierig aber eigendli doch es ganz nätts meitli;

ich suech kän maa wo nöd weiss was er wot und bin au nöd bereit für en schnälli nr.

au wänns nur für es paar liebi briefli längt...ich freu mich;)

=D>
Du lächelst-und die Welt verändert sich.
Dragonfly

Re: 2. versuch;)

Beitrag von Dragonfly »

Oha, scho so verzwiiflet dases wieder do probiersch? Tja, dr Früelig...isch haut mangisch scho hert. Aber au dr Früelig goht irgendwenn verbii und denn isch au dr inner Drang nachere Beziehig wo grad zu däre Johreszit mängisch unerträglich wird wieder echli abgflaut. Denn chame wieder in Rueh Single sii ohni dass eim die blöde Hormon ufe Sack göi. /doof
Wünsche dr uf jede Fau viu Glück!

Oder...hmmm...vilicht würde mir jo sogar no zämepasse...? So viu heimer emu scho mou gmeinsam: Ewig uf dr Suechi und bishär kei Erfolg in Sicht!

/bigs
jinjin
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 93
Registriert: Mo 28. Sep 2009, 18:52
Wohnort: am Zürisee

Re: 2. versuch;)

Beitrag von jinjin »

nei verzwiflet bini nöd, eifach total uf entzug. aber vilicht ischs ja dänn umso schöner wänn wüki öper chund wo mi umhaut, vilicht bruchts di zit jetzt eifach. wer weiss...

danke dir:)
Du lächelst-und die Welt verändert sich.
Benutzeravatar
goabeat13
Beiträge: 1
Registriert: Sa 8. Aug 2009, 14:16

Re: 2. versuch;)

Beitrag von goabeat13 »

hey jinjin,esch doch en versuech wärt
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Re: 2. versuch;)

Beitrag von Käpten Hirni »

Umhau /wurm /grim
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Benutzeravatar
Cherokee
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 176
Registriert: Sa 29. Aug 2009, 02:17
Wohnort: at the river...

Re: 2. versuch;)

Beitrag von Cherokee »

Dragonfly hat geschrieben:...inner Drang nachere Beziehig wo grad zu däre Johreszit mängisch unerträglich wird...
us re andre diskussion...
Cherokee hat geschrieben:
Dragonfly hat geschrieben:frauensikus nix verstehikus
...
ich wage sogar zu behaupten, dass die vorteile des singlelebens, die frau im sommer eben vielleicht doch des öfteren gerne mal geniesst/geniessen würde, im winter schon eher verschwindend klein werden.
...
oder? ;)
jinn
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 212
Registriert: Mi 5. Aug 2009, 16:56
Wohnort: sissach u solothurn

Re: 2. versuch;)

Beitrag von jinn »

ich finde es mega toll das die leute den mut aufbringen solche sachen machen und wer nix wagt gewint nix
Benutzeravatar
J. Void
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 192
Registriert: Sa 20. Feb 2010, 13:52
Wohnort: Mindscape

Re: 2. versuch;)

Beitrag von J. Void »

doch nüt worde metem marc? wünsch der viel glück :-)
jinjin
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 93
Registriert: Mo 28. Sep 2009, 18:52
Wohnort: am Zürisee

Re: 2. versuch;)

Beitrag von jinjin »

mir sind nöd so uf de gliche wällelängi gsi, das hämer relativ schnell gmerkt;)
Du lächelst-und die Welt verändert sich.
psychonaut19
Beiträge: 13
Registriert: Mi 6. Jan 2010, 22:50

Re: 2. versuch;)

Beitrag von psychonaut19 »

hey jinjijn du hesch post ;)

wür dich gern kennelere.. /color

bi nid nur uf sex us oder so,so kinderscheiss machi nüm bi zwar erst 19 aber sueche öppis wo länger hebt als es paar nächt..

weis ja nid wie usgsesch und wie din charakter isch... vilicht simmer au voll nid uf die glichi wellelängi...vilicht doch!?

freu mi falls zruggschribsch
jinjin
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 93
Registriert: Mo 28. Sep 2009, 18:52
Wohnort: am Zürisee

Re: 2. versuch;)

Beitrag von jinjin »

Käpten Hirni hat geschrieben:Umhau /wurm /grim
LOOOOOOOOOOOOOOS /ohaa
Du lächelst-und die Welt verändert sich.
psychonaut19
Beiträge: 13
Registriert: Mi 6. Jan 2010, 22:50

Re: 2. versuch;)

Beitrag von psychonaut19 »

und was bedütet das loooosss? schrib mir doch eifach pn wenn intressi a kontakt hesch... kennelerne chame sich ja oder?

peace :kiff: n-smile_2573.gif haha coole smilies übrigens hier..
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Re: 2. versuch;)

Beitrag von Käpten Hirni »

bi nid nur uf sex us oder so,so kinderscheiss machi nüm bi zwar erst 19 aber sueche öppis wo länger hebt als es paar nächt..


/frage

Kinderscheisse? Also chind machet doch kei sex und so...aber he mit 19 fangt doch dsuechi nonig a..los flowwwwwwwwwwä und mach sex so vils goht...git nüt schöners oder? also hoffe es klappt mit euch 2 junge erwachsene...heheheheh

proscht und dosebier...für euch 2 no vil schmetterling und feeli und gnömli und hmmm
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
psychonaut19
Beiträge: 13
Registriert: Mi 6. Jan 2010, 22:50

Re: 2. versuch;)

Beitrag von psychonaut19 »

ja mit kinderscheisse meini eifach so jedes weekend e anderi..

ha das e ziitlang au gmacht, klar sex isch toll... macht au spass immer wieder mitere anderi :mrgreen:

i weiss mit 19 isch vilicht chli jung so öpis zsäge aber, i sueche halt öppis ernsthaftes und nid nur sex au wenns spass macht ;)
Dragonfly

Re: 2. versuch;)

Beitrag von Dragonfly »

Ich habe vor Kurzem einen Bericht gelesen im Magazin bezüglich des Zusammenhanges zwischen dem IQ eines Mannes und wie monogam er ist. Die Studie besagt: Je höher der IQ, desto monogamer.

Ist im Grunde auch logisch: "Dumme" Männer machen sich keine Gedanken, wenn sie eine Frau ansprechen. Sie flirten einfach drauflos. Aber stellt euch das Dilemma eines Mannes vor, der einen IQ von 150 hat. Bis der eine Frau anspricht, muss er im Kopf zuerst sämtliche Möglichkeiten, die bei der Entstehung einer Konversation entstehen könnten, ausrechnen und abwägen und schlussendlich ist die Frau die er eigentlich ansprechen wollte schon lange verschwunden. Kennen wir ja.
Und intelligente Männer sind dann so erleichtert, wenn sie eine Frau gefunden haben, dass sie diese nicht mehr loslassen wollen, weil es ein extremer mentaler Kraftaufwand wäre, wieder mit einer Frau zusammenzukommen

Ähem, liebe Frauen, ich habe übrigens einen IQ von 123. /doof

Ach ja, btw. @ psychonaut: Das soll keine Anspielung auf deine mögliche Intelligenz sein...ist mir einfach gerade so in den Sinn gekommen. Diese Studien sind ja auch nicht immer allgemeingültig.
Antworten