ab uf indiä...wer gad au?

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Antworten
wanderer
Beiträge: 1
Registriert: Sa 6. Nov 2010, 08:05

ab uf indiä...wer gad au?

Beitrag von wanderer »

namaskar

d bäum verlüred d blätter, d täg wärded grau und immer chürzer, äs wird chalt und s färnweh wachst...kei luscht uf wintermelanchoie drum ab id wärmi!
fahrä dä winter (so dez.umänand) wieder mal uf indiä. zersch chli uf goa und gokarna gu abschaltä und diä eint oder ander party gogä gniässä, drnah wenns chli wärmer wird wieder i nordä ufä..
gits hiä öper wo au uf indiä reist und au luscht uf chli gsellschaft hät? bi diä letschtä paar jahr immer meh oder weniger älei umäzogä, aber äs wär viellicht mal ganz schön zumindescht am aafang öpert z ha, mit dem mä sini iidrück cha teilä.
drum, wenn hiä öper eh gad, und luscht ufnä unkomplitziärti, unverbindlichi reisebegleitig hed, so mäldät üch doch, wurd mi freuä!

grüäss us dä verschneyt bärgä..
Benutzeravatar
m00dy
Beiträge: 18
Registriert: Do 1. Okt 2009, 15:49

Re: ab uf indiä...wer gad au?

Beitrag von m00dy »

wär ja meeeeega gern debi...aber ich mache mich ersch nöchste härbst für unbegränzti ziit in oste abe... O:)

wünsche dir aber en meeeeeega schöne trip z indie!! =D> =D>
Das Leben auch in tristen Tagen heiter zu sehn, ist wahre Lebenskunst..!!
Benutzeravatar
hy-steric
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 115
Registriert: So 13. Sep 2009, 12:46
Wohnort: travelling...from nowhere...until...

Re: ab uf indiä...wer gad au?

Beitrag von hy-steric »

I wish you get & have a good trip man! (in anysense) ;)
India & the rest of Asia are wonderful places...magical.
^
เสรีภาพ มิตรภาพ ความรัก

sě pʰâ p kʰwa m rák
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: ab uf indiä...wer gad au?

Beitrag von 604freund/Psykas »

n guete koleg isch gad geschter för 3 ehalb wuche uf indie, er macht e reis und isch am schluss na par täg in goa, bi gspannt waser de brichtet...

dir ufallfäll ganz vil spass dörte, wör au gern am pflotsch entflieh, chan aber leider us diverse gründ nid... :cry:
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Benutzeravatar
reflexartig
Beiträge: 3
Registriert: Mo 8. Mär 2010, 18:21
Wohnort: Thalwil

Re: ab uf indiä...wer gad au?

Beitrag von reflexartig »

..Ich würd sofort und suuper gärn mitcho.. nur fählt leider snötig Chliigäld! :cry: :cry: :cry:
Ich wünsch Dir oder viellicht schlussändlich au Eu O:) ganz e gueti Reis, gnüüssäds au für eus, da im grauä grau zrugblibnä!! :-) Grüässli us ZH und viel schpass...

Fotostudio in Thalwil, Nähe Zürich
http://www.reflexartig.ch
Benutzeravatar
vanade
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 55
Registriert: Mi 3. Aug 2005, 17:39

Re: ab uf indiä...wer gad au?

Beitrag von vanade »

We'll start in 9 days to Chennai!! Jeppehhhhiiii! /happy
Einem Menschen begegnen heisst, von einem Rätsel wachgehalten zu werden
E. Lévinas (1983)
Antworten