Partnersuche an einer Goa (eine Analyse)

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Benutzeravatar
J. Void
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 192
Registriert: Sa 20. Feb 2010, 13:52
Wohnort: Mindscape

Re: Partnersuche an einer Goa (eine Analyse)

Beitrag von J. Void »

ich känne die gedankegäng ^^ be mir hät sich öber langi zit en extreme hass entwickled ufd mänschheit, ufd gsellschaft und die hüchelei, de ganzi unnötigi dreck wo da tag für tag umegschlüdered werd uf dere chugle. aber es esch ken wäg, de inneri konflikt, das thema mit denke z'löse. de verstand schitered immer a dem paradoxe, das öpis so eifachs so schwer esch. me muess ja ned bejahe was da usse passiert, weme akzeptiert asd mensche und s'kollektive bewusstsii ned so wit esch, es gmeinsam z'finde und de verfluechti chrankhafti egoismus z'öberwinde. de verstand schittered eifach da dra, es brucht öpis wo tüüfer liit. es brucht inneri ruhe und friede. die igebig wo du verlangsch, dafsch ja ned verlange well du dich durch das verchrampfsch.sie werd cho! die gwössheit eleige sett der es stöckli friede geh. verlang ned en bewiis oder fakte, well sich dänn din verstand schoweder d'kontrolle öber das ganze schnapped. sorg für usglich, lös allfälligi energiebarriere i dim körper met usreichend sport, bewegig und lass dini agressione use wo sich natürlicherwiis im körper astaued.
nightdance
Beiträge: 22
Registriert: Do 23. Sep 2010, 10:46
Wohnort: Schänis

Re: Partnersuche an einer Goa (eine Analyse)

Beitrag von nightdance »

J. Void hat geschrieben:ich känne die gedankegäng ^^ be mir hät sich öber langi zit en extreme hass entwickled ufd mänschheit, ufd gsellschaft und die hüchelei, de ganzi unnötigi dreck wo da tag für tag umegschlüdered werd uf dere chugle. aber es esch ken wäg, de inneri konflikt, das thema mit denke z'löse. de verstand schitered immer a dem paradoxe, das öpis so eifachs so schwer esch. me muess ja ned bejahe was da usse passiert, weme akzeptiert asd mensche und s'kollektive bewusstsii ned so wit esch, es gmeinsam z'finde und de verfluechti chrankhafti egoismus z'öberwinde. de verstand schittered eifach da dra, es brucht öpis wo tüüfer liit. es brucht inneri ruhe und friede. die igebig wo du verlangsch, dafsch ja ned verlange well du dich durch das verchrampfsch.sie werd cho! die gwössheit eleige sett der es stöckli friede geh. verlang ned en bewiis oder fakte, well sich dänn din verstand schoweder d'kontrolle öber das ganze schnapped. sorg für usglich, lös allfälligi energiebarriere i dim körper met usreichend sport, bewegig und lass dini agressione use wo sich natürlicherwiis im körper astaued.
Ich hetts nöd besser usdrucke chönne... Bravo =D>
Das Gleichgewicht zwischen sich selbst und dem Rundherum zu erreichen ist sehr schwierig, doch wenn es einmal gefunden ist, kann man alles dafür tun die Waagschalen der Seele und des Verstandes auch weiterhin im Gleichgewicht zu halten.
Xotix
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 448
Registriert: Do 28. Jan 2010, 23:11

Re: Partnersuche an einer Goa (eine Analyse)

Beitrag von Xotix »

Also ich glaub lüt azquatsche andere goa isch die eifachsti üebig ^^

din ivcm oder wieauimemr isch komisch.
miaumiau
Benutzeravatar
J. Void
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 192
Registriert: Sa 20. Feb 2010, 13:52
Wohnort: Mindscape

Re: Partnersuche an einer Goa (eine Analyse)

Beitrag von J. Void »

nightdance hat geschrieben:
J. Void hat geschrieben:ich känne die gedankegäng ^^ be mir hät sich öber langi zit en extreme hass entwickled ufd mänschheit, ufd gsellschaft und die hüchelei, de ganzi unnötigi dreck wo da tag für tag umegschlüdered werd uf dere chugle. aber es esch ken wäg, de inneri konflikt, das thema mit denke z'löse. de verstand schitered immer a dem paradoxe, das öpis so eifachs so schwer esch. me muess ja ned bejahe was da usse passiert, weme akzeptiert asd mensche und s'kollektive bewusstsii ned so wit esch, es gmeinsam z'finde und de verfluechti chrankhafti egoismus z'öberwinde. de verstand schittered eifach da dra, es brucht öpis wo tüüfer liit. es brucht inneri ruhe und friede. die igebig wo du verlangsch, dafsch ja ned verlange well du dich durch das verchrampfsch.sie werd cho! die gwössheit eleige sett der es stöckli friede geh. verlang ned en bewiis oder fakte, well sich dänn din verstand schoweder d'kontrolle öber das ganze schnapped. sorg für usglich, lös allfälligi energiebarriere i dim körper met usreichend sport, bewegig und lass dini agressione use wo sich natürlicherwiis im körper astaued.
Ich hetts nöd besser usdrucke chönne... Bravo =D>
ghöri gern, danke :-)
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: Partnersuche an einer Goa (eine Analyse)

Beitrag von Sky »

Wisst ihr, vielleicht würdet ihr mehr punkten, wenn ihr folgendes machen würdet:

ehrlich aufrecht und mit einem netten lächeln im Gesicht auf die frau angebetete zugehen und sie zum essen einladen (so viel sollte sie euch schon wert sein, finde ich. ich hab ja schonmal erwähnt, dass "nur ficken" nich is.)
Das wird sie sowieso gern annehmen, wenn ihr dann essen geht könnt ihr automatisch reden und ihr könnt sie anflirten und ihr komplimente machen und sicher bekommt ihr auch ein paar.
dann kommt sie vielleicht sogar mit zu euch nach hause...
oder wird sich ein zweites mal mit euch treffen, so a la "ich bin kein billiges flittchen" - obwohl es das heutzutage eher selten gibt.
Benutzeravatar
Sky
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 370
Registriert: So 17. Jan 2010, 21:36

Re: Partnersuche an einer Goa (eine Analyse)

Beitrag von Sky »

und luege dass nid das passiert:

Du häsch meh verdiant als sonen Typ wo dier hüt alles verspricht,
wo jede Gfalle versifft, sis Wort nit haltet, er brichts,
wenner in fremde Better pennt und was mit anderne hett,
chan er wohl guet uf di verzichte wie uf all din Respekt,
wirsch du nur wie Dreck behandlet liits nit nur an diar,
oft isch de Unterschied sehr chlii zwüschet naiv und verliebt,
selbst wenn di früehner gfrogt hesch,
wies wär, wennd es Chind vo ihm kriegsch,
er hett sich bis hüt vieles gleistet und du ihn drum nit verdient...


und das au nit:

Er isch an liaba Siach, sones richtigs Herz vonere Seel,
und du weisch, ihn bi Stanga zhalta isch kei schlechti Idee,
denn er macht alles für di, will er nit nei säga chan,
er hett nonie au nur di gringsti Gegeleistig verlangt,
dass sich das so schnell nit grad ändere wür, dass lüüchtet au ii,
will er halt recht in di verschosse, aber schüch isch wie dSchwii,
wenn morn no wer zum züügle bruuchsch,
weisch scho wem telefoniersch,
und luegsch nomol drüber weg, dass er was Bessers verdient...
Benutzeravatar
Inexpressible
Beiträge: 36
Registriert: Di 1. Feb 2011, 10:45

Re: Partnersuche an einer Goa (eine Analyse)

Beitrag von Inexpressible »

BuddhaNature hat geschrieben:
Fallen Angel 3 hat geschrieben:warum?
ist doch sowas von klar... na weil die frauen an einer goa eh alle nur aufs gleiche aus sind...
ficken, bumsen und noch nachher noch ein wenig vögeln :^o
Och ... und ich dachte es gänge nur um Drogen :-k
Bild
Antworten