wer hat den frühling verpasst? :P

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: wer hat den frühling verpasst? :P

Beitrag von 604freund/Psykas »

interessante thread, luschtig isch das ich die früeligsgfühl erscht jetzt, also im herbscht entwickle O:) sehne mich teilwiise nach nöchi, wärmi, kuschle, wasi de ganz früelig und summer nid wörkli verspürt han... hans gnosse dasi elei bi, cha mache wanich wott, am sunti morge in usgang de ganz tag umegumpe und fäschte... jetzt wotis zwar immer no :lol: aber wer lieber zweisam als einsam... :? vilecht hets aber au mit mire allgemeine laag ztue... es isch was am tue, überall hani sgfühl, au bi mir... und darum bini vilech wider offner für es abentür oder au meh... interessant das bi mir zbeobachte... vielcht liits aber au a de begegnig mit de "N" woni nach langem wider mal gseh han... :-k go jetzt par taag as meer und denn luege mer was mitmer passiert weni wider retour bi... 8)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
firetiger
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 67
Registriert: Sa 14. Apr 2007, 18:55
Wohnort: erde

Re: wer hat den frühling verpasst? :P

Beitrag von firetiger »

i gschpoere de fruelig emmer wen i an e bestemmti frau daenke ! i set sie nor weder emol gseh das i ehre da entlich mol choenti saege.
..Bem Bass esch es wie e de metzg, Echli meh esch au Guet...
Benutzeravatar
taratatam
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 185
Registriert: Mo 6. Dez 2010, 15:36
Wohnort: Interlaken

Re: wer hat den frühling verpasst? :P

Beitrag von taratatam »

sobald i luscht uf sache mit zimt bechume weisi das de herbst da isch :)
hmmm zimt :ove:
..::Full(Mo)On::..
Antworten