Dark-Psy-Love?

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
BeSoWeniBe
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 76
Registriert: Fr 4. Nov 2011, 14:19

Re: Dark-Psy-Love?

Beitrag von BeSoWeniBe »

Oukeiii... Da bini au iiverschtande mit Adminstrator =D> Vorschlag: Ab hütt söll sFolgendi nüme erlaubt sii daa:1. Keini spitzi (hätt NÜT mit Sex ztue Boys!) Formuliärige meh...2. Ironie (hätt NÜT mit Iron Maiden ztue Freaks!) isch Verbotte...3. Eckä und Kant-ä (hätt NÜT mit PhilosiphieLiteratä ztue dT.Duden's!) sind i sämtliche Texte zUnterlaa...und 4. sMotto über Allem söll sii, - "MAKE AU IM MYSTICALFORUM NUME NA LOVE, NOT WAR!!!"... So. Und drmit Adminstrator und Spacelove Sich trotz All däne leider scha textetä, AllerÜbelschte Boshaftigkeitä und Gemeinheitä gliich na chönd wi dä Reschtä vam MF ufs näxschti Party-Weekend freue, und nid deswägä münd Depro sii, na DAS da: Ey Spacelove bisch dä Geilschti Siäch 4 Eva, dinä voll Freakigi Text hätt mi tüüf berüehrt...I Machs wänni döf ganz genau So irgendwennmale. Isch än Super Plan wott häsch. dLadys wärdit Dir en Masse zu Füessä ligge, wänns nume machsch...Und ah ja, bevori sfascht sWichtigscht vergässe: Du + Ich + Adminstrator + Alli MF Mitglieder + au dBsuecher sind AlliMitenand nume UuuuuNettNettNettNett + gaaaaanz fescht Liäbi!!! Kisses! /happy /happy /happy /happy /happy
Benutzeravatar
Omline
dj
dj
Beiträge: 526
Registriert: Sa 25. Okt 2003, 16:24
Wohnort: Zurich Highlands
Kontaktdaten:

Re: Dark-Psy-Love?

Beitrag von Omline »

Ey Leute, wie könnt ihr eigentlich das Verhalten eines Menschen werten, den ihr nicht persönlich kennt? Echt traurig, solches Benehmen...

:-(

@Spacelove: Irgend einisch find s Glück eim
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Re: Dark-Psy-Love?

Beitrag von abraxas »

BeSoWeniBe hat geschrieben:...

:(


Du schreibst hier über einen Menschen der Gefühle hat und ein komplexes, reiches Innenleben. Genauso wie du. Hast du dir schon überlegt, dass deine Worte verletzend sein könnten, auch wenn du es witzig meinst? Oder machst du dich doch eher ein wenig lustig, so wie auf einem Pausenplatz, über eine vielleicht etwas unbeholfene Formulierung und nicht ganz korrekte Rechtschreibung?

Das was Spacelove hier gemacht hat braucht viel mehr Mut als so einen Kommentar zu verfassen wie Deinen.
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
BeSoWeniBe
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 76
Registriert: Fr 4. Nov 2011, 14:19

Re: Dark-Psy-Love?

Beitrag von BeSoWeniBe »

Leuchtherz hätt Rächt - nur liess mal zwüsche mine Ziile...Luegsch male. Mit dem Text vor Weltenseglerin bini au überhaupt nit iiverschtande. Es döff devoh uusgange wärde dass Sie bis hütt auwä nit male übere ZüriSee gsäglet isch...Wäris Anders, hätt Sie uf Ihrne Reise über dWältmeer beschtimmt ganz Vieli Anderi Boot und Schiff aatroffe. Vor chlienschtä NussSchalä bis zum MegaTanker...Sie wäri a jenschte Inslä vor Anker gange. Bewohnbare paradiesisch Schönä aber au settnigä nur us Nacktem Fels...WÄRI Sie tatsächlich scho um dWält gsäglet, wäri sie All dene verschiedenä Mänsche uf See wiä au denä uf Eiland läbende begägnet...!!! Sie hätti erkannt, dass dr EINZIG WAHRI SCHATZ WO SIE HÄTTI CHÖNNE HEI BRINGÄ, dERKENNTNISS ISCH, DASS JEDE + JEDI FÜR SICH EINZIGARTIG UND ZUGLIICH WUNDERBAR ISCH...!!! Sie hätti erkannt, dass das wo dWält wiä mir Mänsche sie döfit erfahrä und sie gsänd, - en Verbund vo villnä Einzelnä sind...Sie wüssti, dass ALLI MÄNSCHE JA SOGAR ALLI LÄBEWESÄ, JEDES FÜR SICH I SINRE EIGETE VOLLKOMMEHEIT, EIN TEIL ISCH VOM GANZE...!!! Und wär Sie scho meh als einmal um dWält gsäglet wüssti Sie evtl. au, - dass genau diä a Anderne um Eim sälber ume feschtgschtellte Abwiichigä und Differänze zum eigetä "Ich" das sind, was sLäbe anSich uusmacht. Es isch das wo wider im Ganze, im Universum vereint, dWält am Dreihe bhaltet...!!!
Drum ich BeSoWeniBe...und läbe das au ganz bewusst...Au Du Spacelove fahrsch SO immer am Beschtä...Bes Dich sälber und "Alles wird gut!!!" - ps: miär 2 alte Hase wüssit ja Wo das vor langer Ziit in Züri ar Wand gschtande isch....
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: Dark-Psy-Love?

Beitrag von illusion »

:-D
there is nothing real outside our perception of reality
Pufflibäng

Re: Dark-Psy-Love?

Beitrag von Pufflibäng »

Omline hat geschrieben:Ey Leute, wie könnt ihr eigentlich das Verhalten eines Menschen werten, den ihr nicht persönlich kennt? Echt traurig, solches Benehmen...

:-(
Aber natürlich kann man das Verhalten eines Menschen werten, den wir nicht kennen. Den Menschen an sich (seine Persönlichkeit etc.) können wir nicht werten - aber sein Verhalten, oder noch besser: Den ersten Eindruck.

Der erste Eindruck muss aber überhaupt nicht seine Persönlichkeit wiederspiegeln. Wenn ich zum Beispiel eine ruhige Seele bin, und einmal vor fremden Personen agressiv werde, dann ist der erste Eindruck: Ich bin agressiv - obwohl ich ja eigentlich genau das Gegenteil bin.

Ich hoffe, du verstehst was ich meine. ;)
Leuchtherz
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1966
Registriert: Mo 5. Jul 2010, 17:07
Wohnort: Haus WG am Berg

Re: Dark-Psy-Love?

Beitrag von Leuchtherz »

mmmh... :-k
muss man(n) sich hier eigentlich angesprochen fühlen bei diesem Thread.
Abraxas hat schon recht, es braucht mut seine belangen hier so kund zu tun.

Das Weltenseglerin sich in der Person als Frau angesprochen fühlt und ihren eindruck zum Thread schreibt ist noch verständlich, obwohl ich persönlich finde man müsste den text nicht so auseinander schrauben oder die fehler aufzeigen die man darin sieht. ein einfaches "ich als Frau fühle mich durch diesen text nicht wirklich angesprochen" würde vielleicht genügen. Aber auch sie ist einfach wie sie ist, und deshalb auch nicht weiter oder überhaupt nicht gesegelt in ihrem leben.

wer denkt er habe erkannt hat den weg der erkenntnis verlassen.
und mal ehrlich, wer wünscht sich einen unatraktiven dummen parter an seine seite?
Man wünscht sich jemanden der einem selbst entspricht und versteht und das wird man nur finden wenn man sich selbst ist. ob man nun jetzt manchmal einwenig verkrampft oder euphorisch oder impulsiv oder fixiert ist, egal, es wird genau das gegenüber anziehen die diese Eigenschaften an einem lieben kann.

Deshalb sind doch tips für die "richtige" Partnersuche ja eher für einem selbst gedacht und gefühle der abneigung eher einfach ein "Du entsprichst mir nicht"
Zuletzt geändert von Leuchtherz am Mi 23. Nov 2011, 12:33, insgesamt 4-mal geändert.
Verzweifle nicht an der Gewichtigkeit der Dinge,
neben Elefanten gibt's auch

SchMetteRlinge

(Harry Pegas)
Benutzeravatar
Omline
dj
dj
Beiträge: 526
Registriert: Sa 25. Okt 2003, 16:24
Wohnort: Zurich Highlands
Kontaktdaten:

Re: Dark-Psy-Love?

Beitrag von Omline »

Pufflibäng hat geschrieben:Aber natürlich kann man das Verhalten eines Menschen werten, den wir nicht kennen. Den Menschen an sich (seine Persönlichkeit etc.) können wir nicht werten - aber sein Verhalten, oder noch besser: Den ersten Eindruck.
Wer hat denn die Gabe, völlig losgelöst des Menschen sein Verhalten zu werten? Und auch wenn es gelänge, es brächte nichts, da der betroffene Mensch die Wertung immer auf sich bezieht, schliesslich wird sein Verhalten gewertet. Auch aussenstehende Personen, welche diese Wertung mitbekommen, schliessen auf diese Person. Und überhaupt, nach was wird gewertet? Nach welchem Massstab? Nach dem eigenen Verhalten?
Pufflibäng

Re: Dark-Psy-Love?

Beitrag von Pufflibäng »

Es geht gar nicht darum, die Gabe inne zu haben! Es reicht die Erkenntnis, dass Verhalten & Charakter einer Person nicht äquivalent sind. Das man sich ein Bild über einer Person machen kann, und dieses Bild vollkommen falsch sein kann!

Gewertet wird individuell - nach meinen Werten; was mich anspricht oder nicht. Meine Werte sind aber nicht die gleichen wie deine. Somit entstehen ganz unterschiedliche Ansichten.

Spacelove hat uns den Input gegeben, welchen wir werten können. Weltenseglerin hat diesen Input auseinandergenommen, gewertet - und nicht die Person.
BeSoWeniBe
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 76
Registriert: Fr 4. Nov 2011, 14:19

Re: Dark-Psy-Love?

Beitrag von BeSoWeniBe »

Findä sWichtig male zwüschedur feschtzhalte, dass ALLEs wani bishär zum Spacelove + Sine ehrlich u offesichtlich vo Härze im GoaFlirt uusdrucktä Wünsch, textet han, au gnau SO empfindä und au gnau SO schtah lah...Lässit resp.eher Gsänd und Interpretiärit Da Gwüssni frei und ohni jeglichi nachvollzieähbari Grundlagä grad das was Sie wänd, - oder "wiä grad der Wind (vor Admin Siite!) weiht..."??? Darf ichs mir erlaube male folgendi Frage in Ruum zSchtellä? - han sälber grad zimli di Müeh + chan si nume zum Teil Beantwortä...! :-k Wäri jedoch für mi und chan mer vorschtelle au für de Spacelove, und sicher au für sGanzi MF Interessant WAS Ihr wo da am dezue dänkit...!? Erste Frage: Um WAS, oder besser UM WÄGE WAS, GAHTS DA sicher nit...? Gahts drum dass en "Weltenseglerin" (offensichtlich Weiblich...) mit Ihrem schamlose FrontalAagriff gäge es Anders MF Mitglied (offensichtlich Männlich...), - Niveau+auReschpäktmässig Ihres Sägelboot schprichwörtlich chan zunderscht Unde am MeeresGrund versänke, tüüfer gahts gar nümme, - und dett dänn frisch fröhlich am tüüfschte Punkt vor Ärde OHNI JEGLICHI REPRESSALIE SEITENS ADMIN., Ihri EmanzeGiftPfiel über längeri Ziit chan am Spacelove is Fleisch jage...??? Und was usser chli schpassigs Geplänkel passiärt? GAR REIN NÜT...! Ich frag da dRundi, Warum ned? Getraut sich Admin anere Frau nit "dr Tarif dürezgäh!" - Ich schla vor, lässids Alli male naeinisch dure, - dr Tarif, - "so wäge Rächtschriebig(!!!),/wiä ufm Pauseplatz.../du bisch verletzend/ und wärtend + so wiiter..", - kassiärt guet 4 Täg schpöter es Anders MF Mitglied im Forum e dem Fall halt ich...Tja!? Einä faht a mit dissä und ruckzuck schtahsch am Pranger! Wiä dRabe Meuti dr entflogni farbigi Papagei gnadelos zTodhackid, - Ganz genau eSo...! Letschti Frag: sGaht doch um am Spacelove sini Sach? Oder??? BeSoWeniBe+BeSoEntTüscht
Pufflibäng

Re: Dark-Psy-Love?

Beitrag von Pufflibäng »

Keine Ahnung! Ich kann es persönlich nehmen, oder nicht. Ich kann mich darüber aufregen oder darüber lachen. Jeder so wie er will. Ich denke kaum, dass Spaceloves Ego angekratzt sein wird .... Ich zu meinem Teil, fand es amüsant. Ich kann es aber verstehen, wenn andere das weniger lustig fanden oder immer noch finden.

Von welchem Tarif redest du? :wink:
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: Dark-Psy-Love?

Beitrag von illusion »

BeSoWeniBe hat geschrieben:WÄRI Sie tatsächlich scho um dWält gsäglet, wäri sie All dene verschiedenä Mänsche uf See wiä au denä uf Eiland läbende begägnet...!!! Sie hätti erkannt, dass dr EINZIG WAHRI SCHATZ WO SIE HÄTTI CHÖNNE HEI BRINGÄ, dERKENNTNISS ISCH, DASS JEDE + JEDI FÜR SICH EINZIGARTIG UND ZUGLIICH WUNDERBAR ISCH...!!! Sie hätti erkannt, dass das wo dWält wiä mir Mänsche sie döfit erfahrä und sie gsänd, - en Verbund vo villnä Einzelnä sind...Sie wüssti, dass ALLI MÄNSCHE JA SOGAR ALLI LÄBEWESÄ, JEDES FÜR SICH I SINRE EIGETE VOLLKOMMEHEIT, EIN TEIL ISCH VOM GANZE...!!! Und wär Sie scho meh als einmal um dWält gsäglet wüssti Sie evtl. au, - dass genau diä a Anderne um Eim sälber ume feschtgschtellte Abwiichigä und Differänze zum eigetä "Ich" das sind, was sLäbe anSich uusmacht. Es isch das wo wider im Ganze, im Universum vereint, dWält am Dreihe bhaltet...!!!
Drum ich BeSoWeniBe...und läbe das au ganz bewusst...
ich loh dich alte has no gärn loh witerschribe, het scho was, was du da vo dir gisch, aber genau i dem text findsch eigentli d lösig, vo dem wo d aprangerisch. viellicht ischs au d antwort druf. und wenn das anderi noni so erkannt hend, wie du, de chasch sie doch wohlgsinnt dem tag loh entgägesegle, a dems das au erkänne wärdet, ohni no schlimmer mit em finger uf sie z zeige, als sie uf öper ander. aber dadefür bruchts scho sehr viel sälbschterkänntnis. das findsch nid eifach irgendwo ufeme meer osse. und glaub au nid ufere insle ;)

liebe gruess...

und sorry, spacelove... wir müllen hier deinen thread zu [-o<
there is nothing real outside our perception of reality
Leuchtherz
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1966
Registriert: Mo 5. Jul 2010, 17:07
Wohnort: Haus WG am Berg

Re: Dark-Psy-Love?

Beitrag von Leuchtherz »

Ja um was gehts... es geht um den Thread von Spacelove und um die Wirkung auf andere was er schreibt.
Ich denke weltenseglerin und Spacelove haben ihre anliegen unter einander ausgemacht und jeder kann sich selbst ein bild dazu machen wie diese Menschen innerlich "ticken" bzw wie man das gelesene empfindet.

Und wenn man findet ein Forummitglied behandle ein anderes vorurteilig oder wertend dann sollte man ja selbst nicht dieses Mitglied niederer bewerten, sagen es sei so und so "tief, weit, unweit respeklos" usw
man könnte einfach sagen das man es nicht richtig findet wie bewertend der Post rüber kam. fertig. nach adims rufen und selbst jemanden erniedrigen wegen seinem verhalten erachte ich nicht für den richtigen weg sondern nur förderlich für weitere geplänkel. Die positionen der zwei betroffenen Personen war ja eigentlich geklärt.
Verzweifle nicht an der Gewichtigkeit der Dinge,
neben Elefanten gibt's auch

SchMetteRlinge

(Harry Pegas)
Benutzeravatar
spacelove
artist
artist
Beiträge: 241
Registriert: Di 21. Okt 2003, 20:39
Wohnort: psybern
Kontaktdaten:

Re: Dark-Psy-Love?

Beitrag von spacelove »

BeSoWeniBe hat geschrieben:Ey spacelove! Finde Du dusch di zFescht mit dim "Plan" under Druck setzä...Dänn bisch nume na verchrampft...Usserdem bini nit ganz sicher, ob Du - wänn dänn male anre Dark ändli di Frau wo Dinä hohä Aaschprüch entschpricht, entdeckt häsch, - dänn nit zimli schnäll sBitz überforderet bisch mit dr Situation...!?? Ich wäris auwä...Mit Dim Plan ganz Sicher!!! - Wiä gasch dänn vor? Gasch zum DJ und bittisch Ihn male 2 Schtund gaaanz liiisli zSounde um au sicher zsii, dass Dich Dine Schwarm au verschtaht...? Denn wenn Du wiä Du uusfüehrsch Jahrgang 76 häsch, weisch ja SICHER au scho Einiges übers Wese vor Frau...-dass äbe jetzt im Winter Nit chasch 2 Schtund veruse hocke mit Ihre a dChälti zum quatsche zB..!? Oder frögsch Du dr Veranschtalter öb Er bitte male für 20 Minute chan sLiächt aaschtelle, drmit Du na chasch abtscheggä ob di Aavisiärti Lady, au dänn immer na Visuell deckigsgliich isch mit Dim "Plan"...??? /ohaa Wird schwirig mit Dim "Plan", gmerksch's...!? Wünsche Dir trotzdem alles Gueti - vorAllem aber au Dinär Einschtigä Zuekünftigä... /doof

PS: Mit em "Freak" ischs ganz ähnlich wie mit em "Künschtler" oder am "guete Choch"...! Die Andere um Eim ume beschtimmet + vergänd Eim das Prädikat...! Süsch hinterlaats schnäll male en flaue Nachgschmack... /happy /happy /happy
Danke für deine meinung und anregung!
Ich liebe herausforderungen (Enneagramm Typ 8), klar geht es auch spontan aber ein plan ist auch immer eine Meinung und die hab ich eben, auch sag ich diese lieber als was zu erfinden.
Weil ich kälte nicht mag geh ich eben momentan an keine party und "give it a try" hier.
DJ muss ich nicht fragen wenn ich nen Live Act mache,ansonsten verlasse ich mich auf den geschmack des DJ's und Drücke mich mit Tanzen/Begeisterung aus.
Wenn sie die begeisterung teilt ist das schonmal ein "Green Flag", danach schau ich auf mein herz und kämpfe um sie.
Danke!
abraxas hat geschrieben:sind chli lieb zum spacelove, er isch en nette!
Danke Abraxas! Alles Fit? länger nicht mehr gesehn wat? hier alles beim aLten ;-)
Leuchtherz hat geschrieben:sind die Menschen ehrlich werden sie für ihre haltung kritisiert, bis sie sich nicht mehr trauen offen zu sein. Er redet ja über sich und er wird das bekommen was er sucht. man sagt er sei zu fixiert und zu geplant und schlägt andere strategien vor die auch einem plan gleichen. wieso stört man sich wohl über seinen "plan"?
Danke! Xactly! Lieber Echt mit maken als Fake ohne Fakten! kein oder Plan B ist für Betamännchen ;-)
BeSoWeniBe hat geschrieben:Oukeiii... Da bini au iiverschtande mit Adminstrator =D> Vorschlag: Ab hütt söll sFolgendi nüme erlaubt sii daa:1. Keini spitzi (hätt NÜT mit Sex ztue Boys!) Formuliärige meh...2. Ironie (hätt NÜT mit Iron Maiden ztue Freaks!) isch Verbotte...3. Eckä und Kant-ä (hätt NÜT mit PhilosiphieLiteratä ztue dT.Duden's!) sind i sämtliche Texte zUnterlaa...und 4. sMotto über Allem söll sii, - "MAKE AU IM MYSTICALFORUM NUME NA LOVE, NOT WAR!!!"... So. Und drmit Adminstrator und Spacelove Sich trotz All däne leider scha textetä, AllerÜbelschte Boshaftigkeitä und Gemeinheitä gliich na chönd wi dä Reschtä vam MF ufs näxschti Party-Weekend freue, und nid deswägä münd Depro sii, na DAS da: Ey Spacelove bisch dä Geilschti Siäch 4 Eva, dinä voll Freakigi Text hätt mi tüüf berüehrt...I Machs wänni döf ganz genau So irgendwennmale. Isch än Super Plan wott häsch. dLadys wärdit Dir en Masse zu Füessä ligge, wänns nume machsch...Und ah ja, bevori sfascht sWichtigscht vergässe: Du + Ich + Adminstrator + Alli MF Mitglieder + au dBsuecher sind AlliMitenand nume UuuuuNettNettNettNett + gaaaaanz fescht Liäbi!!! Kisses! /happy /happy /happy /happy /happy
Depro giebts sowiso nicht,ein wenig genervt war ich aber schon,weil egal wo man ist, immer kommen diese nörgler und jammerer....das ist wie musik oder sprache,,,man muss sie erst lernen zu verstehn bevor man seine meinung dazu geben kann.
Kisses back!
Omline hat geschrieben:Ey Leute, wie könnt ihr eigentlich das Verhalten eines Menschen werten, den ihr nicht persönlich kennt? Echt traurig, solches Benehmen...

:-(

@Spacelove: Irgend einisch find s Glück eim
Genau! und vorallem was bringt die bewertung diesen bewertern?
Wenn mir jemand nicht passt ist es manchmal besser keine energy dafür aufzuwenden,
man trifft sich ja sowiso später im jenseits! ;-)
abraxas hat geschrieben:
BeSoWeniBe hat geschrieben:...

:(


Du schreibst hier über einen Menschen der Gefühle hat und ein komplexes, reiches Innenleben. Genauso wie du. Hast du dir schon überlegt, dass deine Worte verletzend sein könnten, auch wenn du es witzig meinst? Oder machst du dich doch eher ein wenig lustig, so wie auf einem Pausenplatz, über eine vielleicht etwas unbeholfene Formulierung und nicht ganz korrekte Rechtschreibung?

Das was Spacelove hier gemacht hat braucht viel mehr Mut als so einen Kommentar zu verfassen wie Deinen.
Nochmal Danke! Du bist einfach schon ein menschenversteher,voher daS wohl kommt ;-)
Mut brauchte es eigentlich nicht, ich hätte eher angst es nicht gesagt zu haben.
BeSoWeniBe hat geschrieben:Leuchtherz hätt Rächt - nur liess mal zwüsche mine Ziile...Luegsch male. Mit dem Text vor Weltenseglerin bini au überhaupt nit iiverschtande. Es döff devoh uusgange wärde dass Sie bis hütt auwä nit male übere ZüriSee gsäglet isch...Wäris Anders, hätt Sie uf Ihrne Reise über dWältmeer beschtimmt ganz Vieli Anderi Boot und Schiff aatroffe. Vor chlienschtä NussSchalä bis zum MegaTanker...Sie wäri a jenschte Inslä vor Anker gange. Bewohnbare paradiesisch Schönä aber au settnigä nur us Nacktem Fels...WÄRI Sie tatsächlich scho um dWält gsäglet, wäri sie All dene verschiedenä Mänsche uf See wiä au denä uf Eiland läbende begägnet...!!! Sie hätti erkannt, dass dr EINZIG WAHRI SCHATZ WO SIE HÄTTI CHÖNNE HEI BRINGÄ, dERKENNTNISS ISCH, DASS JEDE + JEDI FÜR SICH EINZIGARTIG UND ZUGLIICH WUNDERBAR ISCH...!!! Sie hätti erkannt, dass das wo dWält wiä mir Mänsche sie döfit erfahrä und sie gsänd, - en Verbund vo villnä Einzelnä sind...Sie wüssti, dass ALLI MÄNSCHE JA SOGAR ALLI LÄBEWESÄ, JEDES FÜR SICH I SINRE EIGETE VOLLKOMMEHEIT, EIN TEIL ISCH VOM GANZE...!!! Und wär Sie scho meh als einmal um dWält gsäglet wüssti Sie evtl. au, - dass genau diä a Anderne um Eim sälber ume feschtgschtellte Abwiichigä und Differänze zum eigetä "Ich" das sind, was sLäbe anSich uusmacht. Es isch das wo wider im Ganze, im Universum vereint, dWält am Dreihe bhaltet...!!!
Drum ich BeSoWeniBe...und läbe das au ganz bewusst...Au Du Spacelove fahrsch SO immer am Beschtä...Bes Dich sälber und "Alles wird gut!!!" - ps: miär 2 alte Hase wüssit ja Wo das vor langer Ziit in Züri ar Wand gschtande isch....
Auch wenn ich jemand nicht mag weiss ich doch das wir "ONE" sind.
illusion hat geschrieben::-D
:D
Pufflibäng hat geschrieben:
Omline hat geschrieben:Ey Leute, wie könnt ihr eigentlich das Verhalten eines Menschen werten, den ihr nicht persönlich kennt? Echt traurig, solches Benehmen...

:-(
Aber natürlich kann man das Verhalten eines Menschen werten, den wir nicht kennen. Den Menschen an sich (seine Persönlichkeit etc.) können wir nicht werten - aber sein Verhalten, oder noch besser: Den ersten Eindruck.

Der erste Eindruck muss aber überhaupt nicht seine Persönlichkeit wiederspiegeln. Wenn ich zum Beispiel eine ruhige Seele bin, und einmal vor fremden Personen agressiv werde, dann ist der erste Eindruck: Ich bin agressiv - obwohl ich ja eigentlich genau das Gegenteil bin.

Ich hoffe, du verstehst was ich meine. ;)
Behind Closed Eyelids! ;-)

"ich als Ich ;) fühle mich durch diesen text *edit* angesprochen"
Omline hat geschrieben:
Pufflibäng hat geschrieben:Aber natürlich kann man das Verhalten eines Menschen werten, den wir nicht kennen. Den Menschen an sich (seine Persönlichkeit etc.) können wir nicht werten - aber sein Verhalten, oder noch besser: Den ersten Eindruck.
Wer hat denn die Gabe, völlig losgelöst des Menschen sein Verhalten zu werten? Und auch wenn es gelänge, es brächte nichts, da der betroffene Mensch die Wertung immer auf sich bezieht, schliesslich wird sein Verhalten gewertet. Auch aussenstehende Personen, welche diese Wertung mitbekommen, schliessen auf diese Person. Und überhaupt, nach was wird gewertet? Nach welchem Massstab? Nach dem eigenen Verhalten?
Ich denke die meisten schauen erstmal was für sie rausspringt, manche mehr manche weniger, wenn aber das geben und nehmen beiden gefählt dan würd ich sagen WIN!
Pufflibäng hat geschrieben:Es geht gar nicht darum, die Gabe inne zu haben! Es reicht die Erkenntnis, dass Verhalten & Charakter einer Person nicht äquivalent sind. Das man sich ein Bild über einer Person machen kann, und dieses Bild vollkommen falsch sein kann!

Gewertet wird individuell - nach meinen Werten; was mich anspricht oder nicht. Meine Werte sind aber nicht die gleichen wie deine. Somit entstehen ganz unterschiedliche Ansichten.

Spacelove hat uns den Input gegeben, welchen wir werten können. Weltenseglerin hat diesen Input auseinandergenommen, gewertet - und nicht die Person.
Wer kennt das nicht: da denkt man auf der arbeit erst "wasn dat für ein idiot" und später muss man feststellen der ist ja ganz cool! oder letzte woche bei ner frau: die wär nett! dan nach paar tage auf der arbeit: man was haste dir dabei gedacht,ist ja gar nicht so!
BeSoWeniBe hat geschrieben:Findä sWichtig male zwüschedur feschtzhalte, dass ALLEs wani bishär zum Spacelove + Sine ehrlich u offesichtlich vo Härze im GoaFlirt uusdrucktä Wünsch, textet han, au gnau SO empfindä und au gnau SO schtah lah...Lässit resp.eher Gsänd und Interpretiärit Da Gwüssni frei und ohni jeglichi nachvollzieähbari Grundlagä grad das was Sie wänd, - oder "wiä grad der Wind (vor Admin Siite!) weiht..."??? Darf ichs mir erlaube male folgendi Frage in Ruum zSchtellä? - han sälber grad zimli di Müeh + chan si nume zum Teil Beantwortä...! :-k Wäri jedoch für mi und chan mer vorschtelle au für de Spacelove, und sicher au für sGanzi MF Interessant WAS Ihr wo da am dezue dänkit...!? Erste Frage: Um WAS, oder besser UM WÄGE WAS, GAHTS DA sicher nit...? Gahts drum dass en "Weltenseglerin" (offensichtlich Weiblich...) mit Ihrem schamlose FrontalAagriff gäge es Anders MF Mitglied (offensichtlich Männlich...), - Niveau+auReschpäktmässig Ihres Sägelboot schprichwörtlich chan zunderscht Unde am MeeresGrund versänke, tüüfer gahts gar nümme, - und dett dänn frisch fröhlich am tüüfschte Punkt vor Ärde OHNI JEGLICHI REPRESSALIE SEITENS ADMIN., Ihri EmanzeGiftPfiel über längeri Ziit chan am Spacelove is Fleisch jage...??? Und was usser chli schpassigs Geplänkel passiärt? GAR REIN NÜT...! Ich frag da dRundi, Warum ned? Getraut sich Admin anere Frau nit "dr Tarif dürezgäh!" - Ich schla vor, lässids Alli male naeinisch dure, - dr Tarif, - "so wäge Rächtschriebig(!!!),/wiä ufm Pauseplatz.../du bisch verletzend/ und wärtend + so wiiter..", - kassiärt guet 4 Täg schpöter es Anders MF Mitglied im Forum e dem Fall halt ich...Tja!? Einä faht a mit dissä und ruckzuck schtahsch am Pranger! Wiä dRabe Meuti dr entflogni farbigi Papagei gnadelos zTodhackid, - Ganz genau eSo...! Letschti Frag: sGaht doch um am Spacelove sini Sach? Oder??? BeSoWeniBe+BeSoEntTüscht
Love not Grammathic...Right!
Pufflibäng hat geschrieben:Keine Ahnung! Ich kann es persönlich nehmen, oder nicht. Ich kann mich darüber aufregen oder darüber lachen. Jeder so wie er will. Ich denke kaum, dass Spaceloves Ego angekratzt sein wird .... Ich zu meinem Teil, fand es amüsant. Ich kann es aber verstehen, wenn andere das weniger lustig fanden oder immer noch finden.

Von welchem Tarif redest du? :wink:
+2 für dich! :-)
illusion hat geschrieben:
BeSoWeniBe hat geschrieben:WÄRI Sie tatsächlich scho um dWält gsäglet, wäri sie All dene verschiedenä Mänsche uf See wiä au denä uf Eiland läbende begägnet...!!! Sie hätti erkannt, dass dr EINZIG WAHRI SCHATZ WO SIE HÄTTI CHÖNNE HEI BRINGÄ, dERKENNTNISS ISCH, DASS JEDE + JEDI FÜR SICH EINZIGARTIG UND ZUGLIICH WUNDERBAR ISCH...!!! Sie hätti erkannt, dass das wo dWält wiä mir Mänsche sie döfit erfahrä und sie gsänd, - en Verbund vo villnä Einzelnä sind...Sie wüssti, dass ALLI MÄNSCHE JA SOGAR ALLI LÄBEWESÄ, JEDES FÜR SICH I SINRE EIGETE VOLLKOMMEHEIT, EIN TEIL ISCH VOM GANZE...!!! Und wär Sie scho meh als einmal um dWält gsäglet wüssti Sie evtl. au, - dass genau diä a Anderne um Eim sälber ume feschtgschtellte Abwiichigä und Differänze zum eigetä "Ich" das sind, was sLäbe anSich uusmacht. Es isch das wo wider im Ganze, im Universum vereint, dWält am Dreihe bhaltet...!!!
Drum ich BeSoWeniBe...und läbe das au ganz bewusst...
und sorry, spacelove... wir müllen hier deinen thread zu [-o<
Schon ok,eventuel sieht "SIE" ja durch den text einwenig mein wesen :-)

Somit Freu ich mich heut abend wieder auf weiter Communication hier!
Seit Lieb zueinander und bleibt euch Treu!

Beste Grüsse - Acidstorm
Zuletzt geändert von spacelove am Mi 23. Nov 2011, 17:19, insgesamt 2-mal geändert.
Avid Pro Tools 12.2 / OSX 10.11.3 / RME Fireface 400 / Event 20/20 BAS / Sennheiser HD25 /
Novation Launchcontrol XL / Roland A-49 / NI Maschine Jam / NI Komplete 10U / Waldorf Pulse 2 / Waldorf Nave

¤º°º°º¤ø,¸¸,ø¤º°º°º¤ø,¸¸,ø¤º°º°º¤ø,¸¸,

http://soundcloud.com/acidstorm-1
Pufflibäng

Re: Dark-Psy-Love?

Beitrag von Pufflibäng »

=D>
spacelove hat geschrieben:
Leuchtherz hat geschrieben:sind die Menschen ehrlich werden sie für ihre haltung kritisiert, bis sie sich nicht mehr trauen offen zu sein. Er redet ja über sich und er wird das bekommen was er sucht. man sagt er sei zu fixiert und zu geplant und schlägt andere strategien vor die auch einem plan gleichen. wieso stört man sich wohl über seinen "plan"?

Danke! Xactly! Lieber Echt mit maken als Fake ohne Fakten! kein oder Plan B ist für Betamännchen
/yo

Gefällt mir sehr gut!

1:1
Antworten