so jetzt wirds für mi a dä zit zum mi binde

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Antworten
bonsai834
Beiträge: 9
Registriert: So 10. Apr 2011, 18:28

so jetzt wirds für mi a dä zit zum mi binde

Beitrag von bonsai834 »

bin scho lang i dä goa scene und es macht mir je länger um so weniger spass goht eifach nüm ums glich wie frühner. /pille
Da i aber sehr gern es fraueli nebet mir hät wo dass lebe kennt und es eigentli au wieter wät führe aber halt chli dezenter und halt würckli die sache uslebe wos eigentli au drum goht. Aber irgetwie find i eifach ned die richtig fielicht bisch es jo du.

Ich gange gern a dä schöne wucheend id natur /happy packe min schloffsack mis zelt und esse mit um eifach könne abstelle da dwuche amigs sehr astrengend isch und mir da neui kraft git. /color

i has bis jetzt sehr gnosse für mich könne sie je länger um so me merk i dass mir die besser hälfti fehlt a minere site wo i da chan teile und au wieter i schöni stunde zweite will gnüsse.

so was wie iversucht kenn i nöd und weiss genau was i will bin 28 und wohne i dem wunderschöne städtli lichtensteig wo zmitzt i dä natur isch. wo mehr au mol super gut mit gittare und lagerfür en schöne obed a dä thur chan verbringe.

weli si fühlt sich agsproche und hät mol lust mi kenne zlerne freu mi über pn vo eu eventuell find i jo endli dä ersehnti hafe wo i chan adocke.

Peace love and happyness /color
Romanus
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 129
Registriert: Sa 14. Nov 2009, 13:20

Re: so jetzt wirds für mi a dä zit zum mi binde

Beitrag von Romanus »

Das häsch aso härzig bracht, chunt sicher guet für Dich!
bonsai834
Beiträge: 9
Registriert: So 10. Apr 2011, 18:28

Re: so jetzt wirds für mi a dä zit zum mi binde

Beitrag von bonsai834 »

jo denke au chund zit chund rot und dass ich jetzt eso wit bin um endli e gschiedi beziehig zu enem herzige fraueli wo sglich denkt wie ich chund au nöd eifach eso. Han aber glich angst ich hoff da cha mehr verstoh /frage
Romanus
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 129
Registriert: Sa 14. Nov 2009, 13:20

Re: so jetzt wirds für mi a dä zit zum mi binde

Beitrag von Romanus »

Du, für Torschlusspanik isch aso eidütig no zfrüeh. Du bisch ja 28, wänn de
Chummer mit 48 hättisch, würis eher verstah. Wie gseit, chunt sicher guet.
Wünsch Dr uf jede Fall viel Glück!
Uebrigens: diräkt aspräche, wänn Dr eini gfallt, isch immer guet. Sälbscht wänn's der no
so viel Müeh macht, was chasch scho verlüre? Sie chan ja nöd meh als "nei" säge.
Und sogar wänn der es paar Lüt zuelueget bim Aspräche und sälbscht wänns dänn
sogar no lachet, wänn abschiffsch: Im Prinzip bewunderets Dich für Din Muet! Chasch
also mit hocherhobenem Chopf wäglaufe, ä wänn en Chorb übercho häsch. Glaub mer
das bitte, ich weiss da, vo wasi rede
Gruess Romanus
Romanus
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 129
Registriert: Sa 14. Nov 2009, 13:20

Re: so jetzt wirds für mi a dä zit zum mi binde

Beitrag von Romanus »

p.s. Und ä wänn bim Aspräche schüchtern söttsch überecho:
Vieli Fraue findet das uuusüess, aso mach der kei Sorge
Antworten