Ex- Gspöndli

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?

Ich han mal welle fröge wie iers so händ mit euchne Ex-Fründe und Fründine?

- Voll de krach
8
9%
- Mer seid sich hoi und ciao
31
35%
- Mer isch no guet Kolleg
27
31%
- Me als en guete Kolleg
15
17%
- Mer hed es offes Verhältniss
7
8%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 88

Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Ex- Gspöndli

Beitrag von Melliandra »

Hallo zäme,

Ich han mal welle fröge wie iers so händ mit euchne Ex-Fründe und Fründine?

- Voll de krach
- Mer seid sich hoi und ciao
- Mer isch no guet Kolleg
- Me als en guete Kolleg
- Mer hed es offes Verhältniss. 8)
*poink*
Tarabas

Beitrag von Tarabas »

Jo das isch es guets Thema:

Ich denke es chunt immer drufa, wie und uns welche Gründ das mer sich trennt het.
Bi mine Exfründinne isch es verschiede, mit manche han gar kei Kontakt meh und mit anderne schono.
Krach hani mit keinere meh ( Zeit heilt alle wunden) :-)
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 355
Registriert: Sa 5. Aug 2006, 16:38
Wohnort: Am schöne Bielersee
Kontaktdaten:

Beitrag von Waldgnurpf »

Bi mir bewegt sich's zwüsche gueti kollege bis das si mi nümme wott xseh ... wiso au immer :lol:
Finges aber schön wennme no normau cha zäme rede und wider mau eis cha go zieh zäme. Der reiz ufnes verhältniss isch vo mire site här nid do.
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
Lyra
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 52
Registriert: Do 29. Sep 2005, 09:24
Wohnort: Bern und Aargau

Beitrag von Lyra »

Also ech hans eigentli met allne Ex-fünder relativ guet, nome zo eim hani öberhaupt kei Kontakt meh!
Ansonschte dänk ech, dass es mängisch eifach chli Zit brucht, aber en Mönsch wo mer mol gliebt hed, esch eim doch ned plötzli völlig egal, nor well mer nömme zäme esch! Bi mer esch das uf jede Fall so! Drom eschs mer au wechtig noch de Beziehig no en Basis z ha, wo mer sech chan begägne!

@Tarabas: Jo jo, gsehsch, sogar mer händs gschafft weder guet metenand uszcho :-D Ond das esch jo wörkli scho fascht es Wunder :-D Besch en liebe!
Idealismus ist die Gabe, Menschen so zu sehen wie sie sein könnten, wenn sie nicht so wären wie sie sind!
Benutzeravatar
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 508
Registriert: Fr 22. Sep 2006, 08:49
Wohnort: Land of Fantasy

Beitrag von Zauberhäxli »

Mä seit sich no hoi und ciao. Ich chum eigentlich no sehr guet us mit mim Ex. Nur isch öisi Beziehig scho paar Jahre sither, drum hämer öis chli us dä Auge verlore. Mir gsend öis villicht no eimal im Jahr und telefoniered öbe zweimal.

Ich han nöd gern Strit und vor allem nöd mit Ex-Fründä, schliesslich häsch dänand mal gliebt.
piraña

Beitrag von piraña »

Has mit kenere schlächt. Sind ja alli sooo lieb gsi. Wenn mer chli Abstand gwonne het und s einigermasse chli objektiv aluegt, de chamer au Sache vergä, die eim emal weh gmacht hend. Has aber au nid mit allne glich. Wobi gwundrig, was sie amo möched und glich nid bereit mich immerwieder z mälde. Osserdem isch e gwüssi Dischtanz no gsund-de het mer plötzlech enand soviel z verzelle. Ich wünsch jedere, dass es ihre guet goht, und sie jetz innere glücklechere, erfülltere Beziehig isch. Und, falls nid de Fall; de wenigschtens bald wieder das findt, was sie sich wünscht. Das isch ja gar nid eifach bi zig Milliarde Mönsche uf de Wält und mit all dene ablänkende Iflüss hützutags. Und osserdem wärdets mir ehe lang in Erinnerig bliebe- was bewirkt, dass sie irgendwie, irgendwo i mim Härz und mine Gedanke gar nid würklech Ex-Fründine sind.
Bhabrâ
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 74
Registriert: Di 21. Nov 2006, 15:21
Wohnort: Paradies

Beitrag von Bhabrâ »

Hmm
ich benütz dä usdruck ex-fründ gar ned. Ich han kei Ex-Fründ.
Für me sind das eifach Beziehige vo immer en afang hend u nie es endi den beziehig bestot ja immer, nur halt uf verschideni arte.
Be mer isches meischtens so dases ned uf ei Knall anders isch ,sondern üsi vorstellige, wäutasichte u erwartige langsam oder mängisch o schnellerwider getrennti wäge flüsse.
Darum hanis äuä mit allne immer no guet. Ich würd mi nie vo öperem trenne well er z.b no anderi beziehige zu froue füehrt.
Was selbstverständlich uf gägesitigkeit beruhe mues...
Naja die Eifersucht macht nur alles kaputt u vili schnalle das ned oder wends ned schnalle well für se treue sech extrem nur uf sexuelle beziehnd.
för mich isch treue wen en mensch für mich da isch wens mer schlächt gaht.

Ein Paradisvogel landet nur auf einer Hand die nicht nach ihm greift
Das GLÜCK kommt meist zu dieser Tür hinein, bei welcher man vergessen hat das mann sie offen gelassen hat.
--
Ein Paradisvogel landet nur auf einer Hand die nicht nach Ihm greift.
Benutzeravatar
Nejalan
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 80
Registriert: Fr 28. Jul 2006, 15:14
Wohnort: Mueter Ärde

Beitrag von Nejalan »

durch meinen "ex-freund" (was ich übrigens wirklich ein saublödes Wort finde) habe ich angefangen Goa zu hörn...ich konnte mich anfänglich überhaupt nicht mit dieser Musik anfreunden...als ich jedoch eine Verbindung dazu hatte, änderte sich dies schlagartig! wir waren nie zusammen an partys, ich fing jedoch an die vibes und strömungen zu lieben ;)

nur...nach 3 monaten war dann alles schnell wieder vorbei...er hat unsere beziehung nicht wirklich ernst genommen...auch wenn es damals so auf mich gewirkt hat als würde ein feuer brennen zwischen uns!

nach unserer trennung habe ich mich extrem zurückgezogen, blieb den ganzen winter über zu Hause...vor partys hatte ich angst...wollte ihm und damit meinen gefühlen nicht mehr begegnen! Trauer...wie einen Mauer
Nun habe ich meine Schwelle überwunden, kann wieder mit ihm sprechen..

Heute haben wir glücklicherweise ein relativ lockeres verhältniss...sehen uns zwar nur selten...aber es muss wahrscheinlich so sein...
Warum in die Ferne schweifen?
Sieh, das Gute liegt so nah.
Lerne nur das Glück ergreifen,
denn das Glück ist immer da.
Benutzeravatar
Aylon
administrator
administrator
Beiträge: 338
Registriert: Sa 18. Okt 2003, 14:51
Wohnort: ૐ Planet Earth ૐ
Kontaktdaten:

Beitrag von Aylon »

hi Melliandra!

ich habe mal aus deinem post eine umfrage gemacht. ich hoffe das ist ok :P
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

@bhabra: ich gsehn das ähnlich wie du, ich definier treui au nöd über d sexualität, sondern drüber, wie treu de mänsch mir i sim herz gägenüber staat. ich finds trotzdem verdammt schwer zum nää, wänn sich de mänsch womer gern hät, zu öpper anderem hiizoge fühlt und villicht sogar möcht e beziehig uufboue. ifersucht isch zwar scheisse, aber mega schwer z kontrolliere. ich bins scho sit jahre am üebe... :wink:
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Melliandra »

Shmahu hat geschrieben:@bhabra: ich gsehn das ähnlich wie du, ich definier treui au nöd über d sexualität, sondern drüber, wie treu de mänsch mir i sim herz gägenüber staat. ich finds trotzdem verdammt schwer zum nää, wänn sich de mänsch womer gern hät, zu öpper anderem hiizoge fühlt und villicht sogar möcht e beziehig uufboue. ifersucht isch zwar scheisse, aber mega schwer z kontrolliere. ich bins scho sit jahre am üebe... :wink:
Das sind mal weissi Wort. Das mer nöt sött iversüchtig sie und eigendlich
dänke, hei ich gnüsse die Ziet woni mit dem Mänsch han, aber ich
bin nid iversüchtig wenn er anderi Ziet (wie au immer) mit öberem anderscht
teilt, isch warschiendlich en schöne Gedanke aber öb das wirklich verhebt....

@Bhabra

Ich känne vieli Lüüd wo so dänked, bis ne mal de Ermel so vollkomme
ino gno hed, oder sie händ es Gspöndli gha wo halt ebe de körper-kontakt
au mit anderne us gläbt hed und denn uf eimal isch die schön Theori nümme
ganz ufgange.

Ich will dier das nid understelle, isch wohl wahr das mer de Paradiesvogel
nid sött i sperre, aber ich weiss nid öb de Mänsch für das gmacht isch...

Aber versueche (nid iversüchtig zie meini) chamer ja. :-)
*poink*
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Melliandra »

Aylon hat geschrieben:hi Melliandra!

ich habe mal aus deinem post eine umfrage gemacht. ich hoffe das ist ok :P
Meci, gueti Idee! :-)
*poink*
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

... hmm, hab jetzt mal "me als en guete kolleg" angekreuzt... ;-) Hatte heute erst grad ein Essen mit einer meiner Exen. Oder war das "Echsen"? *chr chr chr*

Hihi :P

Verstehen tu ich mich auf jeden Fall mit allen gut, auch wenn ich sie nicht viel sehe. Jede hat auf jeden Fall ihren Platz in meinem Herzen.

LG
Echsenherz
Benutzeravatar
%A%
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 185
Registriert: Mo 16. Okt 2006, 20:17

Beitrag von %A% »

Meine Grundsätzliche Einstellung in Beziehungen ist es das die Grundlage für Liebe Freundschaft sein muss und Freundschaft geht für mich über ein Leben hinaus. Liebe oder vielmehr verliebtsein ist ein vergängliches Gefühl und kann wenn die Grundlage einer tieferen Freundschaft nicht existiert schwehrlich neu entfacht werden.

Bis jetzt konnte ich das leben
Drachenherz hat geschrieben:Verstehen tu ich mich auf jeden Fall mit allen gut, auch wenn ich sie nicht viel sehe. Jede hat auf jeden Fall ihren Platz in meinem Herzen.
desshalb geht es mir genau gleich :wink:
Da ich jedoch meine eigenen Wege gehe kann ich auf die Fragen eigentlich gar nicht Antworten 8)

LG auch %A% (mal was anderes als Ohm) HIHIH
Bhabrâ
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 74
Registriert: Di 21. Nov 2006, 15:21
Wohnort: Paradies

Beitrag von Bhabrâ »

@ melliandra
lug i rede ned über theorie wienis gern het oder wie ig das gseh,
i rede us erfahrig mit dem ganze!
ha scho jenschti beziehige uf die art gfüehrt!
logisch isches ned immer eifach und ou ig ha eifersuchtsgfühl woni aber weis das si sinnlos si und eim ned witer bringe sondern nur im gegeteil es rissts use nand!
und weni eifersucht gschpüre den hinderfrogi mich selber und versuech de grund use zfinde.... und bes iezt beni immer druf cho das das alles nur verluschtängscht sind... wo eigentlich unnötig sind went würklich vomne mensch weisch das er di liebt.. und wens so wird si das en mensch di uf irgend e art verlot oder dini verluschtägscht berechtigit sind den het sowie so müsesse so si! s lebe geit witer.
Das GLÜCK kommt meist zu dieser Tür hinein, bei welcher man vergessen hat das mann sie offen gelassen hat.
--
Ein Paradisvogel landet nur auf einer Hand die nicht nach Ihm greift.
Antworten