Gsuecht wird en Naturfreak :)

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Antworten
Experience_of_life
Beiträge: 2
Registriert: Mo 17. Sep 2012, 11:44

Gsuecht wird en Naturfreak :)

Beitrag von Experience_of_life »

En guete Kolleg het mich (erscht 18i, blondi Locke & blaui Auge) ad Goa-Szene "häregfüehrt" und sit deete chumi nöme devoo los... Ich bin zwar kei typischi Goanerin (so vom Style här) aber d Denkahsätz sind di gliiche. Und will ich nonig so vill Lüt us dere Szene kenne (hoffe aber das änderet sich no) sueche mal uf dem Weg en nette Goaner ;) ich bin uuh gern ih de Natur usse, tuen klettere und fange jetzt denn mis Studium ah. Wenn ich dir (vorzugswiis au Stundet) sympathisch bin, meld dich doch mal per PN

Grüessli Lilly :)
You may say, I'm a dreamer... But I'm not the only one...
Pufflibäng

Re: Gsuecht wird en Naturfreak :)

Beitrag von Pufflibäng »

Was denkst du?
freak_84
Beiträge: 9
Registriert: Fr 28. Nov 2008, 21:34

Re: Gsuecht wird en Naturfreak :)

Beitrag von freak_84 »

@pufflibäng:

ne gute frage! Was ist eigentlich ein goaner, gibt es das überhaupt? Falls ja, haben alle "goaner" die gleichen denkansätze? Fragen über Fragen...
Benutzeravatar
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 294
Registriert: Sa 22. Aug 2009, 20:10

Re: Gsuecht wird en Naturfreak :)

Beitrag von Nichtlustig »

sie suecht halt eifach en naturfreak, öb das etz eine isch, wo eifach gern ide natur dus isch, öbs eine isch, wo sech nur natürlechi substanze inezieht oder eine, wo umweltwüsseschafte studiert oder sogar eine wo zwänzg jahr im wald gläbt hät, isch dänn villicht gar nöd so wichtig...

es wird scho die richtige lüüt azieh und eine vo dene wird sicher zu ihre passe, ich glaube, wänn sie sich i eine verliebt, ischs ihre dänn zimli egal, öb das en goaner us ihrere vorstellig devo, was en goaner isch und was nöd, isch oder nöd...

sorry gäll, fasses nöd als agriff uf, aber ich glaube sie würd sech meh über e p.n. vo dir freue als über sönigi frage...
freak_84
Beiträge: 9
Registriert: Fr 28. Nov 2008, 21:34

Re: Gsuecht wird en Naturfreak :)

Beitrag von freak_84 »

@nichtlustig

easy, fühl mi nid agriffe, und ich ha ihre sogar e PN gmacht vori do ins öffentliche mini froge postet ha und bi ganz lieb gsi ;) Glichzitig hani grad bock gha im öffentliche kli z provoziere, zum dr thread kli obezbhalte, sicher nid zum si azgriffe [-X

Notürlich hesch au du rächt mit däm wod schribsch; alles klar?

peace
FTisch
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 310
Registriert: Do 13. Sep 2012, 21:30
Wohnort: zur Zeit die Erde

Re: Gsuecht wird en Naturfreak :)

Beitrag von FTisch »

sie suecht halt eifach en naturfreak, öb das etz eine isch, wo eifach gern ide natur dus isch, öbs eine isch, wo sech nur natürlechi substanze inezieht oder eine, wo umweltwüsseschafte studiert oder sogar eine wo zwänzg jahr im wald gläbt hät, isch dänn villicht gar nöd so wichtig...

nei sie suecht nüt eifach en naturfreak, dä muss au nüt natürlechi substanze nä oder 20 jahr im wald gläbe ha, vorzugsweise Student söd er scho si, da isch sie rächt konkret... also alle studente flissig pn schribe
Antworten