seeleverwandti goanerin gsuecht <3

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Antworten
blingray
Beiträge: 17
Registriert: Fr 1. Jun 2012, 10:21

seeleverwandti goanerin gsuecht <3

Beitrag von blingray »

hallo zäme.. ich bin 20 suech endlich e seeleverwandti goanerin wo denkt wie ich... wo sich wi frisch verliebt fühlt wen si goa lost, wo offe isch fü neus im lebe gern ide natur isch und au gern outdoors gaht wie ich au.. bsuech nemmli meistens nur outdoors. so jetz zu mir. han 2 tattos eis devo s om ufem nacke. snakebites zungepiercing und na wiiteri. achte uf mis üssere ändre min style immr widr kli liebs crazy und speziell zsii und ohni goa chent mer s lebe iwie nimm richtig vorstelle.. wer hammer happy wen sich ebber melde wür mit mir d goa welt wiiter zentdecke und sich ev drus meh bilde kan. melded eu doch ier goanerinne da usse ned schüch si ich bisse ned :D
liebi grüess <3
d ray
blingray
Beiträge: 17
Registriert: Fr 1. Jun 2012, 10:21

Re: seeleverwandti goanerin gsuecht <3

Beitrag von blingray »

schad het sich na niemer gmeldet aber ich warte uf mini troi goanerin :D lg
Gänsehaut
Beiträge: 47
Registriert: Mo 11. Jun 2012, 16:18

Re: seeleverwandti goanerin gsuecht <3

Beitrag von Gänsehaut »

Wow, wow, wow du glaubst also noch an diesen ganzen Goazauber? crazyeye Ohne dir irgendwelche Hoffnungen nehmen zu wollen, jedoch bin
ich der Überzeugung, dass du dich vielleicht besser unter den ganz "normalen" Frauen (was heisst schon normal, gerade Frauen aus der Goaszene sind meistens
so was von 0815...) umschaust... Mag sein, dass du momentan von dieser Goa-Welle regelrecht mitgerissen wirst, dennoch, versprich dir nicht all zu viel von dem ganzen Licht und Liebe Theater... Meistens ist es nur eine aufgesetzte Show, weiter nichts!

Deshalb, versuche auch ein Auge offenzuhalten für die Mädels ausserhalb dieser möchtegern-Szene O:) Gruss.
The Dude

Re: seeleverwandti goanerin gsuecht <3

Beitrag von The Dude »

Heee da, jetz mach mer nöd no min Titel striitig!
http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.p ... =nervig%2A

:-D

Schöni Wiehnacht Dier
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: seeleverwandti goanerin gsuecht <3

Beitrag von nexus »

Gänsehaut hat geschrieben: Mag sein, dass du momentan von dieser Goa-Welle regelrecht mitgerissen wirst, dennoch, versprich dir nicht all zu viel von dem ganzen Licht und Liebe Theater... Meistens ist es nur eine aufgesetzte Show, weiter nichts!
bsp. morge/vormittag anre party, frägt di öper nachre zigi und gisch die letscht, irgendwenn möchtsch au wieder mal eis rauche und frägsch nachre zigi wild denksch es hät ja netti lüt da, bechunsch keini und gahsch hei.

anders bsp. bisch au anre party, zigis sind scho us doch kennsch öper wo na tabak hät zum chli bastle, denn frägt di öper nachre zigi. und wennt seisch nei aber, gahter hei, us dem grund, schad eigentli wennt findsch es wär na en nette mensch xi :-k

oder wennt xeh wirsch dass öpis häsch, häsch prompt e masse a bettler um di, das cha nerve, brücht es mass ;)
Liebe Respekt Anarchie
blingray
Beiträge: 17
Registriert: Fr 1. Jun 2012, 10:21

Re: seeleverwandti goanerin gsuecht <3

Beitrag von blingray »

Wens sho das forum git wiso ned efsch nutze ud nach lüt sueche wo glich denked und s gliche wend???
Xotix
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 448
Registriert: Do 28. Jan 2010, 23:11

Re: seeleverwandti goanerin gsuecht <3

Beitrag von Xotix »

nexus hat geschrieben:
Gänsehaut hat geschrieben: Mag sein, dass du momentan von dieser Goa-Welle regelrecht mitgerissen wirst, dennoch, versprich dir nicht all zu viel von dem ganzen Licht und Liebe Theater... Meistens ist es nur eine aufgesetzte Show, weiter nichts!
bsp. morge/vormittag anre party, frägt di öper nachre zigi und gisch die letscht, irgendwenn möchtsch au wieder mal eis rauche und frägsch nachre zigi wild denksch es hät ja netti lüt da, bechunsch keini und gahsch hei.

anders bsp. bisch au anre party, zigis sind scho us doch kennsch öper wo na tabak hät zum chli bastle, denn frägt di öper nachre zigi. und wennt seisch nei aber, gahter hei, us dem grund, schad eigentli wennt findsch es wär na en nette mensch xi :-k

oder wennt xeh wirsch dass öpis häsch, häsch prompt e masse a bettler um di, das cha nerve, brücht es mass ;)
ach, höret uf rauche und alles isch tiptop.

@threadstarter
blib ruhig optimistisch. de ander da hetder glaub nur wele sege das dgoaszene am arsch ishc unds kei spirit oder so meh git, wobi de ganz zauber sowieso immer widersprüchlich gsi isch. wen tier rede chönte ;) aaaaber egal, vil glück!
miaumiau
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: seeleverwandti goanerin gsuecht <3

Beitrag von nexus »

Xotix hat geschrieben: wen tier rede chönte ;)
chöntsch viel zit spare bims kennelerne, aber doch ischs e schöni zit ;)
@blingray: probiers doch mal mit ahspräche, bringt meh als im netz
Liebe Respekt Anarchie
blingray
Beiträge: 17
Registriert: Fr 1. Jun 2012, 10:21

Re: seeleverwandti goanerin gsuecht <3

Beitrag von blingray »

Merci e allne und p.s ich warte immrna und hoffe den ws git de goazauber odr wiso fühlt mr sich frisch verliebt wen mr goa ghOrt und da ohni droge?:))) und p.s i bi outdoorler und im winter sind fast ke kutdoors darum au eher keis aspreche :( lg
Antworten