Frauen an Goas

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Antworten
Stampfbueb
Beiträge: 1
Registriert: Sa 13. Jul 2013, 16:23

Frauen an Goas

Beitrag von Stampfbueb »

Hallo zusammen O:)

Ich gehe mit meine Freunden so 4 bis 5 mal im Jahr an eine Goa/Prog Party. Mir ist aufgefallen das sehr viele schöne Frauen an solchen Partys sind /happy

Am Burning Mountain habe ich eine wunderschönes Mädchen gesehen und i hatte keine Ahnung wie ich sie ansperchen sollte :-(
Weil an solchen Partys spielt ja die Musik die grösste Rolle und nicht das abschleppen von Frauen :-)

Meine Frage lautet jetzt: Wie würden Frauen an solch einer Party reagieren (Frauenmeinungen) ? :P Oder wi gehe ich am besten ein Gespräch ein? :)

Danke fürs Antworten

Stampfbueb (21)
Benutzeravatar
Gon Freeks
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 237
Registriert: So 2. Jan 2011, 00:24

Re: Frauen an Goas

Beitrag von Gon Freeks »

weisch den du was du vo de frau wotsch?????

also die meiste wend öpis sexuells vo de fraue und fanget den ah sudoku oder ich bin so harmonisch wie dini best fründinn spille wenns vor fraue stönd........

fraue sind wie en spiegel......red positiv mit ihne und sie redet positiv mit dir, bis langwilig und sie findet dich langwilig,bis nett und du bechunsch nettigkeit, bis spannend druf und spontan und sie sind spontan,bis sexuell und gnüss dini sexualität und sie werded sie mit dir gnüsse.....



wie sie reagiere werded,,,,,,, hoouu schwirig :lol: ,,,,,wie jedi ander frau au.........

fraue wüssed sofort was du vo ihne wotsch und es isch au keis gheimniss für sie das du sexuelli verlange nach ihne häsch(zumindest nach ihrem körper,,,meistens)


wie rede sötsch mit fraue ouuu au schwirig :lol: :twisted: ........was häsch du für wert ih dim läbe.... was willsch du mit fraue..... nimsch eifach jedi oder muen si en ganz bsunderige mental zuestand ha.......


ich zum bispill dulde kei drama,selbschtmitleid ,bullshit mötzle und selbstzerstörerischi züg ah fraue


wend mit mir zäme bisch, will ich dini schöni feminin site gnüsse dis erfrischende strahle und d sehnsucht und d liebi gseh..... also entspann dich mit mir......
das isch mini ihstellig und den chunt s rede vo ganz alei..


usserdemm lide ich echt drunder wen ich anere frau nöd säge was ich will.
ide erste 5 min.säg ich ihre das ich ihres gheimniss vo ihrere sexualität wüsse will und das ich nöd da bin zum sie z verurteile oder z kritisiere,sonder zum sie lobe für ihres natürlichs verlange

und ich laufe lieber arm in arm mit ere frau als sie abschleppe /happy
Benutzeravatar
Goahamsterli
Beiträge: 3
Registriert: Mo 9. Sep 2013, 14:55

Re: Frauen an Goas

Beitrag von Goahamsterli »

aso ich als frau reagier eigentlich immer voll entspannt wenn mich öbert aspricht (:
wenn er mich den irgendwie afange sött nerve oder chli ufzdringlich wird seg ich ihm den das amel gad direkt..

meistens fönd gspröch demit ah das er mir öbis z trinke abütet oder eifach öbis wege de musik oder so was seit oder den chömeds amel, i ha a goas immer so e spychedelisch spektralbrülle debi, und fröget öb si si mal derfet alegge.. d gspröch entwicklet sich den amel ganz spontan irgendwie

ich wür eifach spontan si und die frau den eifach mal aspreche was der halt gad ifallt.. bruchsch di au nöd z verstelle.. die meiste goa fraue wo i kenn sind eigentlich alli relativ locker und spontan druff :D
Without music life would be a mistake ! ૐ
Antworten