Wär chonnt met mer an GOA Parties?

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Antworten
Benutzeravatar
engineer
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 108
Registriert: Mo 6. Mai 2013, 12:13

Re: Wär chonnt met mer an GOA Parties?

Beitrag von engineer »

Es gsondi Meinig vo der hesch jo. Vell Glück bem "Goa Fans" wo e "einigermasse guet ussehendi" sueched finde.
Der Unterschied zwischen Theorie und Praxis ist in der Praxis meist grösser als in der Theorie
Benutzeravatar
macrozone
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 116
Registriert: Mi 6. Dez 2006, 13:55
Kontaktdaten:

Re: Wär chonnt met mer an GOA Parties?

Beitrag von macrozone »

am beschte gasch eifach ane Party, suechscht der eine (oder eini?) wo der gfallt und hausch ihn / sie eifach mal a ;-)
Signature sind soooo 2000er
Benutzeravatar
engineer
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 108
Registriert: Mo 6. Mai 2013, 12:13

Re: Wär chonnt met mer an GOA Parties?

Beitrag von engineer »

Vielleicht ist ja nicht Einsamkeit an der Party sondern Angst vor der Anreise im Dunkeln das Problem. Wer weiss, was einem als derart hübsch empfundene Frau alles passieren kann.

/wurm
Der Unterschied zwischen Theorie und Praxis ist in der Praxis meist grösser als in der Theorie
Benutzeravatar
Summervibe
Beiträge: 37
Registriert: So 3. Apr 2011, 18:08

Re: Wär chonnt met mer an GOA Parties?

Beitrag von Summervibe »

sali philodance.
geh doch einfach mal an eine party und red mit ein paar leuten. ich denke du wirst schnell leute finden mit denen du die tanznacht verbringen kannst.
falls du doch noch starthilfe benötigst, such dir ne party aus und melde dich ;)
Benutzeravatar
dreamsharing
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 72
Registriert: So 21. Apr 2013, 07:34

Re: Wär chonnt met mer an GOA Parties?

Beitrag von dreamsharing »

Ha jetz lang überlegt, ob i das söll schriibe oder nid. Aber i mag do nid schwiige.

@engineer i finds ehrlech gseit ganz schön scheisse vo dir, wie du reagiert hesch. Isches sones Problem, wenns e Frau emol wogt, es bitz - nur es biirebitzeli!! - Sälbschtbewusstsin z zeige? Si schribt jo nid vo sich, si sig die schönschti Frau uf Ärde, sondern nur "einigermasse ahnsehnlich", mein Gott, was füre Übertriibig, was füre überzogeni Meinig vo sich sälber! Todsünd!!
Wenn i so Kommentär gseh, chönt i ame kotze, ächt. D Frau het sich sälber wohl gfälligscht z hasse und z verachte und hässlech z finde - nur drmit dr Maa denn wieder e Grund het z jammere, dass sini Frau die ganz Zyt irgendes Problemzönli het.


@philodance i bi ame au elei unterwägs an Goas. Lüt lernt me eh immer grad kenne, nur Lüt us minere Gägend sin bis jetz dummerwiis nie drunter gsi ;) wennd ächt lieber emol öpper drbi hättsch, eifach zum Gsellschaft ha, chasch di au bi mir mälde. Mir wohne zwor au nid grad ir gliiche Gägend, aber dasch halb so wild, find i...
Benutzeravatar
Quietsch
Beiträge: 11
Registriert: So 6. Jan 2013, 18:21

Re: Wär chonnt met mer an GOA Parties?

Beitrag von Quietsch »

dreamsharing hat geschrieben:Ha jetz lang überlegt, ob i das söll schriibe oder nid. Aber i mag do nid schwiige.

@engineer i finds ehrlech gseit ganz schön scheisse vo dir, wie du reagiert hesch. Isches sones Problem, wenns e Frau emol wogt, es bitz - nur es biirebitzeli!! - Sälbschtbewusstsin z zeige? Si schribt jo nid vo sich, si sig die schönschti Frau uf Ärde, sondern nur "einigermasse ahnsehnlich", mein Gott, was füre Übertriibig, was füre überzogeni Meinig vo sich sälber! Todsünd!!
Wenn i so Kommentär gseh, chönt i ame kotze, ächt. D Frau het sich sälber wohl gfälligscht z hasse und z verachte und hässlech z finde - nur drmit dr Maa denn wieder e Grund het z jammere, dass sini Frau die ganz Zyt irgendes Problemzönli het.

WORD!

Froue wo biz selbschtbewusst sind (nid arrogant, selbschtbewusst), si o viu attraktiver (ni üsserlich -.- )....

Schöns tägli allne :)
Bild
blingray
Beiträge: 17
Registriert: Fr 1. Jun 2012, 10:21

Re: Wär chonnt met mer an GOA Parties?

Beitrag von blingray »

Los meld di doch bi mir. Mi sind es klises trüppli und gehnd al zwie euche sicher mindestens:) und hengeds Amel au sush zeme... Meld di doch wür eus freue. Lg
Antworten