aussteiger gesucht

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Benutzeravatar
Sickmindsreality
Beiträge: 18
Registriert: Mo 26. Dez 2016, 12:23

aussteiger gesucht

Beitrag von Sickmindsreality »

Häsch au du gnuag? A Text wo ich vor as wili han müassa irschual schriba(bin kai englisch profi als psst;)). Fühlt sich öpper agsprocha und will au usstiga? Bitte melda
I really need to change my life if I want to embrace it. I can’t live longer in a city, eating crap and polluting the world with everything I do, everything I buy. I live my life on the costs of people who haven’t as much as I have. Who are poor, work all day for literally no money, starve, get suppressed, get assasinated for who they are or for what they believe in. The list is too long.. I feel the war outside burning in every bone, I can feel it’s pain. I can smell the carrion-like odor of people suffering and I can hear the greedy call of big Companies, destryoing our hearts and our enviroment. I can see how children and humanity get brainwashed by the government and I’m thinking : I am a part of this destruction. I am part of the system that erodes the love and our inner, energetic, cosmic source. It’s almost impossible to get out of this horrable circutaltory of greed and terror, but I really have to, otherwise I will end up like most of the people : a broken child living in a grown body, mimicking an adult live and that would be the best case scenario. I have to change my way of living. Sure, I do recycle, buy clothes only in second-hand shops, use eco-friendly soaps, buy bio-label-products and so on, but this is not enough. I need to unplug myself from government and big comapanies. I want to live in an old sea-container(or something like that), near the forest, planting my own food ( and other beautiful, mind expanding plants, generating my own energy and just live as one with the nature and everyone who lives on this beautiful planet.

Was ich sus mag.
- lesa
- tanza
- singa
- klettara, campa alles wo sich dussa abspielt! NATUR NATUR NATUR
- guati gspröch
- midnight swims
- lacha
- sarkasmus
- positivis denka
- ehrlichkeit
- zeichna

was i nid aso mag
- labersäck
- egoista
- habgier


idea während gnuag vorhanda - suacha nu no a partner in crime
Zuletzt geändert von Sickmindsreality am Do 2. Mär 2017, 18:34, insgesamt 2-mal geändert.
Benutzeravatar
Proggystampfer
Beiträge: 9
Registriert: Sa 23. Jul 2016, 15:58
Wohnort: Züri

Re: aussteiger gesucht

Beitrag von Proggystampfer »

Ich denke ähnlich nu chani leider nöd so lebe wie i gärn wür...
Fight for the nature! Fight for you!
Benutzeravatar
Sickmindsreality
Beiträge: 18
Registriert: Mo 26. Dez 2016, 12:23

Re: aussteiger gesucht

Beitrag von Sickmindsreality »

Proggystampfer hat geschrieben:Ich denke ähnlich nu chani leider nöd so lebe wie i gärn wür...
Gits en spezielle Grund pder aifach d struktura wo üs ufzwunga werdand wo im weg stönd? Also bi miar ischs amol aso aber will mi vo dem aswia nümm zeuckhalta lo.
Die einzige Möglichkeit mit einer unfreien Welt umzugehen ist so absolut frei zu werden, dass die eigene blosse Existanz ein Akt der Rebellion ist.
Benutzeravatar
Proggystampfer
Beiträge: 9
Registriert: Sa 23. Jul 2016, 15:58
Wohnort: Züri

Re: aussteiger gesucht

Beitrag von Proggystampfer »

Genau so isches me chunt ine routine isch gfange zwüschet asphalt und blöck oder z wüschet arbeit und em bett.

Selber öppis ufbaue isch hüt faast unmöglich phni geld suss muss me e buess zahle weme sich irgendwo nieder loht #-o
Fight for the nature! Fight for you!
Benutzeravatar
Sickmindsreality
Beiträge: 18
Registriert: Mo 26. Dez 2016, 12:23

Re: aussteiger gesucht

Beitrag von Sickmindsreality »

Proggystampfer hat geschrieben:Genau so isches me chunt ine routine isch gfange zwüschet asphalt und blöck oder z wüschet arbeit und em bett.

Selber öppis ufbaue isch hüt faast unmöglich phni geld suss muss me e buess zahle weme sich irgendwo nieder loht #-o

Alles a frog vur organisation. As git halt mega viel arbeit. Ha au scho vo lüt ghört, wo zu alta immobiliabesitzer ganga sind, sich und ihri Idee vorgstellt händ und aifach as alts buurehuis für nüd überschriba kriagt händ.... nüd isch unmöglich :)
Die einzige Möglichkeit mit einer unfreien Welt umzugehen ist so absolut frei zu werden, dass die eigene blosse Existanz ein Akt der Rebellion ist.
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: aussteiger gesucht

Beitrag von illusion »

aha - ok. es alts buurehuis isch doch chli organisatorischer, as sone kontainer ohne flüssend wasser.

git doch im usland so hippy-dörfli. voll i dem style, wo du glaub suechsch - bisch denn eifach nid fascht ganz allei, falls mal öpis chli schiefgoht. ich kenn eini, die het das z italie une zwoi johr lang durezoge - de aber doch gfunde, sie suechi lieber wieder de istieg :-k

viel glück!
there is nothing real outside our perception of reality
Benutzeravatar
Sickmindsreality
Beiträge: 18
Registriert: Mo 26. Dez 2016, 12:23

Re: aussteiger gesucht

Beitrag von Sickmindsreality »

illusion hat geschrieben:aha - ok. es alts buurehuis isch doch chli organisatorischer, as sone kontainer ohne flüssend wasser.

git doch im usland so hippy-dörfli. voll i dem style, wo du glaub suechsch - bisch denn eifach nid fascht ganz allei, falls mal öpis chli schiefgoht. ich kenn eini, die het das z italie une zwoi johr lang durezoge - de aber doch gfunde, sie suechi lieber wieder de istieg :-k

viel glück!

Jo de container wär scho designed. Mit begrenzt flüssend Wasser. (also regawassertank undturbina wo wasser us der luft holt, filteretc) aber mit solarpanel und was es do no so brucht bin i doch uf 200 000 ko. ohni land und ma müasst no alles ussert strom und wasserleitiga selber mach. üseri liabi schwiiz...
Verlüra kann i jo nid viel. Versuacha werd is uf jeda fall amol. danka :)
Die einzige Möglichkeit mit einer unfreien Welt umzugehen ist so absolut frei zu werden, dass die eigene blosse Existanz ein Akt der Rebellion ist.
Benutzeravatar
Sickmindsreality
Beiträge: 18
Registriert: Mo 26. Dez 2016, 12:23

Re: aussteiger gesucht

Beitrag von Sickmindsreality »

Proggystampfer hat geschrieben:Genau so isches me chunt ine routine isch gfange zwüschet asphalt und blöck oder z wüschet arbeit und em bett.

Selber öppis ufbaue isch hüt faast unmöglich phni geld suss muss me e buess zahle weme sich irgendwo nieder loht #-o
Ja seg nüd. Ha mol so en bricht gseh wo 2 zämma öppa 2 johr im Wald inara Jurta gwohnt händ und niamart hätts oeilt wils halt so abglega gsi isch. Als es denn bemerkt händ, händs sie voll usanandgno. wo lebemer.... :-k
Die einzige Möglichkeit mit einer unfreien Welt umzugehen ist so absolut frei zu werden, dass die eigene blosse Existanz ein Akt der Rebellion ist.
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: aussteiger gesucht

Beitrag von nexus »

e jurte därfschdr lut gsetz au nur ime garte, ufm land vome landbsitzer baue und musch sis wc benütze odr bruchsch en kanalisationsahschluss. doch ich wür eher dicks mondholz neh statt schafwulle fürde bau :-k
bi scho es zitli am üebe wie strom sälber mache mit wind. und wasserpumpsystem, wenns mal klappt brüchts au es gheizts tribhus zums ganz jahr dur alles chöne ahpflanze.
bin m 33 und offe für e wg mit glichgsinnte lüt ;)
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
Sickmindsreality
Beiträge: 18
Registriert: Mo 26. Dez 2016, 12:23

Re: aussteiger gesucht

Beitrag von Sickmindsreality »

nexus hat geschrieben:e jurte därfschdr lut gsetz au nur ime garte, ufm land vome landbsitzer baue und musch sis wc benütze odr bruchsch en kanalisationsahschluss. doch ich wür eher dicks mondholz neh statt schafwulle fürde bau :-k
bi scho es zitli am üebe wie strom sälber mache mit wind. und wasserpumpsystem, wenns mal klappt brüchts au es gheizts tribhus zums ganz jahr dur alles chöne ahpflanze.
bin m 33 und offe für e wg mit glichgsinnte lüt ;)

Jo i weiss.:) und im wald eigentlichs cho gar nid. Aber sie händ würkli nüd zrucklo und fekalia und so alles zu dünger witerverarbeitet und kompostiert und eba, as hätt niamart peilt. Sit neuem gits a windturbina für ca. 900 US$ wo as klises huus atribt und batteria vo tesla für 2000. aber ka ma do glaubs nonig kaufa
Die einzige Möglichkeit mit einer unfreien Welt umzugehen ist so absolut frei zu werden, dass die eigene blosse Existanz ein Akt der Rebellion ist.
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: aussteiger gesucht

Beitrag von illusion »

kaufe isch im fall s chlischte Problem. aber es ghört chli meh dezue, als das züg eifach ufe kontainer ufezschrübele, und that`s it!

https://www.klein-windkraftanlagen.com/ ... vermeiden/

wemmer s blaue aklickt, de chamer no meh Infos läse. wenner öppis nid verstönd, fraged ruhig nachhär - ich wird's eu übersetze: aber nid uf änglisch :-D
there is nothing real outside our perception of reality
Benutzeravatar
Sickmindsreality
Beiträge: 18
Registriert: Mo 26. Dez 2016, 12:23

Re: aussteiger gesucht

Beitrag von Sickmindsreality »

illusion hat geschrieben:kaufe isch im fall s chlischte Problem. aber es ghört chli meh dezue, als das züg eifach ufe kontainer ufezschrübele, und that`s it!

https://www.klein-windkraftanlagen.com/ ... vermeiden/

wemmer s blaue aklickt, de chamer no meh Infos läse. wenner öppis nid verstönd, fraged ruhig nachhär - ich wird's eu übersetze: aber nid uf änglisch :-D

hehe das isch miar scho bewusst. Aber für d leitiga etc. würi e an kolleg wo elektriker isch darum bitte miar z helfa. Aber danka für de link. Cha ma immer brucha.
Die einzige Möglichkeit mit einer unfreien Welt umzugehen ist so absolut frei zu werden, dass die eigene blosse Existanz ein Akt der Rebellion ist.
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: aussteiger gesucht

Beitrag von nexus »

Also mit mim versuech bruchi fürs holz stab kugellager magnet kupferlackdraht je nach grössi 50 bis 160fr pro turbine. Ziel isch scho das mal us metall mache wägde läbesdur, das chunt denn scho chli türer abr aunöd viel wenns sälber bausch :-k
Liebe Respekt Anarchie
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: aussteiger gesucht

Beitrag von illusion »

hehe - Nexus. die Dame suecht glaub e Partner: alles andere isch glaub scho glöst 8-[

mir zwei chönd da no lang fachsimple, oder wg-gspänli für üsi chatze sueche: das löst s Hauptproblem nid :-s
there is nothing real outside our perception of reality
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: aussteiger gesucht

Beitrag von nexus »

denn müsst abr de titel heisse "aussteiger mit partnerinwunsch gesucht"
klar bini für fraue idem alter halt scho z'alt, doch probiere därfmer doch :oops:
Liebe Respekt Anarchie
Antworten