Aktuelle Zeit: Sa 20. Jul 2019, 08:21

Alle Zeiten sind UTC - 1 Stunde [ Sommerzeit ]

Autor Nachricht
BeitragVerfasst: Mo 3. Jun 2019, 02:35 

Zämehalt, e gueti Ziet ha. Das mer ufenand lueget und nöd nur stupide Party macht /pille was au geil isch. Aber halt nöd die ganz Ziet.
Das mer mitenand au die ruhige Stunde gnüsst, am füür sitzt und z.b zäme choched.
Mir(es chlises bunts Grüppli) liebets s Ozora Feeling und s ihtauche i a anderi Wält für ca 2 Wuche. Für eus fangts Abenteuer scho mit de Reis ah ...

Ozora chan würcklich en Traum sie, jede erläbts halt au chli andersch und möchts au unterschiedlich läbe. :oops: ;)

Die Einte chömed nur mit em Rucksack und Zält, wenig Balascht und defür aber au wenig Bequemlichkeite und die Andere schätzed wäns chli me Comfort händ für die Ziet. Nämed au gern chli meh mit und fahred drum au sälber mitem Auto oder wie mir z.b mit em gmietete Camper.

Du fahrsch au sälber mitem Auto abe, oder überleisch es dir na?

Mir würdet eus freue wän mer na anderi Glichgsinnti würdet finde wo sich eusem Grüppli wänd ahschlüsse.

Schrieb mir doch mal, es wär schön wän bis im Juli na paar Lüüt dezue chömed.
Es isch eus au nid wichtig, öb du voll krass wetsch Party mache oder eher wetsch chille und gnüsse. Wie gseit, mir sind es bunts Grüppli und die einte (ich /bigs )würdet sich sehr freue, wäns au chli ruhigeri Lüüt debi hät, wo nöd die ganz Ziet a de Main Stage wänd umehange.

Freu mich :mrgreen:

Sophia

Alle Zeiten sind UTC - 1 Stunde [ Sommerzeit ]