enthaltsamkeit?

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Benutzeravatar
@fire
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 344
Registriert: Mi 18. Mai 2005, 09:14
Wohnort: Atizapan de Zaragoza

Beitrag von @fire »

Wollte eben noch etwas anhängen, was bisher niemand so richtig zum Ausdruck gebracht hat. Man kann und sollte sich auch mal mit sich selber beschäftigen. Man versteht sich selbst und den Körper viel besser und weiss dann ganz genau was Er oder Sie wirklich will. Sex findet nicht immer durch den Beischlaf statt, die Sinne können etwas viel berauschenderes bewirken. :-)
Benutzeravatar
sunshaker
dj
dj
Beiträge: 516
Registriert: Mo 7. Feb 2005, 08:10

Beitrag von sunshaker »

@fire hat geschrieben:
".....ich sass 2 Stunden neben ihr,.....schweigend,.....ihr Kopf lag auf meinem Schoss,....wir spielten mit den Gedanken.....wir lauschten dem Wind,.....ich berührte ihr Haar.......danach standen wir auf, sahen uns in die Augen und bedankten uns für dies wunderbare Gespräch."

super!!!!! ich kenn so geschichten auch. finde eine beziehung gewinnt an "qualität" wenn man sich nicht auf der abgelenkten (des anderen körper) ebene begegnet. das heisst nicht, dass es immer so sein muss.

:P gelle :P


meine stimme geht in richtung enthaltsamkeit...
the middel of a paradox is my favorite place
KorTeX

Beitrag von KorTeX »

so oder so es isch es mänschliches bedürfnis..de mänsch brucht sex genau wie schlaf und ässe.
wer es aber nöt bechont oder sich dem enthaltet wirds sicher schwirig ha..ich meine wer chan tage lang nöt schlaf und nachher behaupte es geche ihm guet?

die beziehig und körpernöchi isch e andri sach da gaht um geborgeheit und vertraue, was ja au es mänschliches bedürfnis isch..

ich glaub mär isch inre beziehig immer so druf fixiert alles guet und rächt z mache..was isch wänn sich zwei mänsche eifach nüm verträget, was isch wänn sich d'inträsse verändert...

"Sex isch wie wasser trinke", seit immer min vater, "am afang löschts de durscht aber nahher druckts uf d'blase"..


Askese isch en wäg vo dem materielle und wältliche zu entfliehe aber bedänked es isch im inträsse vo de natur dass mir eusi gen wiitergäbet und eus fortpflanzed...
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 865
Registriert: So 11. Sep 2005, 19:50

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

Askese isch en wäg vo dem materielle und wältliche zu entfliehe aber bedänked es isch im inträsse vo de natur dass mir eusi gen wiitergäbet und eus fortpflanzed...
genau! deshalb gibts jetzt für dich nur noch sex, wenn er auch tatsächlich mit fortpflanzubg verbunden ist...hehe :razz:
wieviele kinder möchtest du denn? :twisted:

nid so ernscht näh... ;)

grüsslis
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

Harachte hat geschrieben: Sry aber ii erster Linie bin ich Mann, der instinktiv sein Samen in die Welt schprizt, fertig 8)
aso das isch doch eidütig sgeilschte. :lol:

me muss es nöd immer mit viel wort umschriebe,,,, ein satz langt ämmel au.
KorTeX

Beitrag von KorTeX »

( (( {-_ {-_-} _-} )) )

genau! deshalb gibts jetzt für dich nur noch sex, wenn er auch tatsächlich mit fortpflanzubg verbunden ist...hehe :razz:
wieviele kinder möchtest du denn? :twisted:

nid so ernscht näh... ;)

grüsslis
hehe ich han nöt gseit dass ICH so läbe...es isch s'gsetz vo de natur!
d'natur hätt kä kondom, antibaby-pille oder phimidom erfunde, das sind mir gsi... 8)

userdem willi kä chind im momänt..hätt kä ziit, kä gäld und kä geduld für gofe.. :lol:
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

sex ohni liebi...was heisst das scho? ich chan au für en maa liebi empfinde, wonich erscht sit es paar stund känne. vor allem gad bim sex isch das relativ eifach, will mer öffnet und zeigt sich denand voll (das isch für mich ämel vorussetzig, uf das ie-use-fertig-spiili hani eh kä bock). sex isch für mich also eh immer mit liebi verbunde, will sympathie und neugier anenand isch für mich de ursprung vo liebi.

ich han kei bock uf e beziehig im klassische sinn: mir sind jetzt zäme, mir ghöred denand und dörfed jetzt niemer andersch me alange. das hani immer wider versuecht und bin immer wider gschiiteret. lahn mi nöd gern iisperre, so gern ich de mänsch au han, das füert schlussändlich (nach minere erfahrig) immer zu leid. da hani lieber e freii "sexbeziehig", wo uf gägesiitige achtig und zueneigig (ja und liebi!) gründet, mer sich aber frei laat. isch nur leider schwer z'finde, will dur de sex entstönd bsitzasprüch und iifersücht und mir sind wider bim alte spiili. :?

verzwickti sach :lol:
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Beitrag von Käpten Hirni »

Shmahu:-)

Genau mini Meinig:-) Braqvo:-))))
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

:-D es git doch no lüüt wo gliich dänked? han mängmal s'gfühl di ganz wält befindet sich im kännelerne-poppe-umeschuube (es isch di grooss liebi!)-bsitzewelle-abhängigmache-iisperre-unglücklichwerde-film...oder so ähnlich :wink:
Benutzeravatar
stampfi
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 83
Registriert: Do 27. Jul 2006, 15:14
Wohnort: Zigeuner

Beitrag von stampfi »

@ Shmahu

Das Gfühl hät wohl fast jedä & jedi hie und do. Glaub aber nöd, dass äs so isch. Steckä jetzt scho sit zwei Johr innärä Bezüchig wo sich so läbt wiä d'sie Du im zweitletschtä Thread beschriebä häsch und das klappät wunderbar. \:D/ :-({|= \:D/
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

wie schön für dich... \:D/
ich glaub eh, da mues jede für sich sini wahrheit zämebastle und sin wäg finde, mitere beziehig umzgaa. für mich hät das gheisse alti muster gheie zlaa und zluege, was susch no möglich isch.
wünsch der alles gueti mit dinre liebi!
Benutzeravatar
Fenjien
Beiträge: 2
Registriert: Di 19. Sep 2006, 16:01

Beitrag von Fenjien »

Ein kürzliches Experiment der Enthaltsamkeit hat mir sogar gezeigt, dass ein Leben ohne irgendwelche Orgasmen seine Vorzüge hat. Ok, ich hab das nur 16 Tage durchgehalten, aber die Nachfolgen sind bis jetzt spürbar. Wenn etwas zur Gewohnheit wird verliert es oft seinen Reiz. Also bewahre doch einfach das was schön ist für die richtigen Momente.

meine Meinung...

Fenji
Zuletzt geändert von Fenjien am Di 19. Sep 2006, 20:09, insgesamt 1-mal geändert.
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Schön Fenjien...

Gosh... ich hab da auch ne meinung zur Enthalsamkeit... Aber ich bin sie immer noch am niederschreiben... wird ein ziemlich ausführlicher Text... Aber freu mich drauf, wenn ich den erst mal fertig hab... *bigsmile*
Titali

Beitrag von Titali »

Shmahu hat geschrieben:sex ohni liebi...was heisst das scho? ich chan au für en maa liebi empfinde, wonich erscht sit es paar stund känne. vor allem gad bim sex isch das relativ eifach, will mer öffnet und zeigt sich denand voll (das isch für mich ämel vorussetzig, uf das ie-use-fertig-spiili hani eh kä bock). sex isch für mich also eh immer mit liebi verbunde, will sympathie und neugier anenand isch für mich de ursprung vo liebi.

ich han kei bock uf e beziehig im klassische sinn: mir sind jetzt zäme, mir ghöred denand und dörfed jetzt niemer andersch me alange. das hani immer wider versuecht und bin immer wider gschiiteret. lahn mi nöd gern iisperre, so gern ich de mänsch au han, das füert schlussändlich (nach minere erfahrig) immer zu leid. da hani lieber e freii "sexbeziehig", wo uf gägesiitige achtig und zueneigig (ja und liebi!) gründet, mer sich aber frei laat. isch nur leider schwer z'finde, will dur de sex entstönd bsitzasprüch und iifersücht und mir sind wider bim alte spiili. :?

verzwickti sach :lol:
@Shmahu, bin auch deiner meinung, versteh dich voll :wink: life free and be yourself, without any prisons oder so :lol: ich ha ufghört "beziehungen" (graus, wenn ich scho das wort ghöre, etwas beziehen :? ) zu führen, weil mir der kasten dazu nicht passt!

aber leider got das nur nid für immer! ich fühle scho tief i mir, dass ich einisch lang mit eim ma wott zämesiii... dr prinz ufem wisse pferd finge, wo mich i sis schloss entführt *gröölll* nid au zu ärnst gäu :wink:

was enthaltsamkeit agot... hm, ich cha guet für monate ohni sex sie, also mängisch isches scho hert, aber has ämu über 4 mönet usghalte letschts jahr nach asien, nid bewusst, het sich eifach so ergäh!!! mängisch het me eifacht kei bock druf und brucht zyt für sicher säuber... indie het ou sone unerotischi würkig üf mich :oops:

aber für immer oder jahre enthaltsam läbe NIEMALS!!! für das isch das gfühl und die tat viel zschÖÖÖn... aber es mues nid immer grad sex si... find zärlechkeite viel wichtiger und uf das wott ich nid müesse warte, bis DIE LIEBE anklopft, weil die liebe ist ständig da und in jedem von uns :wink:

so, ha eigentlich nüt wöue schriebe hie, aber has jetzt glich gmacht... sind mer doch offe und ehrlech :lol: :wink: :lol:
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

salü titali

ja also, ich bin im momänt vill über beziehige am naadänke. bin nämli frisch und uhuere verliebt und gsehn alles wider chli ime andere liecht.
bis etz bini nie bsundersch guet gsi i beziehige. öpper vo beidne hät sich jewiils abhängig gmacht und mir händ üs gägesiitig dur das kaputt gmacht. ich gsehn eifach au bi villne andere päärli, dass d abhängigkeit sowiit cha ga, dass mer de partner sogar unbewusst a de persönliche wiiterentwicklig hinderet, will er eim im eigne bequäme film so schön ergänzt und bestätiged. vor dem grausts mer echt.
im momänt hani aber au d hoffnig, dasi innerhalb vonere beziehig mini freiheit chan bhalte und mini unabhängikeit bewahre. das heisst für mich, ich lueg di gmeinsami ziit als es choschtbars gschänk aa, bruch aber de mänsch a miinere siite nöd zum glücklich sii.

ps: was indie unerotisch?? aso, da hanich anderi erfahrige gmacht... :wink:
Antworten