Wer brucht eifach wieder e mol Sex??

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

ich weiss, ich leb villicht ufneme andere Planet, aber gitts hützutags würkli no Lüüt wo One Night Stands händ? oder sind das alles nur irgedwelchi Theoriä und Gschichte wo sich d'Lüüt amel eso usdenked?

Mal abgseh vo dene Mänsche wo sooooo geil sind, dass sie sozsäge jede und jedi chönd ha - de Durchschnittsmensch isch doch gar nöd fähig, irgedöpper dezue z'bringe mit ihm eifach mal so id chischte z'stiige.

oder bin ich de einzig "Durchschnittsmensch" da ine? ;)

Dezue chunt no, dass das im 21. Jahrhundert wieder öppe so agluägt wird, wie 1950, also extrem prüd: wer mit meh als einere Person innert zwei Mönät Sex hät, wird als Lustmolch oder Schlampe bezeichnet, was natürlich erscht rächt dezue führt, dass sich niemert meh traut...

@Satropa
Als Theoretiker würd ich mal zu dere Leeri säge: problematisch am ganze isch, dass villi Lüüt wo single sind, nöd umbedingt freywillig single sind - demzufolge, wänn dänn mal was lauft in sexueller hinsicht, dänn chömed schnell irgedwelchi gfühl uf, meistens nur bi einere person, wänns würkli nur en one night stand gsi isch, und das macht die ganzi sach dänn halt meist e chli komplizierter. Aber wänn zwei mänsche wo eifach grad spitz sind, das usläbed, und nöd drüber nadenked, dänn chönt ich mir scho vorstelle, dass das ziemlich.. äh.. geil cha si.

Glaub aber nöd, dass es Fraue gitt wo das wänd. Oder zumindest nöd mit mir und (fast) allne wo ich känne *grins*

Bin au nöd sicher, ob ich das überhaupt will O:)
satropa
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 574
Registriert: Do 31. Mär 2005, 18:29
Wohnort: irGendwo deZwüscHE

Beitrag von satropa »

Ich glaub ich muss mol nachefrage, was dir genau unter ONS verstöndet..

1. ONS = mehr trifft sich das erschti mol und ab ins nescht, will mehr sich irgendwie sympathisch isch, oder au nid ;-)

2. ONS = mehr kennt sich, mag sich, het sex aber kei beziehig

3. ONS = Version 1 und 2

@ängeli
problematisch am ganze isch, dass villi Lüüt wo single sind, nöd umbedingt freywillig single sind - demzufolge, wänn dänn mal was lauft in sexueller hinsicht, dänn chömed schnell irgedwelchi gfühl uf,
Jop, kann mer als unfreiwille single nid eifach so sex ha mit öpperem wo eim sympathisch isch aber mer weiss, mer will kei beziehig mitenander igoh? also ich bau mini beziehige lieber nid uf eme ONS uf. ich verliebt mich eigentlich nid in öpper, nur will mir zämme sex gha hei, wenn ich mich vorhem sex scho in die person verliäbt han, denn gangi nid eifach so mit dere person ins bett, will ich weiss es chönnt mir nacher sehr weh mache. Viellicht mach ichs glich, will ich grad en schwache moment han.Verliäbt hetti mich aber denn mit oder ohni ONS. Und truurig bin ich denn glich.
D'leeri chunnt bi mir nid us em gemeinsame sexuelle erlebniss uf, sondern will ich enttäuscht bi, will mich der ander nid so gern het wie ich mir das villicht wünsche würd.

ps, hesch all biiträg vo mir zu dem thema scho glese? ;-)
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

1. ONS = man findet einander körperlich anziehend und geht miteinander in die Kiste, weil dem so ist. Sympathie spielt dabei keine oder nur eine untergeordnete Rolle. Gefühlsvoll ist es an sich schon, weil die Berührung eines anderen Menschen, in der heutigen Zeit eine Besonderheit geworden ist (siehe z.B. Umarmung als Zeichen für Freundschaft, die eher selten angewandt wird). Es besteht kein Anspruch auf den Körper oder das Zusammensein mit dem anderen Menschen, sondern ist eine gegenseitige kurzzeitige Vereinbarung, einander Sex zu schenken.

Allerdings könnte man 2. auch gelten lassen, hihi

Also die Beiträge auf Seite 2 habe ich nicht gelesen, werd ich gleich mal nachholen, Antwort folgt. ;)
satropa
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 574
Registriert: Do 31. Mär 2005, 18:29
Wohnort: irGendwo deZwüscHE

Beitrag von satropa »

Dann kann ich nicht mehr mitreden, weil ich noch nie einfach nur aus reiner körperlichen Anziehung mit jemandem ins Bett gegangen bin und weil ich die freundschafliche Umarmung kenne und ich mir nicht vorstellen kann, dass Gefühle, die für eine Beziehung "reichen", aus Berührungen, die auf reiner körperlichen Anziehungskraft basieren, enstehen können ;-)

Wenn jedoch die 2. Version auch als ONS deklariert wird, dann habe ich meine Meinung bereits vertreten :-)
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Mit "Gefühlsvoll" meinte ich nicht Liebe ;) Sondern das Gefühl jemanden zu poppen :mrgreen:
Bei meiner ONS-Definition geht's aber mehr um das folgende: Es besteht kein Anspruch auf den Körper oder das Zusammensein mit dem anderen Menschen, sondern ist eine gegenseitige kurzzeitige Vereinbarung, einander Sex zu schenken.

Aber da ich das nicht kenne... kann ich eigentlich sowieso nicht mitreden.
Drum auch die Frage: hat denn überhaupt jemand einfach mal so Sex? Was der Bauer nicht kennt, glaubt er nicht. O:)

Jop, kann mer als unfreiwille single nid eifach so sex ha mit öpperem wo eim sympathisch isch aber mer weiss, mer will kei beziehig mitenander igoh? also ich bau mini beziehige lieber nid uf eme ONS uf. ich verliebt mich eigentlich nid in öpper, nur will mir zämme sex gha hei, wenn ich mich vorhem sex scho in die person verliäbt han, denn gangi nid eifach so mit dere person ins bett, will ich weiss es chönnt mir nacher sehr weh mache. Viellicht mach ichs glich, will ich grad en schwache moment han.Verliäbt hetti mich aber denn mit oder ohni ONS. Und truurig bin ich denn glich.
D'leeri chunnt bi mir nid us em gemeinsame sexuelle erlebniss uf, sondern will ich enttäuscht bi, will mich der ander nid so gern het wie ich mir das villicht wünsche würd.
so ha jetzt au de ander biitrag uf siite 2 gläse.
hoff mal ich ha's kapiert ;)
also mines erachtens DARF mer als unfreiwillige single durchus au eifach mal sex ha, ohni e bezihig z'welle. ich glaub eifach nöd dra, dass en unfreiwillige single das au CHAN... das isch's eine, aber dezue chunt, dass ich behauptet han, dass de wunsch nachnere bezihig au nachneme ONS chönd entstah. also naja, ich weiss das nöd würkli. ich cha mir aber vorstelle dass es singles gitt (und du ghörsch offesichtlich nöd dezue), wo zwar glaubed, es sägi nur sex, wo aber aschlüssend merked, hey die person isch doch würkli nett und im bett klappts doch au, wieso gömmer dänn nöd mitenand, wämmer üs doch scho poppt händ? und ich glaube oder behaupte, dass es scho cha sii, dass de eint oder die ander wänn sie scho lang kein partner meh gha hätt, sich dänn a de strohalm chlameret und s'gfühl hät, echti gfühl für de mensch z'haa. oder villicht sogar hät?
Viellicht mach ichs glich, will ich grad en schwache moment han.Verliäbt hetti mich aber denn mit oder ohni ONS. Und truurig bin ich denn glich.
also wär das dänn eigetlich s'umgekehrte vo dem? also nöd nachher, sondern vorher scho gfühl, wo da wäred?
satropa
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 574
Registriert: Do 31. Mär 2005, 18:29
Wohnort: irGendwo deZwüscHE

Beitrag von satropa »

Ok ich gang für mich jetzt nur vo Version 2 us, will es in mim Lebe Version 1 nid git..
ich glaub eifach nöd dra, dass en unfreiwillige single das au CHAN... das isch's eine, aber dezue chunt, dass ich behauptet han, dass de wunsch nachnere bezihig au nachneme ONS chönd entstah.
Jo wenn nid dra glaubsch denn isch das so, ich weiss dass ich das kann ;-) Das isch aber sicher nid für jede glich.
De Wunsch nach ere Beziehig hätti mit oder ohni ONS. ich denke wenn der Wunsch direkt nach eme ONS entstoht denn isch es in miner Vergangeheit wege dem
... das isch vermuetlich kei liebi sondern eher sone art sehnsucht, und ich glaube oder behaupte, dass es scho cha sii, dass de eint oder die ander wänn sie scho lang kein partner meh gha hätt, sich dänn a de strohalm chlameret und s'gfühl hät, echti gfühl für de mensch z'haa.
gsi :-) und das isch KEI konstruktivi Basis für e Beziehig, so wie ich sie definiere würd.

also wär das dänn eigetlich s'umgekehrte vo dem wo die 2-3 fraue mir verzellt händ? also nöd nachher, sondern vorher scho gfühl, wo da wäred?
Ich verliäb mich nid wegem ONS in en Maa. Wenn mir Sex gha hei und nachher in mir Gfühl sich dere Person gegeüber ändere, denn möcht ich die Person doch lieber zerscht no chli besser kennelerne und/oder vorallem au mini Gfühl chli genauer hinterfroge, bzw abwarte wie sich die Gfühl entwickle (zum usschliässe, dass es nid mini Sehnsücht sind wo ich uf de Maa projektier), bevor ich denn würklich e Beziehig igoh würd.
Was ich au nomol will gseit ha, mer muäss zämme rede, offe und ehrlich. Und der respektvolli Umgang sött denn halt scho Standart sie :-)
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

satropa hat geschrieben: und das isch KEI konstruktivi Basis für e Beziehig, so wie ich sie definiere würd.

Was ich au nomol will gseit ha, mer muäss zämme rede, offe und ehrlich. Und der respektvolli Umgang sött denn halt scho Standart sie :-)
Da stimm ich dir voll umfänglich zue.

Ich glaub trotzdem nöd, dass irgedöpper überhaupt no one night stands hät. *g* das verzelled ihr doch nur, um cool z'würke, hihi (bitte nöd ernst neh)

also wänn ich mal irgedwänn en one night stand ha sött, wird ich dra dänke, was du drüber gseit häsch, dass du falls nachher irgedwelchi gfühl uftauched, erst mal de mensch no chli gnauer wilsch känelerne. das macht sinn.

ich glaube allerdings au nöd, dass es jemals zuneme one night stand wird cho.

ich bin nämlich scho fast e spur ZU respektvoll, als dass ich i dem zämehang interessant wär.

was villicht no interessant wär z'erfahre - wie chunts überhaupt zuneme one night stand?

de titel vo dem thread isch "wer brucht eifach wieder mal sex" und so wie's usgseht: niemert. alli wänd immer nur de perfekti partner finde... sogar wänn's nur um sex gaht? er muss sympathisch sii, guet usgseh und ich dörf mich ja nöd in ihn verliebe, und er darf das au nöd.

villicht händ die hippies mit freier liebi doch irgedöppis gschnallt gha, wo mir inzwüsche nüme verstönd, und falsch verstönd...
satropa
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 574
Registriert: Do 31. Mär 2005, 18:29
Wohnort: irGendwo deZwüscHE

Beitrag von satropa »

alli wänd immer nur de perfekti partner finde... sogar wänn's nur um sex gaht? er muss sympathisch sii, guet usgseh und ich dörf mich ja nöd in ihn verliebe, und er darf das au nöd.
Hesch dir grad e Schublade baut? ;-)
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Och Du weisch, mer söll mache, was mer guet chan... O:)

Also ich gseh's scho chli so: FREIE Liebe bedütet mines erachtens nöd, dass mer zwanghaft mit jedem is nest hüpft (die wo das gmacht händ, händ de Begriff au falsch verstande), sondern dass mer sowohl puncto Sex als auch Liebi (das wär allerdings de ander Thread) eifach e chli freier dra here gaht. Frei von Gedanken, sozsäge.

Wenn Du d'Möglichkeit dezue häsch mit öpperem is Nest z'hüpfe wo Dir gfallt, dänn mach's doch eifach. Und dänk nöd drüber na, ob Du jetzt villicht doch scho Liebi empfindsch und womöglich drum, dänn doch gschiider nöd, aber eigetlich grad doch lust und hmmm. Mach's doch eifach. ;)

Es gaht nöd um Schublade, Satropa, sondern darum festzstelle, dass ide hütige Ziit, fast niemert meh eifach mal so sex hät, und au fast niemert meh eifach mal so e bezihig igaht - und dänn luägt wie's usechunt. nei es muss vorher scho annähernd perfekt und durchdacht sii.

ich red da nöd vo dir, oder suscht öper bestimmtem, und die ussag isch sicher au nöd 100% ig richtig. Aber sie isch au nöd falsch. Es isch e prüdi ziit, wo mir drin läbed und es isch e ziit i dere gedanke meh macht händ als gfühl. (allgemein gseit :) )

So in etwa. Aber als "*ç%§-Theoretiker säg ich glaub lieber nüt meh dezue :mrgreen:
Benutzeravatar
Gnömlii
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 257
Registriert: Do 8. Mär 2007, 18:57
Wohnort: Purzel Wald!!
Kontaktdaten:

Re: Wer brucht eifach wieder e mol Sex??

Beitrag von Gnömlii »

Nico hat geschrieben:Meine Frage an die Allgemeinheit ist, ob man nicht eifach Spass haben kann (mit der Sexualität), ohne sich besse zu kennen???
Natürlich müssen die Aspekte der Sicherheit (Verhütung u.s.w.) beachtet werden.


Grz Nico
*********************************OJEEEEEEEE!!*******************************
Nei aso do bin ich ganz anderer meinig¨ [-X !aso ICH persöndlich,chan nur mitere Fra wo ich liebe(zämme bin¨!)Sex ha.
Finde wemmer eifach so Sex hed mitere Person wommer ned kennt 8-[ ,machts doch kei spass¨!und hed ned wörklich mit richtige Gfühl*buchchrebele*zdue.
Leztenendes!!muess es jeder selber wösse,was für ihn stimmt und was niid.*ASO ICH CHöNNT`S NEED!!!
**************RICHTIGE LIEBE IST WAS BESONDERES!!!******************
Liebi Grüessli
Gnömlii
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
satropa
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 574
Registriert: Do 31. Mär 2005, 18:29
Wohnort: irGendwo deZwüscHE

Beitrag von satropa »

Es gaht nöd um Schublade, Satropa, sondern darum festzstelle, dass ide hütige Ziit, fast niemert meh eifach mal so sex hät, und au fast niemert meh eifach mal so e bezihig igaht - und dänn luägt wie's usechunt. nei es muss vorher scho annähernd perfekt und durchdacht sii.
Hoppala, scho wieder en Schublade ;-)
So in etwa. Aber als "*ç%§-Theoretiker säg ich glaub lieber nüt meh dezue Mr. Green
Theorie darf mehr immer bringe findi. Aber du fällsch öppe mol recht engsteckti, generalistische urteil, das findi, nid immer so abrocht.
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

:-k :-$ :-#
satropa
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 574
Registriert: Do 31. Mär 2005, 18:29
Wohnort: irGendwo deZwüscHE

Beitrag von satropa »

:-#
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

fools said i you do not know
silence like a cancer grows
hear my words that I might reach you
take my arms that I might reach you
but my words like silent raindrops felt
echoes the words of silence
(simon and garfunkel - the sound of silence)
Capablanca

Beitrag von Capablanca »

hey angel, jetzt bewegst du mich dazu nach so vielen Jahren eine CD auszugraben und mir dieses alte Lied anzuhören ....

:-({|=
Antworten