Wer brucht eifach wieder e mol Sex??

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
dex

Beitrag von dex »

Also ich finde wenn zwei sich treffe und sich gegesitig azieh denn sell so sie und husch i Wald ;) s'normalschte uf dere Welt.

So Swinger Meetings oder kei ahning was wo sich lüt treffe wo das sueche wär ned mis Ding. Am schönste isch es wenn mer nid dermit rechnet und es eifach passiert.

Aber wenn de scho mit chli Hirn, sösch wirds no Ernst und de Ernst isch de uf einisch 3 Johr alt xD.
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Beitrag von Titali »

dex hat geschrieben:Also ich finde wenn zwei sich treffe und sich gegesitig azieh denn sell so sie und husch i Wald ;)
*hahahahaha* :lol:

viel spass mit de zecke nachhär *lol*
The Drums don't Stop... Bild
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

Waldgnurpf hat geschrieben:
Lila hat geschrieben:ich het lieber mal ändlech mini rueh da inne
.
.

aber bin halt eini wo den ned cha ruhig si..
Isch offtopic aber amüsant :bla
amüsant? fiiindsch? warum denn? haha die alte gschichte..no comment..
Benutzeravatar
Ajanix
dj
dj
Beiträge: 695
Registriert: Mo 2. Jul 2007, 23:35
Wohnort: Winterthur

Beitrag von Ajanix »

TiTaLi hat geschrieben:
dex hat geschrieben:Also ich finde wenn zwei sich treffe und sich gegesitig azieh denn sell so sie und husch i Wald ;)
*hahahahaha* :lol:

viel spass mit de zecke nachhär *lol*

hey mach kei gspass da drüber, mini ex und ich hend scho 2 mal es huere böses erläbniss im wäldli bim gmeinsame akt gha :-# :-# :-#
Infected_xD
Beiträge: 18
Registriert: Di 17. Jul 2007, 16:34
Wohnort: Hägglingen

Beitrag von Infected_xD »

höhöhöööö totä sex omg wie besch den du im bett dass das seisch?

de sex isch immer nur so guet wie de maa isch, isch en tatsach.

was brengt`s wenn d`frau voll geil isch nur er en (sorry) schlappschwanz und nach 5min nüme mag odr nachem 1. sprutz?
i glaub dänn chan sech en frau en dildo schiebä und sie gaht meh ab.

abr um gnauer uf`sthema izgoh:
letscht mal isch es thema gsi vowäge flirtä a partys und dehtä händ paar frau gschrebä dass es sie schlifft wenn einä chunt met ehnä go flirtä, ich meine, MINI DAME, wie sell da gah en "one-night-stand" z`ha abr ohni zerscht z`flirtä? *g* isch ja fascht chli pervers *gg*

safer sex isch för mi gar keis thema, wenni an en party gange sind autom. immer 2-3 gummis debi, mer weis ja nie,ob ech`s dänn bruche odr ned isch ja egal, jedeäfalls usgrüschtet binemmer *g*

Happy Fucking!! :ctf:
Greetz from Shiva
Infected_xD
Beiträge: 18
Registriert: Di 17. Jul 2007, 16:34
Wohnort: Hägglingen

Beitrag von Infected_xD »

naja zägge sind nur bes zu 1m öber bodä also müend ehr halt uf es bäummli ufä chlätterä und dehtä en geigneti position findä;D

und en brochfeschtä ascht^^
Greetz from Shiva
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Beitrag von Titali »

Flashmax hat geschrieben:
TiTaLi hat geschrieben:
dex hat geschrieben:Also ich finde wenn zwei sich treffe und sich gegesitig azieh denn sell so sie und husch i Wald ;)
*hahahahaha* :lol:

viel spass mit de zecke nachhär *lol*

hey mach kei gspass da drüber, mini ex und ich hend scho 2 mal es huere böses erläbniss im wäldli bim gmeinsame akt gha :-# :-# :-#
nei nei flashmax ich mache ja gar kei spass...ES IST EINE WARNUNG!!!

:badgrin: :De2 :badgrin:
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
Ajanix
dj
dj
Beiträge: 695
Registriert: Mo 2. Jul 2007, 23:35
Wohnort: Winterthur

Beitrag von Ajanix »

TiTaLi hat geschrieben:
Flashmax hat geschrieben:
TiTaLi hat geschrieben:
dex hat geschrieben:Also ich finde wenn zwei sich treffe und sich gegesitig azieh denn sell so sie und husch i Wald ;)
*hahahahaha* :lol:

viel spass mit de zecke nachhär *lol*

hey mach kei gspass da drüber, mini ex und ich hend scho 2 mal es huere böses erläbniss im wäldli bim gmeinsame akt gha :-# :-# :-#
nei nei flashmax ich mache ja gar kei spass...ES IST EINE WARNUNG!!!

:badgrin: :De2 :badgrin:
hetschmer das nöd chöne voreme Jahr säge, de hetti 2 schockerläbnis weniger... ](*,) ](*,) nöd im bezug uf de sex, sondern... mhh unangnehmi begägnige mit andere planetebewohner... :-# :-#
Benutzeravatar
isis mondkind
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 153
Registriert: Sa 21. Jul 2007, 16:01

Beitrag von isis mondkind »

es isch doch immer s glich:
isch mer inere beziehig dänkt mer: "es wär doch schön chli frei z sii um mitem einte oder andere vielleicht chli heftiger z flirte..."

und isch mer single:
"ach wie schön wärs wenn öpper vertrauts da wär wo eim au eifach nur in arm nimmt..."

hed doch beides vor und nachteil.

es abentür oder en one night stand (wie au immer) isch sicher ufregend! hüfed sich aber die rein körperliche "bettgschichte" chan das zimlich schnäll zunere leeri füere.

irgendwie suecht mer ja denn au nach wärmi aber meistens hinterlaats en chälti, will äbe halt gfühl doch au zum sex ghöred... find ich ufjedefall...

(nüt gäge one night stands!)
Benutzeravatar
Ajanix
dj
dj
Beiträge: 695
Registriert: Mo 2. Jul 2007, 23:35
Wohnort: Winterthur

Beitrag von Ajanix »

isis mondkind hat geschrieben: irgendwie suecht mer ja denn au nach wärmi aber meistens hinterlaats en chälti, will äbe halt gfühl doch au zum sex ghöred... find ich ufjedefall...

absolut dinere meinig =D> =D> =D>
satropa
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 574
Registriert: Do 31. Mär 2005, 18:29
Wohnort: irGendwo deZwüscHE

Beitrag von satropa »

Wenn mer sich im Klare isch, was mer suächt, hinterlohts kei Leeri :-)
Siehe mein Beitrag auf Seite 2.
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
Benutzeravatar
isis mondkind
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 153
Registriert: Sa 21. Jul 2007, 16:01

Beitrag von isis mondkind »

ich dänke da hesch du scho rächt satropa aber trotzdem glaub ich wenn sich die one night stands hüfed, chas mit de ziit en leeri hinterla.

vielleicht chunts au uf d art vonere begägnig a...
wenn mer würklich nume uf es schnälls und heisses nümmerli us isch 8-[ chan sich das bedürfnis scho mit dem stille la.
aber ich dänke au, das mer oft unbewusst doch nach wärmi und echli halt i so situatione suecht... [-X han ich bi mir ufjedefall scho festgstellt. O:) wärenddesse isches vielleicht ame scho toll und befriedigend aber im nachhinein hed sich bi mir meistens en leeri bemerkbar gmacht, won ich mich denn schlussendlich han musse frage obs das fiese gfühl im nachhinein de sach würklich wert xii isch...
vielleicht dänk ich halt da scho eher romantisch :-({|=
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Beitrag von Titali »

Flashmax hat geschrieben:
TiTaLi hat geschrieben:
Flashmax hat geschrieben:
TiTaLi hat geschrieben:
dex hat geschrieben:Also ich finde wenn zwei sich treffe und sich gegesitig azieh denn sell so sie und husch i Wald ;)
*hahahahaha* :lol:

viel spass mit de zecke nachhär *lol*

hey mach kei gspass da drüber, mini ex und ich hend scho 2 mal es huere böses erläbniss im wäldli bim gmeinsame akt gha :-# :-# :-#
nei nei flashmax ich mache ja gar kei spass...ES IST EINE WARNUNG!!!

:badgrin: :De2 :badgrin:
hetschmer das nöd chöne voreme Jahr säge, de hetti 2 schockerläbnis weniger... ](*,) ](*,) nöd im bezug uf de sex, sondern... mhh unangnehmi begägnige mit andere planetebewohner... :-# :-#

uhahahah, znächscht mal es ganzkörperkondom bruche :lol: :lol: :lol:
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
Electro Static
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 142
Registriert: Do 15. Mär 2007, 16:49
Wohnort: Zürich

Beitrag von Electro Static »

:tfrag: :tfrag: :tfrag: :tfrag: :tfrag: :tfrag: :tfrag: :tfra
satropa
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 574
Registriert: Do 31. Mär 2005, 18:29
Wohnort: irGendwo deZwüscHE

Beitrag von satropa »

@Mondkind,
Ich denke au sehr romantisch, ha mit der ziit das eine vom andere trenne glernt. ich bin mir im klare, dass imene onenightstand nie das finde wirsch wo du miteme partner gemeinsam ufbaue kannsch und suäche daher das scho gar nid inere kurze sexuelle begegnig au nid unbewusst. Wenn sichs denn danach glich mol "komisch" afühlt, denn isch das, will der Ander sich nid meldet oder dich wie Luft behandelt und nid klartext kann rede, sich irgendwie no ibildet er seig so en tolle hengscht gsi, dass du grad mega in in verknallt bisch und ihn jetzt grad zu ere hürat zwinge willsch und er verhaltet sich als wär er vom teufel selbst gejagt *lach*, und du sitzisch dehei und denksch, "aha" :-D
Aber en ONS muässe gar nid unromantisch sie, und scho gar nid gfühlslos (mer hüpft jo au nid grad mit jedem ins Bett, oder?)...wenn beidi klar sind, und es einfach gniesse chönne, im moment.

Leeri fühli ame au, unabhängig vo ONS. D'sehnsucht nach em soulmate chunnt eh immer wieder, hehe. aber ebe das isch s'thema im andere thread; "die liebe meines lebens" ;-)
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
Antworten