Valentinstag

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
rizraz
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 65
Registriert: Mo 22. Jan 2007, 15:05

Valentinstag

Beitrag von rizraz »

:roll: Isch doch en gueti glägeheit!
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Beitrag von Psymäleon »

... oder auch nicht. :wink:
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
rizraz
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 65
Registriert: Mo 22. Jan 2007, 15:05

warum nid

Beitrag von rizraz »

Psymäleon hat geschrieben:... oder auch nicht. :wink:
warum nid
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Re: warum nid

Beitrag von Psymäleon »

Weil nicht jeder den Valentinstag als DEN Tag der Liebe betrachtet... aber lassen wir diese Diskussion. Ich konnte halt einmal mehr nicht einfach still bleiben und nichts dazu sagen. Sorry... darum allen einen schönen Valentinstag. :wink: :twisted: :wink:
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
rizraz
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 65
Registriert: Mo 22. Jan 2007, 15:05

Beitrag von rizraz »

i dem fall, für alli wo süst kai muet händ en eigene "valentinstag" zerfinde, schribit tüchtig und nützit de "flow" vo dem gsellschaftliche Ereignis! :wink:
Die Kunst einen Drachen zu reiten

Erfolg ist das Ergebnis deines Denkens
Benutzeravatar
Nicolas
dj
dj
Beiträge: 541
Registriert: Sa 24. Sep 2005, 12:17
Wohnort: Kriens

Beitrag von Nicolas »

Ich persönlich finde es einen Komerztag. man sollte seinen Lieben durchs Jahr hinweg Weg Freude bereiten und nicht nur "einmal" im Jahr.
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
Tarabas

Beitrag von Tarabas »

@ Nicola S.
Du sprichst mir aus der Seele.

Ich denke dieser Tag ist nur ein Tag der von den Blumenketten erfunden worde ist um den umsatz zu steigern.
Geschenke brauchen keinen bestimmten Tag um verschenkt werden zu können und bereiten mehr Freude, wenn sie Spontan geschehen.
rizraz
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 65
Registriert: Mo 22. Jan 2007, 15:05

Beitrag von rizraz »

Ihr ungläubige söhn vom satan.
wo blibt nur üchi wertschätzig.
was blibt euch den überhaupt no, wenn ihr alles verneinid.
dwält brucht euch leeri seelene nid!
Die Kunst einen Drachen zu reiten

Erfolg ist das Ergebnis deines Denkens
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Melliandra »

Ich muess da also am rizraz rächt gäh, klar sell mer au under em Jahr
schänke und ja es söll vo Herze cho und nid will en bestimmte Tag isch.

Trozdem glaubi dass de Tag en bedütig hed, so wie Wiehnachte, Ostere und und und.

Also ich freu mich uf hüt Abig mit meim Knudel chöne so richtig biz
Romantische kitsch z'fiiere! =o))) Vo de Gschänkli chani jetzt no nüd schriebe
will ja nid dass ers scho chan läse *grins* aber ja blaaaaa.

Klar mer chönt das au geschter oder Morn fiere und so zelebriere, was ja
au alli hoffendlich ab und zu mached, aber jaaa höred doch mal uf immer
die Fäschder z'verdüüfle.

(So und jetzt han mer dänk mega viel Feinde gmacht) :shock: 8) :-D
*poink*
battlefairy
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 288
Registriert: Fr 14. Jul 2006, 23:15
Wohnort: Allenwinden ZG

Beitrag von battlefairy »

Hey Wuselchen, ich han Dich immerno gern *griiins* :lol:

Ich bin aber au ned so de Valentins-Kommerztag-Fan, ich find me mues jez ned wie a Wiehnachte losstresse und Gschänkli poschte, aber anderersiits hani ds Gfühl, dass die hüttig westlichi Mänschheit so en Art Erinnerigstag bruucht (wie au z.B. de Muettertag, etc.), will sowas susch unterdesse doch eifach chli ds churz chund, i dere rasche, hektische und vo Arbet/Gäld dominierte Zivilisation...

Und Schänke söll me doch immer, immer wenns passt, es macht schliesslich a bedne Freud, em Schänker und em Beschänke! So vill Freud uf einisch, huuii.... :-D
*singhüpftrallalaa*
rizraz
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 65
Registriert: Mo 22. Jan 2007, 15:05

Beitrag von rizraz »

Das sind doch mal schöni Sätz, das macht doch scho vill meh spass.
Ich hoffe es sind no vill ume wo so dänkit! :-({|=
Die Kunst einen Drachen zu reiten

Erfolg ist das Ergebnis deines Denkens
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Melliandra »

battlefairy hat geschrieben:Hey Wuselchen, ich han Dich immerno gern *griiins* :lol:

Ich bin aber au ned so de Valentins-Kommerztag-Fan, ich find me mues jez ned wie a Wiehnachte losstresse und Gschänkli poschte, aber anderersiits hani ds Gfühl, dass die hüttig westlichi Mänschheit so en Art Errinerigstag bruucht, will sowas susch unterdesse doch eifach chli ds churz chund, i dere rasche, hektische und vo Arbet/Gäld dominierte Zivilisation...
Ja da hesch warschindlich rächt und schliesslich händ mier hüt scho de
Penner mit nume eim Bei wo vor de Poscht, wo uf sinere Mundharmonika
spiel und en Bauarbeiter scho happy Valentienstag gwünscht! =o)))

Han mi mega gfreud!

He und gad no vom Chef es Schoggi- Herzli übercho! Ooookey das
chamer jetzt düüte wie mer will hehe aaabbber ja blaaa.

Also ich fints en kuule Tag! :-)
*poink*
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Beitrag von Psymäleon »

rizraz hat geschrieben:Ihr ungläubige söhn vom satan.
wo blibt nur üchi wertschätzig.
was blibt euch den überhaupt no, wenn ihr alles verneinid.
dwält brucht euch leeri seelene nid!
Ob das wohl ernst gemeint ist? :wink: Wenn das so ist, dann sollte ich mich wohl auf die Suche nach einer Jungfrau machen, die ich dann heute Abend dem dunklen Herrscher auf dem Friedhof opfern kann. :lol:

Und überigens: mir bleibt sehr viel, denn ich bejahe die Liebe und wertschätze sie auch... einfach am 14. Februar nicht mer als sonst.
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Benutzeravatar
Nicolas
dj
dj
Beiträge: 541
Registriert: Sa 24. Sep 2005, 12:17
Wohnort: Kriens

Beitrag von Nicolas »

Rizraz, ich schenke Dir heute einen Smile, einen hug und gaaanz viel liebe. oder willst du lieber eine Guccitasche? :wink:
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
Benutzeravatar
%A%
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 185
Registriert: Mo 16. Okt 2006, 20:17

Beitrag von %A% »

Was machen wohl all die Leute in der ValentinsNacht??
:-D :-D :-D :-D :-D :-D
äuä übr schribfähler im Liäbensbriäf unterhalltä
Antworten