Wieviel Musik braucht Liebe????

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Benutzeravatar
Harachte
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 383
Registriert: Sa 17. Jan 2004, 11:38
Wohnort: Earth

Re: Wieviel Musik braucht Liebe????

Beitrag von Harachte »

Sunsista hat geschrieben: Mein State: Ich könnt keinen Partner haben der mit mir den Musikgeschmack nicht teilt.
Was sagt ihr dazu???
Ich würde sagen, du verschliesst dich vielen liebenswerten Personen.. Sorry, ich kann mit solchen States gar nicht anfangen.. Ich persönlich habe eine Freundin die zb gar nicht auf Goa (Full-on, Proggi, psy, Dark, Kreuzundquer :-D ) steht. Wenn ich also wie du mit der Scheuklappe durchs leben gegangen wäre, hätte ich mich nie in sie verliebt.. :ove:
Wahrlich, keiner ist weise, der nicht das Dunkel kennt.

H. Hesse
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Melliandra »

Muess jetzt doch auno mien Sämpf dezue gäh. :-D

Ich finde dass dMusig scho en Rolle spielt gad bi halt so extrem usbrägte Sache wie Goa.
Dänke bi so „extremen“ Sound hed das scho öbis mit de Läbesistellig z’due. zB en Ghothik
Mänsch oder deat mettal chund nid mit öberem zäme wo im Chilechor singt. *sing* :lol:

Ich han aber dErfahrig gmacht, dass nur will beid de glich Sound losed und drum au chli de glich
Style händ, dass es den nid immer muess zäme passe. (hehe) Also chan ich mier sehr guet
vorstelle dass es au ganz guet chan passe wemer komplet andere Sound lost. Im gägeteil, es muess
ja da sehr viel Verstäntniss für de ander ume sie, wo anere Bezieig nume guet chan due.

Ich sälber muess mien Fründ ane Goa chöne mitnäh, weiss nid bin eh en Mänsch wo gern de Fründ
debie hed, au wens zum Ross stäle isch, oder eifacht wieder mal zum umeblödle.
*poink*
Benutzeravatar
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 508
Registriert: Fr 22. Sep 2006, 08:49
Wohnort: Land of Fantasy

Beitrag von Zauberhäxli »

Ich gsehs scho als Vorteil a, wämer en Partner hät wo die glich Musig bevorzugt. Ich chan mir aber scho vorstellä mit öperem ä Beziehig zha, wo nöd die glich Musig lost. Ich würd ihn dän eifach bitte, wenigschtens ei Mal ane Goa mitzcho, zum sich selber äs Bild z`mache, welli Partys ich bevorzug, im Gegezug würd ich natürlich mal ane Party gah wo sim Style entspricht. Ich los ja au nöd nur Goa, villicht würded mir öis bi äre andere Musigrichtig finde.

Min Fründ lost zwar sehr gern Goa, will aber praktisch nüme a Partys gah, im langets so zwei bis drü Mal im Jahr. Das isch mir aber zwenig, wet ihn aber au nöd immer überredä zum ane Party zgah. Er seit zwar; gah du nur a Partys, dänn gsemer öis halt eis Wuchänänd nöd. Das will ich aber eigentlich au nöd, well mir öis sowiso nur am Wuchänänd chönd gseh. Deswegä gah ich vil weniger a Partys als ich gärn würd wellä gah. Usserdem han ich ihn sehr sehr gern debi anere Party, dänn simer vil zäme am tanze. Ich gah mängisch scho ällei a Partys, aber dänn machts mir weniger Spass als mit ihm. Debi hämer öis anere Goa känneglernt...

Übrigens @ abraxas, was passt dir dänn nöd anere goagängerin?
Joss
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 441
Registriert: Di 16. Mai 2006, 17:12
Wohnort: Berikon-Widen
Kontaktdaten:

Beitrag von Joss »

Also ich muen säge dass ich ned nur goa lose ich lose na verschidenschti ander sache! hip hop (wenn au nur gaaanz wenig) trip hop,alli arte vo punk(ussert so mtv und viva scheisse),metal,crust,d&b!aber seinzige woni wücki ned so gern han isch house! lose hald gern sache wo au chi meh dihinderscteckt als nur party und droge!!

also wasi han wele säge isch dases sicher en Winzigi rolle schpillt was mini zuekünftig wird lose, also so wiet Melliandra gseit häd chunnt für mich en überzogni und eini wo ihres läbe scträng nach bible oder jesus richtet und am weekend nur ide chile hockt zum bäte und singe nie in frag! fin ebe eher das dischtellig hinder de musig e rn rolle schpillt und ned dmusig sälber!
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Beitrag von abraxas »

Zauberhäxli hat geschrieben: Übrigens @ abraxas, was passt dir dänn nöd anere goagängerin?

wieso fragst du? was sollte an einer goagängerin nicht gut sein?
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Tinuel
Beiträge: 13
Registriert: Sa 24. Mär 2007, 20:19

Beitrag von Tinuel »

es isch scho nid schlächt wenn di partner di glichi art vo musik bevorzugt, aber me muess us mire sicht ou vorsichtig si.. mini ex-fründin het wäge mer afo reggae lose ( ja ha denn no kei goa glost ) und spöter mer aues nachegmacht :) het zwar scho spass gmacht aber me muess doch en eigeti meinig ha.
Salemar
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 99
Registriert: Mo 4. Dez 2006, 16:09
Wohnort: luzern's country side

Beitrag von Salemar »

Ich kann es mir gut vorstellen mit einer Partnerin zusammen zu sein, die in der Goa-Musik nichts spezielles sieht - wie z.B. meine Frau :-)

Sie steht auf die Musik der Natur und auf Gesang (Vocals)...ich mag elektronische Musik.

Sie begleitet mich, weil sie mich liebt und ich begleite sie, weil ich sie liebe. Im Endefekt tut es beiden gut - der Beziehung auch :ove:

Allerdings sind es nicht wirklich Gegensätze..nur der Rythmus ist nicht gleich, es sind mehr Gegenpole und das ist genial :-D
Licht gegen das Dunkel. Liebe gegen Hass.
Kraft gegen Kraft
Sunsista
Beiträge: 24
Registriert: So 18. Mär 2007, 14:43
Wohnort: Elfenwald

Beitrag von Sunsista »

@ harachte: mit musikgeschmack definiere ich persönlich nicht meine momentane vorliebe von musikstilen. dies variiert ständig,...je nach erlebnissen, erfahrungen, gemütszuständen und orten des erlebens.musik ist wie tanz (egal welche stilrichtung!!!) eine ausdrucksform des momentanen seins.

musikgeschmack ist für mich die form des erlebens des gehörten. ein mensch der sich mit e(gal welcher musikrichtung!!) nicht einfühlen kann "schmeckt" ( "erlebt", tastet,) die musik nicht,...
jemand der bei melancholischer stimmung hardrock hört und sich besäuft,...oder bei ghothiksound liebesgeständnisse säuselt,....sorry, aber das ist für mich nix.
Conclusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 418
Registriert: Do 31. Mär 2005, 14:56
Wohnort: Balkonien

Beitrag von Conclusion »

die musik an sich ist doch echt sch**ssegal in einer beziehung! das einzige was zählt ist die akzeptanz und toleranz des partners bevorzugten musikstyle.
leandros
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 85
Registriert: Fr 5. Jan 2007, 15:58
Wohnort: züri

Beitrag von leandros »

egal was de/die anderi losst hauptsach me tolleriert enand voll und ganz. O:)
Joss
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 441
Registriert: Di 16. Mai 2006, 17:12
Wohnort: Berikon-Widen
Kontaktdaten:

Beitrag von Joss »

leandros hat geschrieben:egal was de/die anderi losst hauptsach me tolleriert enand voll und ganz. O:)
Das würdi jetzt au mal säge! Mer chan sich doch ned nur wegere musigrichtig vom rescht vode wält abschotte de mensch sett liebi zuelah öb das jetzt vomne hip hop meitli bueb isch oder vomne Ländli junky!!o.k. villicht krassi bischpiel gsie.........^^
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Antworten