Wieviel Musik braucht Liebe????

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

[-( neineineineineinei

ich han und wür niiie behaupte, dass e schlager-lebesistellig irgendwie bös isch. ich behaupte nur, dass ich mit öperem, wo das zu siinere lebensistellig zellt, sehr wahrschiinlich nöd chönnt zämesii. und zwar nöd weller bös oder irgendwie schlecht isch, sondern well ich glaube, dass schlagerliideschaftskompatibilität gwüssi persönlichkeits-eigeschafte vorrussetzt, wo würded verhindere, dass ich mich inere bezieig mit so öperem wür wohl fühle, well mir dann glaub eifach viiiiiel zu verschiede wäred.
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Melliandra »

Kollegoli hat geschrieben:[-( neineineineineinei

ich han und wür niiie behaupte, dass e schlager-lebesistellig irgendwie bös isch. ich behaupte nur, dass ich mit öperem, wo das zu siinere lebensistellig zellt, sehr wahrschiinlich nöd chönnt zämesii. und zwar nöd weller bös oder irgendwie schlecht isch, sondern well ich glaube, dass schlagerliideschaftskompatibilität gwüssi persönlichkeits-eigeschafte vorrussetzt, wo würded verhindere, dass ich mich inere bezieig mit so öperem wür wohl fühle, well mir dann glaub eifach viiiiiel zu verschiede wäred.
Die Ausname bestätig die Regel aber so im gross und ganze wirds wohl scho ehnder so sie. :-)
*poink*
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

abraxas hat geschrieben:ich kann ja nur von mir reden. ich identifiziere mich nicht mit musik. es ist auch nicht meine lebenseinstellung. ich höre nicht musik um mich irgendwo zugehörig zu fühlen, und auch nicht um mich von etwas abzugrenzen. ich möchte einfach nur ich sein, und mir gefallen gewisse sachen und andere sachen nicht. ich könnte auch nicht mit jemandem zusammensein der mit mir nicht zusammensein könnte wenn ich keine elektronische musik hören, auflegen oder machen würde.

in meinen augen sind das alles nur oberflächlichkeiten. wenn du fragst "kann sich eine superfrau mit tokio hotel identifizieren" dann sagt das für mich aus dass du dich mit deiner musik identifizierst und nicht verstehst dass andere musik einfach nur wegen der musik hören, und nicht deswegen weil sie sich dadurch eine identität zu finden erhoffen oder darin eine bestärkung suchen.
dochdoch. ich verstah scho , dass anderi nur musig losed zum lose. das hani damit gmeint, dasses was anders isch, wenn sichs nöd umen musigmensch handelt (kein musigmensch = mensch wo musig eifach chli lost zum musiglose). oder villicht müssti gnauers säge: nöd e so en musigmensch wie ich eine bin.

well für mich ghört musig zu miinere lebensistellig. ohni liideschaftlichi musig hettich mich ine anderi richtig entwickled, als ich jetz bin. usser ich hetts z.b. mit läse oder sport usgwächslet... oder, psymi, bezeichnisch du s'läse und büecher nöd au als teil vo diinere lebensistellig?

ohni musig hettich no viel meh aggressione und wär eifach zimli andersch druf. fü mich gahts be musig um meh, als nur drum, sie zlose. ich will sie ufsuuge, iiriibe, i mich iiverliibe (einverleiben), sie söll teil vo mir sii, ich will durs tanze mit ihre figge. das gaht wiit drüber hinnuus, als eifach nur dezue zghöre (wesege ja z.b. so einigi e gwüssi musigrichtig losed).
ich beschränk mich debii au be wiitem nöd nur uf goa, das hani nie gmacht.

und wenn jetz öper bezüglich de musig im gliiche sinn fühlt wie ich, er das ganze aber be schlagermusig oder in verbindig mit britney hät, dann weissi, dassi wohl chum mit dere person e liebesbezieig ha chönnt. deswege muss mich en musigmensch, i dere form wie ich eine bin, in sache musig verstah, wenns e bezieig sii söll. das heisst nöd, dass er muss die gliich musig geil finde, aber wenner schlager geil find, dann verstaht er mich definitiv nöd. handelts sich um öper, wo musig eifach so lost, dann isch iisy, dann isches mir egal und e bezieig wär möglich
Zuletzt geändert von Kollegoli am Do 22. Mär 2007, 13:36, insgesamt 3-mal geändert.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

Kollegoli hat geschrieben:ich will sie ufsuuge, iirgibe, i mich iiverliibe (einverleiben), sie töll teil vo mir sii, ich will durs tanze mit ihre figge.
*pruuuuuscht!!!!* :lol: :lol: :lol: *chugel*

ey, das isch etz zvill...*obervergröööl*

:lol:
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

aso dass tanz wie sex mit de musig isch, hät mal de zwyback inere bsunders weise minute usegfunde, mussi no afüege...

weisch so schön mit quelleagabe... gell richtig wüsseschaftlich
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Beitrag von abraxas »

Kollegoli hat geschrieben: ich will sie ufsuuge, iiriibe, i mich iiverliibe (einverleiben), sie söll teil vo mir sii, ich will durs tanze mit ihre figge.
;) deswegen hast du also auf allen partyfotos so'n stä**er
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

:oops:

ja weisch mit einbei-tanz isch eigentlich es anders bei gmeint, als die uf dene ich stahn..... =P~ *schwiiiiiing*****
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

*lachtränewegbutz*

ihr sind echt de grööler hüt...wuawua, ich cha nüm...

:jumper:
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 865
Registriert: So 11. Sep 2005, 19:50

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

da fällt mir grad ein, ich hab mir schon paarmal überlegt, ob man am tanzstil erkennen kann, wie sich jemand beim sex bewegt... oder vielleicht nicht gerade die bewegung, aber die hingabe, die leidenschaft, das einverleiben (grins@oli) und das trance-gefühl.... ich glaub da gibts parallelen... :wink:
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

oooh jaaaa

wänn ich öpper beobachte, wo sich bim tanze voll hiigit, dänn schlüssi amel automatisch druff, dass de- oder diejenigi bim sex au so lideschaftlich isch.

umgekehrt dänki nöd, dass mer bi öpperem, wo bim tanze en stock verschluckt hät, unbedingt chan devo uusgaa, dass er im bett au so zrugghaltend isch. villich isch dejenigi i de öffentlichkeit eifach schüüch und im schlafzimmer mutiert er zur wildchatz... kei ahnig..

es chunt sicher au druff a, was für es körpergfühl öpper hät... und das gseht mer ame mänsch eigentli scho aa bim tanze.... :-k
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Beitrag von Psymäleon »

Kollegoli hat geschrieben:ob sie jetz lieber seine oder andere gern hät, ischmer gliich, wells gschmacksach isch. aber wenn sie jetz wür britney spears guet finde oder schlager en teil vo ihrere lebensistellig wär (aso musig wo schlecht isch und wo das nöd uf gschmack beruet), dann würis scho voll strub finde und mich mit ihre dadrüber usenand setze...
Da habe ich wohl diesen Satz etwas falsch verstanden. Aber noch zu deiner Anschlussfrage: Nein, auch wenn ich Musik mehr als nur höre, auch schon mal Bücher verschlinge hat das für mich alles nichts mit Lebenseinstellung zu tun. Eine Lebenseinstellung ist für mich das Grundlegenste, das Denken, das Gefühl, was für mich persönlich richtig und falsch ist. Klar hat diese Einstellung in gewisserweise Einfluss auf unser Handeln. Für mich aber nicht darauf, ob wir nun Singen, Tanzen, Schlager hören, Sport machen, Bücher lesen oder Briefmarken sammeln, sondern darauf, ob ich jemandem die Tür aufhalte, auch einem Fremden ein Lächeln schenke usw. Eine Lebenseinstellung ist der Mensch in seiner reinsten Form, der kein Kleiderstil, keine Leidenschaft usw. braucht, um etwas darzustellen.
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

:-k (hüt giz wider mal vill zum grüble)

wie chan dänn eigentlich musig e läbensiistellig si, oli? ich verstahn de satz irgendwie nöd.
meinsch eifach demit, dass die musig, wo du uuswählsch, dini läbensiistellig uusdruckt?
oder meinsch demit, dass d art, wie du über d musig dänksch, uusdruckt, wie du über anderi sache im läbe (oder sogar übers läbe sälber) dänksch?
das_auge_gottes
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 147
Registriert: Do 28. Dez 2006, 11:53
Wohnort: tsüristan
Kontaktdaten:

Beitrag von das_auge_gottes »

Shmahu hat geschrieben: wänn ich öpper beobachte, wo sich bim tanze voll hiigit, dänn schlüssi amel automatisch druff, dass de- oder diejenigi bim sex au so lideschaftlich isch.
aufgrund verschiedener praktischer feldstudien hat unser forschungsteam entgegen der urspünglich angenommenen hypothese herausgefunden, dass dies leider ein grober fehlschluss ist. da scheinen projektionen eine ganz grosse rolle zu spielen. und leider geht "schöntrinken", "gutbumsen" aber nicht... ;)
esst mehr schwein, es schmeckt so fein!
trilobyte
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 341
Registriert: Mo 29. Nov 2004, 20:14
Wohnort: Lenggenwil

Beitrag von trilobyte »

zum ursprünglichen thema:
ich finds doch sehr angenehm das meine freundin praktisch den gleichen musikgeschmacht hat! das macht vieles einfacher.

ich hatte auch schon beziehungen in denen das nicht so war, das geht auch, aber ist halt doch nicht ganz das selbe.

bspw wohin am wochenende? mit jemanden der keine elektronische musik mag ist's schlecht an parties zu gehen. wenn man dann eine wochenend beziehung hat ist's umso schwieriger. parties (nicht nur goa) waren halt schon ein paar jahre lang ein sehr wichtiger teil meines lebens. möchte diese zeit nicht missen.

ich könnte keine freundin haben die sich den ganzen tag viva hip hop oder seichtes chart gedöns anhört. da hörts bei mir auf.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

das_auge_gottes hat geschrieben:
aufgrund verschiedener praktischer feldstudien hat unser forschungsteam entgegen der urspünglich angenommenen hypothese herausgefunden, dass dies leider ein grober fehlschluss ist. da scheinen projektionen eine ganz grosse rolle zu spielen. und leider geht "schöntrinken", "gutbumsen" aber nicht... ;)
:-s
Antworten