Die Liebe meines Lebens

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Benutzeravatar
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 655
Registriert: So 18. Mär 2007, 09:27
Wohnort: fast genau am Strand !!
Kontaktdaten:

Beitrag von halucinognom »

@Fallen Angel

Merci ou a di u vo mir ou dir VIU Glück uf der Suechi..nei äbä nid :wink: ...uf ds 'Wartä' vo dire Zwillingssele O:) wird scho guet cho!

jo das mues i lerä, a mi säuber z gloube... und nei i wot ke one night stand, i bruche LIEBI - lol *grins* O:)
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

anderersiits erwartige sind meistens de killer für jeglichi neui bezihig...

hm weiss au nöd, villicht muss mer ja wie i soneme puzzlespiel (oder sudoku) erscht mal in sich drin ufruume und eis sii mit sich sälber und sich NIEMALS selber belüge - dänn erscht isch es möglich, öppis iizgah.

und selbst wenn das 5 jahr gaht

aber anderersiits chammer kei erfahrige sammle... wämmer kei erfahrige sammled... (edit: höhö, ich eigetlich nöd ONS gmeint, aber wer weiss, villicht isch au das e erfahrig?)

d'wohrhet liit vermuetlich irgedwo zwüsche dene ziile ;)
Benutzeravatar
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 655
Registriert: So 18. Mär 2007, 09:27
Wohnort: fast genau am Strand !!
Kontaktdaten:

Beitrag von halucinognom »

sich niemau säuber belüge...wie meinsch das gnau mit sich säuber belüge?

und d erwartige si doch eh (fasch) immer viu z höch..
Benutzeravatar
Nejalan
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 80
Registriert: Fr 28. Jul 2006, 15:14
Wohnort: Mueter Ärde

Beitrag von Nejalan »

glaub e zwillingsseel isch nid umbedingt nur e gueti vorussetzig für die grossi liebi, cha nur vo mir redä...scho klar!...tja, fertig jetzt...blöds umegeschribsel 8-[

nei...kenne dueni niemer hie, aber bekannt simmer üs scho lang!
i...und ich weiss, dases so isch n-smile_excited.gif hehe,...und das isch au schön und guet eso!

bis bald im wald ;)

vill liebi...uf alli fäll!
Warum in die Ferne schweifen?
Sieh, das Gute liegt so nah.
Lerne nur das Glück ergreifen,
denn das Glück ist immer da.
Benutzeravatar
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 655
Registriert: So 18. Mär 2007, 09:27
Wohnort: fast genau am Strand !!
Kontaktdaten:

Beitrag von halucinognom »

nix blöds umegeschribsel =P~ O:) *lol*
gedanke u erfahrige ustusche... O:)

und klar mues das nid unbedingt stimme mit der Zwillingsseele, aber i gloube dra u basta..

:bla :bla

O:)
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

@halucinognom
mit sich sälber belüge mein ich dass mer einigermasse weiss was mer will.
dass mer nöd meh will als mer fähig isch z'geh. dass mer nöd meh gitt, als mer bechunt. dass mer sich e chli kännt. gaht chli i das ine woni i dem andere thread im mystical teil gschribe han (werbung mach werbung mach *grins*)

@nejalan
ja, e zwillingsseel isch villicht eher dezue geignet e langjährigi fründschaft ufzbuoe - öpper womer dur dick und dünn cha gah. womer chan sich ushüle wänns schmerzhaft isch, und sini freud verzelle wenns schön isch.

hmmm, jetzt machsch mi aber neugierig so vo wege bekannt und so :)
mer gseht sich sicher mal einisch (wieder) ;)

jo vill liebi - i wellere form au immer..
Benutzeravatar
Nejalan
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 80
Registriert: Fr 28. Jul 2006, 15:14
Wohnort: Mueter Ärde

Beitrag von Nejalan »

das mit "i weller form au immer" hani zersch au welle schribe, isch mer denn "blöd" vorcho
Warum in die Ferne schweifen?
Sieh, das Gute liegt so nah.
Lerne nur das Glück ergreifen,
denn das Glück ist immer da.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

gsehsch nur O:)
also simmer entweder beidi chli blöd, dass mer uf die idee chömed
oder es isch doch nöd so blöd
oder du bisch nöd so blöd wills nöd gschriibe häsch, ich defür scho
:-D

ich ha dermit welle säge, dass mer eifach vill liebi cha geh und empfange - selbst ohni e bezihig, mängmal isch das ehrlicher, mängmal e bezihig.

wie au immer - d'liebi findt ihre weg

*woischjetznurdierosarotbrüllewieder*
Benutzeravatar
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 655
Registriert: So 18. Mär 2007, 09:27
Wohnort: fast genau am Strand !!
Kontaktdaten:

Beitrag von halucinognom »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:mit sich sälber belüge mein ich dass mer einigermasse weiss was mer will.
dass mer nöd meh will als mer fähig isch z'geh. dass mer nöd meh gitt, als mer bechunt. dass mer sich e chli kännt. gaht chli i das ine woni i dem andere thread im mystical teil gschribe han
hmm...wüssä wasi wot...e gueti frag und so ganz e gueti antwort chader do nid gä...das chönts no si, dasimer viu zviu Gedanke machä u näbädra mi säuber vergissä sozägä...
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

agnoh mir wäred nöd so nachdenklich und würded das voll simpel gseh:

also da isch e frau, sie gfallt dir, du sprichsch sie aa, machsch ihre es kompliment, sie findt das herzig, ihr laberet chli mitenand, natelnummere werded ustuscht, mer smslet, macht wieder ab, häts guet zäme und knutscht sich ab, aschlüssend under grossem knuddle verabschiedet mer sich und schliesslich trifft mer sich wieder poppt bis d'nachbare reklamiered und bout zäme chli öppis uf, zieht villicht zäme, hürated, chunt chind über, etc.

s'problem isch nöd das.

s'problem isch, wämmer alles afaht füfzehtusigmal hinderfroge...

wenn dir eini gfallt, isch es da ehrlich, ihre das z'säge oder isch es ehrlich ihre usem wäg z'gah?
und wenn du ihre gfallsch, isch es da ehrlich wenn sie dich wött, oder isch es ehrlich wenn sie angst hätt du chöntsch sie enttüsche?

mängmal isch es gar nöd so schwer ehrlich z'sii und eigetlich vill komplizierter wämmer nöd ehrlich isch.

aber das isch natürlich au nur wieder so philosophisches :bla
Benutzeravatar
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 655
Registriert: So 18. Mär 2007, 09:27
Wohnort: fast genau am Strand !!
Kontaktdaten:

Beitrag von halucinognom »

ja hingerfrage dueni sicher aues ou viu zviu, cha guet si...

naja

i mues jez mau go *müdebin* , u bruche vorauem mau nikotin 8-[

uf jedä fau...e erhousami nacht wünscheni und bis denndenn

O:)
Benutzeravatar
Nejalan
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 80
Registriert: Fr 28. Jul 2006, 15:14
Wohnort: Mueter Ärde

Beitrag von Nejalan »

offe druff zuegah-luege was passiert.

jedi konversation isch öppis neus und öppis anders
Warum in die Ferne schweifen?
Sieh, das Gute liegt so nah.
Lerne nur das Glück ergreifen,
denn das Glück ist immer da.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Nejalan hat geschrieben:offe druff zuegah-luege was passiert.

jedi konversation isch öppis neus und öppis anders
das isch doch mal es schlusswort - oder besser gseit de beginn vo ganz villne wörter!

bis denn also im wald

und hebet e schöni nacht!

O:)
Benutzeravatar
parity
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 59
Registriert: Mo 30. Apr 2007, 20:49
Wohnort: Sursee (LU)

Beitrag von parity »

Fallen Angel 2 hat geschrieben: Was ist schon echt - und was (selbst-)Täuschung?

Vermutlich ist alles Täuschung eine einzige grosse Illusion.
hmm diese Frage zu stellen finde ich interessant und berechtigt. allerdings müssen wir doch zugeben: eine antwort finden wir darauf nicht. :-s wie kannst du denn zB feststellen, dass du dich TATSÄCHLICH 'gefunden' hast, und es sich nicht um eine vorübergehende (selbst-)täuschung handelt? Ich sehe da absolut keine Möglichkeit. Du kannst höchstens drauflos leben, wie es dir im Moment richtig erscheint.

Dein Irren und Wirren auf diesen Gedankenpfaden mag bewundernswert und interessant sein. Trotzdem habe ich das Gefühl, du strebst nach etwas Absolutem, welches kaum zu erreichen ist. Klar sollte man gewisse Werte und eine Lebensweise vertreten können, von denen man sagen kann: Das bin ICH bzw. sie gehören zu mir... sonst wird man von der Gesellschaft kaum akzeptiert und kann sich nicht integrieren. Ich denke es gibt kein 'metaphysisches', quasi in dir verborgenes SELBST, welches es zu entdecken bzw. eben zu finden gilt. Fragerei wie "wen liebe ich überhaupt, mich, die anderen, oder ist alles nur selbsttäuschung", verunsichert. Solche Selbstreflexion ist ja ganz interessant, und wir sollten doch froh sein, dass wir uns bewusst sind, dass nicht immer alles gleich so einfach und klar ist, wie der 'normale Bürger' denkt, bzw. eben gar nicht darüber nachdenkt.

An einem gewissen Punkt sollte man aber vielleicht lieber 'in den Alltag leben' versuchen und nicht ständig nach 'Wahrheit' suchen, Fallen Angel :-k. wer sagt denn dass es 'objektive Wahrheit' - vorallem auf die eigene Persönlichkeit bezogen - gibt?

Von mir selbst kann ich erzählen, dass ich mal eine Zeite hatte, so ca. ein Jahr lang, in der ich immer skeptisch und relativistisch dachte... und es war (rein psychisch) keine besonders schöne Zeit. ich beschäftigte mich recht viel mit Pilosophie, und kam immer mehr zum Schluss, dass alle meine (moralischen) Werte und Sinngebungen (zB zur Welt) entweder widersprüchlich, unbegründet oder einfach sonst zweifelhaft und nicht zufriedenstellend waren. das hat sich anfangs nicht gut angefühlt, heute hab ich allerdings keinen Anspruch auf 'Wahrheiten' in diesem Bereich mehr. Ich schmiedete munter Zukunftspläne und lebte darauf los, es scheint zu funktionieren. Aber hinterfragen tu ich immer noch vieles, mich selbst und den Rest auch, jedoch seltener.

Achja, falls ich hier gerade trivialen oder unverständlichen Käse zusammengeschrieben habe, entschuldige. Dieser geistige Erguss entsprang einem Bedürfnis, mal auf einen deiner interessanten Beiträge zu antworten.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

parity hat geschrieben:
Fallen Angel 2 hat geschrieben: Was ist schon echt - und was (selbst-)Täuschung?

Vermutlich ist alles Täuschung eine einzige grosse Illusion.
hmm diese Frage zu stellen finde ich interessant und berechtigt. allerdings müssen wir doch zugeben: eine antwort finden wir darauf nicht. :-s wie kannst du denn zB feststellen, dass du dich TATSÄCHLICH 'gefunden' hast, und es sich nicht um eine vorübergehende (selbst-)täuschung handelt? Ich sehe da absolut keine Möglichkeit. Du kannst höchstens drauflos leben, wie es dir im Moment richtig erscheint.

Dein Irren und Wirren auf diesen Gedankenpfaden mag bewundernswert und interessant sein. Trotzdem habe ich das Gefühl, du strebst nach etwas Absolutem, welches kaum zu erreichen ist. Klar sollte man gewisse Werte und eine Lebensweise vertreten können, von denen man sagen kann: Das bin ICH bzw. sie gehören zu mir... sonst wird man von der Gesellschaft kaum akzeptiert und kann sich nicht integrieren. Ich denke es gibt kein 'metaphysisches', quasi in dir verborgenes SELBST, welches es zu entdecken bzw. eben zu finden gilt. Fragerei wie "wen liebe ich überhaupt, mich, die anderen, oder ist alles nur selbsttäuschung", verunsichert. Solche Selbstreflexion ist ja ganz interessant, und wir sollten doch froh sein, dass wir uns bewusst sind, dass nicht immer alles gleich so einfach und klar ist, wie der 'normale Bürger' denkt, bzw. eben gar nicht darüber nachdenkt.

An einem gewissen Punkt sollte man aber vielleicht lieber 'in den Alltag leben' versuchen und nicht ständig nach 'Wahrheit' suchen, Fallen Angel :-k. wer sagt denn dass es 'objektive Wahrheit' - vorallem auf die eigene Persönlichkeit bezogen - gibt?

Von mir selbst kann ich erzählen, dass ich mal eine Zeite hatte, so ca. ein Jahr lang, in der ich immer skeptisch und relativistisch dachte... und es war (rein psychisch) keine besonders schöne Zeit. ich beschäftigte mich recht viel mit Pilosophie, und kam immer mehr zum Schluss, dass alle meine (moralischen) Werte und Sinngebungen (zB zur Welt) entweder widersprüchlich, unbegründet oder einfach sonst zweifelhaft und nicht zufriedenstellend waren. das hat sich anfangs nicht gut angefühlt, heute hab ich allerdings keinen Anspruch auf 'Wahrheiten' in diesem Bereich mehr. Ich schmiedete munter Zukunftspläne und lebte darauf los, es scheint zu funktionieren. Aber hinterfragen tu ich immer noch vieles, mich selbst und den Rest auch, jedoch seltener.

Achja, falls ich hier gerade trivialen oder unverständlichen Käse zusammengeschrieben habe, entschuldige. Dieser geistige Erguss entsprang einem Bedürfnis, mal auf einen deiner interessanten Beiträge zu antworten.
Wow, das ist einer der beeindruckendsten Texte, den ich zu diesem Thema in letzter Zeit gelesen habe. Danke!
Antworten