Gibts eigentlich auch Schwule die auf Goa stehen?

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Benutzeravatar
tawarien
Beiträge: 47
Registriert: Mo 24. Jul 2006, 15:25
Wohnort: Lichtensteig

Re: Gibts eigentlich auch Schwule die auf Goa stehen?

Beitrag von tawarien »

piraña hat geschrieben:
tawarien hat geschrieben:
De bendel vo de Party hani immer rechts...
und de "schwulebendel" hani links a ;-)

genau...und du bisch de einzig, wo das so handhabe tuet :)
Also just 4 Info, han es par gseh wo links es grües Bendeli gha het... 8-[
bin definitiv nöd de einzig gsi :-k
Es wird aber schwierig für mi, bin glaubs chli zu z'psycht zum eifach aquatsche... aber egal... und sowieso, die wo ich amigs interessant finde wönd nix vo mir...
Vellicht gits die richtig Person gar nöd...!?!? [-o<
Benutzeravatar
essiggurke
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Do 17. Jul 2008, 12:26
Wohnort: wo de fuchs am biber guetnacht wünscht..

Re: Gibts eigentlich auch Schwule die auf Goa stehen?

Beitrag von essiggurke »

hmmmm.. bim überflüge vo dem ganze thread und vergliche mit was mr so usserhalbm pc wahrnimmt..

vo was mr so ghört, gits do jo na en huufe zumindest nednur-hetero-fraue (bi de herre wüssti's schlicht u eifa ned, drumm bliibi male ruig)! schiint nur so als ob wird das gar ned gschnallt? oder doch? natürli isch ja ned nötig e botschaft uf de stirn gschribe ha, aber ar parties dunket so vil mensche doch sehr zrugghaltend..

wie bi isch eich eusi szene denn eigetli bi näherem hiiblick?!
When going through hell, keep görkin'.

Gott liess uns fallen, so stürzen wir denn auf ihn zu. [ - F.Dürrenmatt in "Der Tunnel" ]

isn't it easy?

Hagestolz und Heuel Party Corporations präsentierend Flügendi Füessle!
u.s.l.

Re: Gibts eigentlich auch Schwule die auf Goa stehen?

Beitrag von u.s.l. »

tawarien hat geschrieben:
piraña hat geschrieben:
tawarien hat geschrieben:
De bendel vo de Party hani immer rechts...
und de "schwulebendel" hani links a ;-)

genau...und du bisch de einzig, wo das so handhabe tuet :)
Also just 4 Info, han es par gseh wo links es grües Bendeli gha het... 8-[
bin definitiv nöd de einzig gsi :-k
Es wird aber schwierig für mi, bin glaubs chli zu z'psycht zum eifach aquatsche... aber egal... und sowieso, die wo ich amigs interessant finde wönd nix vo mir...
Vellicht gits die richtig Person gar nöd...!?!? [-o<


es grüens bändäli links :-k


tian ät wordpress hat geschreibt:


BMW und schwules Ars"zensur" (CSD Zürich 2008)
Juni 2, 2008

Am Wochenende vom 30. Mai / 1. Juni fand in Zürich wieder mal der Christopher Street Day statt. Zum CSD gab es überall bunte Gummibändeli fürs Handgelenk zu kaufen, in den sechs Regenbogenfarben sowie in Schwarz und Weiss (csdzurich.ch/index.php?option=com_content&task=view&id=173&Itemid=104). Wer sich ein bisschen mit schwulem Lebensstil auskennt, weiss, dass Fi"zensur" DAS zentrale Element der schwulen Identität ist. Und wer sich noch ein bisschen mehr mit schwulem Lebensstil auskennt, der weiss auch, was der Hanky Code ist, nämlich eine Farbcodierung zum Offenbaren der eigenen sexuellen Vorlieben. Konkret:

Rot = Fisting

Orange = jederzeit alles

Gelb = Pi"zensur"

Grün = Rollenspiel

Blau = Ars"zensur"

Violett = Piercing

Weiss = Wic"zensur"

Schwarz = BDSM

Links getragen: aktiv (z.B. Arsch"zensur"), rechts getragen: passiv (z.B. Arschge"zensuriert").

Ich frage mich ja, ob die Marketing-Verantwortlichen von Binelli & Ehrsam (Zürcher BMW-Vetretung) als Hauptsponsor wussten, was sie da genau unterstützen. Lustige Vorstellung, wie die Verkäufer und ihre Kunden mit farbigen Bändeli rumlaufen… Jedenfalls habe ich mehrere Hetis getroffen, die nicht die geringste Ahnung hatten, was sie da eigentlich genau tragen und was es bedeutet. Na ja, die Überraschung kommt dann wohl, wenn einem auf der Toilette die Seife runter fällt! Hoppla!



aha 8-[


es ist in der tat ein spiel, welches manche organisatoren mit den goanern treiben. inzwischen bin ich froh, das nie einer über mich hergefallen ist - bei der vielfältigkeit der farben der bändel, die sich in einer meiner kartonschachteln mittlerweile wohl zu fühlen scheinen, gepaart mit den vielen handgelenken, die ein einzelner mensch aufweisen kann (mensch - nicht shiva :roll: )



ich werde mich in zukunft achten, wenn diese bändchen mal unumgänglich sind - wir wollen doch niemanden provozieren - jedenfalls nicht bewusst. dies sollte bei den heteros auch irgendwie umzusetzen sein:


orange: jederzeit nichts (oder besetzt und treu)

violett: blümchen"zensur"

braun: bin gerne oben - wo du bist spielt keine rolle

dunkelviolett: blümchen plus steigerungspotenzial

gelb: alles, ausser nichts

grün: rollenspiel, wahlweise auch mit den verkleideten schw"zensur" und les"zensur"

blau: ich bin zu blau, um überhaupt noch "zensur" haben zu können - wollen sei dahingestellt

cyan: betreten der baustelle auf eigene gefahr

rot: frau: hab meine tage; mann: macht nichts

grau: spirit"zensur"

regenbogen: abwechslung von a bis z

weiss: wir sind zu zweit..sind wir jetzt zu dritt?

weiss mit weissen streifen: "zensur" in der natur

rosarot: für einen joint mach ich alles

ocker: ich bin alt - na und?

türkis: unerfahren, aber lernfähig


(wird fortgesetzt)
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: Gibts eigentlich auch Schwule die auf Goa stehen?

Beitrag von Melliandra »

u.s.l. hat geschrieben: "zensur" in der natur
*muahah* das reimt sich. /happy /happy /color n-smile_buttbounce.gif
*poink*
Benutzeravatar
>bodestampferli:-)>
Beiträge: 1
Registriert: So 11. Jan 2009, 20:01
Wohnort: Bettlach SO

Re: Gibts eigentlich auch Schwule die auf Goa stehen?

Beitrag von >bodestampferli:-)> »

klar, ich habe ein paar kollegen, die schwul sind und an goa partys gehen.
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: Gibts eigentlich auch Schwule die auf Goa stehen?

Beitrag von bestia_climae »

isch amel na schwer, e person richtig kennezlerne, wemmer all das druffne chaos ade einte partys na regischtriere cha inklusive d eiged gfüehl für die ander person. i find, s macht kei unterschied, ob ich jetz öpis vo dere person will oder nöd und chunt au nöd druff a, obs nun männlich oder wiiblich isch. da gahts eigedli nur na drum, dass mer e person, wo ein intressant dünkt, wo halt azieht, kenne lehre und sich nöd blamiere und au nöd eifach so abgschobe werde wot. da chan es eifachs und lieb gmeints 'hallo, wie gehts?' zunere richtige tortour werde...
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Fallen Angel 2

Bedingungslos

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:
Ohne Wünsche.
Ohne Hoffnung auf etwas.
Ohne Erwartung, wie es sein wird.
Ohne Angst, was sein könnte, oder wie es verstanden wird.

Jemanden umarmen - einfach so, und voller Liebe.
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: Gibts eigentlich auch Schwule die auf Goa stehen?

Beitrag von bestia_climae »

/color so einfach geht das... danke, FA, hesch mir gad e chli de tag versüesst!
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
niki1
Beiträge: 15
Registriert: Mo 21. Mai 2007, 09:18
Wohnort: Aargau

Re: Gibts eigentlich auch Schwule die auf Goa stehen?

Beitrag von niki1 »

Natürlich gitts a Goaparties au Schwuli und Lesbe, sogar Bisexuelli gitts, zu dene ghör ich zum Biispiel, allerdings chönd en huufe Goaner das gar nöd underscheide. Aber das isch ja nöd sThema da. Näbe Schwule, Lesbe und Bisexuelle gitts a Goas (nach minere Erfahrig sogar meh als i anderne Szene) leider au die, wo Schwuli und Bisexuelli (Manne) verurteiled oder hassed, bide Frau isch Mann/Frau ja grosszügiger. Jedefalls fehlts bi dene wo a Goas gönd mängisch au ade nötige Toleranz. Das dörfti au de Grund defür sii, dass sich sowenig a Goas outet. Aber wie verchlemmt sThema Sexualität und Moral au ide Goa-Szene isch, das chamer ja ufmene andere Forum im mysticalforum naaläse.

Also lönds chnischtere, aber bitte nöd nume bim Uusläbe vo Sexualität sondern au ide geischtige moralische Haltig. Vo dere händ die andere Mänsche inkl. Goa-Szenegänger nämli meh devo.

; ))
Zuletzt geändert von niki1 am Mo 9. Feb 2009, 19:51, insgesamt 1-mal geändert.
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: Gibts eigentlich auch Schwule die auf Goa stehen?

Beitrag von bestia_climae »

diesbezügli hani huere müesse lache, woni dfrag im titel vo dem thread glese han... ha nöd chönne glaube, dass die frag ernscht gmeint isch. :lol: - scusa me, wot da niemert agriife, beleidige, verletze ;)

isch doch egal, ob er oder sie hetero, bi oder homo isch... wird immer zu wichtig gehandhabt, dieses thema. s gaht doch nur drum, miteand e schöni fetzendi ziit anre goa z erlebe und dadrum, dass sich vielicht zwei lüüt findet, wo enand gsuecht hend oder au nöd. und sowieso, dass es rein feminins päärli ide gsellschaft meh tolerieret wird wie es rein maskulins päärli... schwachsinn. en maa, wo en fründ/maa a sinre siite het, isch au nöd automatisch schwul, bzw. e frau, wo e frau liebt, isch demnach nöd unbedingt e lesbe. cha si, dass er/sie bi isch, aber vor allem chas au si, dass sich diejenig person nöd uf die gsellschaftliche rollebilder verlaht und au nöd gebruuch vo dene schubladene macht. diejenig person isch schlicht und eifach nöd oberflächlich, sondern liebt s wese, de charakter ade mensche...

scheiss versexti welt. scheiss homophobie.

liebed doch eifach!
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
goagay
Beiträge: 2
Registriert: So 2. Sep 2007, 19:36

Re: Gibts eigentlich auch Schwule die auf Goa stehen?

Beitrag von goagay »

bestia_climae hat geschrieben:diesbezügli hani huere müesse lache, woni dfrag im titel vo dem thread glese han... ha nöd chönne glaube, dass die frag ernscht gmeint isch. :lol: - scusa me, wot da niemert agriife, beleidige, verletze ;)
hehe, ja ich weiss es isch etwas e komische thread aber es isch halt so dass ich vili lüt gseh wo rächt unglücklich sind mit ihrem "allei si" und die situation möchtet ändere und do spilt es kei rolle ob mer homo-, hetero- oder bisexuell isch. Jede suecht doch si glück, nur als schwule het mer halt weniger möglichkeit öpertem begegne wo es klickt macht, da es eifach weniger schwuli als heteros git. Es isch halt e beschränktere kreis und mängmol frogt mer sich denn scho, wo sind alli die männer wo es sich au könnte vorstelle sich in en ma zverliebe. Mer begegnet sich sälte eifach so uf der stross...
Benutzeravatar
JJ_____________
Beiträge: 13
Registriert: Mi 18. Feb 2009, 22:00
Wohnort: ZH STADT :D

Re: Gibts eigentlich auch Schwule die auf Goa stehen?

Beitrag von JJ_____________ »

und mich hender grad au als nächsts udn wie mr gsehd hets shco richtig gfüllt a siitene :D

/bigs
இ ° ॐ JJ ॐ ° இ
Ein großer Mensch ist, wer sein Kinderherz nicht verliert.
இ ° ॐ JJ ॐ ° இ
Benutzeravatar
JJ_____________
Beiträge: 13
Registriert: Mi 18. Feb 2009, 22:00
Wohnort: ZH STADT :D

Re: Gibts eigentlich auch Schwule die auf Goa stehen?

Beitrag von JJ_____________ »

goagay hat geschrieben:
bestia_climae hat geschrieben:diesbezügli hani huere müesse lache, woni dfrag im titel vo dem thread glese han... ha nöd chönne glaube, dass die frag ernscht gmeint isch. :lol: - scusa me, wot da niemert agriife, beleidige, verletze ;)
hehe, ja ich weiss es isch etwas e komische thread aber es isch halt so dass ich vili lüt gseh wo rächt unglücklich sind mit ihrem "allei si" und die situation möchtet ändere und do spilt es kei rolle ob mer homo-, hetero- oder bisexuell isch. Jede suecht doch si glück, nur als schwule het mer halt weniger möglichkeit öpertem begegne wo es klickt macht, da es eifach weniger schwuli als heteros git. Es isch halt e beschränktere kreis und mängmol frogt mer sich denn scho, wo sind alli die männer wo es sich au könnte vorstelle sich in en ma zverliebe. Mer begegnet sich sälte eifach so uf der stross...


heheh jah du ich würmi genau au diner antwort nah aschlüsse.
ich kenen edze au spaar homo- ode rbisexuelli lüüt wo a goas gend, nur ebe sisch schwirig zum usefinde wer isch jetzt hetero bi, selbscih oder schwul?
na jah mr chan au nafrege wieso au ned crazyeye
aber ja ^^ sisch shco schwiriger chani au vo erfahrig rede :P
இ ° ॐ JJ ॐ ° இ
Ein großer Mensch ist, wer sein Kinderherz nicht verliert.
இ ° ॐ JJ ॐ ° இ
bestia_climae
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Do 13. Mär 2008, 14:22
Wohnort: windböhe nr. 456 in winterthur

Re: Gibts eigentlich auch Schwule die auf Goa stehen?

Beitrag von bestia_climae »

hehe, isch amel würkli schwer z erkenne, wer vom andre ufer isch. ich selber schweb ja au irgedwie dazwüsche, da ich mich eifach nöd dene definitione füege cha. ich liebe eifach (wennis denn mal zstandbringe, ohni verschämt wegzlaufe), unabhängig davo, obs en maa oder e frau isch. das chunt halt uf d situatione und begebeheite a, het denki mal au viel mit dem ztue, was goagay postet het; s isch halt würkli e gsellschaftlichi minderheit, wo homo- und bisexuelli mensche ischlüsst. aber grundsätzlich isch doch das glich, denn ob sich zwei mensche begegnet, enand realisieret und s intresse für enand üssere und teile chönd, isch ja i erschter linie nöd bedingt durd sexualität, sondern ehner dur sympathie/antipathie.

was ich amel schad find... wenn ich öper kennelerne und dere person gestahne, dass ich inre beziehig bin und die ander person dadruf sich gar nüm blicke laht... dann bestätigt mich das eifach wieder i dere anahm, dassi nur als ähäm fickpartner agluegt worde bin. schreckt das dlüüt so ab, wemmer bide erschte begegnig erwähnt, dass mer inre beziehig steckt? cha mich da öper ufkläre bzw. desillusioniere?

und was s kennelerne oder die erschte paar begegnige abelangt; ich bin vo natur us es schüchs wese und us mine erfahrige chani säge, dasses amel total fasch düte wird, wemmer sich de andere person gegenüber schüch verhaltet... mini bescht kollegin het nach mim erschte zämetreffe gmeint, ich säg es arrogants arschloch... wobi si ihri meinig hinterher gänderet het. bi mir bruchts halt e bestimmti athmosphäre und es paar zämetreffe, bisi richtig uftaue, und wer das nöd weis, wer mich nöd kennt, de schätzt mi halt andersch/falsch ii... naja, norma; bi kei fan vo schublade, aber irgendwie macht das ja jede ganz automatisch.

tilt :-D
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?


Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.


Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.


Keks? ^^ ...amphiphil!

Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Benutzeravatar
Bloodhound
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 442
Registriert: Do 12. Jun 2008, 10:33

Re: Gibts eigentlich auch Schwule die auf Goa stehen?

Beitrag von Bloodhound »

bestia_climae hat geschrieben: was ich amel schad find... wenn ich öper kennelerne und dere person gestahne, dass ich inre beziehig bin und die ander person dadruf sich gar nüm blicke laht... dann bestätigt mich das eifach wieder i dere anahm, dassi nur als ähäm fickpartner agluegt worde bin. schreckt das dlüüt so ab, wemmer bide erschte begegnig erwähnt, dass mer inre beziehig steckt? cha mich da öper ufkläre bzw. desillusioniere?
Naja, cha ja guet si, das di Person eifach ufdr Suechi nach emene (Sexual)partner isch. Wener ghört, dass du scho inere Beziehig bisch, later haut sini Asträngige la gheie, wüu d'Chance de doch eher gring si. Klar isch gäge nöii Bekanntschafte eigtl. nüt izwände, aber vilech het ja die suechendi Person schlicht gnue gueti Kollege und Kolleginne und konzentriert sich würklech eifach nume ufs Fründ / Fründin sueche......
Antworten