Hübsche Goanerin

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Benutzeravatar
ZzzZapP
Beiträge: 7
Registriert: Fr 1. Jun 2007, 14:03
Wohnort: Zürcher Highlands

Hübsche Goanerin

Beitrag von ZzzZapP »

hy liebe leute von heute
hab hier ein kleines problem... ich hab schon länger ne süüse goanerinn kennengelernt und mich dann auch, wie konte es auch anders sein, in sie verliebt. ales gut und recht.
doch ich hab das problem das ich nicht genau weiss wie ich es ihr sagen soll oder bessergesagt wie ich herausfinden kann was sie empfindet ohne unsere bis anhin gute freundschaft zu zerstören??? :-s

Liebe grüsse aus dem Z- Oberland
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 242
Registriert: Mo 11. Dez 2006, 12:19
Wohnort: jona Sg

Beitrag von bloodflower_of_psy »

hoho das isch immer es heikles thema aber wens en guetie früntschaft isch söt das geschtendnis sie net zerschtöre da problem han i nemlich au scho ka!!!!!!!!!!!!!!

und han denk wen ich ihre seg was i empind wirds nachher immer so komisch sie aber als i ihre alles gseit han was uf em hetze gsie isch und sie snet het chöne wieder geh! isch aber doch zum glück no alles bim alte bliebe wilöl mer üs suscht super verschtandeh hend

aber das isch net immer so wie gseit eigenes risiko aber wen ihr en ghuetie früntschaft hen söt das nachher normal witer ga und went glück hesch bisch nachher mit ihr zeme

toy toy toy =D> =D> :jumper: :dubbleK: :ove:
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 355
Registriert: Sa 5. Aug 2006, 16:38
Wohnort: Am schöne Bielersee
Kontaktdaten:

Beitrag von Waldgnurpf »

Säg was dänksch u dänk nid zviu derbi :n55
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
Benutzeravatar
ZzzZapP
Beiträge: 7
Registriert: Fr 1. Jun 2007, 14:03
Wohnort: Zürcher Highlands

Beitrag von ZzzZapP »

hmm ja doch das isch glaub ebe gad s problem dra....
ich denk so zfill a sii... und ja han eifach kei chraft, das wens ned wür klappe, ich glaub dra kabutt ga wür.
aber meci trozdem
MFG
Benutzeravatar
Gnurf
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 404
Registriert: Mi 25. Okt 2006, 07:24

Beitrag von Gnurf »

Servus
Also meine bescheidene Meinung:

Steh dir nicht selber im Weg. Zeige deine Gefühle so wie sie sind. Ich finde es macht keinen Sinn sich zu verstellen oder seinen Emotionen zurückzuhalten.

Auch wenns blöd tönt: Wenn ein Liebesgeständnis eine Freundschaft zerstört, was ist es denn für eine Freundschaft?


Auf der anderen Seite kann ich dich gut verstehen. Ich hab eine gute Freundin, die einfach eine super Frau ist. Ich würde lügen, wenn ich sage, dass ich nichts für sie empfinde. Ich weiss aber auch, dass sie es total schätz, dass ich ein Mann bin der sie nicht anmacht - von denen kennt sie zur genüge. Nichtsdestotrotz musste ich ihr mitteilen, dass ich etwas auf sie stehe (Mann muss ja nicht gleich mit der Türe ins Haus fallen). Hab schon vorher vermutet, dass dies nicht gegenseitig so ist. Na ja - wir sind immer noch Freunde und eigentlich hat sich nichts gross verändert.
Ich finde, das Risiko ist es wert - viel Glück
Der Frosch, der im Brunnen lebt, beurteilt das Ausmaß des Himmels nach dem Brunnenrand
Benutzeravatar
Giftzwerg
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 107
Registriert: Mo 31. Jul 2006, 11:46
Wohnort: Erde

Finger weg!!

Beitrag von Giftzwerg »

Finger weg von süssen Goanerinnen, die sind allesamt sehr gefährlich!!
n-smile_buttbounce.gif
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Beitrag von Käpten Hirni »

BRAVO doktor sommer team kann dir helfen....wenn das nigs nuetzt frag mal deine mutter:)


oder villeicht schreibst du ihr einen liebesbrief mit rosenduft?
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Benutzeravatar
ZzzZapP
Beiträge: 7
Registriert: Fr 1. Jun 2007, 14:03
Wohnort: Zürcher Highlands

Beitrag von ZzzZapP »

[quote="Käpten Hirni"]BRAVO doktor sommer team kann dir helfen....[quote]

chunt me das i mim alter überhaupt na über?? :-&
und s andere isch, was wen si brief oder rose hasst??
und mini mam chamer da glaub au ned wiiter helfe...

aber anderersits wers glaubich au tragisch wen ich si ned nach irne gfüül fröge , wil ja si isch s letschte woni vorem iischlaffe dra denke und am morge s ersch......[/quote]
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 355
Registriert: Sa 5. Aug 2006, 16:38
Wohnort: Am schöne Bielersee
Kontaktdaten:

Beitrag von Waldgnurpf »

/quote= ... hmm so schwirig chas jo nid si e angere zitiere ohni dasme die ganze commands xseht.
:idea: eifach zersch "Vorschau" nä, denn ahluge und düreläse "Absenden" ersch wenn's ok isch :wink:
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
Benutzeravatar
Ajanix
dj
dj
Beiträge: 695
Registriert: Mo 2. Jul 2007, 23:35
Wohnort: Winterthur

Re: Finger weg!!

Beitrag von Ajanix »

Giftzwerg hat geschrieben:Finger weg von süssen Goanerinnen, die sind allesamt sehr gefährlich!!
n-smile_buttbounce.gif
irgendwie chunt mer das sehr bekannt vor... het sich da echt öpper neu agmeldet? :)
dex

Beitrag von dex »

DONT HAND ON EVIL GOANIEN GIRLS :)



Reiner eigennutzen. Bleibt mehr für mich O:)
stärNdli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 54
Registriert: Fr 27. Jul 2007, 12:03
Wohnort: Zug

Beitrag von stärNdli »

Ey du...
aso weni das richtig gseh den segs ihre eifach... naja
weisch bi ebe grad zimli nid sicher öbi weis werd bisch...
und wer meinsch...
wen de bisch woni meine den wirsch es wüse...=)
und falls es die frau isch woni mer halt so denke chan...
den will sie momentan eifach kei fründ sie hed dich aber uuuu lieb und bisch en mega guete kolleg wo sie nid verlüre will...
lg
salüüüü xD
Goa-Emotion
Beiträge: 3
Registriert: Do 18. Okt 2007, 18:37
Wohnort: Zürich

Beitrag von Goa-Emotion »

Warts eifach ab triff dich merhmals mit ihr und glaub mir du wirsch spüre wenn sie was für dich empfindet denn wenns so isch denn muasch du dini sensore uf 100 % ha denn a frau git einem mann uf ihre art zum spüre das sie in liabt und da dörfsch du ned verpasse aber überstürtz eifach nix suscht kanns noch hinte los go wart ab bis du dir sicher bisch das du sie au wirklich liabsch bis es im herza spürsch und denn schüt ihre dis herz uf e verliabti art us und sie wirt dia liabi erwidera wenn sie dazua berait isch ok hoffe ich han dir helfa könne byby
Benutzeravatar
ZzzZapP
Beiträge: 7
Registriert: Fr 1. Jun 2007, 14:03
Wohnort: Zürcher Highlands

Beitrag von ZzzZapP »

"wen de bisch woni meine den wirsch es wüse...=) und falls es die frau isch woni mer halt so denke chan...den will sie momentan eifach kei fründ sie hed dich aber uuuu lieb und bisch en mega guete kolleg wo sie nid verlüre will.."

hmmmmm.... gueti frag...
ich weiss eifach vo miir uus das das ichs langsam satt han elei zsi und s bedürfniss e bezieig zha wirdimmer chli stercher. und so a tage wen als chli schief lauft und susch scho miis druf bisch gesch es frisch verliebst päärli am laufe uf de straas, und den gani amig halbe druf...

und was au na sone quälendi fraag isch, funktioniert e fern (50-150km) überhaupt uf längeri zyt use??

naja wünsch eu e schööni wuche
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Beitrag von Titali »

ZzzZapP hat geschrieben:
und was au na sone quälendi fraag isch, funktioniert e fern (50-150km) überhaupt uf längeri zyt use??
das isch e gueti frag und chame so nid beantworte... ich has mau 8 mönet mitemne belgier usghalte, aber isch när glich zbruch, vorallem wäg dam, wües mir üs sälte gseh hei und alles unspontan isch gsi!!!

es chunt halt drufa, wie stark liebi isch und es brucht viel arbeit und geduld und natürlich hoffnig, dass sich situation mal wird ändere... denn geits sicher!!! wenn ihr plän zäme schmidet und dröim heit und die sich langsam au verwirkliche, denn wirds sicher go!!!

gOOd luck for your LoVe!!!!

distance is not a question of kilometers... verbundeheit zählt - the heart!
Zuletzt geändert von Titali am Mo 29. Okt 2007, 17:24, insgesamt 1-mal geändert.
The Drums don't Stop... Bild
Antworten