Frauen und Gewalt

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Melliandra »

Angel ich han jetzt nid alles gläse, aber das mit dem Hälfersyndrom bi
Fraue gseh isch ziemlich viel. Genau so dass ebe die Männer wo schlönd
sehr viel Schwechi us strahled und somit de Hälferinstink bi de Frau
wecked. Glaube nid dass en Frau bimene Ma bliebt wo sie NUR schlad
und wo sie NUR wie Dräck behandlet.

Es sind ebe genau die Männer wo denn nachher wieder chömed und
säged ich chan nid ohni dich, wenn du nümme da bisch bin ich nüd
wert, gönd use betrinked sich, poped en anderi, chömed Hai, schlönd
dFrau und entschuldiget sich wieder wie armseelig sie sind und wie wenig
dass sLäbe im griff händ. Gwalt isch immer es Zeiche vo Schwechi und
ich glaube Fraue gsehnd das und interpretiered das au so.

Verstah mich nid falsch ich find das sLetschde wenn mer Gwalt a wändet!
Han nume versuecht mal uf z'zeige was nach miniere Meinig bi so Fraue
vor gad. Öb das jetzt guet oder schlächt isch hani demit nid gseid.

Fraue chönd sehr viel ushalte und JA das chund vo de Gschicht her. Fraue
händ glernt dure z'bisse und das chamer nid eifacht mit 50 Jahr wisseschaftlichi
Etwiklich wäg mache. I de Wüsseschaft simmer scho wiet aber im Vortschritt
mit eusere Seel und de Gfühl simmer nonig viel wieter als dHölemänsche.
So chunz mer amigs zumindescht vor...
*poink*
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

@Melliandra
hmm, ja verstahne was Du willsch säge. Dennoch: isch das doch ziemlich schad. die verschwended ihres läbe, und für was? für ei enttüschig nach de andere. gitt nur ein usdruck für das: perlen vor die säue.

wänn das was du schriibsch so isch, und wämmer no so chli anderi beobachtige dezue nimmt, zeichnet sich es rächt düsters bild vo de fraue vo hüt ab: unselbstständig, unterwürfig, selbstverachtend, hörig.

ich ha mal glernt mir mänsche seged en schritt wiiter, aber nach dem ich das jetzt sitt 14 jahr beobachte (oder au meh...), gsehn ich de schritt je länger je weniger.

okay, es gitt natürlich scho au anderi fraue, wo's würkli tscheggt händ. und das isch au guet so, aber also naja, d'mehrheit isch das sicher nöd.

eigetlich ächt trurig...
Benutzeravatar
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 508
Registriert: Fr 22. Sep 2006, 08:49
Wohnort: Land of Fantasy

Beitrag von Zauberhäxli »

Fallen Angel, sisch trurig das du so Erfahrige häsch müesse mache.

Aber vergiss eis nöd, Welt isch nöd nur schwarz und wiss! Ich glaub hingegä nöd, dass Mehrheit vu dä Fraue unterwürfig und hörig sind. Sicher gits sotig Fraue. Aber die meischte tscheggeds scho wens mit eme Arschloch zäme sind und tränned sich dänn vu ihm, villicht nöd grad sofort, aber sicher bald.

Ich glaube au nöd, das die meischte Fraue so dumm sind und sich en Macho sueched. Bi mir zum Bispiel Machogehabe gar nöd guet a, im Gegeteil das schreckt mich ab!!!
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Gah mal als maa "in usgang" usserhalb vo Goapartys (und sälbscht det...)

villicht gitts vill fraue über 30gi wo das tscheggt händ? aber dänn redt mer wieder mit 40jährige wos überhaupt nöd gschnallt händ, und frögt sich ächt, wo die entwicklig, emanzipation und de ganz krempel eigetlich anecho sind.

emanzipation heisst nöd, dass mer inere frauerundi über manne abfluecht oder sich getraut über sex rede, oder alleierziehendi mueter z'werde. sondern dass mer sich selber verwürklicht mitneme partner wo ein verstaht.

find ich jedefalls, aber villicht bini ja völlig falsch gwicklet, und die mänschlichi gsellschaft isch eifach nöd fähig, über das höhlemänsche stadium usezgah, jedefalls was de "mainstream" agaht.

usnahme bestätiged vermuetlich nur die regle.

schwarz wiis - tja, wär schön, wenns chli meh farb gäbt im läbe. gseht für mich aber eher düster us.
Benutzeravatar
juerg
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 935
Registriert: Di 1. Aug 2006, 12:36
Wohnort: agra

Beitrag von juerg »

Wenn mann an die Reinkarnation und an eine Entwicklung der Seele während den verschiedenen "Aufenthalte" hier glaubt, so kann es doch sein, dass man auch solche Erfahrungen eben benötigt...

Auch wenn manchmal solche, sich wiederholende Beziehungs Dynamiken unverständlich aussehen, eventuell benötigt man sie eben sogar :oops:

Ich glaube alles hat einen Sinn auch wenn es noch so sinnlos und unverständlich aussieht

We are all ONE O:)
but EWERYONE have his OWN way :-k
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
Benutzeravatar
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 508
Registriert: Fr 22. Sep 2006, 08:49
Wohnort: Land of Fantasy

Beitrag von Zauberhäxli »

Klar äs bitzli häsch scho rächt Fallen Angel. Aber ich gsehs halt um einiges positiver als du, nämlich farbig :wink:

Ich weiss nöd was du erlebt häsch und gseh häsch, dass du so ä negativi Meinig häsch. Ich hoffe sehr, dass mir Fraue dich chönd vum Gegeteil überzüge!
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Melliandra »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:Gah mal als maa "in usgang" usserhalb vo Goapartys (und sälbscht det...)

villicht gitts vill fraue über 30gi wo das tscheggt händ? aber dänn redt mer wieder mit 40jährige wos überhaupt nöd gschnallt händ, und frögt sich ächt, wo die entwicklig, emanzipation und de ganz krempel eigetlich anecho sind.

emanzipation heisst nöd, dass mer inere frauerundi über manne abfluecht oder sich getraut über sex rede, oder alleierziehendi mueter z'werde. sondern dass mer sich selber verwürklicht mitneme partner wo ein verstaht.

find ich jedefalls, aber villicht bini ja völlig falsch gwicklet, und die mänschlichi gsellschaft isch eifach nöd fähig, über das höhlemänsche stadium usezgah, jedefalls was de "mainstream" agaht.

usnahme bestätiged vermuetlich nur die regle.

schwarz wiis - tja, wär schön, wenns chli meh farb gäbt im läbe. gseht für mich aber eher düster us.
Schatzi jetzt übertriebs nid =o)

Eusi Mänsche giz erscht 10'000 viellicht au 15'000 Jahr uf dere Wält. Hesch
du ächt sGfühl dass mier scho sooooo wiet sind? dDinos sind mehreri
Millione Jahr uf dem Planet gsie. =o)

Ich weiss nid mängisch händ mier Mänsche scho es mega Höhch i de
Bire.

Lueg wens so eifacht wär für die Fraue z'gah denn würdets es mache,
aber schienbar isches nid so eifacht. Werum spräched Manne/Fraue nid
meh vom andere Gschlächt ah? Ich find das mega eifacht, chan nid verstah
dass öber soooo schüüch chan sie, ABER für die Person isches so, also
ich chan ihm probiere hälfe aber eifacht z'gfinde he mier sind nümme im Mittelalter,
hüt zu Tags simmer doch alli so ufgschlosse um nid müesse Angscht
z'ha bim andere Gschlächt, das isch biz mis.

imo

Bla wasi will säge Emanzipation isch schön und guet aber es isch no
lang nid i Herz und Seel übere gange, zudem dass hed für mich gar nüd
mit emanzipation z'due, au nid mit Schwechi vo de Frau.
Zuletzt geändert von Melliandra am Di 2. Okt 2007, 14:59, insgesamt 1-mal geändert.
*poink*
Benutzeravatar
Anomalie
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 519
Registriert: Mo 24. Sep 2007, 10:51
Wohnort: mockmoon
Kontaktdaten:

Beitrag von Anomalie »

de mensch gits scho länger vor 10-15000 jahre isch die letscht isziit gsi [-( *Alsobesjemandeninteressierenwürde*
Bild
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Melliandra »

Anomalie hat geschrieben:de mensch gits scho länger vor 10-15000 jahre isch die letscht isziit gsi [-( *Alsobesjemandeninteressierenwürde*
*grins*
*poink*
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

...
Zuletzt geändert von Fallen Angel 2 am So 17. Feb 2008, 17:09, insgesamt 1-mal geändert.
Psychobella
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 587
Registriert: Di 21. Aug 2007, 21:47

Beitrag von Psychobella »

@ Fallen Angel

Wie würdsch denn uf s andere Gschlecht zuegah, wenn d vor nüt und niemmertem Angscht müesstisch ha?
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

@Psychobella
das hät nüt mit dem thema z'tue.
aber ich antworte suscht gern i dem thread:
http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.p ... ght=#67401
Antworten