Will sie Hemmige hey...

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Benutzeravatar
Anahata
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 142
Registriert: So 1. Apr 2007, 19:06
Wohnort: Züri-Seebach

Beitrag von Anahata »

Hallo meine lieben,

so, endlich mal wieder zeit zum schreiben..
Melliandra hat geschrieben:
Tiere an die Macht! Mier Mänsche schnallets sowiso nid!
ich glaube nicht, das wir Menschen es nicht schnallen, sondern das wir einfach vergessen haben wie wir auf unser göttliches Selbst hören müssen, nicht? Tiere folgen ihren Instinkten, folgen der göttlichen Stimme...Wir Menschen müssen uns einfach wieder bewusst auf den Weg begehen...

Angel: Hast Du mal versucht einfach nichts zu denken? Schonmal meditiert? Ich denke Du würdest etwas mehr Ruhe gewinnen können...
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

@sunshaker & dex
danke für die Tips - ich glaube, "in der ruhe liegt die kraft" genau mit dene praktische biispiel wo ihr ufzellt händ, cha mir würkli hälfe usnere gedankefalle usez'cho. wird das mal probiere. Danke! O:)

@dex
yo, es isch halt vermuetlich drum so dasi so vill drüber nadenkt han, wills das weekend mal wieder akut gsi isch, und will ich irgedwie no nöd wiiter cho bin, was das thema agaht, was zwar eigetlich blödsinn isch, will ich durchus scho wiiter cho bin, aber de weg halt noni fertig isch.
villicht häsch du ja rächt, und ich sötts eifach mal es wiili lang nüme "zerdenke" - anderersiits gitt eim das natürlich au vill neui inputs, wie die liste vo dir und em sunshaker, oder das wo de piraña gseit hät, und villi anderi, wo da ine so vill energie und hilf abütet, für alli wo mit hemmige müeh händ. bin ja nöd de einzig dem das so gaht...
dex

Beitrag von dex »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:anderersiits gitt eim das natürlich au vill neui inputs, wie die liste vo dir und em sunshaker, oder das wo de piraña gseit hät, und villi anderi, wo da ine so vill energie und hilf abütet, für alli wo mit hemmige müeh händ. bin ja nöd de einzig dem das so gaht...

Hehe. Denke die Tips laufe alli uf das usse das mal chlei chasch abschalte ;)
piraña

Beitrag von piraña »

...oder übere eiget Schatte gumpe...

...viellicht muess de Angel au würkli öper ha, wo ihm hilft. Sone Kollegin, oder en Frau usem Forum, die sich bereiterchläre würd, mit ihm en partylang z üebe. Mer chönd glaub noso Tipps gä- um d Praxis chont er nid ume...

...Und sowiet ich bishär verstande ha, wünscht är sich konkret öpis...

...und us sich usecho und über mich hinuswachse, dass hani au mal müesse lehre...

...au wenns nid immer agnähm gsi isch...

...aso, konkreti Hilf wär glaub agseit...

...ihr Fraue chöntit au mal Muet zeige, und ihm Hilf abiete...

...ihr wüsset, wie en Nochricht schriebe...

...sigs nor zum Üebe- muess ja nid weissgott was drus entstoh...

...viellicht Telifonnummere ustusche, und zersch am tel. erwartigslos mal hoi säge...

...viellicht löst das chli d Blockade...

...aso, wäri e Frau, würdi welle wüsse, wer hinder dene schöne Biträg steckt...

...öper wo so schribe cha, de cha doch au am Telifon nid so schlimm si...

...liebe Gruess, Schwarmfisch...
Benutzeravatar
industrialsun
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 285
Registriert: Di 7. Jun 2005, 10:57

Beitrag von industrialsun »

@ fallen angel

ig beziehe mi jetzt nur uf s erschtä poscht i däm topic (ha dr räscht nid gläse :wink: ): du verzeusch aber au rächt viu hier im forum :wink: , für das, dass du di säuber aus ghemmt bezeichnisch?!
ich weiss, dass ich nicht(s) weiss
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

@Dex
jo des hätt öppis :-)

@Piraña
also genau gno, hani das durchus au scho erläbt a partys, insbesondere ade summersendfestival (thank you Rahel!) wo mich d'lüüt geradezu iiglade händ, chli meh vo mir priis z'geh, mir diesbezüglich au muet gmacht händ, mich selber azneh und z'zeige.

was din vorschlag agaht, Piraña - villne fraue gahts vermuetlich in etwa genau glich. villicht gahts sogar allne mänsche zimmli genau glich. jede hät so sini kollege und fründe, woner mit de ziit ubout hät und mit dene kommunikation vill eifacher isch - aber bi "frömde" (womer zwar meh gseht als die eigeni verwandtschaft...) isch es glaub für die meischte nöd immer eifach.

villicht hilfts ja würkli eifach mal chli "üebe" - ohni "hintergedanke", ohni "verliebtsii", und au ohni "bloss-nöd-verliebt-sii" sondern eifach so, demit mer sich mal kännelernt, wämmer scho die ganz ziit ade gliche partys isch, chli usefindt, was es "sucht no so" für lüt gitt a dene partys, mitenand redt über sache, womer villicht no nie ghört hät, und selber au sache wiitergitt, wo de ander villicht no nie ghört hät.

@industrialsun
naja ich weiss au nöd, es forum bedütet: schriibe. wenn ich schriibe, segs es mail, en brief oder en forumsbiitrag, wo ich e tastatur und es thema han, dänn flüüst das eifach so us mir use, alli gedanke, alli gfühl, wo in gedanke umgwandlet werded. während em schriibe, "überlegg" ich nöd. ich schriib eifach.
villicht sötti das mal uf's rede überträge oder s'läbe allgemein..
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Melliandra »

@angel
Nimmsch negscht mal en Taschdatur mit uf Danzflächi. asfqv2
*poink*
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 355
Registriert: Sa 5. Aug 2006, 16:38
Wohnort: Am schöne Bielersee
Kontaktdaten:

Beitrag von Waldgnurpf »

Melliandra hat geschrieben:@angel
Nimmsch negscht mal en Taschdatur mit uf Danzflächi. asfqv2
*doppelunddrüfachgrins* :-D
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

das wäre sowieso mal eine idee: eine Ogo-Party - jeder bekommt am eingang so ein gerät und in jedem sind die nummern aller anderen geräte gespeichert - anschliessend kann man dann mal kommunizieren.

wir könnten natürlich auch alle zuhause bleiben, uns einen mp3 player ins ohr stecken und eine forumsparty abhalten *lol*

wer braucht schon realität...?
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 355
Registriert: Sa 5. Aug 2006, 16:38
Wohnort: Am schöne Bielersee
Kontaktdaten:

Beitrag von Waldgnurpf »

Realität was ist sie denn ? *hmmmmmm*
Hört sich ziehmlich kompliziert an das mit der realität ... :n55
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

uff ja aber echt, ich verzichte glaub drauf... :-)
Benutzeravatar
industrialsun
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 285
Registriert: Di 7. Jun 2005, 10:57

Beitrag von industrialsun »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:
wir könnten natürlich auch alle zuhause bleiben, uns einen mp3 player ins ohr stecken und eine forumsparty abhalten *lol*
wer braucht schon realität...?

he he he (oder wie käptn hirni schreiben würde: chrchr chrchr chrchr) :mrgreen:
ich weiss, dass ich nicht(s) weiss
FEA
Beiträge: 19
Registriert: Mi 11. Jul 2007, 18:16

Beitrag von FEA »

Ich hab nicht ganz alles gelesen. Aber das Problem um das es hier geht kenne ich, wie so viele auch ganz gut...
Was ich denke ist, man sollte in erster Linie lernen über sich selbst zu lachen. Und sich selbst nicht all zu ernst nehmen.
Das macht so manches viiiel einfacher :-)
Benutzeravatar
Nejalan
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 80
Registriert: Fr 28. Jul 2006, 15:14
Wohnort: Mueter Ärde

Beitrag von Nejalan »

ich habe hier etwas mitgelesen und möchte nun doch auch noch meine Worte dazugeben. Ich probiers Mal in hochdeutsch, was bei mir jedoch immer etwas komische Resultate hervorbringt =P~

In letzter Zeit merke ich leider immer öfter, dass ich mich von vielen Menschen um mich herum entfremdet fühle. Einige fühlen sich von den verschiedensten Chemikalien wahrscheinlich zu tiefst "anders" um noch mit mir zu kommunizieren und andere habe ich etwas aus den Augen verloren. Es gab nie viele Menschen, die mir wirklich Nahe standen. Mit denjenigen Wenigen herrschte aber immer eine gewisse "Verbundenheit"...doch auch diese "Verbundenheit" oder..."Seelenfreundschaf" schwebt jetzt irgendwo im Raum. Nicht,dass ich keine "Freunde" hätte oder keine anderen Menschen mit denen ich kommuniziere oder etwas unternehmen könnte. Ich fühle mich teils einfach etwas verloren. 8-[

Grundsätzlich mag ich es, wenn sich Blicke kreuzen.
Ich würde auch gerne einmal an einer Goa Party jemanden kennenlernen mitdem oder mit der ich mich ausserhalb des Gewimmels über den Geist der Welt oder die Seele der Bäume (wasauchimmer...) :-k unterhalten könnte....auch ein 2....3....4. Gespräch...--> " Freundschaft" ? wer weiss? doch das gabs bisher nie. naja..vielleicht liegt das ja an mir.

Ich hab auch schon eher unangenehmer Erfahrungen gemacht...aufdringliche gierige Blicke oder angetanzt werden die ganze Zeit vom gleichen Typen...aber da zieh ich mich jeweils zurück wenns mir zu :-& wird

Habe auch das Problem, dass ich mich in grossen Gesellschaften an denen der Lautstärkepegel nicht so hoch ist schnell einmal undwohl fühle (vorallem wenn ich die Menschen kaum kenne).

An Goa's gehe ich wegen den mitreissenden sphärischen Klängen....wegen der speziellen Energie, welche viele Menschen ausstrahlen...wegen der Neugierde (naja...neu?? bin ich nicht mehr)...wegen meiner Tanzwut...meiner Liebe für Bewegung und Freiheit (welche man an partys meiner meinung nach extrem gut ausleben kann..)
Drogen?? :-k nicht umbedingt an partys für mich...mir reicht der Sound um mich high zu fühlen ;) draussen...unter freiem himmel, das ists schon besser!...

Ich glaube für den Moment hab ich mich genug augetobt...
huch...is ja saulang was ich da gekritzelt hab



achja von wegen hemmige....de Mani isch scho en kuhle siech gsi...de hets mit sine wort au jedes Mal voll uf de Punkt brach
Warum in die Ferne schweifen?
Sieh, das Gute liegt so nah.
Lerne nur das Glück ergreifen,
denn das Glück ist immer da.
Benutzeravatar
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 655
Registriert: So 18. Mär 2007, 09:27
Wohnort: fast genau am Strand !!
Kontaktdaten:

Beitrag von halucinognom »

Habe auch das Problem, dass ich mich in grossen Gesellschaften an denen der Lautstärkepegel nicht so hoch ist schnell einmal undwohl fühle (vorallem wenn ich die Menschen kaum kenne).
geit mer öbbä ähnlech...
Antworten