Will sie Hemmige hey...

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

ok, aber was meinsch dänn genau?
mit textlängi, mit dem thema an sich oder mit de lösigsasätz?

bis mal chli konkret, evil twin! ;)

ja gsehni au so, blockade und hemmige händ mit grosser wahrschinlichkeit demit z'tue dass mer sich z'vill gedanke macht. wänni grad nöd so blockiert bin, was weiss ich dur d'anonymität vonem forum oder was au immer, so isches doch durchus no en idee, die gedanke, wo ein suscht immer blockiered dezue z'verwende (wie es werkzüg), usezfinde, wiemers schafft sich nöd immer so vill gedanke z'mache?

was isch de 0 punkt?
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Melliandra »

0 Punkt?

dönt nachem Punkt wot fintsch, läckemer alli am Arsch ich mach jetzt
das wo îch will, nümme dänke, nümme überlegge, nümme philosophiere,
nümme ume mule und denn entstaht meischdens genau das, wot vorher
nume drüber dänkt, gret und philosopiert hesch. =o) Zumal chunsch sicher
en Schritt wieter egal i weli Richtig.
*poink*
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

cool O:)

auf zum Nullpunkt!

*sattelt-pferd*
dex

Beitrag von dex »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:ok, aber was meinsch dänn genau?
mit textlängi, mit dem thema an sich oder mit de lösigsasätz?

bis mal chli konkret, evil twin! ;)

ja gsehni au so, blockade und hemmige händ mit grosser wahrschinlichkeit demit z'tue dass mer sich z'vill gedanke macht. wänni grad nöd so blockiert bin, was weiss ich dur d'anonymität vonem forum oder was au immer, so isches doch durchus no en idee, die gedanke, wo ein suscht immer blockiered dezue z'verwende (wie es werkzüg), usezfinde, wiemers schafft sich nöd immer so vill gedanke z'mache?

was isch de 0 punkt?
Die Mengi a Text und die viele Gedanke wiederspiegle för mi die viele Gedanke wo eventuell de Grund cheu sie das du osserhalb der anonymität vomene Forum ect. problem hesch dich gegeüber anderne z öffne.

Cha e grund sie, cha mer vielleicht nid ändere, cheu charater zög sie oder lektion im läbe wo no nid glehrt hesch. Ich weiss es ned, ich kenn dich ned.

Was isch de 0 Punkt.... öpis wo i nome sellte erreiche.

Es isch sehr schwer zerkläre aber säge mer e so: Scho mal bi Rot absichtlich über d strass glofe und der debi gwünscht vom Auto agfahre zwerde? aber es passiert ned und du empfindisches als tragisch?

Das klingt jetzt ziemlich krass aber ich würd lüge wenn i wörd säge ich häts ned scho gmacht. Janis het de 0 Punkt am beschte beschriebe find ich "Freedom is just a other word for nothing left to lose" ....

So paradox wies klingt aber wenn das erreicht hesch und überstande hesch werde unglaublich unvorstellbari, schwerigi sache uf einisch griefbar und du masch es de eifach.....

Weiss ned öb Du das chasch verstoh.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

moll scho..
alles verlüre...
nüt wichtig finde...
nüt werte...
nüt meh übrig ha, womer chönt verlüre...

frey sii.

das mit de gedanke isch scho so...

also isch sone blockade sozsäge es zeiche defür, dassi das nonig pöckt han.

und solang wieder wird erläbe, bis ich's pöckt han.

all die 10 pünkt vo siite eis werded erst dänn nüme uftauche, wänni alles verlore han, was die pünkt "uslöst".

hm... hm...
dex

Beitrag von dex »

Egal.....
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Beitrag von Titali »

spoooooooooooooontan sein *dammi*

lebe im augenblick, tu was dein erster gedanke dir verrät - hier und jetzt! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!

no was zu hemmige und schüchternheit:
ich find beides sehr aziehend und erotisch amene ma und ich glaube, vieli fraue, gseh das glich!
wenn ja kenni hemmige hesch, wärs ja hure langwillig... git ja nüt meh zentdecke, zerläbe und äbe lerne, dervo keini hemmige meh zha!
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
Indigo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 982
Registriert: Mi 3. Okt 2007, 13:59
Wohnort: funkytown, nähe winti-summi

Beitrag von Indigo »

irgendwie langweilig, dieses gefühlsgedussel. bekanntlich existieren theorie und praxis.

zuviel theorie schadet der praxis und umgekehrt auch. einfache formel, ohne sich gross in mathematik und quantenlehre auskennen zu müssen.

:-$ O:)
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

oh mann dex, wieso hast du das gelöscht :(
das war wirklich gut beschrieben.

na egal, ich muss das eh selber rausfinden nicht wahr...? O:)

ich glaube, at indigo, ganz so einfach lässt sich das nicht erklären.
die "gefühlsduselei" wie du sie nennst, ist harte arbeit.
auch wenn das vielleicht nur als jammern rüberkommt.
ich will das ändern, und indem ich mich mit euch austausche, lerne ich dazu.

einfache formeln: ja klar, in der theorie - wenn wir schon dabei sind ;) - ist eine einfache formel durchaus sehr einleuchtend.

aber wenn du im praktischen leben völlig gelähmt bist, und dich nicht mehr bewegen, geschweige denn reden kannst... sieht die sache vielleicht etwas anders aus...

@Titali
ich probiers ja TAMMI *grins* :-)
Benutzeravatar
sunshaker
dj
dj
Beiträge: 516
Registriert: Mo 7. Feb 2005, 08:10

Beitrag von sunshaker »

hmmmm...

0 Punkt....


ein schritt ins ungewisse zu machen. einen schritt der angst (hemmungen) entgegen. es kommt ja sowieso so wies kommt und was soll ich mir da schon gross überlegen?

ZzZzZzZz..... O:)


mach einfach, habe keine Angst etwas zu verlieren. Mutig deinem Bauch folgen und nicht Deinem Hirn. Es ist nämlich Weltmeister darin sich fragen zu stellen und zu zweifeln ;-)

Dein Bauch weiss es. Und zwar unmittelbar und sofort.


Kann man sagen, der 0 Punkt kommt aus dem Bauch?


Vertraue Deinem Bauch und freue Dich an den Erfahrungen daraus.



e liebe gruess

und

let it be let it be
there will be a answere
let it be

n-smile_sunshine.gif
the middel of a paradox is my favorite place
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

@Sunshaker
ich chume doch nöd drus, wänn du mir das so seisch, mensch. :(
ich wür ja gern kapiere, was du meinsch, mit "los uf din buuch" aber min buuch isch doch genauso unzueverlässig wie mis hirn. ich bin i dene situatione wos mir guet gaht durchus fähig, all mini fähigkeite iizsetze um kontakt und freud z'ha aber es gaht nöd um die situatione sondern um die wo ich nebe lüüt stahne im reale läbe, nöd ineme forum, wo ich gern han (oder zumindest glaube, dass ich sie cha gern haa), und nöd mit dene cha schnure, egal ob wichtig oder nöd wichtig.
let it be - funktioniert dänn eifach nöd - das isch ja s'blöde dra.
let it flow - au nöd.
think about it - au nöd.
just do it - au nöd.
irgedwie muess es e eifachi, megakomplexi, liecht umsetzbari, iiprägsami und immer awendbari lösig geh für das problem, will es gitt ja lüüt wo das problem nöd händ, also was händ die tscheggt, wie händs das tscheggt, warum händ die das tscheggt und ich nöd, obwohl ich teils vill länger uf dem planet bin als die (bis zu 12 jahr länger), und soooo viel drüber nastudiert, sovill scho empfunde, so vill mal innerlich gstorbe bin, sovill mal en phoenix wore bin.
und immer no die blockade spüre mit mim buch, drüber nadenke mit mim hirn - und jetz eifach mal ändli en antwort will ha, wie mer das macht, "eifach du selber sii" wie mer das macht "eifach ehrlich zsii zu dir selbst" wie mer das macht "eifach spontan sii".
wänns so eifach wär, hättis doch scho längst gschnallt. oder bin ich soooo doof? :(
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

jo... i weiss...
es gitt nüt z'verstah...
](*,)
Benutzeravatar
sunshaker
dj
dj
Beiträge: 516
Registriert: Mo 7. Feb 2005, 08:10

Beitrag von sunshaker »

wieso frogsch de? :-#

Es git würkli nüt zverstoh. aber es isch völlig normal das me sich froge stellt.

ich mein aber, sich nid froge sonder eifach mache isch s´bescht :-)

und so chömme mir wieder zum buuch. de buuch frogt nid. er weiss es. ich behaupte, dass es unmittelbars gfühl i jedem vo eus drin seit was grad guet isch.

aber den chunnt de heti und de weti...

und diä beide hend am schluss überhaupt nüt gha.


wenn vo mor tips wotsch wiä du i dem moment wieder zu dir zrugg chunnsch. de würd i säge
- vertrauti mönsche
- natur
- stille
- sich erden
- baum halten
- mit der natur atmen
- sich auf etwas fokussieren
- den mut zusammen zu nehmen trozdem etwas zu sagen, auch wenns dann vielleich blöd tönt
- vitamine
- präge dir ein ritual ein, wie du dich wieder erden kannst
- benutze hilfmittel (Steine, Aura Soma, Bilder)


oder eifach druflos schnurre und und dir kei froge stelle, ob irgend en faktor, wo evtl. und viellicht chönnt sie grad nid passt.

uf jedefall muesch de weg zu dem wo die andere kapiert hend obwohl du scho länger als die andere do bisch ganz selber mache. i bi überzügt, du kennsch dini antwort scho selber :-)

bis gli
the middel of a paradox is my favorite place
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Beitrag von Titali »

Warum hälst du dich am UNgreifbaren fest,
wenn das greifbare so nah ist?

angel, ich schloh dir vor, buech dr en fallschirmsprung... *looooooooooooooooos* give you a kick!!!

JUMP OUT OF YOU!

n-smile_hello.gif n-smile_sunshine.gif
The Drums don't Stop... Bild
dex

Beitrag von dex »

sunshaker hat geschrieben: wenn vo mor tips wotsch wiä du i dem moment wieder zu dir zrugg chunnsch. de würd i säge
- vertrauti mönsche
- natur
- stille
- sich erden
- baum halten
- mit der natur atmen
- sich auf etwas fokussieren
- den mut zusammen zu nehmen trozdem etwas zu sagen, auch wenns dann vielleich blöd tönt
- vitamine
- präge dir ein ritual ein, wie du dich wieder erden kannst
- benutze hilfmittel (Steine, Aura Soma, Bilder)

Ich so frei die Liste z erwietere

- Entspannigs Bad
- Balt Papier und Stift und eifach mal druf los Maale
- Uf e Bode liege und d Lieblingsmusik lose
- Musik mache (und wenns nume es trömmeli isch)
- Gespräche mit einem guten Freund
- Buch lesen
- Gewässer (See, Fluss)


Unter em Strich. In der Ruhe liegt die Kraft.

Find am beschte mal chlei Distanz zu dem Thema. I hans Gfühl Du hesch Dich zur Zyt so i das innegsteigeret und ringsch so verzwiefelt um Antworte das Du de Wald vo luter Bäum ned gsesch. Mängisch muss mer eifach öpis mal i egge stelle (Mental) und sich mit anderem beschäfftige. Den wenn Du Dich später wieder dermit beschäftigscht chasch es uf eineisch useme ganz andere Blinkwinkel betrachte.
Antworten